BolununSesi, yazılmayanları ve yazılamayanları yazar

Tanju Boyasının ömrü bir hafta !

Tanju Boyasının ömrü bir hafta !
    29 Aralık 2022

    Tanju Boyasının ömrü bir hafta ! Belediye hizmetini led ...

    Tanju Boyasının ömrü bir hafta !

          Tanju Boyasının ömrü bir hafta !

           Belediye hizmetini led ışık direkleri ile yerleri bir hafta icinde çıkma garantili boyalarla boyamak olarak Bolu halkına sunan Tanju Özcanın biyalarıda tıpkı vaatleri gibi kısa sürede silinmeye dökülmeye başladı.

            AYAKKABI BOYASI BİLE ON GÜN DİRENİYOR

            Yıl 2022 teknolojinin geldigi boyut ortadayken nereden tedarik edildigi bilinmeyen kısa ömürlü boyalarla Bolu'nun en gözde cadde ve sokaklarının defalarca boyanması baştan beri akıllara yerler neden boyanır? Bu kadar boyanın sarf edilmesi hangi aklın ürünü diye yorumlar yapılırken daha bir hafta once boyanan yerlerin son hali yukarıdaki resimlerde ayan beyan ortada.

           SORUMLULAR KİM?

           Halkın parasının bir haftalık ömürlü boyalarla hiç edilmesi nedense belediye başkanının gündeminde yer almıyor.tt Bolu basınıda bu olayları normal kařşılıyor olmalıki adeta tepkilere ve haberlere duvar vaziyetinde. 

    • Selim31 Aralık 2022 . 10:44

      Senelerce Diğerine biat edenler bir boyaya laf ediyor. Taraflı troller. Siz önce Yanan Arşivin hesabını verin.
    • Metin Çelik31 Aralık 2022 . 01:47

      Sn başkan Biliyorum Belki Milletvekilliğiniz döneminde gittiğiniz gezdiğiniz dolaştığınız hatta Yurtdışına çıktığınız bir zamanda gördükleriniz Kaldırımlardaki boyalar. Neden Bolu da uygulanmasın . Bunu düşünmüşsünüz. Yazık değil mi o arkadaşların emeklerine Bolu belediyesinin Bütçesinden her kuruşunu ödediğiniz boya paralarına Yazık arkadaş O boyalar PİGMENT Boyalar olmalı ve onlar dışarıdan sürülmekle olmaz. Harcın içerisine DEMİR OKSİT ya da Diğer Benzeri PİGMENTLER Çimentolu Harcın içerisine katılır o zaman çıkmaz. Sizde hiç mi kafa yok hiç mi sormazsınız . Ereğli Demir Çelik Fabrikasına gidin Milyonlarca ton Kırmızı Pigmen DemirOKSİT Toz Baya var orada . hangi rengi istiyorsanız Toz Pigmentleri Kalekim benzeri malzemenin içerisine dökün incecik bir tabaka oluşturun içerisine bol miktarda TOZ BOYA OKSİT PİGMENTLERİ karıştırın Boya bir daha çıkmaz. Paranız yoksa arayın beni ben size Bu boyalardan Bedavaya temin ederim
    • Dede30 Aralık 2022 . 22:25

      Nasıl birşeyler bulaştırıriz diye boşa uğraşmayın önceki başkanın yediği b*k kardan bahsedin.
    • Köroğlu Torunu30 Aralık 2022 . 18:07

      Boyayı heryer CAL İYOR
    • Gerçeke katılıyorum30 Aralık 2022 . 14:50

      Helal olsun gerçekleri görene
    • Umutsuz Vatandaş30 Aralık 2022 . 11:56

      Vatandaştan toplanan vergi, su, emlak vb. paralarda bir bereketsizlikmi var anlamadık, anlayamayacağız . Devran değişiyor, zaman değişiyor ama vatandaştan hizmet için toplanan paralar heba olmaktan , hiç olmaktan, buharlaşmaktan kurtulamadı, kurtulamıyor .
    • EDASU30 Aralık 2022 . 11:33

      MALA SİZE GİRMİŞ ZATEN
    • bolulu30 Aralık 2022 . 08:10

      malayı bi yerine so....... az kaldı
    • EDASU30 Aralık 2022 . 01:28

      ZAHMET OLMAZ İSE SİZLER BOYAYIN
    • Garip bir köylü 30 Aralık 2022 . 00:27

      By Tanju hala nasıl en başarılı başkan seçiliyor
    • Rezillik diz boyu29 Aralık 2022 . 21:23

      Bütün Bolu bu rezilligi görüyor halâ Tanju Özcan diye goygoy yapan bir avuç bir zümre var bakın büyük ihtimal kooperatifte ve belediyede yakınları işe girenler yada belediye ile iş tutanlar
    • Öz Bolulu29 Aralık 2022 . 20:24

      Bolununsesi hariç hiçbir gazete Tanju aleyhine haber yazamaz yoksa arpaları kesilir.Konuyu derinlemesine incelerseniz,mantar,büfe,cafe,boya badana işlerinde hep gazetecileri görürsünüz,bu adamların zamanında ceplerinde çorba parası yoktu şimdi hepsi jeepe biniyor.Tanju'yla aynı masada kadeh tokuşturuyor.
    • Meclis üyeleri saksı mı?29 Aralık 2022 . 13:09

      Bolu'da gazeteci kılığında dolanan müsveddeler var sadece. Onları geçelim. Peki, Bolu Belediye Meclisinde el kaldırıp indirenler bunu görmüyor mu?
    • Gerçek 29 Aralık 2022 . 12:15

      Kamuyu zarara uğratan kişiler acilen yargı önüne çıkarılmalı.Tancu sarhoş kafayla ne iş yaptığını bilmiyor.Tanındaki avareler zaten meymenetsiz.Ali diye biri var küllüyen zarar.İki lafı bir araya getiremeyen kişi idareci oldu Tancu sayesinde.Vatandaşın vergilerini boşa harcıyor bu yönetim.Hakkım haram zıkkım olsun.Çocuklarınızdan çıkar inşallah.