Gazetenize sahip çıkın!

Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu!

Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu!
    4 Ocak 2022

    Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu! Üniversite yolunda ...

    Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu!

            Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu!

            Üniversite yolunda aynı noktada sadece bugün gün içinde yaşanan 4 kaza vatandaşları isyan ettirdi.

             Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi yolunda yokuşun başladığı bölümde aynı zamanda sürekli virajla karşılaşan sürücüler, üstüne üstlük bir de zeminde buzlanma ile karşılaştıklarında kaza yapmaları kaçınılmaz oluyor.

              Sadece bugün bu noktada dört kaza meydana geldiğini belirten vatandaşlar, “En başta bu yolu hatalı yapılmış. Birdenbire hem yokuş ve hem de virajla karşılaşan sürücüler ister istemez şaşırıyorlar. Üstüne üstlük biraz acemilik ve biraz da zemin kaygansa kaza yapmak kaçınılmaz oluyor.

               Avrupa’da olsa hatalı yapılmış olan bu yol derhal trafiğe kapatılırdı. Biz de ise her gün 3-5 kazanın olduğu bu yolda sanırım birilerinin ölmesi bekleniyor. Hatalı olarak imal edilmiş bu yolun sil başkan ele alınması gerekiyor” diyerek yetkilileri göreve davet ediyorlar.

    • Zeynep cebe 9 Ocak 2022 . 00:21

      Ben okulun ögrencisiyim ayın 4ünde orda öyle Bi kaza yaptım ki arabam az kalsın hurdaya çıkıyordu sizn dediginiz gibi hızlı da degildim her gün kaza oluyor ve önlem almıyorlar benim kaza yaptıgım gün 6 kaza oldu neyii bekliyorlar önlem almak için
    • Sezai6 Ocak 2022 . 08:53

      Karlı veya buzlu havada yoldaki yavaşlama tümsekleri ani frene ve kızaklamaya neden oluyor. Ama bunları kışın kaldırmak kimsenin aklına gelmiyor. Rektörün de umrunda değil galiba.
    • Hizlı tehlikeli6 Ocak 2022 . 06:10

      O kadar suratli arac kullaniliyor ki buna anlam veremiyorum sanki 5 dakika erken varsan ne olur 5 dakika gec gitsen varacagin yere sadece yol kusurulu demekle olmuyor o yolu kullanan birde surat yapana ne denmeli
    • İsmail5 Ocak 2022 . 23:20

      Yol buzlu olabilir fakat bu ihtimal olabilir yol virajlı hızlı gidende oluyor
    • Ayşe Bilgiç5 Ocak 2022 . 13:01

      merkez ünitede neden kovid aşısı yapılmıyor
    • Mustafa 5 Ocak 2022 . 09:01

      Ah Yaşar, Ah Hayri sizlerin yatacak yeri yok. Sizlere o kadar söylendi ama o bilgiçliğiniz bu yolu çilekeş hale getirdi ve sizler hala bu Üniversitede ve Bolu da yaşıyorsunuz ya pes.
    • Sami Aydın5 Ocak 2022 . 08:55

      O yolda 120 km hızla giden araçlardan kazadan başka ne beklenir sürat felakettir lütfen yavaş gidiniz
    • Cöle5 Ocak 2022 . 08:44

      Araçların beygir gücünü ölçüyorlar orada..
    • Metin Çelik5 Ocak 2022 . 02:06

      O Yolu Yıllardır Kullanıyorum. İlk defa bugün o yolda ben de korktum. Malesef Yola Tuzlama yapılmamış Yol sabun gibiydi. hatta yanımda bir arkadaşım vardı çok profesyonel bir sürücü. çıkarken ben orada çok yavaşladım bana kızdı yol buz dedim. Y.A nın Kazığı O yol. Ben kızakla Kayacak sanmıştım Yapılırken O yol bir an önce düzeltilmeli ya da sürekli tuzlanmalı İnşallah orada ölümlü kaza olmaz. Sürekli kaza olacak ama inşallah ölümlü olmaz
    • Ansel Adams4 Ocak 2022 . 23:07

      Azcık yavaş gidelim lütfen bu havalarda. Şartolsun gağış diye gelir.
    • enteresn bi durum4 Ocak 2022 . 22:50

      universite sapagindan döndukten hemen sonra arac yolu daraliyor kaldirim genisliyor. iki arac nerdeyse birbirine sürtecek. o kadar genis kaldirim yapilmasina gerek varmiydi. en fazla iki insan yan yana ya yurur ya yurumez.anlayamiyorum bazi seyleri
    • Murat 4 Ocak 2022 . 21:29

      Geçmiş yıllarda ölümlü kaza olduktan sonra bu yol değiştirildi. Yapıla yapıla bu kadar yaptılar.
    • dede4 Ocak 2022 . 21:17

      dabakhaneye şey götürüyor bazı sürücüler orada..el insaf 100 le gidiyorlar o yolda