“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bolu eğlenceyi özlemiş           

Bolu eğlenceyi özlemiş           
    17 Temmuz 2021

    Bolu eğlenceyi özlemiş Atatürk'ün Bolu'ya gelişinin 87'nci yıldönümü kapsamında ...

           Bolu eğlenceyi özlemiş               

          Atatürk'ün Bolu'ya gelişinin 87'nci yıldönümü kapsamında düzenlenen etkinlikte ünlü şarkıcı Simge sevilen şarkılarını seslendirdi. Bolulular gece boyunca doyasıya eğlenerek keyifli anlar yaşadılar.        

            Bolu Belediyesi tarafından Atatürk'ün Bolu'ya gelişinin 87'nci yıldönümü etkinlikleri kapsamında konser düzenlendi. Belediye Meydanı'nda düzenlenen konserde şarkıcı Simge sahne aldı. Simge, binlerce Bolulu vatandaşa sevilen şarkılarını seslendirdi. Koronavirüs önlemleri altında düzenlenen konserde vatandaşlar Simge'nin söylediği şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. Yaklaşık 2 saat sahne alan Simge, vatandaşlara keyifli anlar yaşattı.

     

    • Bir vatandaş23 Temmuz 2021 . 09:54

      Arkadaş, bazıları camide dahi maskesini tam kapatmamakta ısrarcı, pandemi bitti de bizim mi haberimiz yok. Al işte nişan, düğün, bayram derken vakaların arttığı, yatan hasta doluluk oranı yüzde 60 lara çıktığı açıklanmaktadır. Lütfen kendimize gelelim. Kul hakkına girmeyelim tedbirlere uymaya devam edelim inşallah.
    • covıd21 Temmuz 2021 . 12:15

      bolu koronayı özlemiş anlaşılan.Bu kalabalık, maskesiz kişiler.Hayırlı olsun efendım...
    • neco19 Temmuz 2021 . 20:43

      Vallahi akpliler kongrede ve camide bulaşmaz havasında chpliler konserde bulaşmaz havasında ya arkadaş iki sene oldu nerdeyse pandemi başlayalı kalabalıkta bulaş daha fazla uzmanlar söyleyip duruyor ister kongre olsun ister konser olsun ister cami olsun ister cenaze yada düğün olsun kalabalıkta bulaşıyor bu meret.....bunun daha neyini yazıp duracagız...
    • köroğlu19 Temmuz 2021 . 09:37

      yok canım konserden bişey bulaşmaz hem konserde mesafede neyin nesi canım Bolulu eylenceği özledi dimi camide mesafe olmazsa covit patlar konserde hiç bişey olmaz bunuda kimse yutmaz
    • hakan18 Temmuz 2021 . 22:40

      lebaleb konser. 2 hafta sonra çıkaracısı.
    • BOLULU18 Temmuz 2021 . 16:52

      AYLARDIR KONGRELERE TEPKİ GÖSTERENLER ŞİMDİ AYNIHATAYI KENDİLERİDE YAPTI PANDEMİ BİTSEYDİ OLMAZMIYDI BOLU DA HALA VAKA SAYILARI YÜKSEK
    • dipnot17 Temmuz 2021 . 15:14

      15 Temmuzda da, bu akşamki konser kutlamalarında da sosyal mesafe hiçe sayıldı.İnsanları 15 Temmuz 17 Temmuz diye ayrıştırmayalım.Yanlış her yere yanlıştır. ve Kalabalıkları toplamak bu süreçte hijyen açısından yanlııışşşşş
    • Cöle17 Temmuz 2021 . 13:35

      Sosyal mesafe sadece yere yapıştırılan uyarılarda kalmış. Pandemi yi yaymak için elinden geleni yapıyorsun başkan. Bu gidişle aralıktan hazirana kadar yine evlerdeyiiiiiiiiiz...
    • Eşref ORHAN17 Temmuz 2021 . 13:34

      Yorum yazan arkadaşlar biraz saygılı olun.15 temmuz kutlamalarında sosyal mesafemi vardı.Ben iki etkinliğide gördüm.2 sindede sosyal mesafeye riayet edilmedi.Saygılarımla
    • bolulu17 Temmuz 2021 . 10:38

      sosyal olma farkı.
    • garip17 Temmuz 2021 . 09:54

      Nerede sosyal mesafe ?!
    • Bolulu17 Temmuz 2021 . 08:41

      Tanju başkana teşekkürler.Normale dönüyoruz.
    • Ersan Türk 17 Temmuz 2021 . 08:33

      Sanki Corona virüsü bitti...