BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Bolu CHP’de şimdi neler olacak?

Bolu CHP’de şimdi neler olacak?
    14 Haziran 2022

    Bolu CHP’de şimdi neler olacak? Yerel Seçimler öncesi Tanju ...

           Bolu CHP’de şimdi neler olacak?

           Yerel Seçimler öncesi Tanju Özcan Bolu Belediye Başkanı Adayı olmayacağını Bolu Milletvekili olarak kalmak istediğini beyan etmiş, fakat seçime yaklaşılan tarihlerde anında 180 derecelik bir dönüşle Belediye Başkan adayı olarak Cahit Çıngı ve Erhan Beykoz’la birlikte aday adaylığı başvurusunu yapmıştı. Bolu CHP İL Başkanı Kazım Karsu ve Ersan Türkoğlu’nun CHP Genel Merkezde yapmış oldukları baskılar ve PR çalışmalarından sonra, CHP Genel Merkezi gönderdikleri 3 milletvekili ve sahte kamuoyu anketleri sonuçlarına göre Tanju Özcan’ın Belediye Başkan Adayı olma konusunda CHP Genel Merkezini ikna etti. Kazım Karsu ve Ersan Türkoğlu ekip kurarak Genel Merkeze gitmişler ve Tanju Özcan dışında başka bir kimse ile başarılı olamayacaklarını belirterek diretmişler ve Genel Merkezde bu diretmelere dayanamamış Tanju Özcan'ı başkan adayı olarak atamışlardı.

            Burada esas önemli olan konu; CHP İl Başkanı ve Merkez İlçe Başkanı’nın Bolu’yu MİLLETVEKİLSİZ bırakma uğruna dayattığı bu konudur. 3 yıldır Bolu Ana Muhalefet, Mecliste milletvekilsiz temsil edilmektedir ve bu konunun muhatabı KARSU ve TÜRKOĞLU’dur. Tanju Özcan seçildikten sonra abuk subuk akla hayale sığmayan bir fütursuzlukla hareket etmiş, kendi yandaş/yalaka ekibini kurmuş ve hata üstüne hata yapmıştır. Çıkarcı ve Ekonomik tipler Tanju Özcan'ın yalakalığına soyunmuş adeta “Padişahım Çok Yaşa” nidaları ile Tanju Özcan’ın akıl almaz işlerine çanak tutmuşlardır.

            Bu kişiler kamuoyunun yakından tanıdığı, Derin Mantarcı İlker, Bahadır Acar, Berber Galip, Tahsin Mert Karagöz, Herbokolog Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Özdemir, Basın Danışmanı Ergin Yönet, Özel Kalem Müdürü İsmail Özgüneylioğlu, Kooperatif Başkanı Cevat Çatladı gibi liyakat sahibi olmayan kişilerce Bolu Belediyesi yönetilememektedir. Özel Kalem Müdürünün görevden emekli edilmesi, Derin Mantarcı İlker ve Berber Galip’in Belediyenin bütün ballı işlerini ihalesiz doğrudan temin usulü ile yapması, verilen ALKOL Ruhsatları, gece verilen bol ALKOLLÜ yemekler, Belediye Başkanının 10 Kasım Törenlerine bile geç kalması, Belediye içinde yaşanan SEKS skandalları, Tanju Özcan'ın samimiyetsiz, lakayıtsız Belediye Meclis Toplantılarında sarf ettiği ayıp ötesi yakıştırmalar, BOLU’nun 3 yılını yemiştir. Yandaş/Yalaka Yiyici Basın Mensupları!!! Tanju Özcan’ı poh pohlayıp, Belediyenin kasasını hortumlayarak CEPlerini doldurmuşlardır.

             Belediyenin en büyük RANT kaynaklarının başında bulunan AKRABA Bahadır ACAR’ın yapmış oldukları ihaleler ve doğrudan teminler kesinlikle araştırma soruşturma konusu olmalıdır. CHP Bolu’da yıllar sonra kazandığı SEÇİMİ başta Kazım KARSU ve Ersan Türkoğlu’nun çektiği ekip ile heba/feda etmiştir. Olan CHP emekçilerine olmuştur. Geçmişler olsun…

           BolununSesi

    • Ali Sarı 18 Haziran 2022 . 17:26

      Tanju'nun bu hale gelmesinin zehirlenmesinin tek sorumlusu Chivas Regal'dir. :))) Masraf olmasin diye yapma viski mi içiyor yoksa ?!?!?!?
    • BoluSevdalısı 18 Haziran 2022 . 10:56

      Eger Cumhur beyi aradım 1. sıra gösterirlerse oy verırım haricinde ne genelde ne yerelde baska bırıne oy heba etmem. Hele ki Tanju ve niteliksız çevresine…
    • Haldun 16 Haziran 2022 . 10:23

      Aslında thanjou eksiksiz bir cehapeli ayyaş, kibirli, sapık salaklığı Cumhurbaşkanı olmak istemesi yoksa yaptığı ahlaksızlıklardan kesinlikle cehape rahatsız değildi keMALL a yol ver afat olayım dediği ada Bolu’ya karşı döndürüp tekmeyi bastılar muhaha
    • isim gerekli16 Haziran 2022 . 07:51

      Yaman isimli yorumcuya katiliyorum. Kuruldugu gunden bu gune Akparti disinda hicbir partiye oy vermemis biri olarak, Cumhur Bandakcioglu bir gun aday olursa oyum onadir.
    • haluk16 Haziran 2022 . 00:34

      Tanju Özcanı Belediye Başkanı yapan Ne CHP teşkilatı ne çevresi Onu Başkan yaptıran Allatin Yılmaz ve çevresi ne çabuk unutunuz
    • Bolulu15 Haziran 2022 . 19:19

      Oyum değişmez x AKP diyorum
    • Aladağ 15 Haziran 2022 . 18:32

      Burdaki yorumcular da olmasa bizi ayakta uyutacaklar. Sayenizde boludaki alavere dalavereyi öğreniyoruz. Meselenin hiç de vatan millet Sakarya olmadığını, birilerinin tek derdinin çökmek olduğunu görüyoruz. Neyseki iktidar partisinden farklı olarak kol kırılınca yen içinde kalmıyor. Gerçekler ortaya çıkıyor. Paşaköylüye müjde vereyim, muhtemelen chp Boluyu iyi partiye bırakacak yerel seçimlerde. Artık iyi parti Feridun Yılmaz'ı aday gösterir mi bilemem ama başkan yardımcılığından istifa etmesiyle tavrını koyarak iyi etti kendisi. Boluya yakışır bir başkan olur umarım Tanju Başkan faciasından sonra.
    • YAMAN15 Haziran 2022 . 16:24

      Bolu ya CHP miletvekili yada Belediye başkanı olarak Cumhur Bandakcıoğlu yakışır. Diğerleri gibi yiyici tayfadan değil. Kültürlü , kendini geliştirmiş, dünya görüşü olan, oturaklı, vatansever, milliyetçi, Atatürkçü değerli bir insan. Yakışır.
    • Ahmet Yıldırım15 Haziran 2022 . 15:15

      Tanju açıklama yapmış ve partinin her kademesinde çalıştım demiş. Parti MYK, Genel Başkan ve de Kadın Kolları Başkanı diyerek... Bir kere yanlışı var partinin Gençlik Kolları Başkanlığı'nı hiç yapmadığı gibi, çoğu kendisinin aday olmadığı hiç bir seçim çalışmalarına da katılmamıştır. Eniştesi Yüksel'e sorun isterseniz... Kadın Kolları Başkanlığı da diyerek, yine belaltı espirisi yaptığını zannetmekte!!!!! Rasim'e gelince, O'nun parti ile, ilkeleriyle hiç alakası olmadı ki... Köroğlu TV kontenjanından Yüksel Bey'in Belediye Başkanlığı makamında partiye üye yapılmış bir kişidir.. Basın yoluyla Tanju'yu parlatan kişidir. Parti içindeki ispiyonlamaları İsmail ve Şaban Hocası yapmaktadır...
    • ...15 Haziran 2022 . 13:41

      Editörün de yazdığı gibi sadece bahadır acar'İn Bolu Belediyesine geldikten sonra yaptığı işler araştırılsa bunların gerçek yüzü ortaya çıkar. Daha önce de Bolunun Sesinin de haberini yaptığı ihaleler zaten gün gibi ortada. İhale şartnamelerı Bahadır tarafından hazırlanıyor ve kısmı teklif verilemez şartı konuluyor. Bu ihaleleri arkadasına ait olan Aktif Elektrik firması alıyor.Çünkü Aktif Elektrik, Bolu Belediyesinin ihtiyaci olabilecek tüm iş kollarını kapsayan bir firma olarak kuruluyor.Ne zaman kuruluyor peki.Bahadır Acar Kooperatifin başına getirildikten 2 ay sonra İstanbul'da Bahadir'in en yakın arkadaşı tarafından kuruluyor ve bu arkadaşın adı Uğur Şirin.Uğur Sirin'ı kooperatifete tanimayan yok.Neden?Çünkü Uğur Şirin haftanın 5 günü mesai saatlerinde kooperatifte Bahadır in odasında çalışıyor.Ne iş yapıyor peki. Bahadır ile birlikte sartnamelerini hazirladiklari ihaleleri takip ediyor. Google'dan ekap'a girip Bolu şehrini seçip, arama kısmına da mantar yazarsanız bu ikilinin düzenleyip aldıkları ihaleler karşınıza çıkıyor zaten. Hani geçen ay şaşalı açılışa açtıkları konserve fabrikası varya orası ne oldu bi anlatsalar bize. İhalesini aldılar, paraları cukkaladilar da fabrika ne iş yapıyor bilen var mı. Tabi fabrika diye onlar diyor... Kapısında kilit, içinde bir iki tane uyduruk bant ve makine...
    • paşaköylü15 Haziran 2022 . 13:23

      ben size olacakları şimdiden söyliyeyim,genel merkezi dinleyen chp li meclis üyeleri tanju beyi kilitleyecek ve istifaya zorlayıp,köyümüzün mimarı Feridun beyi başkan olarak seçeceklerdir...
    • Yorumcu15 Haziran 2022 . 11:48

      Ahmet Yıldırım beye verdiği bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Boşuna Dandunju demiyorduk. Herbokolog hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Her boktan anlayan anlamında mı? Her boka burnunu sokan anlamında mı? Yoksa sıçıp sıvayıp üstüne tüy diken anlamında mı? Teşekkürler.
    • Emrullah Gideroğlu15 Haziran 2022 . 11:26

      CHP nin genel başkanı liyakatten bahsediyordu. Bilecik belediye başkanı rüşvetten ihraç edildi. Şimdi Bolu belediye başkanı. Ya benim anlamadığım bu insanlar liyakatli idi de başkan seçilince mi liyakatsız oldu. Hala başarısız insanları başarılı gibi gösterip güzellemeye çalışanlar var. Neyse
    • HÜSEYİN 15 Haziran 2022 . 10:50

      Durun daha cumhurbaşkanı olacaktı niye önünü kesiyorsunuz
    • cıngı mıngı15 Haziran 2022 . 10:09

      hala cıngı mıngı diyenler var... başka aday mı kalmadı da içeride, dışarıya bakıyorsunuz.. akıllı olun akıllı.
    • Ahmet Yıldırım15 Haziran 2022 . 09:59

      Eksik kalanları tamamlayalım. Dünkü Halk Tv'de İsmail Saymaz'a konuşmuş Tanju.. Babadan , dededen CHP'li olduğunu belirtmiş!! Tanju milliyetçi kökene dayanan, babası FETÖ dershanesinde müdürlük yapan bir kişi.. 1995'te Av.Necla Baltacıoğlu'nun milletvekili adaylığı sırasında stajyer avukat olarak çantasını taşıyarak siyasetle tanıştı. 1999 yerel seçimlerinde Ecevit'in sayesinde; CHP'den ayrılan akrabası Yüksel Ceylan'ın ısrarı sonucu Belediye Meclis Üyesi seçilmiştir. DSP'nin hükmünü yitirmesi sonucu eniştesi ile birlikte kapağı İlker Karaoğulları, İzzet Çetin aracılığıyla Genel Merkez'de rozet takmışlar, Bolu CHP örgütünü yok saymışlardır. Yerel seçimler kaybedilmiş ancak Tanju B.Meclis üyesi seçilmiştir. Yüksel Ceylan, 2005'te Cahit Çıngı'nın il başkanlığı görevinden alınması sonucu il başkanı, Tanju da Merkez İlçe Başkanı olmuştur.Ceylan milletvekili olmak için il başkanlığından istifası sonrası, boşalan koltuğa Yurdaer Otel'de ilçe başkanları ile gizli bir toplantı yaparak il başkanlığına, Merkez ilçe başkanı Tanju'nun gelmesi için yapmışlardır. Tanju'ya yolu açan Ceylan en büyük darbeyi de ondan yemiştir.. Tanju milletvekilliği döneminde de parti ilkelerine ters açıklamalarıyla devamlı gündem olmaya çalışmış ve showmen bir kişiliktir. Töngemen bir avukat nitelendirmesi yapılan, Tanju budur işte
    • Aladağ 15 Haziran 2022 . 09:56

      Bir sözüm de chp ye, arada chp ye oy veririm ama kendimi asla chpli olarak tanımlamam. Ailem de kendimi bildim bileli chpye oy verir. Ancak bu son olaylardan sonra chp den de pek bir şey beklenmeyeceğini anlamış bulundum. Chp yönetimi diye bir şey yok boluda, kazım başkan yaşlı, merkez ilçe başkanı kimdir nedir necidir bilinmez. Nerde iş bitirici, menfaatçi burada.
    • Aladağ 15 Haziran 2022 . 09:52

      Milletvekili iken başkanlığa aday olma sürecini bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş olduk. Biraz da biz analiz yapalım bakalım. Ak partinin Boluda belediyeyi kaybetmesinde pek çok unsur var. Bolu halkının ekonomik durumdan dolayı akp ye bir uyarı çekmek istemesi. Alaaddin başkanın 20 yıllık başkanlığı sonunda metal yorgunu olması, aday yapılmaması. Akp adayının profilini düşük olması, Tanju başkana büyük umut bağlanması. Daha bir sürü sebep neticesinde Tanju Başkan belediye başkanı oldu. Tabi arada kapalı kapılar arkasında Alaaddin başkan ile yapılan anlaşma, arada kaynayan arşiv yangını vs. Başkan seçilince dakika bir gol bir mahiyetinde kurana el basarak yemin edince ben de ne oluyor diye bir düşündüm. Başkanlığının ilk günlerinde eski başkan ile ilgili hiç bir şey gelmeyince jeton düştü. Dile kolay 20 yıl Boluyu yöneten başkan ve ekibi ile ilgili tek bir soruşturma, araştırma olmayınca dedimki bu iş olmaz. Zaman da maalesef beni haklı gösterdi. Başkanın en başından itibaren sürekli gündem olma çabası, sürekli ulusal konularda konulması olunca bu başkanla olmaz dedim. Şehrin o kadar sorunu varken bunlarla ilgilenmek yerine başka işlerle iştigal etmek başkanın alameti farikası oldu. Arada imarla ilgili akçalı işlerden gelen kokular. Başkanın imarla ilgili şeyleri direk kendine bağlaması. Bu işlere bakan başkan yardımcısının istifası. Biz tanju başkandan eksi başkanın ekibini temizlemesini beklerken, bizim başkan belediyede az çok iş bilen vasıflı insanları ekarte etti.
    • Bolulu15 Haziran 2022 . 09:46

      Bu işin tek sorumlusu Tanju Özcan’ın sınır bılmez davranışlarıdır. Ne il ne de İlçe başkanıdır. Ne çabuk unuttunuz Tanju Özcan’la CHPnin arası kotu dıye yaptıgınız haberlerı? Neden kotuydu? Cunku bır cok kez uyarıldı her konuda ama secımden sonra ne karsunun yüzüne baktı ne partının ne de genel merkezın. Sonuc bu. Etrafındakı nıtelıksız tıplerın boş pohpohlamaları daha tatlı geldı. Partı acı uyardı cunku. Ezbere bılıp bılmeden haber yapmayın. Bolu halkı Tanju Özcan’ı ıstedı CHP il başkanlığı üstüne yaptı ve secıldı. Ama Tanju Özcan ve kabılıyetsız ekıbı basarısızlıklarını baska konularla ört bas etmeye calıstı. Aha da sonuc bu
    • Esas Bolulu15 Haziran 2022 . 09:40

      Bulurlar başka bir Eşofmanı Şevket !
    • Tanju Başgan15 Haziran 2022 . 09:24

      Ersan Türkoğlu ve Kazım Karsu en doğru işi yaparak C.Çıngı yerine Tanju Özcan'ı genel merkeze kabul ettirmişlerdir. Fakat Tanju Özcan daha sonra il ve ilçe yönetimlerini ve yiyici olmayan sadece parti için çalışan yol arkadaşlarını yok sayıp , yiyici hiçbir işten anlamayan bir ekip kurarak kendi sonunu hazırlamıştır. Yazık oldu ne diyeyim..
    • Muhalefet Mv.15 Haziran 2022 . 09:13

      Muhalefet milletvekili olarak o kadar çok kürsüde konuşma yaptıda ne oldu iktidar kanadı onun dediklerini yerinemi getirdi de muhalefet milletvekilsiz kaldı mecliste demişsiniz,ayrıca iki tane iktidarda olan milletvekilimiz var hangi işe yaradılar üç senedir onlar bile bir şey yapamadılar..
    • Sercan15 Haziran 2022 . 01:26

      Bolunun Sesi gercek gazetecilik yapmış bir basın. diğerleri nemalanmak icin koti olanı iyi gostermeye calıştılar.Şimdi hepsi sustu Bolunun Sesi hala gūr çıkıyor.
    • Metin Çelik15 Haziran 2022 . 01:17

      Kazım Karsu değerli bir insandır. Chp içerisinde en aklı başında il başkanlığı yapan duayen bir siyasetçi gerçek bir düşünce adamıdır. Belediye Yönetiminde ve belediye hizmetlerinde usulsüzlük Yolsuzluk hukuk dışı bişiler varsa bu durum zaten hukukun ilgili yetkililerince gereği yapılır. Başkan İç işleri Bakanlığınca denetlenir. 3 dönem milletvekilliği yapmış bir insanın sırf kendi egosu uğruna kendince sürekli çıkışlar yapması bir belediye başkanının görevleri arasında değildi. Ne yapacak ihraç edilmemek için kulis yapacak . baktılar ihraç edilecek ki bana göre de ihraç edilmeli. sonra da İstifa edecek Kendisini CHP nin üzerinde gören şuursuzca çıkışlar yapan birisinden bunlar beklenir . sonra da aradan bir zaman geçer biraz sus pus olur. sonra da çıkar bir yerlerde özür diler. Bence önemli olan Chp den ihraç edilmez ise hala eski bir milletvekili ve belediye başkanı olarak delege statüsünde oy kullanması asın sorun bu. Yani bence Sn Özcan CHP adına oy kullanmamalı. Ya kardeşim sen Belediye başkanlığı yapsana. gidip abuk subuk işlerle uğraşıyorsun. Yanındakiler tamam arkadaşın olabilir iyi de kardeşim Sırf Mantar işinden Zarar eden Ne kadar insan var siz bunu biliyor musunuz Yani bu Cevat Bey kardeşimizin yapabileceği bişi mi allah aşkına Temiz çocuktu Cevat ama bakın ismi nasıl kirleniyor. Yakışıyor mu ismi geçenlere bu durum
    • Steven Gerrard15 Haziran 2022 . 01:01

      Hiçbir şey olmaz, merak etmeyin, yolumuz bellidir, aydınlık, modern Türkiye için mücadele, yalan, dolan bize göre değil. Herkes aklını başına alsın.
    • Sandallarlı15 Haziran 2022 . 00:01

      İç işleri Bakanlığı'nca belediyenin bütün mali işlerini denetlemeli ve zarara uğratanlar hakkında işlem yapılıp zarar tazmin edilerek belediyenin kasasına konulmalı. Ayrıca adli işlemde yapılmalıdır.
    • Yorumcu14 Haziran 2022 . 23:54

      Güzel yazı olmuş yüreğine emeğine sağlık. Tüh dandunju ne oldu sana. Tez ihraç edile mendebur.
    • goca bolulu14 Haziran 2022 . 23:10

      vallahi billahi çok çok mütevazi bir yazı olmuş. ismi geçen tüm zaatların ne haltlar karıştırdığını Bolu halkı ziyadesiyle biliyor. Devletin tokadı geldiği zaman akılları başına gelir. bu adamların yediği haltlar diğer yalama basında neden yok?
    • Tezat14 Haziran 2022 . 22:43

      Bu seçimi CHP örgütü il ilçenin çalışmaları ve Tanju Özcan ismi ile kazanmıştır. Bugünkü durumun baş sorumlusuTanju Özcan kendisi ve zayıf masa arkadaşlarıdır. Ne yani Cahit çıngımı seçilecekti Erhan beykozmu olacaktı. 15 yıl sonra bu seçimi alan ekip ortada. Bu süreci 31 mart öncesi ve 31 mart sonrası Tanju olarak irdelemek lazım.
    • engin 14 Haziran 2022 . 22:27

      Süha bey yazmıştı geçenlerde belediyeye araç kiralama yapan bardakcı özgüneyli hala başkası üzerinden araç kiralama yapıyormu.Kul hakkı yenmiş olmuyormu !!!!!
    • Sezon finali 14 Haziran 2022 . 21:45

      Kesinlikle alkışlanacak bir yazi acı olan ne su resimde görünen zat-ı muhteremlerden bir ses çıkmaması, acaba okuma yazmalari yokmu.
    • Bolum14 Haziran 2022 . 21:41

      merak ettiğim şu Tanju efendi partiden atılacak ta yanındaki beslemeler ne olacak Tahsin Mert Cevat Çatladı Bahadur Belber Galip ve oğlu Sadat İlker Karaoğulları bunlar aç aç aç aç doymazlar