Okuduğunuz gazeteye destek olabilirsiniz

Orman Parkı'nın hali içler acısı !

Orman Parkı'nın hali içler acısı !
    29 Nisan 2022

    Orman Parkı'nın hali içler acısı ! Geçen yıl yapımına ...

    Orman Parkı'nın hali içler acısı !

         Orman Parkı'nın hali içler acısı !

          Geçen yıl yapımına başlanan, "çok gerekli" olan yapay gölet ve çevre düzenlemesi hala bitirilemedi. Orman Parkında bulunan yürüyüş/koşu pisti ise tahrip edilmiş halde, vatandaşları "sakatlama pisti" olarak hizmet veriyor. Belediye ekipleri yürüyüş/koşu pistini yenilerse, memnun oluruz.

    • Aladağ11 Haziran 2022 . 11:45

      An itibariyle orman parkı hala aynı halde. Yürüyüş parkuru bozuk, havuzların çevre düzenlemesi yapılmamış. Nerdeyse bir yıl olacak. Bu kadar ağırdan alınmaz iş. Bir de öneri koşu platini tartan pist yapın, toprak dolgu ile yapın. Plastik olan hem sağlıksız hem de çevreye zararlı.
    • HansÖzGurbetçiOğulları10 Haziran 2022 . 12:08

      Orman parkı, hala aynı. Koşu yolu bozuk, Yanlara su yolu yapılıyor. Kadın çalışanların elinde motorlu bir süpürme aleti, tozu toprağı ne varsa havayla süpürüyor. Millet tozun altında. Bu nedir böyle ya? Burayı denetleyen yok mu? Millet parka huzur bulmaya gidiyor, toz toprak, aletin yağlı dumanı, su yolunu yapan işçiler çay içmek için semaver yakıyor. Kömürü, dumanı bütün milletin üstüne geliyor. Vallahi sahipsiz orman parkı.
    • Dodurgalı10 Mayıs 2022 . 12:05

      Haber 29 nisanda yapılmış. Bugün parka gittim görüntü hala aynı. 11 günde belediye şu icraatı yapamamış. Belediye kimlerin elinde. Boluyu çürüttüler gerçekten.
    • Bolulu3 Mayıs 2022 . 05:23

      Gölet olan yerde bir zamanlar çocuklar kaykaya, bisiklete binerdi akülü arabaları ile oynardı. Güzelim Orman parkında mahvettiniz. Çok mu gerekli idi gölet....
    • Kartal2 Mayıs 2022 . 17:35

      Ne CHP si ne AKP si hepsi yalancı hepsi koltuğa oturduğunda kendi yandaşlarına calısıyor kimse kusura bakmasın hepsi aynı
    • çevreci2 Mayıs 2022 . 10:34

      zihni denen adam sen nasıl bir adamsın böyle sinkaflı cümleler yazıyorsu gazetenin böyle yorumlara fırsat vermemeli
    • Barış Kalender1 Mayıs 2022 . 14:36

      Vatandaşlar güzel güzel yorum yaparken ZİHNİ diye birisi çıkıp çok boş konuşmuş ve konuyu başka yöne çekmiş. İLHAN ARDIÇ isimli vatandaş da ZİHNİ'ye güzel cevap vermiş. Ağzına sağlık kardeşim. Cahil insana cahilliğini ara sıra hatırlatmak gerekiyor. Sayın Belediye Başkanı, siz de bu yorumları görün ve Bolu'ya yaraşır bir şekilde Atatürk Orman Parkında gerekli düzenlemeleri bir an önce yapın.
    • SALİHA ERDEMLİ1 Mayıs 2022 . 11:10

      Belediye Başkanımız Sayın Tanju Özcan'dan Atatürk Orman Parkındaki çalışmaları bir an önce tamamlatmalarını istiyoruz.
    • Gürkan E. Yıldırım1 Mayıs 2022 . 09:48

      Atatürk Orman Parkı ile ilgili bir haber yapılmışken *Zihni* adında birisi çıkmış ramazan gününde millete çamur atıyor ve boş siyaset yapıyor. Eli kalem tutmaktan bile uzak olan bu cahil şahısa söylenecek çok şey var ama kullanmış olduğu üslubuna bakınca buna değmez diye düşündüm. Bolunun Sesi okurları arasında az da olsa böyle seviyesiz tipler olabiliyor. Neyse, Atatürk parkına hep birlikte sahip çıkalım....
    • Mustafa KAYALI1 Mayıs 2022 . 09:34

      "Zihni efendi " burda kendi sığ görüşünle millete laf yetiştiriyon.ALLAH seni islah eylesin.Yaşından utan!!! Türkiyede sol çalmadı.Çalanlar hep sağ iktidarlar oldu.Bu iktidar döneminde kimler nasıl zengin oldu göremeyecek kadar gözlerine perdemi indi??? Yalan yazdığın yazıya karşı doğru söyleyenlere terbiyesizce tepki koymuşuun amma hiç inandırıcılığın yok.
    • İlhan Ardıç 1 Mayıs 2022 . 01:01

      Zihni isimli şahıs; yazdığın yazıdan seviyeni ve eğitimsizliğini ortaya koymuşsun. O laflarını sana aynen iade ediyorum. Senin gözlerine perde inmiş, gerçekleri görmekten yoksunsun ve muhatap alınacak birisi değilsin.
    • Zihni30 Nisan 2022 . 23:14

      İlhan Ardıç ya 18/20 yaşında zibidi bir ergensin yada geçmişi çabuk unutan bir ahmaksın ulan kıçına don alacak paran yoktu şuan evinde domuzun eksik hala battık muhabbeti yapıyorsun bu nankörlük size dedelerinizden miras onlarda Osmanlı’ya ihanet edip nankörlük etmiş sizde aynı salak herifler bi ezberlemişler herşey satıldı merkez bankası boşaldı sanki merkez bankasının anahtarı onda zaten 1999 da ecevit dötü bile sattıydı lüksemburgta ne kaldıda bunlar sattı davaro hoş sana ne desen boş çünkü sizin karın ağrınız müslüman türkün yönettiği devlette yaşamak kendi dindaşlarınız haçlı köpeklerine uşaklık yapmayı seviyorsunuz soysuzlar
    • Aladağ 30 Nisan 2022 . 16:10

      Ne zamandır ben de bu konuda okuyucu haberi yapayım diyordum. İsabetli olmuş. Lüzumsuz bir havuz yapıldı, onun yerine oraya gençler için koy bir kaykay, paten pisti oldu bitti. Hayır madem yaptınız, neden hala düzenleme yapılmıyor. Yürüyüş parkuru bozuldu, düğün salonu tarafı berbat halde.
    • İlhan ardıç a30 Nisan 2022 . 15:00

      Ülkede yirmi yılda önce ne vardıda ne yokoldu. . Bir milyar dolar borç alıp, memur işçi maaşlarını ödemek için amerikaya üç defa gidenler şimdiye laf söylüyor. Ve bunlar seni beni memleketi düşündüğünden değil, sırf kendi tıkırı bozulmasın diye. Sözde millet aç aç safsatası yapanlar iki milyonluk dairesi, bir milyonluk arabası olanlar. (orman parkı ndan buraya nasıl geldik anlayamadım)
    • İlhan Ardıç (Zihni isimli30 Nisan 2022 . 12:48

      Zihni isimli yorumcunun zihinden yoksun yorumu ile ilgili olarak; Eyy cahil vatandaş… Sağcısı yapar, solcusu yıkar demişsin… Sen hiç mi ekonomi bilmezsin? Ülke son 20 yılda adeta soyuldu ve insanlar ucuz ekmeğe muhtaç hale getirildi. Ülkenin Merkez Bankasının yedek akçeleri bile boşaltıldı. 40 milyar TL yedek akçe hazineye aktarıldı ve harcandı. Suriyelilere 100 milyar dolar harcandı ve şehirlerimiz yaşanmaz hale geldi. İnsanlar pazara çıkamaz, evine gıda alamaz durumdayken senin böyle saçma yorum yapman çok cahil olduğunu gösteriyor. Sana tavsiyem gözlerini biraz aç ve gerçekleri gör…
    • Zihni 30 Nisan 2022 . 12:31

      Seçenler mutlu sağcısı yapar solcusu yıkar çalar bu düzen değişmez insanlar akıllanmaz bundan sonra sağcı bir eşşek seçerler her işi yaptırırlar sonra huzur teper bunun gibi gereksiz bir solcu seçip her işin içine ederler.Belediye hizmet işi cehape zihniyeti kendisini millete efendi gören sapık bir zihniyet hiç efendi hizmetçisine hizmet edermi? İnsanlar gerçekten saf onun için cehape hizmete değil çalmaya gelir çalar yıkar sömürür gider taa kasa dolana kadar bekler yine gelir bu arada işbankasıyla idare eder hala halk bu düzeni çözemediyse her şeye müstehaktır
    • Vatandaşın Sesi30 Nisan 2022 . 10:57

      Değerli yorumcular bu parkın ismini yanlış yazıyorsunuz. Burası Atatürk Orman Parkı'dır... Daha önce tomruk deposu olarak kullanılan bu alan Bolu Orman Bölge Müdürlüğünde çalışan Orman Mühendisi Gürzap Yılmaz tarafından ağaçlandırılmıştır.
    • peşkeş30 Nisan 2022 . 05:54

      Başkanın parklara özel ilgisi var. Masalpark ve Nilüferpark tanıdıklara verildi. Sıra ormanparta.
    • Misafir30 Nisan 2022 . 05:07

      Yazıklar olsun cıvıl cıvıl insanların mutlu olduğu bir parktı Allah boşuna alkolü haram demedi
    • Taner30 Nisan 2022 . 05:04

      Anıtparktaki taşlarda bakımsız ve gepsi yerinden oynamıs.Başkan kör ce sağır şekilde kakara kikiri mesaisinde
    • Pasakoylu30 Nisan 2022 . 04:13

      Türkiye nin en başarılı belediye siymiş. Doğru hiçbir iş yapmadan algı yaparak
    • Rexillik29 Nisan 2022 . 23:38

      Dūzgūn bir zorman Parkı vardı onuda rezil ettiler.
    • Cöle29 Nisan 2022 . 20:32

      Alaaddin giderken buna akıl vermiş"heryeri boz yık, seçime altı ay kala toparlarsın yoksa millet yapılanı unutur" demiş. Sadece orman parkı şehrın heryeri bakımsız. Eski şeker bankın önüne dört taşı iki ayda zor koydular. Anadolu lisesi önünde su patladı üç gün aktı. Eski tapu alt yanı kaldırım bir yıldır sökük. Yeni yapılan göbekler in etrafı otuz santim açık. Yollar hakeza yüz metre sarsılmadan gidemiyorsun. Park kafe yıkık duruyor. Daha yüzlerce örnek yazılabilir..
    • Bay Başkan29 Nisan 2022 . 20:23

      Başkanımızın daha mühim işleri var, oraya buraya laf yetiştirmek gibi...!. Parklarla ilgilenemez... İdare edin... :) :) :)