BolununSesi; Halkın Gazetesi

  • AKP 2: MHP: 1İlgili haberi göster

  • Solmaz Durmuşoğlu14.04.2011 09:36

    Toplumun genel ahlak değerleri genel ölçü olsa idi, Toplumun %80 inden destek gören başörtüsü takan kızlar üniversitelerden, başörtüsü takan doktorlar hastanelerden, başörtüsü takan avukatlar mahkemelerden kovulmaz idi. Halkın çoğunluğu tarafından kabul edilmeyen, yanlış görülen "kamuda çalışan doktorun özel muayene açması", 5 yargıç ve halkın cebindeki paraya göz diken bir kaç doktor tarafından doğru olarak kabul ediliyor ve topluma dayatılıyor. Özverili doktorlar ve dini imanı para olan doktorlar söyleminize bire bir katılıyorum. Sonuç olarak; Evrensel doğrular ile kendi milli ve manevi değerlerimizi de harmanlayarak yeni doğrular oluşturmamız gerekiyor.
  • Sarslan14.04.2011 09:14

    sanırım kamuran beyin temennisidir bu yazdıkları! ancak bilinçli ve uyumayan akıl tutulması yaşamayan halkımız gerçek demokrasiyi oniki haziranda sandıkta yaşayacaktır..bu ülke yedi sekiz senedir göz boyamkal uzaktan kumandayla sokak edebiyatıyla trübünlere oynayarak açılımla çiftçisinzi esnafını öğrencisini ezerek neler yaşattı.ayrımcılık, etnik din sınıf hertürlüsünü yedi sekeiz senedir yaşattı allah razı olsun artık karıma bile güvenmez oldum.yakında dış güçler bosna da oynadığı oyunu ülkemize senaryo etmeye başlayacaklar. işte oniki hazitan korku imparatorluğunun sonu olacak. bu yüzden hala tabelaya oy veriliyorsa herşey müstehak. o zman çiftyçi emekli esnaf öğrenci herkes ağlamayacak önümzüe ne konulursa ona şükreedecez.chp herkes için
  • selçuk kara14.04.2011 09:11

    Beyler yorumlarınızı okudum doğrusu ile eğrisiyle fikirlerimizi açıkca beyan ediyoruz. Şunu unutmayalım bir kardeşimiz bolulular partiye oy verir diye yazmış. bence yanlış bir tutum türkiyede partimi kalmışki partiye oy verelim
    bi Türkiyemiz bir Bolumuz var artık partilerin ne kadar aciz durumda olduklarını gördük lütfen düşünelim ve adam gibi adamlara oy verelim, Bu seçimde  halkın uyandığını , bilinçlendiğini  düşünüyorum Akp nin pek şansının olmadığı kanısındayım. Hayırlı olsun.
  • Solmaz Durmuşoğlu14.04.2011 07:38

    Ne zamandan beri devletten maaş alıp ta, aldığı maaşın karşılığı görev yapmak "hizmet" oldu? Allah aşkına Murat yapıcının maaş karşılığı görevi dışında bir tane eserini, hizmetini gösterebilecek var mı? İnsanlar kişisel dostlukları, sadece kendilerine yapılan iyi muameleleri hizmet olarak mı görmeli? Editör, doğrulardan yana taraf olduğunu yazmış! Hangi doğrulardan? Doğru denen şey; kişiden kişiye, toplumdan topluma değişmez mi? İçki içmek, birleri için doğru kabul edilse bile, birileri tarafından da yanlış olarak kabul edilir. Köpek eti yemek Çin'de doğrudur, Türkiye' de yanlış. Namaz kılmaz Müslümana göre doğrudur, Hristiyana göre yanlış. Baş örtüsü mütedeyyin birisine göre doğru, laik birisine göre yanlış. Daha binlercesi sayılabilir.. Editörden: Toplumun genel ahlak değerleri vardır. Örneğin doktorlarımız elbette devletten aldıkları maaş karşılığı hizmet verirler. Ama kimi sabahın 7,5'uğunda işine gelir hastası çoksa fazladan mesai yapar hatta gece gündüz neredeyse hastanede yatar, özverilidir. Kimisi trafik kazasından gelen yaralalıya bakmamak için hastane içinde cep telefonunu bile kapatır, kaybolur veya yaralıya şöyle bir bakıp, ankaraya yolda ölüme sevk eder. Bu tip doktorun da dini imanı paradır. İçki içmek bütün toplumlarda geçmişten günümüze vardır. Ama yine geçmişten günümeze sarhoşluğa prim veren toplum yoktur. İleri toplumlarda seçim kaybeden kişi bir daha aday falan olmaz. Bizde ise temcit pilavı gibi gene gene önümüze konur. Üstelik bu ilerici geçinen partilerimizde olur. Sonuç olarak DOĞRU bir tanedir. Herkes kendi doğrusunu ortaya koyar, tartışılarak en doğrusu bulunur ve o birtane doğru olur. Sıraladığınız kötü örnekler örnek olmaz. Akıl ve mantık çerçevesinde DOĞRU bir tanedir. Saygılar.
  • ahmet gölge14.04.2011 02:02

    doğrulardan yana tarafta ne demek? kime göre doğruki kamuran bey? sizin doğrunuz bana yanlış belki. bence 1-1-1 olur.
  • S.A14.04.2011 00:13

    Kamuran bey ; alaattin yılmazıda savunacaksınız diye korkmaya başladım. Ayrıca bu yayın portalı tarafsızlıktan yanaydı. İnceden murat yapıcı lehine taraf olmaya başladı sanırım. Yorum yaparken kişisel olarak yapıyorsanız hay hay. Ama ''editörden'' yazıyorsa bu kişisel değil bir basın organı adına yapılan yorumdur. Tanju Özcan seçimi kazanmak adına herşeyi yaptı. Lakin kurmayları... Editörden: Bizim yayın portalımızın ana sloganı her zaman yazdığımız bir cümle vardır; "Doğrulardan yana taraflı gazete" diye. Yani biz traflıyız tabikide. Ama doğrulardan yana...
  • y .t13.04.2011 23:40

    herkes işine geldiği gibi yazmış tanju bu işi götürür
  • M.Celık 13.04.2011 23:38

    Ülkeyi Yönetecek ve Bizleri Temsil edecek Sn Vekillerin Seçimi İlkelere göre yapılmalıdır. Her siyasal partinin Memleket Meselelerine Bakış ve Yaklaşımı Farklıdır. Chp Her ne kadar eleştirilse de. Özgürlük ve Demokrasinin ve insan haklarının Tek Sapiplenildiği Tek Partidir. Memleketimizden TBMM de Temsil edilen Siyasal Partilere vekil gönderilmesi en doğru olanıdır. Kişisel çıkarlar değil. Toplum çıkarları önemsenmelidir. Hepimiz Zaman zaman hata Yapıyoruz. Ama ilkelerimizi Sıkıntıya Sokuyoruz. Oysa ki Korunması gereken ilkelerimiz olmalı. Akp Muhafazakar, Mhp Milliyetçi CHP ise Özgürlük ve Demokrasi ve emeğin partisi. olduğuna göere Yarın TBMM Ye gönderilemeyen Kitlenin Boludaki Değerlerini kim ve nasıl sahiplenecektir olması gereken 1-1-1
  • M.Celık 13.04.2011 23:30

    Adayların Hepsi bizim insanımız. Ancak ne var ki gelin görün ki! Sn Ercoşkunun. İlimiz Genelinde Ne zaman nerede bir Bürokrat Ataması Oldu. Ercoşkunu hep şirin resim karelerinde onları ziyaret ederken gördük. Nerede Ne zaman Ramazan Yemekleri oldu. Yine Resim Karelerinde Sn Ercoşkunu Yemek yerken gördük. Oysa ki bu memlekette o kadar çok. Yardıma muhtaç insanlar var ki Malesef Sn Siyasetçileri Bu gariban insanların yanında hiç görmüyoruz. Bu ülkede o kadar çok Baskı gören Bürokrat, memur, işçi var ki Onların Yaşamı ile hiç ilgilenmiyoruz. Sn Yapıcının Sağlık Hizmetlerini kim inkar edebilir ki? Ayrıca edilmemeli de. CHP nin Sol Siyasetinden kim rahatsız olabilir ki. Faşizme Geçit vermeyen ve TBMM Ye girebilecek olan Tek sol. İlkeler önemli Olan
  • Yüksel Sen13.04.2011 21:34

    Kamuran bey önceki yorumdaki, satın alınabilen insanlar başkalarının da satın alındığını zanneder.CHP örgütü önseçimle satın alınamayacağını ön seçimle gösterdi. Üyeleri satın alacağını zannedenler yanıldı. yazısı senin değil benim yorumum.Ben karıştırmadım sen yanlış anlamışsın. Benim dediğim çelişki şu;Bir tarafta Belediye Başkanının sana karşı yaptığı haksızlık ve hukuksuzluk ve bu belediye başkanını ikinci defa seçilmesini sağlayan İl başkanı Ali Ercoşkun. Diğer tarafta Ali Ercoşkunu öven Kamuran Bey. Neyse Bolu halkı partinin dayatma vekilini değil kendi vekilini seçtiği zaman gerçek demokrasiye kavuşacak, halk olabilme, hesap sorabilme bilincine kavuşacaktır. Ben CHP'li olarak beni temsil edecek insanları özgürce seçtim. Ya diğerleri! Editörden: Bugün Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz o koltukta oturuyorsa, bunu elbette Ercoşkun'a borçludur. Ercoşkun'a olduğu kadar da Tanju Özcan'a da borçludur. O seçimi kazanması için diğer partililer bile oy yağdırdılar. Ama Tanju Özcan ise seçimi kazanmamak için gereken bütün hataları yaptı.
  • a.sönmez13.04.2011 18:52

    Kamuran kardeşim;ben Ankara'da yaşayan bir hemşehrin olarak buradan CHP nin tüm üyelerine açık oarak yapmış olduğu ve son derece demokratik bulduğum ön seçim hakkında yapmış olduğun eleştiriyi Boludaki CHP ne üye olup oy kullanan tüm hemşehrilerimize yapılmış bir saygısızlık olarak görüyorum. Seni tanıyan bir arkadaşın olarak bunu sana hiç yakıştıramadığımı, seninde bu karakterde bir insan olmadığını bilerek kolaylıklar diliyorum. Ali Ercoşkun olayına gelince kendisi il başkanı olupta 1. sıradan aday seçilen 4 il başkanından birisi olması onun başarısıdır diyorum tüm milletvekili adaylarımıza şans diliyorum.Umarım birbirilerini kırmadan güzel bir seçim kampanyası geçirirler. Editörden: CHP veya herhangi bir partide il başkanı olan kim olursa olsun yapılan seçimler o il başkanının kontrolündedir ve o il başkanının dediği olur. Bu bütün partiler için geçerlidir. Hatta parti içi temayül yoklamasına il başkanı ve milletvekillerini, AKP bu nedenle almamıştır. Çünkü onların birinci çıkacağı gün gibi ortadadır. Hakkı Fidan'ın isyanı da üyelerin bu şekilde yönlendirilerek o kullandırmaya gönderilmesine olmuştur. Aslına bakarsanız CHP Genel merkezi il başkanlığı tarafından kendisine sunulacak olan sıralı listenin Bolu halkı tarafından kabul görmeyeceğini ve bu yönde kendilerine yüzlerce ikaz yapıldığı için, ön seçim yapılsın diyerek kendi üzerlerinden aday değişikliği sorumluluğunu atmak istediler. Ama gel gelelim seçimde de süpriz olmadı ve yine aynı sonuç çıktı.
  • seda13.04.2011 18:26

    Kamuran Bey çok güzel bir yazı yazmışsınız. Bende bir CHP'li olarak Murat Yapıcı'ya oy vereceğim, MHP'ye oy vermeyeceğim. En azından Bolu'ya birşeyler kazandırabilir. Tanju Özcan'ın birşey yapabileceğini sanmıyorum.
  • seben1413.04.2011 17:55

    AKP:3 milletvekilliğini de alır.AKP nin BOLU,il,ilçe ve köy genelinde %55 civarında alacağını sanıyorum. Halk adaya göre oy vermez, partiye göre oy verir.
    Aday faktörü, ancak, seçilen adayın, dönek aday olması, olumsuz bazı olaylarla gündeme gelmesi durumlarında etkili olur.AKP adayları zaten baştan beri AKP kadrolarından gelmiş.Olumsuz bir durumları da yok.
  • Çok gezen bilir13.04.2011 17:42

    Kamuran beye katılıyorum tabiki 3-0 diyenlere hazmetmesi için Beypazarı maden suyu tavsiye ediyorum inadına Murat YAPICI diyorum.
  • tufan13.04.2011 17:31

    Kamuran bey gazetedeki görüşler size aittir. CHP bir milletvekili çıkaracak. AKP de artık bir mi olur iki mi olur, bilmem. Kişilerin dürüstlüğü doğruluğu; kişilere davranışlarına göre değişkendir.Ben Mehtap hanım ve partisi için CHP diyorum.  
  • BİRİSİ13.04.2011 17:27

      Kamuran bey'e katılıyorum. CHP bir taraftan dokunulmazlıkları kaldıralım derken diğer taraftan Ergenekon sanıklarını kurtarmak için vekil yapma yolunu seçmiştir. Zaten Tanju Özcan'ın Boludaki durumu meydanda. Mehtap hanım 1.sıra olaydı belki şansları vardı. Şayet ülke genelinde MHP barajı aşabilirse ki bu Bahçelinin son beyanlarıyla zor gibi görülüyor. Murat Bey Bolumuz için önemli bir değer,faydalı olacağınada inanıyorum.CHP'YE kızıp MHP'ye oy verecek vatandaşlarla AK PARTİ:2 MHP:1 Diyorum
  • Göynüklü yakup13.04.2011 16:29

    2-1 çok komik.Ak partinin 3-0 alacağı apaçık ortada.görünen köy kılavuz istemez.2-1 demek vatandaşın kafasını karıştırarak bir u 1 milletvekili için umut yaratmak.
  • inadına KP13.04.2011 16:25

    şu noktayı anlamakta zorluk yaşıyorum sayın editör neden ısrarla Sn Murat Yapıcı nın üzerinde duruyorsunuz seben de dolaşırken binlerce insan diyorsunuz, yetmedi şimdi herkes oyunu ona verecek diyorsunuz bu kanıya nereden varıyorsunuz ki 2-1 diyorsunuz anket sonuçları mı var elinizde elbette istediğiniz adayın kazanmasını istersiniz ama hiç objektif değilsiniz bunu da belirteyim, Sn Yapıcı size reklam parası verse bu kadar olur ancak hergün her haberde dokunduruyorsunuz ama az sabır tam 59 gün var 13 haziranda yorumunuzu bekleyeceğim. Editörden: Bu benim şahsi görüşümdür. Saygı duyarsınız duymazsınız orası sizin bileceğiniz iş.
  • mehmet dinçer13.04.2011 16:21

    Dışarıdan malzeme getirip Bolu halkına satıp kazandığı paralarla dışarıda  yatırım yapmak,kısacası katma değer üretmeden bolulunun parasını dışarı taşımak iş adamlığıysa eyvallah. Siz kendinizi kandırın Kamuran Bey. Boluya kazandırmak Boluda üretip, bolu dışına satmak işte bunu başarmaktır.İçine siyaset katıp, Bolu halkından faydalanmak değil.
  • yüksel sen13.04.2011 16:14

    satın alınabilen insanlar başkalarının da satın alındığını zanneder.CHP örgütü önseçimle satın alınamayacağını ön seçimle gösterdi. Üyeleri satın alacağını zannedenler yanıldı."en demokratik seçimi CHP yaptı. Tüm üyelerin oy kullandığı bir ön seçim yaptı” diye yazdıktan sonra,"demokratik seçim buysa, ve siz bu demokratik(!) seçim sonucu ile belirlenen(!) adaylarla seçime giriyorsanız, bende yukarıda belirttiğim gibi diyorum ki; ‘AKP 2 MHP 1’ şimdiden hayırlı olsun." diyorsun. Peki sizin için aday seçiminin demokratik olması için nasıl olması gerekiyor. Bu güne kadar akp li belediye başkanından sabah akşam şikayet ettin. şimdide Ercoşkun'u övmek için "Alaaddin Yılmaz’a ikinci kez seçim kazandıran isimdir" diyorsun. Bu da senin çelişkin değilmi? Editörden: yazının başında yazdığın; " satın alınabilen insanlar başkalarının da satın alındığını zanneder.CHP örgütü önseçimle satın alınamayacağını ön seçimle gösterdi." cümlesi bana ait değildir. başkalarının yazısını benimkiyle karıştırma. Alaaddine seçim kazandıran Alidir konusuna gelince bunu da geçmişte defalarca yazdım. Çelişki sizin kendi kafanızda, bende çelişki yok.
  • ceeh13.04.2011 16:04

    rahmi arkadaş akp ye verilen oyda büyük ortadoğu projesine dolayısıyla amerikan uşaklarına gitmekte.akıllı vatandaşta bunun farkında
  • sinan can13.04.2011 16:04

    Sn.RAHMİ; Murat Yapıcı'ya verilen her oyun Mhp ve ENGİN ALAN'A gittiğini biliyor vatandaş demişsiniz. Size sorabilir miyim; ENGİN ALAN kimdir? vatan haini midir? katil midir? nedir? veya şöyle sorayım; siz ENGİN ALAN'I nasıl tanıyorsunuz? ve son olarak böylesi yorumları hangi akıl ve vicdanla yapıyorsunuz?
  • S.A13.04.2011 16:02

    Herkes oyunu açıklıyorsa eğer, o zaman oyumuz tanju abiye.
  • can1413.04.2011 14:19

    Kamuran bey herşey normal sana katılıyorum fakat bazı insanlar yaptıklarından sorumludur parti içi meseleler bizi ilgilendirmez Fakat ben Ali Erçoşkun'un Bolu için verimli olacağına inanmıyorum Halkında inanmaması gerekir Çünkü Ali şuan ticari faliyetlerini ön plana cıkarmış Bolu'dan doyum noktasına ulaşmış bir kişi ve Bolu'dan yavaş yavaş elini ceken ve dışarıda Ticari faliyetlerini hızlandıran bir kişiden ne kadar fayda gelir Düşünmek Lazım ona göre elini vicdanına koymalı Bolu'lu vatandaşlar.
  • Rahmi13.04.2011 14:13

    Katılmıyorum. Bolu halkı sadece merkezden ibaret değil. Kırsalda mhp silinmek üzere. Köylü vatandaş Murat Yaoıcı'ya verilen her oyun Mhp ye, Engin Alan'a gittiğini biliyor. Sonuç 3-0
  • BENCE13.04.2011 14:09

    Kamuran Bey herhalde bu memleketteki demokrasinin "önüne gelenler arasından seçmek" olduğunu demek ki hala anlayamamış. Bütün partilerde ve STK.larda seçim denildiğinde kulisler ve ricalar başlar. Ülkemizde hep liderler ilgi görmüş partileriyle bütünleşmişlerdir bunun istisnasi CHP ve MHPdir. Zamanının bütün büyük partileri liderleri ölünce yok olmuşlardır.
    Kendine güvenen aday bağımsız ortaya çıkar tıpkı "URFA" misali, hoş orada da aşiret destekliler ya neyse.
    AKP.yi 2002de iktidara taşıyan Bahçeli'nin ince siyaseti olup Büyük Ortadoğu Projesinin içine ülkemizi sokmuştur. Bugün gelinen noktada 3-5 eşkiya denilen örgüt yok olmak üzere iken şimdi geniş halk kitlelerinin desteğine sahip olmuştur.
    Bu nedenle AKP karşıtları CHP ye oy vereceklerdir.
  • HÜSEYİN13.04.2011 12:59

    KAMURAN ABİYE KATILIYORUM HATTA SEÇİME KADAR BELKİ 1-1-1 BİLE OLABİLİR.
  • Genel Merkez Ercoşkun'a verdiği değeri gösterdiİlgili haberi göster

  • ahmet13.04.2011 01:17

    SAYIN ERCOŞKUN HAYIRLI OLSUN VEKİLLİĞİNİZ.
  • Bolu'lu12.04.2011 16:35

    Gn.Merkez neden temayül yoklamasına almadı sn.ercoşkun sizi, bir anlatın lütfen.
  • AİBÜ'lü öğrenciler Mehterle coştuİlgili haberi göster

  • Mert 13.04.2011 13:59

    Konser şu anda Bolu'nun en büyük salonu olan AİBÜ Kongre merkezinde gerçekleştirildi. Katılımcı sayısı gerçekten fazlaydı tabi gönül isterdi ki 1300 kişilik salon tamamen dolsun. Fakat konser Mavi Salon da yapılsaydı, gelenlerin bir kısmı ayakta kalacaktı.
  • bahtiyar kandemir12.04.2011 20:50

    Kuşum Aydın konser verseydi giriş kapılarında aşırı yığılmadan yaralananlar olurdu. Çok acıdır ki gençlerin çoğunluğu milli değerlerimizi bilmiyor. Ağızlarında cak cak sakız, kıçlarında daracık Amerikan kotu, kulaklarında 3G'li telefonlar dolaşıp duruyorlar.Öğrenci Merkezli Eğitimin son yıllarda verdiği zararlar ortada. Tarihini bilmeyen, kültürünü yaşamayan, okumayan, sorgulamayan, biat et kültürüne sıkı sıkı bağlı sapısilikler ortaya çıktı!
  • Seyhan Sarrafoğlu12.04.2011 18:55

    Salonda Boşluklar görüyorum arkadaşlar , Eğer gösteri yapıcak kişi bi sanatçı olsaydı beyaz veya vb başka biri kucak kucağa otururdu millet , neden böyle güzel etkinliklere dolu dolu katılmıyosunuz gençler , geçmişinizi anımsarsınız yad edersiniz , Düzenleyenlere Teşekkür ediyorum  
  • Nisan karı fena bastırdıİlgili haberi göster

  • Gülderen12.04.2011 13:15

    Nisan karı değil daha mart ayındayız.Eski Mart ayı 13 Nisanda bitiyor.Şaşırık insanların içinde eski mart görevini yapıyor.Siz merak etmeyin....
  • vedat dönmez12.04.2011 12:05

    BİRAZDA İSTANBULA YAĞSAYDI NE OLURDU
  • Eriş; "Maalesef avantajı değerlendiremedik"İlgili haberi göster

  • BOLULU14.04.2011 10:25

    Şampiyon mu olacan levet hoca. Utanmadan birde basına demeç veriyorsun.ikinci yarı başlamış.rakip gümüş tepside sunmuş 3 puanı. sen neyaptın. güya saldırarak arkanı açık bıraktın. Y senin topdan falan anladığın yok. Nasıl aldıysan bu teknik direktörlük belgesini bilmiyom.
  • BOLULU14.04.2011 10:19

    Sayın levet hoca.BİRAZCIK GURURUN VARSA DÜŞ BOLUSPORUN YAKASINDAN. ssen bu işin a sını anlmıyon. Sen bırakırsan bu takım süper lige çıkar. yoksa ilk 6 bile zor seninle.Şampiyon olacakmış. Hangi rakibini yendin de şampiyon olacaksın.Senden aldıkları 3 çer puanla zirvede rakiplerin. Lğütfen git bu taraftarın ümütlerini tüketme.
  • E.G13.04.2011 12:56

    yaptıkları yapacagının teminatıdır oyunu okuyamayan onuncu dakikada geri düşüp oyunu çeviremiyorsa bu oyuncudan degil teknik heyetten kaynaklanır hiç mazeret üretme delikanlıca yetersizolduğunu kabullen hiç olmassa ligi bolutaraftarına yakışır yerde bitir umarım yönetimin gözü açılır
  • nejdet uçak13.04.2011 11:39

    LEVENT HOCA KÜCÜK ŞEHRİN KÜCÜK HİKAYESİNİN YAZARI.
  • turuncu turuncu12.04.2011 23:06

    levent hocayı ben başarılı buluyorum bu kadarcık futbol bilgisiyle takımı küme düşürmedigi için 5 forvet 5 defans 1 kaleci yazık orta sahan nerde.
  • rahmi güngör12.04.2011 20:36

    YAZIK OLDU BOLUYA HEM DÖVDÜLER HEM YENDİLER BURADAN MAÇ Mİ VERİLİR. ONYARSAN ALIRSIN CANLA BAŞLA FERHAT MÜCADELE EDİYOR.

GÜNÜN SÖZÜ

Kuvvete dayanmayan adalet âciz, adalete dayanmayan kuvvet zalimdir.

SON YORUMLAR
Sağlık İlaç Gıda Takviyesi Siyah Sarımsak