Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Burada şoför eğitim pisti olmaz !

Burada şoför eğitim pisti olmaz !
    28 Nisan 2022

    Burada şoför eğitim pisti olmaz ! Bolu Özdilek AVM’nin ...

    Burada şoför eğitim pisti olmaz !

         Burada şoför eğitim pisti olmaz !       

          Bolu Özdilek AVM’nin Doğu tarafında bulunan yolun üzerine yaklaşık 3-4 hafta önce aniden Özel sürücü kurslarının direksiyon eğitim alanı kuruldu.

           Bolu'nun Yaşamkent, Umutkent, Kılıçarslan, Alpagut Mahallelerini D100 karayoluna bağlayan ve önceden dört şerit olan bu yol birden iki şeride düştü. Yolun ortasına yolun yarısını kaplayan kocaman eğitim pisti kuruldu.

           Özdilek AVM ye geliş-gidiş yoğunluğu da eklenince bu alan Trafik Kazalarına açıkça davetiye çıkaran bir yol oldu. Vatandaşların Bolu Belediyesi'ne yazılı ve sözlü müracaatları ise “Kanal yolunda bulunan sürücü kursları eğitim ve sınav alanında tamir bakım ve yol çalışması olduğundan dolayı Milli Eğitim Müdürlüğü'nce geçici olarak söz konusu alana alınmıştır. Milli Eğitim Müdürlüğü gerekli işaretleme ve sürücü kursları eğitim ve sınav güzergahı tabelalarının takılması konusunda uyarıldığı” bilgisi verilmiştir.

            Yapılan müracaatlardan bugüne kadar farklı hiçbir işaretleme, güvenlik tedbiri alınmamıştır. D100 karayolu yan yoldan Özdilek AVM’ye dönüşte ve Kılıçarslan Mahallesinden D100 karayoluna bağlantı yerinde araçların önüne aniden çok geniş bir eğitim alanı çıkmaktadır. Bu alan can ve mal güvenliğini ciddi şekilde tehlikeye sokmaktadır.

             Önümüzdeki günlerde burada olabilecek bir trafik kazasının hesabını, kafalarına göre eğitim pisti oluşturma oluru veren, bu konudan sorumlu Belediye Başkan yardımcısı Gülden Özaydın mı yoksa Belediye Başkanı Tanju Özcan mı verecek.

    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 22:44

      Yorumlarım kişişel menfahat, çıkar, bir şekilde bir gruba kazanç elde ettirmek için değildir. "HAK" içindir. Haklıyı savunurum, haksızlığa maruz kalanı korurum, çoğunluk olup da azınlıkta kalanla uğraşanı yorarım. Size önerimdir, rol yapmayın.
    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 16:45

      Bana ithafen yazana: Savunmuyorum, orası kentin merkezi değil şu an, sizin algınız bulanmış, ben adayların tecrübe edinecekleri alan için yazdm. Ehliyeti parayla alıp da trafikte bulunamayacaklara tepki gösterin. Siz o yolu tek şeride düşürmek için park edenlerle mücadele edin!
    • Emellisinize30 Nisan 2022 . 13:38

      Siz neden özel ti ari kurs isletmelerinin kenfiletine ait parkurlarının olmasinin gerektigini soylemeyip vatandaşın ortak kullanımı olan ana yolun bu işletmelere tahsis edilmesini savunuyorsunuz?Kent merkezinde o ucube konteynirların hali sizi neden rahatsıx etmiyor?
    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 12:10

      Gereksiz yere korna çalmanın cezası: 196 Türk Lirası^dır.
    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 11:47

      Kalıcıkonutlar yoluna 50 kilometre hızı aşıca ceza yazılacak birkaç EDS konulmalı. Adaylar için kanal yolunda daha iyi bir yer orası.
    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 11:43

      Aday sürücü trafiğe çıkmak zorundadır. Öyle alışacak, tecrübe edinecek; siz de ADAY SÜRÜCÜ yazılı bir araç gördüğünüzde şıkıştırmayacak, öküz gibi korna çalmayacak, fren mesafesinden fazla mesafe ile takip edeceksiniz. Sanırsın ki kendileri anne karnında öğrendi, araç sürmeyi. Trafik kurallarının çoğunu hiç edenler, dertlenmişler...
    • Valiyi gören var mı?30 Nisan 2022 . 06:03

      Böyle haber mi olur diyen cacık tipler var ya; onlar ya kurs çalışanı ya da sahibi. Savunuyorlar bu saçmasalak durumu bir de. Yok meb diyo bişey diyo. Özel işletmelerin oyuncağı mı bu millet? Bir gecede alırlar kararı, atarlar başka bir yere, o kadar. Millet sizinle mi uğraşacak. Bolu'da Vali olsa çoktan son verirdi bu saçmalığa ama Valiyi pek göremiyoruz. Gören var mı?
    • Önce parkurunuzu yapın30 Nisan 2022 . 05:07

      Neden bu kurs sahipleri yatırım yaparak para harcayarak kendi egitim parkurlarını yapmıyor?Son model araçlar almayı biliyorlar ama.
    • Emeklisiniz30 Nisan 2022 . 03:09

      Lüks aracına en ucuz lastiği arayan zihniyetler, aday sürücüler için "vermiş odunu".
    • Hadi29 Nisan 2022 . 23:40

      Hadi savunsanıza kurskarın bu halini
    • Yılmaz korkmaz29 Nisan 2022 . 23:06

      Defolup gitsinler kılıçarslandan burası şöför eğitim yeri değildir dikiz aynasına bakmayan kadınlar şöför nasıl olacak para ile şöför olıyorlar başlarındaki eğitmenler zaten şöför değil emekli olmuş boş insanlar eğitim yaptırıyor gönderin bunları başımıza bela oldular gitsinler dağda eğitim görsünler
    • Emeklisniz29 Nisan 2022 . 19:07

      Araçların üstünde sürücü kursu yazıyor; sen dikkat edeceksin, onun acemi olduğunu bilp de onu tehlikeye düşürmeyeceksin. SAYGILI OLACAKSIN! Derdiniz bu mu? Orada yapmasınlar vs. Cehaletl haberi.
    • adil29 Nisan 2022 . 19:02

      sadece özdilek yanı değil devlet hast bulvarı ve alpgaut ile kılıaslan mahallelerinde özellikle de sabah ve akşam yoğun trafikte sürücü kursu çalışmaları yapılıyor. Sürücü adayının sebepsiz ani şerit değiştirmesi nedeniyle maddi hazarlı kazayı ucuz atlattım. Tepki gösterince de kurs öğretmeni tarafından haksız olduğum cevabını aldım. Dikkat edin!!!
    • Eğitim29 Nisan 2022 . 18:45

      Haberi yapan zeki arkadaş umarım yorumları da okuyorsundur. Haberi Özdilek avm’nin yararına yaptığın çok belli bide vatandaş haberi diyorsun araştırmadan vatandaş haberi olmaz etik değil bilmediğin şeyin haberini yapmak haber için ne kadar ödeme aldıysan artık sırf oranın müşterilerine park alanı açılsın diye.Ayrıca şoför eğitim pisti değil. SÜRÜCÜ ADAYI Eğitim Güzergahı önce öğrenin sonra haber yapın yoksa çok komik oluyorsunuz
    • Eğitim29 Nisan 2022 . 18:31

      Sürücü kursları oraya kafalarına göre yerleşmiyor.Trafik il komisyonu kararıyla o güzergahı kullanıyorlar önce bunu bi beyninize yerleştirin.yok Bolu’ya yakışmıyor yok tarla kiralasınlar sürücü kursları neden tarla kirasın aklınız alıyor mu?milli eğitim bakanlığı güzergah belirler sürücü kursları orada çalışmak zorundadır başka bir yerde çalışamazlar yasak!!! bunu anlamak çok zor olamamı bunu anlamakta zorluk çekiyorsanız zaten trafiğe çıkmayın siz araç kullanmayın.Şu sorumsuzluk yazan arkadaş arasın milli eğitimi sorsun ne kadar bedel ödüyorsunuz.sen oraya park ederken ne kadar bedel ödüyorsan sürücü kursları da o kadar bedel ödüyordur.Sürücü kursları milli eğitim bakanlığının onlara tahsis ettikleri yerde zorunlu çalışıyorlar herhangi bi bedeli kurslar değil milli eğitim öder.milli eğitimde bi kamu kurumu ya!!! İşleyişi bilmeden içeriği bilmeden herkes yorum yapmasın lütfen çok yanlış..
    • kurslar başka yere gitsin29 Nisan 2022 . 13:47

      Acemi şoförlerin eğitim alanı daha münasip bir yere acilen taşınmalıdır. Can ve mal güvenliği açısından çok önemlidir. Trafik, hatayı ve acemiliği kaldırmaz. Kurslar para kazanacak diye kimsenin canını ve malını tehlikeye atamazsınız. Çok istiyorlarsa kendilerini çalışma pisti yapsınlar, orada çalışsınlar. Bolunun kuzeyi güneyinden daha kalabalık hale geldiğinden trafikte sorun oluşmaya başlamıştır. O yollar kursların değil kamunun malıdır.
    • garip bir kültür29 Nisan 2022 . 13:36

      Şu Boluda yaşayanların yanlışta olsa herşeyi olduğu gibi kabullenişlerine bayılıyorum.
    • eğitim parkuru29 Nisan 2022 . 13:10

      Özel kursların kendilerine ait alanlarının olması gerekir.Bunlara çalışma ruhsatı ve yeterlilik belgesi verilirken bu alanların olma şartı aranmalıydı.Kiralasınlar bir tarlayı özel eğitim alanı yapsınlar.Hemde modern şekilde ışıklarıyla trafik levhalarıyla vs.ile.Bu tür Hindistan modeli Boluya yakışmıyor.Gazete haber yapmakta haklı.Eğirim parkuru diye bir sistemden haberi olmayanlara duyurulur.
    • Sorumsuzluk29 Nisan 2022 . 13:04

      Bilende yazıyor bilmeyende.Öğitim kurumu da ADI ÜZERİNDE özel ve dolaysıyla ticari bir işletmedir.Kamuya ait herkesin kullanma hakkı olan alanı ıstediği gibi kullanamaz.Bu işletmeler bedavamı kurs hizmeti veriyor sanıyorsunuz.Bu alana ne kadar bir bedel ödüyorlar makbuzunu gazeteye göndersinler bütün Bolu olarak bizlerde görelim.
    • Bolu29 Nisan 2022 . 12:30

      Bende ilk gördüğümde burası bu iş için uygun değil demiştim.
    • cevat29 Nisan 2022 . 12:15

      Dikkat edildiği takdirde hiçbir zararı olmayan bir uygulama.lüzumsuz da bir haber olmuş
    • YALAN HABER'e cevap29 Nisan 2022 . 11:09

      Sen kursların savunucususun belli. Ben Belediyeye müracaat ettim. Milli Eğitim ile görüştüm. Belediye Başkan yardımcısı ile görüştüm. Orası aniden kurulmadı da ne zaman kuruldu. Gözünü aç ne olduğunu gör. Ben o yolu kullanan bir vatandaş olarak bu durumdan rahatsızım. Kimse sürücü kursları olmasın demiyor. Halkın can ve mal güvenliğini tehlikeye atmadan bir eğitim alanı kurulsun yada böyle bir alana yönlendirilme yapılsın. Sen de belirtmişsin kamuya açık alanlar ticari kuruluşların özel kullanımına verilemez. Senin deyiminle güvenli araç kullanılmıyor diye güvensiz araç kullanmaya olumsuzluklara eyvallah mi demek mi gerekir.
    • YALAN HABER29 Nisan 2022 . 10:34

      İddialara vatandaş olarak cvp vermek istedim..Bir kere orasi aniden kurulmadı..Kanal çalışmasi oldugu zamandan beri planlandı..Vatandaş olarak tek bir müracaat yok belediyeye.. Sadece bu durumdan özdilek rahatsız giriş çıkış kapanıyo diye başka rahatsiz olan falan yok.Belki haklı olabilir ama yol kimsenin özel maĺı dehil kamuya acık yerler..Bu alanı kurslar degil meb belediye valilik yani kamu kurum ve kuruluşları kurdu o yüzden kimseye laf düşmemeli..Gelelim güvenlik sanki her yerde çok güvenli araç kullaniyosunuzda 4 şeritli yolda kaza yapma ihtimaliniz kaldı.Türkiye de en kötü araç kullanan illerin başındasınız o yüzden kursları kıymetini bilin de azıcık kural vs öğrenin.
    • Bir garib29 Nisan 2022 . 10:34

      Sadece yapılan ehliyet sınavlarına giren ark haklarını yediler öz dilek avm oradaki LPARK çok saçma gecen hafta L parkın orda kaç ehliyet alacak insan kaldı sınavda millet hep boş muhabbet yapıyor tabela vs siz asıl o L parka çözüm bulun birde duaların başında bekleyen müfettişler yatacak yeriniz yön
    • Eğitim29 Nisan 2022 . 10:03

      Şu özel işletmeler kamuya ait alanı kullanamaz diyen arkadaş önce araştırsın ezbere konuşmasın. Sizin o özel işletme dediğiniz kurum bir ticarethane değil eğitim kurumu ve milli eğitim bakanlığına bağlı bir eğitim kurumu yani anlayacağınız dilden milli eğitim müdürlüğünün bilgisi olmadan eğitim yerini kendisi değiştiremez.Sürücü kurslarına o alanı tahsis eden milli eğitim müdürlüğüdür!!! Sürücü kurslarının oraya gelmesi bir tek özledik avm’nin işine gelmedi çünkü kendileri devlete herhangi bir park ücreti ödemeden orayı istediği gibi kullanıyordu şimdi ise kullanamıyor, onun dışında oranın hiç kimseye zararı yoktur zaten dubalarla çevrilidir etrafı ve gerekli tedbirler alınmış görünüyor.Haber anlayışınıza da hayran kaldım araştırmadan habercilik olmaz insanları yalan yanlış bilgilendiriyorsunuz toplumumuz zaten her duyduğuna inanmaya müsait.araştırın ve doğru düzgün haber yapın!!!
    • Bolulu29 Nisan 2022 . 08:47

      İşaret ve tabelalardaki ışıklandırma artırılsa sorun yok. Adaylar tabi burada araç sürerken boş alandaymış gibi çok dikkatsizler. Eğitmenler bu konuda uyarmalı.
    • ilginç29 Nisan 2022 . 08:37

      eski güzergah kanal yolundaydı, asıl o bölge çok daha tehlikeliydi, burası denildiği gibi 4 şeritten 2 şerite düşmüş, gayet uygun bir alan, zaten kimse gidipte burayı güzergah yapalım demiyor, ilginç bir haber, bir insan böyle bir durumdan nasıl müzdarip olabilir ki ? denildiği gibi 4 şeritli neredeyse, geniş yol, sanki normalde o bölgede trafik yoğunluğu var şimdi trafik sıkışıklığı oldu :)
    • saçma 29 Nisan 2022 . 02:41

      sedaşın arka yolunda dahi dubaları yolun ortasına kadar koyan bu kurslar yakında bi can yakar
    • bolulu28 Nisan 2022 . 22:51

      Gayet uygun bence.
    • Memed28 Nisan 2022 . 22:36

      Bahsedilen alan il trafik komisyonu karari geregi direksiyon egitim guzergahidir. Ozel surucu kurslari Milli egitim bakanligina bagli kuruluslar olup yonetmeliklere gore hareket etmektedirler. Arastirildiginda gorulecektir ki bu alan resmidir ve direksiyon egitimleri acisindan ders yapilmasi yasaldir. Ezbere haber yapmanin bir anlami yok biraz direksiyon egitim araclarina karsi sabirli ve saygili olmak ogrenildiginde hic problem olmayacaktir. Sonuc olarak hepiniz o koltuktan gectiniz trafikteki suruculer olarak. direksiyon egitimi akan trafikte yapilir bos alanlarda degil
    • Salih Eser28 Nisan 2022 . 21:25

      Açıkça kazaya davetiye çıkaran bir durum. Yazık. Umarım birilerinin canı yanmaz.
    • Sorumsuzluk28 Nisan 2022 . 20:57

      Özel işletmeler kamuya ait alanları istedikleri gibi kullanamaz.Bolu Allah'a emanet. .Yönetim ve denetim zaafiyeti had safhada.
    • emekli28 Nisan 2022 . 20:44

      kimseye zararı yok