BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

Facebook 15 Mart'ta Kapanıyor mu?

Facebook 15 Mart'ta Kapanıyor mu?
    11 Ocak 2011
    Facebook 15 Mart'ta Kapanıyor mu?
    İnternette teknoloji, bilişim ile ilgili hangi sayfaya baksam Facebook'un 15 Mart'ta kapatılacağı hakkında garip yazılar okuyorum. Biraz inceledim bu konuyu... "Sosyal ağın asosyal insanları" paniktelermiş... Facebook'un 27 yaşındaki kurucusu Mark Zuckerberg, bir basın toplantısında "Bu şirketin yönetimi hayatımı mahvetti. Para umurumda bile değil. Artık eski yaşantıma dönmek istiyorum." şeklinde bir açıklama yapmış. Bundan yola çıkan mizah haberleriyle tanıdığımız WeeklyWorldNews 15 Mart'ta Facebook'un kapatılacağına dair haber yapmış. Facebook'un 15 Mart'ta kapatılacağı haberi ise en çok Twitter'da paylaşılmış. Facebook çalışanları ise paniktelermiş... Cem NAYCI / I.T.
    • Yasemin18 Aralık 2019 . 23:18

      Durup duruken insanlarin hesaplarini kapatıyorlar sacma sapan insanlar varken bencede kapansin
    • Kadriye14 Mart 2019 . 16:58

      Facebook tan rahatsız olanlar indirmesin size zorla indir diyen yok nasıl insansınız madem rahatsız oluyorsunuz indirme kulanma kardeşım facebook sapık dolu kapatılmasını istiyorum diyenler kulanmayın ozman be allah alla medem sevmiyorsunuz facebook u niye kulanıyorsunuz Siz Sevmiyosaniz biz Seviyoruz Uzakta olan akrabalarımız annemiz babamız var
    • Trkn14 Mart 2019 . 10:49

      Kesinlikle kapatılsın artık bişeylerin önüne geçmek için birilerinin canına kıyması mı gerekiyor instagram yüzünden intihar eden kız için hiç mi üzülmediniz millet burda yok babam oyun oynuyor yok şu yok bu içinden çıkılmaz hal aldığı zaman baban oyun oynamaya devam etsin bakalım ..
    • Yaprak28 Aralık 2018 . 17:15

      Kapatılmasın ya Facebook sayesinde ekmek yiyoruz..... düzgün kullandıktan sonra hiç bir şey olmaz.profilini kapat kimse yazmaz rahatsız olanlar.
    • Lela17 Ekim 2018 . 00:05

      Kapatilsin hep ayni
    • Suphi20 Kasım 2016 . 04:24

      Vatana millete hayırlı olsun
    • cüneyt29 Haziran 2016 . 13:05

      ya bu ne allah aşkına bazen askere giden kardeşlerimiz abilerimiz var ordan ancak görünlütü arama yapıyoz oyunları da güzel ya yapmayın şunları facebok kapanmasını kınıyorum bu ne ya yeter bu günlerde face açılmıyor galiba kapandı face çünkü dü nakşamda facedeydim ya of:(
    • aslıhan taş20 Mart 2016 . 20:46

      FACE BOOK KAPATILMASINI BİR KIZ OLARAK ÇOK İSTERİM ÇÜNKÜ ODAR SAPIK İNSANLAR VARKİ ARTIK BIR SOSYAL MEDYA YERİNE BİR FUŞ ORTAMI OLMUŞ FACE BOOK O YÜZDEN 100 DE 100 KAPATILMASINDA FAYDA VAR
    • hüseyin kaplan 20 Mart 2016 . 20:40

      bence kapatılsın çünkü artık bir sosyal agdan çıktı insanları günaha sürüklüyo ve çok insanın bu durum dan şikayetci kızları zorla tehtitle ilişkiye girmek için kullanıyorlar
    • murat kaplan20 Mart 2016 . 20:37

      İNŞALLAH KAPANIR ÇÜNKÜ ARTIK İNSANLAR ESKİSİ GİBİ KULLAN MIYOLAR ARTIK İNSANLAR FACEBOOK KULLANMA AMAÇLARI KIZLARIN RESİMLERİNİ KULLANARAK KIZLARLA İLİŞKİYE GİRMEK İÇİN TEHTİD EDİYORLAR BEN BU OLAÇOK ŞAHİT OLDUM  BU FACE BOOK KAPAN MASI BENCE ÇOK İNSAN İÇİN GÜNAHA GİRMEMESİNİ SAGLIYACAK İNŞALLAH KAPANIR..
    • Şahin Salık13 Mart 2016 . 21:35

      Bence Kapanmasın O Kadar Hesap Kastım Aq :D
    • Batuhan Elbay 11 Ekim 2015 . 21:24

      Bence Face Kapanır'sa Yapacak hic bişey Olmaz herkez Tellefonlarınız Rahatsız edecekler Herzaman en azında Face oluyorda Sizde rahat oluyorsunuz Norlamde Face Acık olmadın mı ben citten Bilgisayarı kracak kadar Sinirlendiyorm Bence Hic kapanmasın arkdaşlar neden kapansın ya hic kapanmasın daha iyi Ya Hem şunda zaten giremiyoruz ,ben burda Kafayı Yemekteyiz Kapanırsa Herkez ne Yapcak Ne decek Hic bişey Gene İyi kötü FAcemi Var Bence Hic kapanmasın ha Yuvası daglanlarında abi Acmasınlar kendilerini kaşınıyorsan Herkezin sucu ne Girmesinler ozaman daha İyi olur bence. Benden bu kadar Arkdaşlar herkeze hayarılı akşamlar. kendinze iyi bakın
    • kome evleri6 Nisan 2015 . 17:18

      kapatmayın çünkü kapatıldı mı ıyı bısey olmayacak  gencler için
    • mustafa temelki6 Nisan 2015 . 16:57

      kapanmasın facebook güzel bişey kapanmasını istemiyorum
    • sudenaz bayatli18 Şubat 2015 . 10:27

      ya facebook u niye kapatıyorsunuz inşallah kapatmazlar
    • sdvcm26 Ocak 2015 . 20:43

      Bence kapatılmalı . Çünkü face'de kimlerin ne yaptığını ,tam olarak ne olduğunu bilmiyoruz .Bende kapatılmasını çok  istiyorum İnşAllah kapatılır. 15 Mart'ı bekleyeceğiz...
    • ersin yıldız22 Aralık 2014 . 17:26

      kapanmamalı cunku facebook kapanırsa dıger oyunlarımızdakı hesaplarımız kapanır lutfeen kapatmayın facebooku
    • sevdalım2 Nisan 2014 . 10:05

      dostlarım bence face kapansın çünkü face yüzünden kaç kişinin yuvası yılıkdı yazık ya ben gerçekten çok üzülüyorum biz bu milleti faceye youtuba yedirmeyiz....
    • NİSA ŞELLELİ1 Nisan 2014 . 00:07

      kesinlikle kapanmalı facebook bencede insanların ne özeli kaldı ne başka birşey kaldı ayıp herkes yanlış yapıyor kesinlikle
    • mark bilmem bişey28 Mart 2014 . 17:14

      lan bugün 28 mart daha kapanmadı bile kandırmışlar bizi :D  twitter kapanınca Mark Zuckerberg paraları götürdü bence hiçte öyle bişey demed                                        

    • kome evın 27 Mart 2014 . 21:13

      kapatmayın çünkü kapatıldı mı ıyı bısey olmayacak  gencler için
    • maria camona23 Mart 2014 . 06:47

      kapatilmasin bence bunu yapan kisiler cezalandirilsin bir sekilde lutfenn
    • iyiyol21 Mart 2014 . 23:45

      ya bzm açimizdan ii ama kapanmasa da olur yani :)
    • gözde oku13 Mart 2014 . 13:14

      bence kapatılsın niye diye soracaksanız insanların ne özeli kaldı nede başka bişe hem herkez birbirini tanımaaya başlıyo bu da hç güzel değil herkez birbirine özenerek yanlış şeyler yapıyolar . herşeyden önemliside boş zaman kaybı
    • severin sermin5 Mart 2014 . 22:59

      ya fecebok kapanirsa bunca insan napar hic dusunemiyorum arkadaslar nerdeyse butun dunya kulaniyor eger fecebok kapanirsa fecebook gibi birsey olmali yani ona benzer yoksa yok karisir ortalik dunyada
    • emre ersoy3 Mart 2014 . 02:52

      Arkadaslar panik yok face 2020 yılında kapanıyor.
    • Anonim6 Şubat 2014 . 00:03

      facebook çıktı çıkalı çok şey değişti. İnsanlar arasında özel diye bi şey kalmadı. İnsanların ego duygusuna oynayan bir site. Yanlış. Kapatılmasından yanayım. Çünkü facebook yüzünden kaç ilişki bitti kaç insanın arası açıldı...
    • Hakan Tutal1 Haziran 2013 . 22:32

      kapatılırsa facebook hesabından oyun oynayamam legend online diye bir oyunu oynayamam çok ilerledim

    • dominic howard14 Mart 2011 . 16:18

      kapanırsa ekime kapanmassa kasıma
    • ümit23 Ocak 2011 . 19:36

      kesinlikle kapanmaması lazım ama kullanmasınıda bilmek lazım.
    • s aks22 Ocak 2011 . 14:07

        kisileri akrabalari birbirine karsi getirebilen bir site takip ederseniz kisilerin her yöndeki ilgi odaklari ni anlarsiniz ??? bu anlam da  ne cikar düsünün ??? kapatilirsa en azindan problemler de aza lir yakinlar arsinda.....kimse birsey kaybetmez bence
    • kübra kaya18 Ocak 2011 . 21:21

      kapansın bence
    • cansu16 Ocak 2011 . 18:00

      Babam günün çoğu kısmını facebookta geçiriyor.Bence kapanmasın:) o zaman daha uysal oluyor
    • Hakan Gül16 Ocak 2011 . 01:02

      Ya bence kapansın nedenini sorarsanız yok fakeler yok bilmem neler yok ırçı ayrımı cartı çurtu abuksubuk şeyler yani bencede kapasın hem facebookta iyi birşey değil zaten !!!
    • sinem dürüst14 Ocak 2011 . 17:12

      yaa off kapatılmasn bnm gunlerım hepp sıkıcı qecer ltfn kapatmyn bır cok ınsanın sozune uyun hem ndn kapatıyorsunuz kı?
    • Cem NAYCI14 Ocak 2011 . 00:22

      Kapatılması gündemde. Şirket çalışanları dahil olmak üzere hiç kimse memnun değil. Twitter bu konuda daha ağır bastı sanırım. 15 Mart'ı bekleyerek görüceğiz. Bir gelişme olursa mutlaka bilgilendiririm.
    • suat13 Ocak 2011 . 21:10

      eee sonuç kapatılıyormu?kapatılmıyor mu?
    • ramazan tekbıyık oglu13 Ocak 2011 . 09:28

      kapanmasın facebook güzel bişey kapanmasını istemiyorum

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.

    Erpiliç

    GÜNÜN SÖZÜ

    Cehaletle deha arasındaki gerçek fark nedir biliyor musunuz? Dehanın sınırları var cehaletinse hiçbir sınırı yoktur.

    SON YORUMLAR
    Sağlık İlaç Gıda Takviyesi