BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

  • Yolun ortasında yuvarlak masa toplantısıİlgili haberi göster

  • mengenli13.04.2013 16:54

    ortada kuyu var yandan geç
  • Kaldırımlar yükseldi, dükkanların önünde setler oluştuİlgili haberi göster

  • selim14.04.2013 16:04

    hızlı giden atın boku seyrek düşermiş...
  • S.A13.04.2013 21:28

    Komedi.
  • Yoltaş'ın ikinci makam aracıİlgili haberi göster

  • Doğukan15.04.2013 23:09

    Kimsenin ah'ını almayacaksın kardeşim. Bak sonra çıkar bunlar bi yerlerden. Hadi şimdi iade et o arabayı ve esnafın ahını alma. Hadi güzel kardeşim. İyi haberlerini bekliyoruz.
  • Kanuni15.04.2013 19:39

    Allah gözünü doyursun. Sen esnafı temsil etmen gereken bir kişisin. Hz. Muhammet ne demiş? "Komşusu aç yatarken, kendisi tok olan bizden değildir"Efendi efendi, esnafın durumu ortada. Siftahız kepenk kapatılıyor. Vergilerden gözünü açamıyor. Allah'tan reva mı bu yaptığın. Hadi kardeşim o arabayı iade et ve daha fazla beddua alma.
  • Boşver15.04.2013 12:31

    Ahmet Yoltaş, kendi dükkanı işletemeyip, kapatan biridir. İyi yere tezgah açmış.
  • Galip Gelibolu15.04.2013 12:14

    Uyu esnafım uyu. Bir yanda Alaaddin Yılmaz'la uğraşıyorsun. Bir yanda devlete vergi ödemek için ne yapacağını şaşırıyorsun. Bir yandan da ESKOP Başkanını hangi lüks makam aracına bindireyim diye şaşırıyorsun. İşin zor be esnafım......
  • bolulu15.04.2013 11:58

    Esnafın sabahın köründen akşama kadar çalışıp didinip kazandığı paralarla ödediği aidatlar nereye gidiyor belli oldu. Şimdi sorarım sizlere Yoltaş denen şahıs ne iş yapıyor. Cevap: Hiçbir işi yok. Tek meşgalesi ESKOP başkanlığı. Peki bu adam nerelerde oturuyor. Nerelere ne kadar para harcıyor. Bu değirmenin suyu nereden geliyor. Bunun cevabını kim verecek. Boş gezip hiçbir iş yapmayan bir adamın bu kadar mal varlığı olması sizce de anormal bir durum değil mi?
  • Aydın Aydın15.04.2013 11:28

    Bir atasözümüz var; "Ayranı yok içmeye..." diye başlar. Bizim esnafımız da işte böyle insanları başına getiriyor, sonra da sızlanıyor. Türk insanının sorgulamamayı bilmemekten kaynaklanan kaderi işte bu... Başına getirdiği adamlar tam anlamıyla saltanat sürüyorlar. Sendikacısı da, Oda Başkanı da, yerel yöneticisi de, atanmışı da hep aynı. Başka ülkede olsa bu başkan bırakın Audi'ye binmeyi, koltuğunda bile oturamazdı... Bolu'da esnaf belediyenin yanlış uygulamaları nedeniyle yıllardır zaten perişan bir vaziyette. Esnafın sorunlarıyla ilgilenmesi gereken Oda Başkanı ise ayrı bir dünyada yaşıyor. Allah bunların hesabını mutlaka soracaktır. Ama halkımızda hesap sormayı bilmeli...
  • Kamil Enişte15.04.2013 10:43

    Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor, esnafı temsil edenler padişahlar gibi yaşıyor. Bu ülke işte böyle... Hesap sorulmadığı sürece de böyle olmaya devam edecek.
  • adamın biri14.04.2013 16:03

    ahmet yoltaş durmak yok yimeye devam.geçen yapılan kongrede bütün milletvekilleri ve odalar yanında durmuştu bu adamın.
  • Ziya Demir13.04.2013 22:16

    Bal tutan parmağını yalar
  • GOCA BOLULU13.04.2013 10:57

    NE GÜZEL SÖZ SÖYLEMİŞ ATALARIMIZ...
    "YİYİN EFENDİLER YİYİN AKSIRINCAYA KADAR TIKSIRINCAYA KADAR" HATTA PATLAYINCAYA KADAR...
  • Vefat edenlerİlgili haberi göster

  • ÖZDEMİR ARZUHAL13.04.2013 13:27

    Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, dost ile Yakınlarına Başsağlığı ve Sabırlar Dileriz.
  • Bu bir ihanet projesidir. Türk halkı bu oyuna gelmeyecekİlgili haberi göster

  • Mustafa Ramazan15.04.2013 12:30

    Yorumları okuyunca ne kadar çok hain olduğunu ve MHP olarak ne kadar doğru yolda olduğumuzu daha iyi anlıyorum. Çünkü MHP aleyhine yorum ve saldırılar arttıkça, daha çok köşeye sıkıştıkları anlaşılıyor. Adama bak bir ev almış bir daha alacakmıi, Allah helalinden vermiş. Türkiyede çalışanların % 48 i asgari ücrete talim ediyor. 740 lirayla ev kirası, gıda, çocuk okul vs perişanlık çekiyor. % 20 si kredi kartalrına bakna kredilerine borçlandırılmış, AKP giderse enflasyon % 1000 olur diye korkutulmuş. % 20 si kömür, aşevi, gida, yiyecek belkeş hayata alışmış. Tıpkı Filistinin yaptığuı gibi, yiyin için beyler, memleket peşkeş çekiliyor, dilimiz, bayrağımız, toparğımız kan ağlıyor, umurunuzda mı..
  • Mustafa Ramazan15.04.2013 12:19

    "bu söylenenleri iyi oku" rumuzlu kişi her kim isen adını sanını yaz da sözlerinin bir anlamı var mı yok mu anlayalım. Ben öncelikle Allah rızası, sonra da ülkemi ve davamı sevdiğim için yola çıktım. Bırak ülkücü olmayı, ülkesini seven normal bir insan olsaydın böyle bir açıklama altına ihanet ve hakaret kokan bu yazıyı yazmazdın. Ben maddi manevi fedakarlık yaparak bu görevi yapmaya çalışıyorum. Senin gibi densizler ve davasına ihanet içinde olanlarda bize çelme takmaya çalışıyorlar. Eğer bir gram yüreğin varsa gel partiye bunları yüzüme söyle. Seni gidi korkak yalancı seni..
    Sayın editör, kişisel hakaret içeren bu yorumu yayınlamana üzüldüm. O yorumun linkini iyi saklayınız, çünkü savcılıktan talep edilecektir.
  • Vatandaş14.04.2013 16:33

    14 ve Mengenli nin yorumları korkunun dışa vurumudur. ABD ile kaolisyonu, bu ülkenin chp lisi mhp lisinin yanyana gelmesine tercih etmektedirler. Bu topraklarda bu tipler  yüzyıllardır vardır hep de olacaktır. İhanet projesinin fügranları.
  • 1414.04.2013 08:06

    sayın MHP liler sizin iktidar olduğunuz dönemde batan bankalar hakkındaki görüşleriniz ne?yoksa her olumsuz olay gibi bunu da tek başımıza iktidara gelmedik diye sümen altı mı edeceksiniz.vatan,millet,sakarya,yalanlarını artık millet yutmuyor.icraatınızı gösterin.terörü mü önediniz,işsizliği mi,hayat pahalılığını mı.öğnce bunlara cevap verin sayın MHP li.chp ile kolkola girdiğiniz günleri unutmadık.kusura bakmayın ,milliyetçi değilsiniz,sadece milliyetçiliği kullanıyorsunuz.işçi partisi ile kızılelma projeniz vardı bir zamanlar.yakışır.İP -MHP ortaklığı.ne günlere kaldık.
  • mengenli13.04.2013 12:15

    hocam en üst düzey Mhp li 10 üyenin kasetleri hakkında ne düşünüyorsunuz.sizce alaattin çakıcı,sedat peker gibiler milliyetçi mi.MHP nin CHP ile koolisyon yapması ve sol bir cumhurbaşkanı seçmesi ne kadar milliyetçilik.üniversitelerde yaratılmak istenen sağ-sol kavgasının ülkemize bir yararı var mı.başörtü konusunda MHP nin CHP ile aynı görüşte olması milliyetçilik mi.şehit cenazelerini kullanan ve ses kaydı ile belgelenen ,muzaffer tekin milliyetçi mi.sizin iktidarınız zamanında türk devletleri ile ekonomik,sosyal ve kültürel ilşkiler niye yoktu.nuh mete yükselin türkçe ezan teklifi,sizce CHP zihniyetini anımsatmıyor mu.sizin zamanında 1 ev dahi alamazken ,şu an 1 ev aldım,1 ev de alır düzeydeyim.yapma be hoca.
  • bu söylenenleri iyi oku12.04.2013 23:58

    sayın Başkan Mustafa Ramazan, üç aylık süreçte ilçe başkanı olarak Ruhi Doğanöz ü za zor ikna ettiniz şimdilik durumu  kurtardınız. kadın kollarınız yok ilçe yönetimleriniz yok desek yalan değil. belediye başkan adayınız yok.bu işin sonunun nereye gideceğini sende iyi biliyorsun ama başka bir çaren de yok. seni bu zamana kadar götüren idare eden Çetin @ Metin ikilisi onlara iyi sarıl yoksa bu işin sonu pek iyi olmaz muhaliflerin hata yapmanı bekilyor.genel merkezinizin size verdiği krediyi tüketme dikkatli ol...
  • Bülent Gedikli; "İçiniz rahat olsun"İlgili haberi göster

  • Ömer Faruk Dalsarar13.04.2013 10:56

    Çanakkale savaşı bitiminde Sağ kalan Kahraman atalarımıza Bir Ziyafet çekildi..
    Menü;Buğday Çorbası-Üzüm hoşafı ve istedikleri kadar ekmek.

    Sayın Gedikli Nereden geldiğimizi ve kimlerin torunları olduğumuzu sakın ama sakın unutmayın. Bu vatan öyle üç beş çapulcuya peşkeş çekilecek bir toprak parçası değildir bunu da aklınızdan çıkartmayın.Bu vatan için daha verilecek binlerce can sırada bekliyor haberiniz olsun.
  • yılmaz13.04.2013 01:30

    sanırım akp lilere seslenmiş..hiç aykırı ses,kişi olmadıına göre...
  • t c vatandaşı12.04.2013 22:14

    beyler bunlar  böyle pazarlık yok diyorlar ama  türkiye cumhuriyeti resmi binaların tabelalarından kaldırılıyor pazarlık yokda t.c yi silmeleri veya kaldırmaları nereden geliyor bunları alıştıra alıştıra önümüze koymaya çalışıyorlar soruyorum  kck lılar mahkemelerden agır agır  serbest bırakılıyorlar  nerede  balyoz veya ergenekoncular  benim generallerim  ceza evindeler  niye onlara  cıkmaları için salverilmiyorlar işte benim adaletim nerede kaldı hazireti ömerin  kanunlarını uygulayacak  hakim ve savcımız varmı  hepside olmuş hükümet yanlısı  adalet göremiyorum hakim vesavcılarımda  hazireti ömerin kanunlarını uygulayacak  hakim ve savcılara ihtiyacımız var
  • Serdengeçti12.04.2013 21:14

    " Rahat olun; pazarlık yok! "
    Bu sözlere insanın gülesi geliyor; bu nasıl aymazlık?!
    Siyaset pisliği bunların gözünü karartmış!
    Sizin kitabınızı İmralı canisi yazıyor,
    o ne derse siz oynuyorsunuz be!...
    Allah (c.c) sizi ıslah etsin?
    Şu resimlere bakıyorum:
    Gözlerde ışık yok, aydınlık yok, güven kalmamış!
    Robot gibi teslimiyet içerisinde, çare tükenmiş!
    Boşluğa bakar gibiler...
    Ey Rabbim; Ümmed-i Muhammed 12 yılda ne hale gelmiş!?
    Dede Korkut, Ahmet Yesevî,... torunları adeta pısmış!
    Dinsiz-imansız-ateist terör örgütüne teslim olmuş, ruhlar!
    Çoğu pkklı, yandaş, artist, Türk düşmanı, bayrak düşmanı...
    yosmalardan bile medet uman zavallılar güruhu...
    Allah (c.c) sizi ıslah etsin!...
  • Kemal Güler12.04.2013 17:29

    ÇÖZÜM SÜRECİ HA...
    Bu işler Akp ,Bdp, ABD nin  ayrı Kürt devlet kurma ve Türkiyenin parçalanma  gayretlerinin abdullah öcalan üzerinden çözme çabalarıdır. Bunlar Türkleri ise denkleme dahil etmeme konusunda hemfikirler. Türklerle pek muhatap olmadan bir şeyleri çözmeye çalışıyorlar. apo denilen bebek katili  Türk Milletini, anayasasını tarif etmekte sakınca görmediği gibi, Akp de onun istek ve arzularını millete hazmettirme gayretindedir. Bu utanç verici bir tablodur.Ayrıca cengiz Candarın dediği gibi  Türkleri susturup Kürtleri nasıl özgürleştireceksin ki? . Bu süreç eli kana bulaşmış apoyu masum , sivil insan ve askerlerimizi de öldüren PKK örgütünü temize çıkarma sürecinden başka bir şey değildir.
  • Tarihi geceyi Muhittin Palazoğlu ile birlikte kutladıİlgili haberi göster

  • tanıtım?14.04.2013 23:00

    öncelikle fenerbahçeyi zaferinden ötürü kutlamak isterim.
    bu m.palazoglu kimdir nedir ne iş yapar merak eder olduk yahu.
    buna bir açıklık getirin insanlar bu iş adamı hemşerilerini merak ediyorlar.
  • Ugur S13.04.2013 07:24

    Ben Ugur S,
    Bolu´lu bir hemseriniz olarak Almanyada Bolu´yu tanitiyorum.
    Prof.Dr Nihat Hatipoglu ile ucak yolculugumuz, Nedim Türkmen ile futbolcu pazarliklarinda bir araya gelme imkanim olmustur.
    Yakin bir zaman icerisinde Cumhurbaskani Abdullah Gül ile bir araya gelmeyi düsünüyorum.
    Muhittin Palazoglu bey ile tanismak ve fikir alisverisinde bulunmak istiyorum.
  • S.A12.04.2013 22:12

    Bu iyi birşey değildir. Palazoğlunun aziz yıldırım ile yemeği o kadar mühim değildir. Mühim olan, cumhuriyet caddesinin her yerinin kapalı olmasıdır.Bakalım bir daha ki, haftaya adabazarlı palazoğlu nasıl reklam olacak. Merakla bekliyoruz.
  • bolulu12.04.2013 09:59

    iyi adamlar
  • Köroğlu12.04.2013 09:57

    Mürittir kendisi
  • Bilgi12.04.2013 08:41

    Bir kaç haftadır bir Palazoğlu tanıtımı gidiyor. Kimdir bu kişiler.
    Başarılı iş adamı. Ne iş yapıyor. Biraz ayrıntı lütfen.
  • İnanamıyorumİlgili haberi göster

  • ahmet hitit13.04.2013 12:05

      GENÇLİĞE HİTABE nin ortsındaki satırları bir gözden geçirirseniz   bu ikdidar sahiplerinin kim olduğu daha iyi anlaşılır.İlk seçimde bunların işi btirilemezse ülkede sonucunun nereye varacağı belli olmayan karmaşa ortamı çok yakında gözükmekte.Özellikle genç arkadaşlara tavsiyem:Yakın tarihimizi iyi okuyun, iyi anlayın.Amerkan ajanlarının beslemesi akillere dikkat edin...
  • Vatandaş1413.04.2013 10:47

    Çok doğru yapacaklarına söz verdiler,ABD ve uzantılarından icazet alıp,hocalarına ihanet ederek BOP eşbaşkanı oldular ve hizmete devam ediyorlar.
  • hayalci12.04.2013 09:00

    Türk olmakla Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak arasında fark var. Bütün ırklar ve soylar T.C vatandaşı olabilir ama bütün Türkler T.C vatandaşı olmaz. birliğimizi vatandaşlık üzerine kuralım.
  • T.C. yurttaşı kandemir11.04.2013 20:37

    Bu BOP'çu ABD'nin memurlarını ülke yönetiminden uzaklaştırmazsak ileriki yıllarda tarih kitapları şöyle yazacak: " Türkler binlerce yıllık şanlı tarihleri boyunca büyük imparatorluklar kurdular. Ama 700 yıl sonra son imparatorlukları da yıkıldı. İçteki hainlere ve dıştaki düşmanlara karşı Kurtuluş Savaşı vererek Atatürk önderliğinde yeniden dirildiler ve Türkiye Cumhuriyeti'ni kurdular. Son dönemlerde ülkenin başına ABD'nin BOP Projesinin görevli memurları, açılımcılar, saçılımcılar, kırmızı halı sericiler, Haburcular, Oslocular geçti.Halk bir torba kömüre, üç paket makarnaya bunlara oy verdi. Türk , Türkiye Cumhuriyeti, Türk Bayrağı, bağımsızlık, Atatürk gibi kişi ve kurumlar yasaklandı. Ülke bu ucube duruma fazla dayanamadı yıkıldı, gitti
  • Recep YILDIZ11.04.2013 20:18

      Teşekkürler Dumlu bey. Türkiye Cumhuriyeti vatanı, bayrağı, dili ve dini ile bölünmez bir bütündür. Bu vatanda yaşayan Türklerin başıda hiç bir zaman eğilmeyecektir...
  • İşçiler şov yapıyorlarİlgili haberi göster

  • isa kaya15.04.2013 22:40

    arkadaşlar doğru söylüyorlar hangi mütahit taşeron firmaların paralrını doğru düzğün ödeme yapmıyorlar çalışanların ve kiralık araçların kepçelerin paralarını ödemiyorlar. Yoksa hepsini tek tek saymakmı? lazım.. Belediyede suçludur gün gelir hesap verirler.
  • kadir14.04.2013 20:02

    Ben sultanay firmasini ve efe emreyi senelerden beri tanirim kendisi ve firmasiyla ticari iliski icersindeyiz. Ben sahsim adima bu sekilde bir durumda efe emrenin hakli olduguna inancim tamdir.Hak ve hukuk bilen bir yapiya sahiptir kendini lekelemez senelrerden beri bolu  ilinde is yaparya
  • dede13.04.2013 23:18

    ağzından burnundan kusarsın milletin hakkını yapma ver adamların hakkını
  • Emekçi İşçi Yalan söyleme11.04.2013 19:58

    Neden Yalan söylüyorsun Bu insanlar İşçiler Yalan mı söyleyecekler. Hangi işçinin kimden haraç istediği görülmüş. Terbiyesizlik yapma. Adam sabahın köründen akşamın karanlığına kadar bedeniyle tozlu topraklı ve ağır işlerde çalışacaklar sen onlara paralarını vermeyeceksin. yalan söyleyen sensin. Belediyeden al ihaleyi sonra gariban işçiler üzerinden para kazan. sonra da burada yalan yanlış beyanlarda bulun bizler de yedik. İşçilerin parasını vermeyen yüzsüzleri bir de buralarda haklı göstermeye çalışıyorlar. vijdansızlar.
Erpiliç

GÜNÜN SÖZÜ

Medeni olmayan insanlar, medeni olanların ayakları altında kalmaya mahkumdurlar.

SON YORUMLAR
Sağlık İlaç Gıda Takviyesi