Gazetenize sahip çıkın!

Uğur Akbay, Başkan'a; "Geri zekalı" dedi!

Uğur Akbay, Başkan'a; "Geri zekalı" dedi!
    4 Ocak 2022

    Uğur Akbay, Başkan'a; "Geri zekalı" dedi! Bolu Belediye Meclisi ...

          Uğur Akbay, Başkan'a; "Geri zekalı" dedi!
          Bolu Belediye Meclisi 2022 yılının ilk toplantısı olaylı başladı. Özcan’ın toplantıda sıklıkla kullandığı “zamcıklar” sözleri bardağı taşıran damla oldu. Ak Partili Meclis Üyesi Uğur Akbay Belediye Başkanı Tanju Özcan'a kürsüden yaptığı konuşmada; "Geri zekalı" dedi. Bunun üzerine zabıta kuvvetlerini salona çağıran Özcan, Akbay'ı salondan attırmak istedi. Ak Partili meclis üyeleri ise hep birlikte salonu terk etti.

           2022 yılının ilk belediye meclis toplantısı Bolu tarihinde görülmemiş bir tartışmaya ev sahipliği yaparak başladı. Mecliste yaşanan gerginliğin sebebi bu gün Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın Düzce İYİ Parti İl Başkanlığı ziyaretinde yaptığı basın açıklamasında kullandığı “Ampul kafalılar” sözleriyle başladı. Belediye meclis salonunda eline aldığı iki ampulden birini kıran ve “Bu ampulü artık söndürün” diyen Başkan Özcan gerginliğin iyice tırmandıran taraf oldu. Özcan’ın son olarak toplantıda sıklıkla kullandığı “zamcıklar” sözleri ise bardağı taşıran son damla oldu.

         SİZE ŞAHSINIZDA GERİ ZEKÂLI DEMEK İSTERDİM AMA HAKARET İÇERİR DİYE ZEKÂ YOKSUNU…

          Meclis toplantısında yaşanan bu gelişmeler üzerine dilek ve temenniler bölümünde söz alan AK parti Grup Başkanvekili Uğur Akbay kürsüden şu açıklamaları yaptı:

          2022 yılının milletimize, halkımıza hayırlar getirmesini temenni ederim. Yeni yılda İnşallah yalandan iftiradan uzak, fitne ve fesat üretilmemesini hasseten uzak durulmasını Cenab-ı Hak’tan niyaz ederim.

          2021 yılında Bolu Belediyesi’nde görev yapıyorken istifa eden, ettirilen, yeri değiştirilen görevden alınan kim varsa yeni işlerinde yeni görevlerinde başarılar dilerim. Bu vesileyle göreve başlayan memurlara çalışanlara ve başkan yardımcılarımıza hayırlı olmasını diliyoruz.

          Konuşmalarınız arasında notlarda aldım. Bu gün Düzce’de yaptığınız açıklamada kullandığınız kelime ve az önce yaptığınız hareketten dolayı size şahsınızda geri zekâlı demek isterdim ama hakaret içerir diye zeka yoksunu demek istiyorum

          “Uğur Bey hemen kürsüyü ve salonu terk etmenizi istiyorum"

         Akbay’ın sözlerine şaşıran Özcan “Uğur Bey hemen kürsüyü ve salonu terk etmenizi istiyorum" diyerek zabıta görevlilerini çağırdı. Tanju Özcan kendisine hakaret ettiğini söyleyen Akbay’ın salondan çıkartılması için hemen müdahale edilmesini istemesi üzerine Akbay bu sırada Özcan’a “Siz kullandığınız kelimelere dikkat ediyor musunuz?" diyerek cevap verdi.

           SAKIN MÜDAHALE ETMEYİN, DENEMEYİN BİLE"

           Zabıta görevlilerinin salona gelmesiyle birlikte AK Partili üyelerle CHP’li üyeler arasında sözlü tartışmalar yaşandı. Akbay’a müdahale etmek isteyen zabıta görevlilerini AK Parti Belediye Meclis Üyesi Kamuran Avcı “Sakın müdahale etmeyin, denemeyin bile” sözleriyle uyardı.

    • Tayfun9 Ocak 2022 . 18:19

      Thanjouyu görünce birden istem dışı ondan nefret ediyorum ,iğrenç biri tam bir pislik bu sadece babamı böyle yoksa aynı duygularda olan başkalarıda varmı sabah başlayıp akşama kadar dövsem öfkem azalmaz o derece
    • Bir vatandaş8 Ocak 2022 . 16:51

      İlimizden bir reisi cumhur çıksın isteriz, ancak bu işe layık bir yiğit var mı.
    • Kazım7 Ocak 2022 . 16:06

      Eeee doğru demiş gereksiz hiç bir işe yaramayan embesil kamera şempazesi
    • Bolulu7 Ocak 2022 . 10:53

      Siyaset bulaşan hiçbir kurum çalışmaz. Hepsi bireyselci, Bolu'yu düşünen yok içlerinde. Yazık bu topraklara. Gidende, gelende aynı. AY nin yaptıkları unutuldu tabi AKP liler tarafından. Sadece masalar değişti, etiketler değişti. Siyaset üslubu aynı. Herkes intikam pesinde. Kaybeden Bolu ve Bolu halkı.
    • Efendi6 Ocak 2022 . 10:53

      Tambi şovmen, Belediye Binasına astığı afişle neyin şovmenliğini yapıyor. Tamamen kışkırtıcılık. Kendisi Yeni su aboneliği için 2.000 Tl. alıyor. halk eziliyor. Bunun adı halkçılık. Kendileri zam yapınca normal başkası yapınca haksızlık. Zamlar hiç bir zaman normal karşılanamaz. kim yaparsa yapsın. Kimse masum rolü oynamasın.
    • Egitimci5 Ocak 2022 . 12:48

      Tanhu Özcan siyaseten IFLAS etmistir.Eşi babası anası ne dusunuyorlar acaba Tanju Özcanın bu seviyesi dūşūk sozlerine?
    • adilce5 Ocak 2022 . 12:17

      Argocu vatandaş,şehir senden hizmet bekliyor,sağa sola sataşma değil
    • adilce5 Ocak 2022 . 11:35

      tanju gardaşım,faullü-şov davranışlarını bırak.Bu enerjini şehre nasıl harcarım yollarını düşün,hayal kur,proje yap ve üret.Bu yaptığın mahalle arası konuşmalarınI,BECERİKSİZLİĞİNİ KAPATMA -ÖRTME YOLU OLARAK KULLANMA .Her taraftan dökülmeye son hızla devam ediyorsun.Bir söz vardır:BÜYÜK KAFALAR FİKİRLERİ-ORTA KAFALAR OLAYLARI-KÜÇÜK KAFALAR DA KİŞİLERİ KONUŞUR' der.Sen bunun neresin desin?bi muhakemeni yapıver.
    • Harbici5 Ocak 2022 . 10:48

      Başkan iki dönem milletvekilliği döneminde meclis konuşmalarinda muhalefetin yerlerde sürünen seviyesiz hitap ve üslubunu aldı Bolu ya taşıdı. Kızmamak lazım sonucta "kuş gördüğü yuvayı yapar" atasözü.
    • Levent e5 Ocak 2022 . 08:46

      Biri birine zamcıklar derken çok yakışmış demi levent.
    • Levent e cevap5 Ocak 2022 . 08:20

      Tanju nun yaptıkları o kadar seviyeli ki o kadar
    • Metin Çelik5 Ocak 2022 . 02:12

      Son Yıllardaki Seviyesizlik utanç verici nitelikte. Ben Akp li Meclis üyesinin Başkana söylediklerine takılmıyorum. Alaattin Yılmaz , Tanju Özcan Yani bunlar Tamam bi biçimde Belediye Başkanı seçildiler ancak Ne yazık ki insanlığa saldırmaktan , bayağılıktan başka anıldıkları olmadı. insan Yaptığı hizmetlerle anılmalı. Bu sayfalarda o kadar çok Yakınınlar var ki Şahsen ben Kral olsaldım her ikisini de giyotinden geçirirdim. insan utanmalı.
    • Ayhan5 Ocak 2022 . 01:17

      Tanju Ozcan hem siyasi etik hem sosyal dūstur hem ailelere saygı seviyesini maalesef aştı.Bolu boyle uslubu olan başkanı hoş gormez.Bu başkanı kendisine getirecek ikaz edecek hiçmi dostu arkadaşı yok.
    • merdümenci4 Ocak 2022 . 23:23

      Dayım bak bi kere iyi gidiş değil bu gidiş. Kendini görevden aldırıp meşhur mağdur pozlarına girmek mi istiyor yoksa Erdoğanın gündemine girmek fırçalanmak mi istiyor. Bilemeyan dayı va bi durum emme yakında anlarız.telase etme va va bi durum va dayiiii
    • Levent4 Ocak 2022 . 22:00

      Seviyesizlik hat safhada. Ne olursa olsun şehrin seçtiği bir Belediye başkanına Geri Zekalı demek hiç yakışmamış. Her söz sahibine aittir.
    • dede4 Ocak 2022 . 21:21

      bolu köylülükten köylü aklından( ima var...köylü baş tacıdır) kurtulamadı seçtiği yöneticide muhtar vasfının bir tık üstünde galiba...
    • adilce4 Ocak 2022 . 20:55

      Uğur bey, eksik söylemiş hiç bir işe yaramayan teneke misali tıngır tıngır öten bir ağız, tepesin de bostan korkuluğu gibi kelek bir kafa,Bolu'ya argoculuktan başka verdiği bişey yok
    • Ersan Türk e cevap4 Ocak 2022 . 19:52

      Biz Bolu halkı değil miyiz o sandık gelecek o zaman görürsün guru mu duyuyorlar duymuyorlar mı senin kesin belediye ile bir işin var burdan selam çakıyon o kadar uzun sellektor yapmana gerek yok Tanju gördü ne işin varsa oldu bil ben seçimde kendisine oyda verdim ikisinin arasında idim ama şu an bırak gurur duymayı kendisinden nefret ediyorum seçimlerde inşallah bı şekilde karşıma cikmaz zubukzade
    • yıldıray4 Ocak 2022 . 19:44

      başkanı savunan yazıları yazanlara sormsk isterim. sizin karınıza çocuk yapmanıza nasıl yardım edbilirim dese. zamcık dese daha nice argo şov yapsa yazık ya başkanı bolu seçti o herşeyi söyleyebilir mi diyeceksiniz. Sıkıyosa devlet bahçeli ye laf etsin de alsın ağzının payını
    • Ersan Türk 4 Ocak 2022 . 18:53

      Bolu Halkı Tanju Başkan ile Gurur Duyuyor... Tanju Başkan Doğruları Söylüyor.
    • Bolu lu 4 Ocak 2022 . 17:01

      Ne yaptı boluya bilen varmı
    • Şehirli4 Ocak 2022 . 16:09

      Yorumları öyne böyük harflerinen yazmayınan olmaya köylü,görünen köy bu..
    • KÖYLÜ4 Ocak 2022 . 15:38

      GELMİŞ GEÇMİŞ EN DİRAYETLİ BAŞKANLARDAN HERŞEYDEN EVVEL VATANPERVER BİR İNSAN ..KENDİSİNİ HER ZAMAN TAKDİR EDİYORUM
    • Vatandaş4 Ocak 2022 . 14:15

      "zalimlerin çarkı cahillerin çalışmayan kafaları ile döner" Victor Hugo Durum aynen bu kendini Bolu Beyi zanneden Tanju elbet sanada bir Köroğlu cikar
    • Bolulu ya cevap4 Ocak 2022 . 13:48

      Seviyesiz ligin zirvesinde olan Tanju ,az bile söylemiş Akbay bunun yaptıklarını gerizekalı biri yaparmı soruyorum burdan tüm Türkiye'ye encümen üyesi az bile söylemiş sen zabıtaya kimi nereden attiriyon arsanın hesabını ver önce Tanju efendi plotonik aşk,şap kendinden yardım isteyen bayana düşündüğü şey acaba aynı şeyi bunun hanımına idarecileri düşünse çok mu hoşuna gider biraz insanlık bu makamlar gelip geçer ama Tanju bu makam gidince caddede zabit
    • Cöle4 Ocak 2022 . 13:41

      Niye böyle davranıyor biliyormusunuz, etrafında bu hakaretlere davranışlara sevinen" tanjuyu gördünüz ü meclisi dağıtmış gene bugün"diyenler var. Şu memlekette adam gibi bir ana muhalefet olsa herşey çok değişik olur. Birisi doldurdu partiye, birisi doldurdu belesiyeye buda işte buralarda kendine pay çıkarmaya çalışıyor..
    • Cöle4 Ocak 2022 . 13:29

      Seçildi seçileli bolu ya tırnak ucu kadar faydası olamayan, lafa geldimi mangalda kül bırakmayan, etrafını sarmışlar tarafından devamlı gazlanıp pohpohlanan, daha iki sivrisineği başıboş köpekleri önleyememiş, iki belediye otobüsünün renklerini bile standarda bağlayamamış bir başkan işte..
    • Bolum4 Ocak 2022 . 13:10

      izledim izledim UTANDIM bir Cumhuriyet Halk Partili olarak SEVİYESİZLİK tavan yaptı sayende Tanju Efendi AHLAK YOKSUNU adam... Seviyesiz Lakayıt tavırların ne bu böyle MEYHANEde bile söylenmeyecek yakışmayacak tavır ve hareketler. Sen böyle yaparsan adam da çıkar GERİZEKALI der HAK Ettin SEVİYE yerlerde sayende azcık AHLAK Levent KIRCA komedi sanatçısı olarak ZAMCIK diyerek eleştirebilir ZAMCIK derken de ne dediğini herkes anladı AHLAKSIZ
    • Pasakoylu4 Ocak 2022 . 12:47

      Ahmet e aynen katılıyorum başka söze gerek yok
    • YAMANER4 Ocak 2022 . 12:39

      Ugur Akbay az bile soylemiş. Adamın işi gücü laf ebeliği siyasete resmen cıvıklık bulaştırdı. Adam belediye meclisini kendi evi sanıyor seviyesiz seviyesiz konuşuyor. Önceki başkanları da çok eleştirmiştik ama Tanju Özcan gibi düşük seviyelisini ilk kez görüyoruz.
    • vatandaş 4 Ocak 2022 . 12:14

      Uğur bey az bile söylemiş
    • ALİ4 Ocak 2022 . 12:05

      DEMEK BOLUMUZ BUNA LAYIKMIŞ ONU SEÇMİŞİZ...
    • ALİ4 Ocak 2022 . 12:03

      BÖYLE BAŞA BÖYLE TARAK...!!!
    • ERTUGRUL4 Ocak 2022 . 11:51

      ZAMCIK BAŞKAN.