“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

FETÖ itirafçısının işletmesine kayyum mu atanacak ?

FETÖ itirafçısının işletmesine kayyum mu atanacak ?
    14 Temmuz 2021

    FETÖ itirafçısının mallarına kayyum atanmasını istedi! Araştırmacı gazeteci kimliği ...

          FETÖ itirafçısının mallarına kayyum atanmasını istedi!         Araştırmacı gazeteci kimliği ile FETÖ/PDY üzerine 2008 yılından beri yaptığı araştırmaları tespitlerini ve çarpıcı analizlerini Bolu’dan ve Ulusal basından yaptığı yazılı ve görsel yayınlarla, ilgili resmi kurumlar yanında bütün Türkiye ile paylaşan İmdat Aslan, FETÖ/PDY’den zarar gören kimliği ile FETÖ’den cezası onanan ancak son süreçte itirafçı olacağını söyleyen Abdullah Onur'un Bolu 2.Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülecek davada müdahil olmak için Mahkeme Başkanlığı'na yazılı talepte bulundu. 

            FETÖ /PDY YAPILANMASINI 2008’DEN BERİ DEŞİFRE EDİYOR… 

            Bolu’da 2014 yılında Bolu Emniyet Müdürlüğü  tarafından FETÖ/PDY ile ilgili ilk fezlekeler hazırlanırken araştırmalarına, köşe yazılarına ve bizzat yazılı beyanlarına başvurulan ve FETÖ/PDY Bolu çatı davasının görüldüğü süreçte  Bolu Ağır Ceza Mahkeme heyetine 1.5 saat Bolu ve Türkiye genelindeki FETÖ/PDY yapılanması hakkında bilgi veren İmdat ASLAN  bu sefer Bolu’daki FETÖ Çatı davasında  ceza alan Abdullah Onur’un itirafçı olacağının Bolu basınında haber olmasının ardından Bolu 2.Ağır Ceza Mahkemesine başvurarak FETÖ/PYD’den  zarar gören sıfatı ile müşteki olmak talebinde bulundu. 

          İTİRAFÇI; DÖRT YIL TUTUKSUZ YARGILANDI! İNKAR ETTİ! CEZASI KESİNLEŞİNCE İTİRAFÇI OLDU…! 

          Konu ile ilgili  sorulara cevap veren Aslan; FETÖ yapılanmasını analitik düşünemeyen ve fikr-i takibini yapamayan hiçbir güç bu örgüt ile mücadelede istenilen başarıyı sağlayamaz. 

         Dolaysıyla düşünmek gerekir; 

         Kim/kimler/hangi güç/hangi amaç doğrultusunda  Abdullah Onur'un bu süreçte itirafçı olmasını istedi? 

         Şimdiye kadar neden ısrarla FETÖ ile bağım yok dedi? 

         Sosyal medyada ve sosyal hayatta bu itirafçının zenginliği gölgesinde keyf süren ve Abdullah Onur'un FETÖ ile bağı yok diyenler kimlerdi? 

         Dışarıdan tutuksuz yargılandığı sürede kamuda henüz ortaya çıkmayan KRİPTO FETÖ militanlarının desteği ile Bolu’da FETÖ/PYD ile mücadele eden kimler bu FETÖ itirafçısının ve onun iltisaklı olduğu şahısların hedefi oldu?  

          Kimler bu FETÖ itirafçısına (emniyette, yargıda, bürokraside, siyasi arenada, medyada, iş dünyasında) yardım ve yataklık etti? 

           Kimler dışarıdaki FETÖ militanlarının ve ticari ilişkide oldukları kripto yandaşlarının baskısı ile maddi ve manevi tacize,itibarsızlaştırılmaya ve sonuçta zarar uğradı? 

           Bunlar gibi daha birçok sorunun cevabı Bolu kamuoyu ve ilgililer tarafından düşünülmeli ve vicdanlarda sorgulanarak  gereği yapılmalı. 

          KUMPAS DAVASINDA BAŞROLLERDE FETÖ İTİRAFÇISI ABDULLAH ONUR VARDI 

           Malumunuz, uzun süre Bolu kamuoyunu meşgul eden ve Bolu basınında firari FETÖ abilerinin yemleriyle midelerini doldurmaya alışmış bazı yazılı ve görsel yayın organları tarafından köpürtülerek kamuoyuna servis edilen Bolu Abant Tv kumpas davasında ilk şikayetçi olan FETÖ itirafçısı Abdullah Onur’un ve etrafında toplanan (birçoğu FETÖ'den gözaltına alınan) bazı iş insanlarının şahsımdan şikayetçi oldukları ve akıl almaz iddialarla suçladıkları, şahsımın iddia ettikleri yalan beyanların hepsinden lehime BERAAT le sonuçlanan dava sonrasında Addullah Onur’un şimdi de FETÖ itirafçısı olması normal midir, kamuoyunca da manidar değil midir? 

          SAVCILIK İDDİANAMESİNDE ‘FETÖ SERYAYESİ’ DİYE GEÇEN MAL VARLIĞINA KAYYUM ATANMALI 

           Aslan sözlerini; dün FETÖ’cü olduğunu ısrarla inkar eden, bugün son hamle ile ‘FETÖ itirafçısı olan Abdullah Onur’un Bolu Cumhuriyet Savcılığı FETÖ/PDY Çatı Davası iddianamesinin 69. sayfasında altı çizilen ‘FETÖ SERMAYESİ’ tespitinin 15 Temmuz sonrası bile hızını kesmeden Bolu kamuoyunun da dikkatini çekecek boyutta dev hacimlere ulaşan yurt içi ve yurt dışı ticari ilişki trafiğinin Bolu’daki ayağının çözümlenebilmesi için acilen itirafçı Abdullah Onur’un ONURLU YAPI işletmesine kayyım atanması, şirket yapısının irdelenmesi ve Bolu’daki FETÖ ticari ilişkilerinin ortaya çıkması için yerinde bir karar olacaktır’ diye bitirdi. 

    • Yaziyor28 Temmuz 2021 . 04:36

      Ufuk müdür ile görüştüm işe alım ile ilgili yalan haber olduğunu söyledi feto ilede haksız bı durumda iki yıl yattığını söyleyip davasının sonunda görevi başında olacağını bütün bolu halkı ile paylaştı iftiradan uzak durulmasinida rica etti.onurlu ise Abdullah için bağlantısının olmadığıni herkezin işine bakmasını arz etti.merakli bilgelere duyurulur 1.5 MT likler
    • embesil 26 Temmuz 2021 . 18:36

      hala bu fetö itirafcısının yanında kaç kişi çalışıyor diye itirafçıyı savunanlar var ne diyeyim 15 Temmuz hala bazı embesillerin aklını başına getirmemiş
    • Yav he he25 Temmuz 2021 . 23:29

      Fakültedeki Dr kim söyleyinde bilelim ufuktanın torpillisini belki işimiz düşer sıra almadan muayene oluruz.
    • Akif25 Temmuz 2021 . 21:51

      Benim hala çozemedigim konu neden diğer gazetelerde böylesi önemli bir olay haber olmuyor.Abdullah Onura sorsunlar niye itirafci olmak icin bu kadar bekledin kimlerin ismini vereceksin, neyi değiştireceksin diye
    • C v. T22 Temmuz 2021 . 23:16

      Buzamanakadar alakam yok deyıpte fetoyle alakam yok deyıpte Yargıtay cezayı onayıncamı ıtarafvı oldu adama sorarlar besene olmus nıcın bekledı bugüne kadar demezlermı adama suç varsa çıkar ortaya
    • özbolulu22 Temmuz 2021 . 15:25

      ya bu adam mın yanında kaçkişi çalışıyor kaçkişiye ekmek veriyor birde ASLANA BAKIN ONE İŞYAPIYOR varsa suçu devletin polisi var savcısı var öyle bir kaç kişinin lafıyla olmuyor buişler
    • 14142121 Temmuz 2021 . 19:17

      Sala sola kesin rüşvet verip para yedirmiştir. Parası olan içeri girmiyor bu memlekette. Bunun bilgisayar işlerini yapan kişi de azılı fetöcüydü o da içeri girmedi. Hatta Bolu çalışanlar derneğinde ismi vardı. Hiç bir şey olmadı. Bunları kim koruyor bilinmelidir. Boludaki fetöcülerin hepsinin birbiriyle ilişkisi var. Hepsi tekrardan araştırılmalıdır.
    • Bolulu20 Temmuz 2021 . 17:11

      Burda konu onurlu, tıp fakültesinde aşk üçgeninden bizene isteyen istediğiyle olur bırakın bu namus timsalliğini boş muhabbetinizi başka yerde yapın. Onurlu mevzusuna gelirsek parası sayesinde hapiste değil kodamanlara sağladığı rant sayesinde rahat rahat sokakta geziyor. Fetö sermayesiyle zengin oldu...
    • Sinan19 Temmuz 2021 . 23:04

      Fakülte calışanı kim laaaa bu ne kadar uzun sürdü adam karısına bakmamış bakanlar mı şuçlu olmuş kadın zaten doktor ne yapsın zaman a yolculuğu ama adamın yenı karı fenaaaa benden demesi boyu kısa bılmem yani
    • 14141418 Temmuz 2021 . 23:37

      Benim fetö ile alakam yok diyen kişi şimdi çıkmış itirafçı oluyor. Fetö sermayesi ile büyüyen bir çok şirkete devlet el koydu. Onurlunun farkı nedir? Eğer haksız zenginleşme var ise el konulmalıdır. Caminin altında bir dükkandan böyle servet nasıl elde edilmiş? Bunların sistemi bellidir. Bu şekilde zenginleşme eşyanın tabiatına aykırıdır. Onurlu cesur olsun 15 temmuzdan önce hocaefendisini nasıl savunuyorsa şimdi de savunsun. Cesareti varsa bunu yapsın ama y
    • Çorapcı18 Temmuz 2021 . 23:24

      Yalan dolan işler sıkıyorsa tıpanız isim olarak yazın fakülte prensesi bu ne yaaaa
    • Ahmet 18 Temmuz 2021 . 22:58

      Kim la bu fakültenin meşhur kadını bizde bilelim herkes bişey yazıyoo Bilgekaan hocam yaaaaaaaaa
    • Hayret ya18 Temmuz 2021 . 21:40

      Bu itirafcıya a daha yakın bir tarihte belediye 10 milyona işyeri satmadı mı sonrada konserde yetkililer fetö bizi yuhaladi diyor bu nasıl ilişki ağı arkadaşlar anlayan varmı
    • Geredeli18 Temmuz 2021 . 16:33

      Fetö itirafcisi bir sökülürse Boluda ki sermaye trafigi kabak gibi ortaya ćıkar
    • Gökhan18 Temmuz 2021 . 13:22

      Itirafci Abdullah Onurun o kadar arkadaşı yoldaki yediği ıctigi bunları sosyal medyada gururla paylaştıklari dostlari vardı hayret bir tanesi bile ortalıkta yok hepsi araziiiii
    • FAKÜLTEDEN...17 Temmuz 2021 . 21:27

      Adamlar az bile yazmış salıbeyli, tanıdığın kişinin rekorunu kıran fazla kişi yok memlekette. O kadını TIP fakl. Gibi biyerde nasıl tutuyorlar hayret ediyoruz. Güvenliğinden tüm çalısanlara herkes bilir burda. Kanaatimce sende biliyorsun ama renk vermiyim diye baya bi cebelleşmişsin.Listesi kabarık sicili bozuk olanı bilirler.ufak yer bura
    • Salıbeyli17 Temmuz 2021 . 20:20

      Hapis yatan belli kadına iftira atma yok dana yok 9yok bilmem ne mittciyi nereden tanıyon işkembeden at sıgırr duyfugına ınanma görünenin yarısına inan anlatacm deyala bide essegin kuyrugu anlat o zaman bilelim herseyi
    • SALIBEYLER Yaylası17 Temmuz 2021 . 16:06

      Oha lan eski ist.müdürün işe aldırdığı sekretermi ? Yuh artık.Aşçı bahçıvana bahçıvan uşağa sonra hepsi uşağa! Valla bravo. Amerikan +18 filmlerinde bu konular yok aq :)))
    • Sampiyon zaza maşallah si17 Temmuz 2021 . 15:52

      Ufuktan bile 9.sıradan danaya ortak girdi.Çocugunu dahi bayan arkadaşla yurtdışına gidiyorum diye kandıran her melanetin olduğu sekreterin m..in g..ü ile yurtdışına gittiğini bilmeyenmi var?ufuktanin da ne olduğunu bilmeyen yok!Bir yorum daha yazarsanız savunduğunuz kişilerin seceresini milim milim yazarım! Ne hastaneye nede boluya sığar! Eski eş düzgün adamdır.gereğini yaptı!
    • blk17 Temmuz 2021 . 15:49

      Bolunun diğer gazeteleri protokol haberlerini vermeye devam etsin. Şu haberi yazabilecek cesaretleri var mı? Ben Bolununsesi hariç diğer gazetelerde okunacak bir haber değeri görmüyorum. Paradan başka birşeyi tanımayan insanlar cesur haberler yazamaz.
    • lidersin Bolunun Sesi17 Temmuz 2021 . 13:33

      lafa gelince fetö fetöcüler diye yer yerinden oynuyor işe gelince hala diğer haber sitesi ve gazetelerde bu haber yok.Bolunun Sesi lidersin lider
    • Bolulu141417 Temmuz 2021 . 12:09

      Boluda bir yerel market vardı. Onların herşeyini alıp sahiplerini de içeri attılar. Fakat nedense Bu firmaya dokunmuyorlar. İşin içinde şantaj ya da siyasi korunma olduğunu düşünüyorum. O marketin bilgisayar işini yapan kilolu bir arkadaş vardı o da hızlı fetöcüydü arkadaşlarını içeri aldılar ama ona birşey olmadı. Birilerini birileri koruyor. Olan fakire garibana oluyor.
    • Sade vatandaş 17 Temmuz 2021 . 06:53

      Diğer bolunun haber sitelerinde onurlu marketin reklamları çıktığı için olumsuz haberini yapmıyorlar buraya reklam verseler burdada çıkmazdı, adam hayatını rant sistemi üzerine kurmuş, herkes onun suçlu olduğunu biliyor ama bişe yapamıyor gözünü sevdiğimin parası...
    • Gercekler 17 Temmuz 2021 . 06:48

      Bir şeyi itiraf etmek için onun içinde olman lazım eee hani sen fetöcü değildin hiçbişe bilmiyordun herşeyi baban yapmıştı, noldu. Bu işi derinleştirmek kimsenin işene gelmez Abdullah onur hapse girmez, Eski Akp il başkanına araba vermiş, mevcut belediye başkanıyla arsa mevzusu, milyonluk dükkanlar, villa arazisinde usulsüz imar değişimleri derken daha bizim bilmediğimiz neler vardır, iş derinleşirse olay büyür ortadaki rant bunu engeller...
    • Zaza17 Temmuz 2021 . 00:59

      Şampiyon bence haklı ve biliyor demekki net yazmış eski kocada sorun var ama yeni karıda fotocu ve alengirli işleri var fakültede ve hapis yattı dişine pirseng takmayla kötü olunmaz bi atasözü buğdaylar başvermeyince .......................................
    • Sampiyon17 Temmuz 2021 . 00:44

      Arkadaşlar sap ile samanı ayırın lütfen sekreter Fransa’ya mı gitti yoksa Fethiye’ye mi nedir konu Ufuktan istese farklı olurdu bu olay Bilge insan ortalığı karıştırıyor ayrılmış fetodan atılmış fakülte elemanı kadın namuslu biri pislik atmayın işinde gücünde saat adam olaydı da sahip çıkaydı ama Nurullah ile gezdi eeeee akıl hocası şeytan olunca hakimde kurtulamadı ufuktan yiğit adamdır.gerisi boş işinize bakın
    • Her yol var16 Temmuz 2021 . 23:36

      Şampiyon rumuzu ile yazan vatandaş Apoda her yol var diye yorum yapmış. Ne demek her yol var? Kendin diyorsun Apoda her yol var diye.
    • Sampiyona16 Temmuz 2021 . 23:32

      Fetö itirafcisi diyor ben fetocuyum itiraf edecegim yalakalarinin ve fetö kriptolarının ödül kopuyor bizim ismimizi verirse diye
    • Şampiyon'a16 Temmuz 2021 . 19:03

      Konuya vakıf birisin belli.iş yapan kişinin mahkemede baylok kullanıcısı olduğu ve örgüt üyeliği kesinleşip cezası onandı.Ufuktan denen adamında bahsi geçen sekreterle durumu hayal bile edemeyeceğin düzeyde idi! Sekreterin eski kocada nasıl şans varsa! Aslında herşey belgeli kayıtlı.TIP FKLT.sinde nasıl tutuyolar bunları anlamıyorum. M..in G...ü denen doktor da var işin içinde.Yurt dışına sekreterle tatile çıkmışmı?
    • gerçek16 Temmuz 2021 . 19:01

      Abdullah Onurlu kendi isteğiyle feto itirafçısı olmuş hala onu savunanlar varya ne diyelim bu aklı kıt menfaatçilere Allah sizi bildiği gibi yapsın.
    • Sampiyon16 Temmuz 2021 . 13:42

      Arkadaşlar yazma ile olmaz bu işler apo kadar taş düşsün başınıza mustafa onur vefat etti adamın arkasından konuşmayın zaten inkar da etmezdi.apo ya gelince Fg ile yakından uzaktan işi olmaz onda her yol var onu zaten almazlar haa servet işine gelince kalmış bir miras ne yapsın Boluya mi bagislasin ufuktan için yazılanlar ise Sekreterin eski kocasının yeni karısı fetodan atılan abla kıskançlık için yazıyor memur ve evide var demişlerdi anlar onlar kim olduğunu Bi
    • Ahmet Demir16 Temmuz 2021 . 12:09

      Fetodan yargılanan avukatların durumu ne oldu bilen var mı arkadaşlar. Sanırım bir kaç kişi vardı onlarda içerde diye biliyorum. Tereyağından kıl çeker gibi bu işten sıyıranlar da var.
    • bolu616 Temmuz 2021 . 11:33

      Zamanında Babası fetöcü ama oğlunun bu işlere alakası yok diyorlardı. Şimdi itirafçı olmuş. Baktı özgürlük elden gidecek o zaman elinden ne geliyorsa yapıyor. Bu tip insanların yeri dışarısı değil içerisidir.
    • Yorumcu1416 Temmuz 2021 . 11:25

      Parası olan dışarıda geziyor parası olmayan da içeride. Bu firmanın hesapları geriye dönük olarak incelenmelidir. Fetö ile iltisaklı çoğu firma haksız zenginleşti. Halktan çalınan her bir kuruşun hesabı sorulmalıdır. Mİlletten aldıkları kurban paralarını ticarete yatıranlar bunlar değil mi?
    • Bolu11416 Temmuz 2021 . 11:16

      Bolu basını çok enteresan Bir gazete Fatih Metin'i över Bir gazete Tanju Özcanı över diğer bir gazete de Ali Ercoşkun Şahlandı geliyor der. Diğer gazeteler de kopyala yapıştır çalışıyor. Gerçek haberler Bolununsesinde. Şu haber bile diğer gazetelerde yok çünkü korkuyorlar.
    • fenesi16 Temmuz 2021 . 10:25

      Abdullah babası fetocu diye oğlunu karlamakmı gerekir. imdat fetonun bolu bayisi dükkanı vardı Higway de bayilik verselerdi böyle olacakmıydı hey yavrum hey
    • Bolu Beyi1416 Temmuz 2021 . 10:12

      Boluda Onurlunun bilgisayar ve altyapı işlerini yapan bir firma var onun sahibi de en tehlikeli fetöcülerdendi ama ne sorgulandı ne yargılandı. Bu tip insanları kim koruyor? Önceden can hıraş hocaefendisini savunurdu. Şimdi de savunsun da göreyim. Paraları götütürken iyiydi. Bu tip insanlar artık kripto fetöcüdür. Dikkat edilmesi gerekir.
    • dağıt apo dağıt16 Temmuz 2021 . 09:25

      Bu çocuk ona buna araç dağıttı tesadüf ya ağzı çok iş yapan ancak kendisİ boş beleş olan parti başkanıda bu ulufeden yararlanmıştı
    • belediye16 Temmuz 2021 . 09:22

      belediye birde bu fetö itirafçısına 10 milyona bitmemiş dükkan sattı sermaye çok olunca arap misali
    • Emekli16 Temmuz 2021 . 07:31

      Eğer kayyum atanırlar Boludaki Fetö sermayesi ayen beyan ortaya dökülür. Highway devlete geçtiğinde ilk ihale yasağı Abdullahı Onurlu Yapı firmasınaydı
    • Bolulu15 Temmuz 2021 . 21:51

      Bu arkadaşın babası Boluda Fetönün en azılı savunucusu değil miydi?
    • kankiler15 Temmuz 2021 . 18:46

      İtirafçı 5 yıldan beri içimizde dolaşıyor ticaretini yapıyor villa yapıyor yaptırıyor araç alıp satıyor sattırıyor işyerleri açıyor belediyeden milyonluk mülk alıyor kanki olarak gönüldaşlarıyla şerefe bardak kaldırıyor sonrada bunlara kör olanlar kutlama yapıyor ah Türkiyem ahhh
    • has bolulu15 Temmuz 2021 . 17:30

      fetöcüler içimizde , yanıbaşımızda, apartmanımızda, işyerimizde.... olduğu sürece 15 temmuzu bayram olarak kabul edemeyiz....
    • Zeki çevik ahlaklı 15 Temmuz 2021 . 11:58

      hicbiryerde bu haber yok.neden? Çünkü diğerleri gazete değil.Rant kapısı! İşini adam gibi ahlakıyla yapan neredeyse kalmadı! Gerçi 3-5 alkoliğin lokomotif olduğu bolumuzda kısır bi sektördü.onlar şimdi işadamı yönetici vs olunca mecra değişti. sektörün duayeni bolununsesi dir. en reel yazilar yıllardır burda!Bugün eczacısı dahi gazete açıyorsa gerisini düşünün.Rant rant rant
    • sansürcü gazeteciler15 Temmuz 2021 . 10:37

      Neden bu haberi Boludaki diğer gazeteler sansürlüyor fetönün Boluda anlaşılmasını engelliyorlar yazıklar olsun sie bugün 15 Temmuz hainliğin 5.yıldönümü siz fetö haberini sansürlüyor gerçeklerin ortaya çıkmasını engelliyorsunuz sizin tarafınız ne eyyyy yandaş gazeteciler
    • Şakşakçı tayfa14 Temmuz 2021 . 23:59

      Nerde Abdullahı övenler FETÖ İle bağı yok diye ahkam kesen zibidiler. Ben fetö itirafcisi olacağım diyor hadi savunun Aponuzu
    • Yolcu ya 14 Temmuz 2021 . 22:20

      Yorumun mükemmel.sadece Devlet hükümet kavramını karıştırmışsın. Devlet herşeye müdahale etmez.bahsettiğin kavramlarda doğru.milleti yaşatki devlet yaşasın kavramından gitmek gerek.millet sürekli cefa çekerken hainlere bukadar rahatlık verilmemeli
    • Semih14 Temmuz 2021 . 21:34

      İmdat abi adam gibi adamdır.Doğru bildiginden zerre kadar geri adım atmaz.Adnan Daylana Zekiriya Öze bile Papuç bırakmadı.
    • raci14 Temmuz 2021 . 21:27

      dısarda gizlenen fetöcüler, iş insanları nı da alsınlar, ben fetönün temizlendiğine inanmam
    • yolcu14 Temmuz 2021 . 20:34

      Zahmanlalı dayı devlet zamanı gelince gerekeni yaparda garibana gelince hapis,ceza zengine gelince niyeyse vergi affı bilmem ne affı hep af oluyor devlet neden garibanın tepesine biniyorda zengine dokunmuyor.
    • eski kalıpcı fırancaaa 14 Temmuz 2021 . 20:12

      parası olmayab herkez konuşuyor da adam yaşantının hakkını veriyor parayı ezmesinide iyi biliyor
    • eğitimci14 Temmuz 2021 . 19:55

      Gazeteci bütün kumpaslardan berat ettim diyor peki şikayetçi olan Abdullah ve diğer işadamları şimdi ne diyecek bu duruma
    • Bolulu14 Temmuz 2021 . 17:50

      Ak partiden birileri koruyordur .yoksa bu kadar taviz nerede.Ama helal olsun adama parayla işini çözüyor.
    • sait14 Temmuz 2021 . 16:58

      neden bu FETÖ haberi diğer gazetelerde yok? yoksa Abdullah abilerinden korkuyorlar mı?
    • uğur14 Temmuz 2021 . 12:48

      sanayideki oto tamircisi U... oto nasıl çıktı. abisi ve kardeşi servetlerine servet kattı. adamlar son model lüks cip aldılar 3 ay yattıktan sonra. bunlar neden araştırılmıyor.
    • Ali Giray14 Temmuz 2021 . 10:55

      Valla bu ülkede Fetö ile mücadele ediyoruz diye bir kesimin malına çökülüyor.İmdat beyin bu konudaki samimiyetinde süphe yok ama bu çıkısıyla bir akp'linin Onurlu yapının malına çökülmesinin önünü açmıyor mu.?
    • Yorumcu14 Temmuz 2021 . 10:00

      Ben bu fetöcülerden cesur olmalarını ve hocaefendilerini önceden nasıl savunuyorlarsa öyle savunmalarını beklerim. İş zora girdi mi itirafçı ol kurtul. Bu servet nasıl yapıldı? hesap vermeleri gerekir. Eminim ki Bolu'da fetöyü azılı bir şekilde savunup Bank Asyaya törenle para yatırıp hiç içeri alınmayan sorgulanmayanlar var. Bunlar bu gücü nerden alıyor olabilir? Kime güveniyorlar. Fetönün siyasi ayağının da ortaya çıkarılması gerekir. Kripto fetöcü
    • muhsin osmanoğlu14 Temmuz 2021 . 09:53

      BU ŞAHSIN ZAMANINDA FETÖ İLE İÇLİ DIŞLI OLDUĞUNU SAĞIR SULTAN DUYDU.BAZILARI KORUDU BUNU DA BİLMEYEN YOK.İMDAT BEY HELAL OLSUN BUNLARLIN EN HIZLI ZAMANI MÜCADELE ETTİ
    • Merkeşler spor14 Temmuz 2021 . 09:36

      Eski isth.şb.müd ufuktan yiğit in tıp fakültesine sekreter olarak işe aldırdığı kadın irdelenmeli.ufuktan yiğitin muayene adı altında ziyaretleri irdelenmeli.basında çıkan diğer doktor bayandan bahsetmiyorum.Hala orda olan ve hertürlü alengirli işlerin icinde olan kadından bahsediyorum.Hastanede bu kadını ve neler yaptığını bilmeyen yok! Nasıl tutuyorlar hala orda anlamış değilim!
    • Zahmanlalı14 Temmuz 2021 . 09:29

      Arkadaşlar halk diliyle yorumlarınız harika! Şunu unutmayın DEVLET'in 2 şeye tavizi ve tahammülü yoktur.Uyuşturucu ve terör.Er yada geç tepeye biner.acele etmez.gezdirir dolaştırır ama sonunda ... bayıltır! Devletimize güvenelim.yaninda olalım!
    • bolux14 Temmuz 2021 . 09:16

      fakire cezaevi , zengine selfie yakışır.
    • zztop14 Temmuz 2021 . 09:11

      Eski istihbarat müdürü 18 yıl ceza alıp, tüm Bolu ile dalga geçer gibi tahliye edilmemiş miydi? Avukatı Sinan için kim ağzını açıp 2 kelime etti bu güne kadar.
    • Ziya14 Temmuz 2021 . 08:59

      Buda fetõnün tosuncuğu mu
    • Adalet14 Temmuz 2021 . 03:44

      Bu nasıl iş nasıl adalet anlayan varmı Abdullah kaç yıldır Bolu sokaklarında hiç bir şey olmamış gibi son model araçlarla fink atıyor.
    • Dmn1414 Temmuz 2021 . 03:10

      Bolparsan a.s araştırılsın bütün ortakları kim tarafından hacca götürülmüş nasıl bu kadar hızlı büyümüş bu fabrika meşhur yemek Maklube yemeye nereye gidilmiş sadece tutuklu Nazmi mi fetocu iclerinde
    • porsche13 Temmuz 2021 . 23:23

      birde unutulmamalıki A. Daylan kaçmadan son model arabasını kim aldı. bu adam dışarda sallana sallana geziyor.
    • Vatandaş13 Temmuz 2021 . 23:20

      Onurlunun aşırı zenginleşmesi araştırılmalı, parası sayesinde bu işten sıyrılmasına müsade edilmemeli, adalet, hak, hukuk herkes için eşit olmalı...
    • Bence13 Temmuz 2021 . 19:31

      İmdat'ın fotoğrafı yanlış anlamaya yol açmıyor mu? Bakar bakmaz, daha ayrıntıyı okumadan "Yok be!... Sen de mi İmdat?" denilebilir?
    • AYHAN13 Temmuz 2021 . 18:26

      hani bunun siyasi oluşumu.