BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Liyakat buysa bırakın en kötüsü geri gelsin

Liyakat buysa bırakın en kötüsü geri gelsin
    24 Nisan 2022

    24 Nisan 2022 günü boy boy reklamları asılan hacivat karagöz...

          24 Nisan 2022 günü boy boy reklamları asılan hacivat karagöz...     

          24 Nisan 2022 günü boy boy reklamları asılan hacivat karagöz gösterisine evladımı götürmek üzere yola çıktım.

        5 yaşındaki evladım anne kaldırımlarda neden arabalar var dedi. Bir şey diyemedim, halbuki 20 metre aşağıda bolusporun kapalı otoparkı vardı. (mc bear cafe önü boydan boya araç dolu) Gösteri yerine gittik bir tane oturacak sandalye yok.

           Saat 21:00 olarak her yerde yazan hacivat karagöz gösterisi 21:30'da başladı. Ama bir şey görebilen kim. Saçma sapan yüksekte bir sahne, çocukların uyuyacağı saatte organizasyon.

            Nasıl olsa reklamcılar organizasyoncular parayı aldı. Halk kimin umrunda?

           Şu an yarım saat omuzlarımda tuttuğum çocuğum yüzünden vücudumun her yeri ağrıyor. Ben bu belediyecilikteki liyakat buysa, iş bilmelik buysa, kontrol buysa istemiyorum. Alaaddin Yılmaz geri gelsin.

            En kötüsü kimse o geri gelsin. Lafla peynir gemisi yürümüyor. Yazıklar olsun verdiğim oya.

    • bolulu26 Nisan 2022 . 22:29

      Ula memelektte liyakatmı var kpssden 60 alamyanlar zabıta kadrosundan memur oldu. Özel kalm müdürlüğünde memur oldu.
    • BUNEYQ26 Nisan 2022 . 15:24

      Tanjudan beklenir hareket, ne sandınız uçak mı uçaracaktı. Bu ülkenin başına gelen kötü şeylerin başında CEHAPE gelir unutmayın.
    • Köroğlu 26 Nisan 2022 . 00:20

      Başından belliydi kalitesiz bir gösteri olacağı. Gösteri başlayınca 5 dakka bile durmadik .
    • kul hakkı25 Nisan 2022 . 15:43

      Yeterki birilerine belediyeden para kazandırılsın bu ne yahu?Bu kadar sığ düşünen topluluk ve yönetin Boluya yakışmıyor.Bir kez seçildiler bir daha Allah muhafaza.Rezillik diz boyu.Yazıktır yazık milletin paralarına.Amacına uymayan basit gösteriler.
    • 23 NİSAN25 Nisan 2022 . 13:26

      Bolu Belediyede kalitesizlik almış başını gidiyor. Her yerinden kalitesizlik-öngörüsüzlük-işbilmezlik akıyor ve Bolu ya yazık oluyor. Bolu da hiç mi tecrübeli kimse yok. Tanju kendine tam bir çakal ekibi kurmuş. Yazık
    • bebek pudrası25 Nisan 2022 . 12:17

      bence bu tiplemeleri belediyeden nemalanan tiplere yaptırmalıydı tanju bey ;) mesela herbokolog çakal kıyafetiyle mükemmel uyum sağlardı. göbeklenen gazeteciye ayı postu, diğerlerine de sansar sırtlan vb kıyafetler olurdu.haybeye organizasyon için para harcıyonuz ;)))
    • Begüm serin25 Nisan 2022 . 10:21

      Atatürk koskoca bayramı çocuklara armağan etmiş Bolu Belediyesi ise bir sahne bile kuramayıp TIR'ı layık görmüş.
    • CAN25 Nisan 2022 . 09:34

      Bu kadar kötü bir organizasyon olamaz, sahnedeki emeğe saygı ancak organizasyon "0"
    • Dost Acı Söyler25 Nisan 2022 . 08:44

      Olmadı Tanju olmadı. Bu işin artık götürür tarafı kalamdı. Biz biliyorduk ama belki dedik. Kardeşim sen zeki bir adamsın nereden buldun bu kadar vasat altı adamı yanına. Bedel mi ödüyorsun? Milletin aklıyla daha fazla oynama. Başta Başkan yardımcıların olmak üzere hepsini değiştir. En azından dene. Acı son yaklaşıyor. Zannetme AKP kan kaybediyor seçim benim için daha kolay. Sana seçimi şu kadar oyla kazanacaksın dedim, şimdide kaybedeceksin diyorum.
    • Olmadı başkan. 25 Nisan 2022 . 03:53

      Habere konu olan bu gösteriyi bende takip ettim. 1- Ses sistemi nedir böyle? 2- Bu denli reklamı yapılan bir organizasyonun bu denli vasat tamamlanması rezalet. İnsan sandalye koyamaz mı insanlar çocukları omuzlarında tutmaktan bittiler. 3- Sergilenen oyunların kalitesizliği. 4- Hacivat karagöz oyununda inanılmaz derecede argo kelimeler kullanılması. 5- Yine hacivat karagöz oyunu esnasınsa hacivatın seyirciler arasından akıllı çocuk araması rencide etmek nedirin dibine vurması. 6-Basit bir çocuk oyununda rasim özdemir, ergün temel reklamının yapılması. 7- Bu denli reklamı kasılan, pardon yapılan organizasyonun bir tırın tepesinde yapılması.. YAKIŞMADI.. BECEREMİYORSANIZ.. YAPMAYIN.. HÜSRAN!