bolununsesi
Çekin, gönderin, yayınlayalım

Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

İzzet Baysal Belgeseli için tıklayın!

GÜNÜN SÖZÜ

Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

ATATÜRK


  • TC Vatandaşı, Bolu Sakini Yener Bandakçıoğlu’nun 07.09.2017 Perşembe günü Hatırat-ı Metrukesi İlgili haberi göster

  • Polat9.9.2017 23:54:43

    Daha ne olsun... emmi
  • Vatandas9.9.2017 23:21:12

    Maalesef aynı gün bende başla bir olay için 155 ı aradim alkolikler kavga ediyorlar küfür ediyorlar diye bana adliyeye gidip dilekçe vermemi söyledi görevli memur ne yani sizin orda görevimiz ne ?
  • Ortalığa savaş alanına çevirip olay yerinden kaçtı İlgili haberi göster

  • emekli 9.9.2017 12:44:06

    E5 karayolunun acilen şehir dışına alınması gerekiyor
  • Ahmet Bilir9.9.2017 11:27:13

    Kazayı gördük. Tır acele sanayiye giricem diye karşıdan kimin geldğine bakmadan şeride yardı. Araba aniden manevra yaptı ama kurtaramadı tırın arkasına çarpıp tamponu bıraktı karşı şeride sekti ordakilere çarptı. Çok daha fazla can kaybı olabilrdi tır şöförü resmen canan kastetti
  • bolulu9.9.2017 09:19:32

    alt geçit üst geçit değilde, d100 şehir dışına taşınacaktı ne oldu?
  • alp9.9.2017 08:50:46

    yapılması düşünülmüyor galiba. Çünkü sanayiye geçilen yol yeni yapıldı.
  • sun9.9.2017 00:52:18

    Umut Koray çok doğru söylüyorsun Bolu yu yönetenlerde o vizyon yokki kardeş. İzzet Baysal caddesini görmüyormusun.
  • umut koray9.9.2017 00:17:37


    Bir süre sonra yeni adliye binası hizmete girecek olup insanlar ve araçların meydana getireceği kalabalık daha da fazlalaşacaktır.Bu yüzden bir an önce alt geçit,üst geçit her neyse derhal inşaatına başlanmalıdır. Yoksa her gün kaza her gün yaralı ve ölüm kaçınılmaz olacaktır.
  • Ne varsa eski hocalarda varİlgili haberi göster

  • emar15.9.2017 09:16:54

    İlim ve bilim Allah'ın insanlara bahşettiği lütuftur. İnsan beyninin çok az bir kısmı kullanabiliyor. İlim ev bilim PUT YAPIP ona tapmak modern dönemin cahilliğidir. Nasıl bu kadar saf olabiliyorsunuz anlamıyorum. Allah'ın yarattığı beyne tapmak da nedir. Allah ıslah etsin sizi..
  • Akıl üstü akıl14.9.2017 22:32:48

    İngiltere müzesinde bulunan Dinler tarihi ile ilgili dökümanları inceleyin.Bütün Dinler dogmatizm,mitoloji ve mistik olaylardan meydana getirilmiştir.Bunlarda da İngilizlerin büyük payı vardır.Bunu hala anlamayacak zekada insanlar var.Bilim aslında tüm Dinlerin pabucunu dama attı.Son padişahlar,son diktatörler ve son peygamberler sizlere bir şeylerin son bulduğu çağrışımını uyandırmıyor mu?Hala bir kurtarıcı bekliyorsanız o sadece Bilim olabilir.Bilim sayesinde insanlar Evrende var olan Dünya gibi gezegenlerde yaşamaya başlayınca Dinler kendiliğinden bir balon gibi sönecekler.Hele hele birde ölümsüzlük bulunursa Tüm Dinler tadından yenmez.Bilime ve Bilim insanlarına hem inanın hem de güvenin.Sizi ancak onlar kurtarabilir.
  • Zekeriyya 13.9.2017 09:09:53

    Ön yargılı olmak, güzel sözü hücum vesilesi yapmak,karşıda ki insanın öyle olmadığını ima etmek ve söylenen sözlere karşı kalkan olarak kullanmak ve cevap vermeme bahanesi yapmak hoş değil vaybe rumuzlu beyefendi.
    İnanmasanda seninde, benimde ve kainatında yaratıcısı Rabbim verdiği aklı önyargısız kullanmayı, verdiği gönlü gerçek güzelliklere açık tutmayı ve verdiği iradeyi,hürriyeti doğruya yönelmede kullanmayı nasip etsin.Syglr
  • Vay bee...12.9.2017 21:25:33

    Mürşidi Bilim olmayan insan,insanlıktan çıkmış demektir.
  • Zekeriyya 12.9.2017 15:17:24

    Benim yazdıklarıma cevap yazmamışsın.Bende size alıntıyla çarşılık vereyim. Evet, her hakiki hasenat(iyilik) gibi cesaretin dahi menbaı,(kaynağı) imandır, ubudiyettir(kulluktur). Her seyyiat(günah) gibi cebanetin(korkaklığın) dahi menbaı(kaynağı), dalalettir. Evet, tam münevverü'l-kalp bir âbidi, küre-i arz bomba olup patlasa ihtimaldir ki onu korkutmaz. Belki hârika bir kudret-i Samedaniyeyi, lezzetli bir hayret ile seyredecek. Fakat meşhur bir münevverü'l-akıl denilen kalpsiz bir fâsık feylesof ise gökte bir kuyruklu yıldızı görse yerde titrer. "Acaba bu serseri yıldız arzımıza çarpmasın mı?" der, evhama düşer. (Bir vakit böyle bir yıldızdan Amerika titredi. Çokları gece vakti hanelerini terk ettiler.) HRisale-i Nur - Sözler(22)
  • Vay be...12.9.2017 12:21:29

      Kuranı kerimin yüklenmiş anlamını değil de bire bir kelime anlamını bilen kaç hoca vardır dersiniz? Yani kuranı kerim kelime anlamı olarak ne demektir?Türkçe meallerde,yorumlarda ve tefsirlerde aramayın bulamazsınız.Türkçe yazılmış hiç bir kitap da bulamazsınız. Yabancı dil (Bilhassa İngilizce)biliyorsanız yabancı kaynaklardan öğrenebilirsiniz.
  • Vay be...11.9.2017 23:16:14

    Bak ne diyorlar zekeriyya;Korku beyni felce uğratır. İlerleme cesaretten doğar. Korku inanır, cesaret şüphe eder. Korku yere düşer ve dua eder. Cesaret ayakta durur ve düşünür. Korku kaçar, cesaret ilerler. Korku barbarlıktır, cesaret uygarlık. Korku tanrılara, şeytanlara, ruhlara inanır. Korku dindir. Cesaret bilim. – Robert Ingersoll
  • Zekeriyya 11.9.2017 22:16:47

    Vay rumuzlu beyefendi sizin vücudunuzun her bir hücresi sonsuz bir gücü, sonsuz bir ilmi,  sonsuz bir göreni gösteriyor.Bunlara neden göz yumuyorsunuz.İlmin gereği diyemezsin.
    Siz yaptığınız güzel bir işe dönüp dönüp bakacaksınız yetinmeyeceksin, başkalarının da bakmasını tebrik ve takdir etmeseni isteyeceksin, ama size emanet verilen ve ilmin daha çözemediği bir çok noktası olan vücudunu icad eden mucit bu konuşan düşünen, bakan ve daha duygularla süslediği akıllara durgunluk veren sanat eserine dönüp bakmayacak, konuşmayacak,ilişkiye geçmeyecek.senin konuşan bir eserin olsa konuşmazmısın. Konuşmayaksan niye konuşma özelliği verdin."insan başı boş bırakılaverileceğini mi zannediyor" diyor yaratan.
  • Vay be...11.9.2017 20:25:18

    Zekeriyya ve Elhac Bedri Bolevi kardeşler siz öncelikle Dinlerin insanlar tarafından nasıl meydana getirildiğini anlatan Dinler Tarihini okuyun.İnaklarla ve mitolojilerle insan beynini etkileme sanatları Bilim sayesinde son buldu.Din çok gerilerde kaldı.İnsanlar artık Bilim ile yoluna devam ediyor.Bilimin ispatlayamadığı hiç bir şeye insanlar artık inanmıyor.İnanıyor gibi görünmeleri sizi aldatmasın.
  • Zekeriyya 11.9.2017 16:44:11

    Boşluğa düşen insan ve bak hele rumuzlu kişiler dinsizliğin özgürlük olduğunu söylüyorlar. Stadda maç oynanıyor bu kişiler bunun bir organizasyonla oynandığını kabul etmemeyi veya meslekleri greği yaptıkları işleri kendilerinin yaptığına inanmamayı veya bir resmin ressamını inkar etmeyi özgürlük diye ifade ediyorlar.Söylemekte özgürsünüz ama bunun adı özgür değildir. Buraya yorum yazmak için kullandığınız parmaklarınız, gözünüz ve beyniniz sonsuz gücü haykırıyorlar.Siz aklınıza engel oluyorsunuz.Aklınız size isyan ediyor ben akılsız olamam diye. Not:Daha önce 3 yorum gönderdim. Birinin yayınlanmamasına üzüldüm
  • Elhac Bedri Bolevi11.9.2017 11:59:29

    Ver Allahım Ver rumuzlu beyefendi ismimi zikrederek soruyor beyninin ne tarafına itibar edeceği hususunda. ALLAH C.C. insanı bütün Nefsi ve Ruhu ile kendisine iman ve itaat edilmesine müsait ve mücehhez olarak yaratmıştır. Lakin insanların kimisi ŞEYTAN'a uyarak CEHENNEM'i kimisi de ALLAH C.C. ve PEYGAMBER'lerine uyarak ebedi saadeti yani CENNET'i tercih etmiş ve edeceklerdir. İnsan olarak ister beyin deyin ister bilinç deyin ALLAH C.C. sizi inanıp inanmamakta muhayyer bırakmıştır tercih sizindir ister CENNET'i, İster CEHENNEM'i tercih edersiniz size kalmış ben ne diyeyim. Sadece ALLAH C.C. Size hidayet versin derim.
      
  • Ver Allahım ver.11.9.2017 09:43:26

    Elhac Bedri Bolevi kardeş Bilim derki;İnsan beyninin küreleri birbirinden ayrıldığı zaman yani sol beyin ve sağ beyin olarak ele alındığında sağ beyin Dine inanırken sol beyin Dine inanmıyor.Bu deneyle ispatlanmış olgu karşısında bir insanda hem inanan hem de inanmayan bir bilinç ortaya çıkıyor.Bu durumda iki bilinçten hangisi dikkate alınacak?
  • emekli9.9.2017 16:55:06

    öküz kafasını sallayıncada deprem (allahemri) oluyor derlerdi eski insanlar
  • ilhami Candemir9.9.2017 15:15:40

    Kamuran bey sen bilirsin"doğru söyleyeni dokuz kapıdan kovarlar".Aldırma gönül,onlar hala "dünya tepsi gibi öküzün başında biliyorlar".
  • İlhami Candemir9.9.2017 14:47:54

    Kamuran bey yeri geldiği için yazıyorum,beni bağışla,"bir taş attın kuyuya,kırk akıllı çıkaramadı derler ya"bu konu onun gibi bir hal aldı.Her kafadan bir yorum geliyor.Kervana ben de katılayım dedim,benim yaşım seksen,son 10-15 yıl öncesine kadar cenazelerde imam efendiler,mevtayı hal-i hayatında "nasıl bilirsiniz "diye sorarlardı,cemaat de doğal olarak"iyi biliriz derdi,sonra imam efendi,dünya hayatına ait haklarınızı helal ettiniz mi?diye sorardı,cemaat de doğal olarak "helal olsun diye cevap verirdi.Peki 10-15 yıldan önceleri "mümin ve muvahhit olduğuna-bazı imamların yaptığı ilave kelimeler de var-şahitlik eder misiniz diye sorulmazdı.Hatta şimdi dahi bazı imamlar böyle sormuyor.din Allameleri! buna nasıl cevap verirler acaba.
  • Baak heelee!9.9.2017 13:42:16

    Dinsiz Yaşam

    Dinsiz yaşam aklen özgür yaşamdır. Dinler insanların kalplerini gözlerini, beyin loplarını körelten, iyi bir insan olsan bile sana öğretileriyle kötülük yaptırabilen ilkel bir sistemidir. Dinsizlik zihnin özgürlüğüdür, aklın topluma egemen olmasıdır, çağdaşlıktır, aydınlık bir gelecektir. Dinsizlik din denen kötülükler yumağından; insanlığın geleceğini kurtarmak demektir. İnsanların iyi, dürüst, yardımsever, barışcı, ahlaklı ve hertürlü erdeme sahip olması için dine gerek yoktur aksine bunları gerçek anlamda yaşamak isteyen kimse aklını din hapsanesinden kurtarması gerekir.
  • Boşluğa düşen boş insanla9.9.2017 13:25:45

    Din faşizmine son vermediğimiz sürece bu boş lakırdılar devam eder gider.Sorgulanamayacak kitap henüz yazılmamıştır,yazılmayacaktır da.Kitapların amacı dünü,bugünü ve yarını sorgulamak için yazılmalarıdır.Bu Dünya için şayet var olduğu iddia edilen öbür Dünya için bizi kurtaracak tek şey Bilimdir.Diğer öğretilerin hepsi safsatadan ibarettir.Dogmatizm insan beyninin korteksinin zehirlenmesine sebebiyet verdiğinden dolayı artık yok edilme zamanı gelmiştir.Yolunuz açık olsun.Amon.Dinler boş insanları boşu boşuna oyalar durur.Bu oyalanma boş insanlarda hayali bir mutluluk yaşatır.Ölüm öncesi ve ölüm sonrası hayali mutluluk.Gelin gerçek mutluluğu bu Dünyada yaşamasını öğrenelim ve öğretelim.Şeytanı ben mi yarattım?Senmi yarattın?Kim yarattı?yoo
  • Elhac Bedri Bolevi9.9.2017 12:09:08

    ZEKERİYA Bey kardeşim, İLMİ boyutuyla vermiş olduğunuz bilgi ve cevaplar için size hassaten teşekkür ediyorum. ALLAH C.C. Yar ve Yardımcınız olsun.
  • Elhac Bedri Bolevi9.9.2017 12:04:31

    Sn. Mühürcüoğlu beni çok merak etmiş. Saklı gizli adam değilim isterlerse yüz yüze de görüşebiliriz benim için hiç mahzuru yok. Şahsıma 30 yıla yakındır Hacı bey olarak hitab edildiği için ismimin başında Elhac ünvanını kullanmam kimsenin hacılığına noksanlık getirmez. İnşaallah sizde hacca gidersiniz sizede Hacı bey diye hitab
    ederler umarım rahatsız olmazsınız. SOKMA AKILLI tabirini kamuran beye cevaben yazdım, bu kelam bana ait değildir.Şahsım için 'kendisi gibi düşünmeyenleri...' diye bir ifade beyan ediyorsunuz, yazımı iyi okursanız ben şahsi fikirlerimi değil KURAN'ın hükümlerine inanan yada inanmayanların durumunu beyan ettim. Şahsımı tanımadan musalla'da fikir beyan etmeniz beni hiç müteessir etmez, kıymetide yoktur zahmet etmeyin.
  • Karacasulu8.9.2017 23:09:24

    Bedri Bol evi Bey. Sizi açıklamalarından dolayı tebrik ediyorum. Bu soru neden rahatsız eder ki insanları? Ne yani orada toplanan insanlar o kişiye şehadet etse çok mu kötü. Önemli olan ordaki cemaatin yarısından bir fazlasına "iyi insandı, müslüman gibi yaşadı müslüman gibi öldü", dedirtebilmek değil mi?
  • Zekeriyya 8.9.2017 18:16:07

    Diğer mesele, Müslüman olmayanİn cenaze namazı kılınmaz.zaten herkes neye inanıyorsa, onaa göre cenaze merasimi yapılıyor.  Bir hiristiyan neden camiyi istesin. Camiyi istemişse müslüman olmuş düşünürüz. Bir Ermeni komşum vefat ettiğinde hanımı evinde Yasin istedi.Biz ermeni biliyoruz,  müslüman olmuşmudur. Yasin müslüman için okunur. Son zamanlarında oldu dedi. Bizde komşu olarak okuduk, dua ettik.
  • Zekeriyya 8.9.2017 18:08:40

    Allah Rasulü (asm); "Vacib oldu, vacib oldu, vacib oldu." buyurur. Sonra arkadan bir cenaze daha geçer; onu da kötü sözlerle yad ederler. Efendimiz (asm) yine aynı ifadeleri kullanır. Hz. Ömer (ra);

    "Ey Allah'ın Rasulü! Vacib olan nedir?" diye sorar. Allah Rasulü de (asm);
    "Öncekini hayırla yad ettiniz, ona cennet vacip oldu. İkincisini kötülükle yadettiniz, ona da cehennem vacib oldu. Sizler Allah'ın yeryüzündeki şahitlerisiniz."cevabını verir. Görüldüğü gibi hüsnüşehadet, müminler için adeta duadır.Bu günkü gbg bütün cenaze lerde sorulmamıştır.Bize düşen duadır. Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki:

    "Ölü üzerine namaz kıldınız mı ona ihlasla dua edin." [Ebû Dâvud, Cenâiz 60, (3199); İbnu Mâce, Cenâiz 23, (1497)]

Sayfalar:

| Aktaş Mh. Taşhancılar Cad. No: 10 - BoluTel: 0374 212 88 66Faks: kamuran@bolununsesi.comEmail: kamuran@bolununsesi.com |
Sağlık İlaç Gıda Takviyesi Siyah Sarımsak