“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Dr. Oktay Söylemez hayatını kaybetti

Dr. Oktay Söylemez hayatını kaybetti
    19 Temmuz 2021

    Dr. Oktay Söylemez hayatını kaybetti Bolu'da uzun yıllardan beri ...

          Dr. Oktay Söylemez hayatını kaybetti

          Bolu'da uzun yıllardan beri Üroloji Uzmanı olarak görev yapan, SSK Hastanesi eski Başhekimi Emekli Dr. Oktay Söylemez hayatını kaybetti. 

          Uzun yıllardan beri Üroloji Uzmanı olarak Bolu halkına hizmet veren Dr. Oktay Söylemez, SSK Hastanesi Başhekimi olarak da bir dönem görev yapmıştı. 

         Emekli Eczacı Neyire Söylemez'in Eşi olan Dr. Oktay Söylemez'in Mersin'de sahilde kalp krizi geçirerek hayatını kaybettiği öğrenildi. 

          Cenaze ilanı;   

          Eczacı Hatice Nehire SÖYLEMEZ’in eşi, Selmin, Selen, Anıl ve Murat SÖYLEMEZ’in babaları, eski Köroğlu Devlet Hastanesi Başhekimlerinden; Oktay SÖYLEMEZ Hak'kın rahmetine kavuşmuştur. 

          Cenazesi bugün saat 17:00’da Yeşil Camii’nde kılınacak olan ikindi ve cenaze namazı sonrası Alpağut mahalle mezarlığına defnedilecektir.

    • Şerabatır25 Temmuz 2021 . 16:37

      Rahmetli babamın sevdiği bir arkadaşı idi. Ben de çok severdim. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
    • Salih Toptaş 23 Temmuz 2021 . 12:31

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Sevenlerine sabırlar diliyorum.
    • Erdem E. 23 Temmuz 2021 . 00:54

      Tanıdığım en kaliteli, en değerli insanlardan biriydi. Bunları yazmak bile çok zor, çok üzgünüm. Nurlar içinde yatsın. Neyire Teyze, Selmin, Selen, Murat, Anıl hepinize, tüm sevenlerine Allah'tan sabır diliyorum. Oktay Amca anılarımızda, kalbimizde yaşamaya devam edecek.
    • Esat Canpolat22 Temmuz 2021 . 21:55

      Oktay abiye allahtan rahmet, Neyire teyzeye ve aileye baş sağlığı ve sabırlar dilerim.
    • özbolulu22 Temmuz 2021 . 15:14

      allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun güleryüzlü degerli bir insandı
    • Ümit21 Temmuz 2021 . 22:42

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Hep doğruları söyleyen, saygıdeğer, yardımsever, herkes tarafından sevilen bir abimizdi.
    • bahtiyar kandemir21 Temmuz 2021 . 21:38

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
    • Gökçen Çuhadar Yücel 21 Temmuz 2021 . 11:10

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun..
    • Bulent Kalaycioglu21 Temmuz 2021 . 07:44

      Allah rahmet eylesin;,ailesine sabırlar dilerim...
    • Ömer SÜLÜN20 Temmuz 2021 . 22:13

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Yakınlarına ve sevenlerine baş sağlığı dilerim.
    • Meslektaş20 Temmuz 2021 . 16:56

      Allah rahmet eylesin
    • Nurettin Ayvaz20 Temmuz 2021 . 12:14

      Mekanı cennet olsun ailesi ve yakınlarının başısağolsun.
    • Ziya Özkoç20 Temmuz 2021 . 11:47

      Kıymetli Oktay abimin vefat etmiş olduğunu bu gün öğrendim Adeta yıkıldım Yıllarca beraber çalıştık. Her şeyimizi paylaşabilen bir abimizdi. Onu hiç unutmayacağım Kalbimde ayrı bir yeri vardı. Onu yıllardır ziyaret edemediğimin acısını yaşıyorum Mekanı Cennet, Toprağı bol olsun. Allah rahmet eylesin Yakınlarının, özellikle Neyyire ablanın başı sağolsun
    • Seyfettin Nes20 Temmuz 2021 . 10:04

      Mekanı cennet olsun yakınlarına başsağlığı dilerim.
    • Seyfettin Nes20 Temmuz 2021 . 10:00

      Mekanı cennet olsun yakınlarına başsağlığı dilerim.
    • Seyfettin Nes20 Temmuz 2021 . 09:56

      Mekanı cennet olsun yakınlarına başsağlığı dilerim.
    • Ali Osman güler20 Temmuz 2021 . 00:03

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet kabri nur olsun 17 sene beraber çalıştık çok değerli bir abiydi bizlire Allah gani gani rahmet eylesin yakınlarına sabırlar versin.
    • Semra-Eşref ORHAN19 Temmuz 2021 . 23:58

      Çok üzüldük.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Ailesine ve sevenlerine sabırlıklar dilerim.
    • Dursun YILMAZ19 Temmuz 2021 . 23:22

      Her gördüğümde selamlaştığım DR abimin mekanı cennet olsun.Ailesine Allah sabırlar versin.
    • Muharrem karakoç19 Temmuz 2021 . 23:04

      Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    • Ülkü Taşkın19 Temmuz 2021 . 22:21

      Çok üzüldüm , Oktay Abimiz çok değerli bir hekim ve çok kıymetli bir ağabeyimizdi. Ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar ve başsağlığı diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah
    • Fikret çetin19 Temmuz 2021 . 22:16

      Allah rahmet eylesin.mekani cennet olsun.rabbim ailesine ve sevenlerine sabirlar versin..
    • İnci Güngör 19 Temmuz 2021 . 22:07

      Duyduğunda derin bir üzüntü hissettim.bayramlaşıp ayrılmıştık mersıne bu sıcakta nasıl gideceğim diye endişe ediyordu.mekanı cennet olsun.
    • Özlem kandemir19 Temmuz 2021 . 21:58

      Çok üzgünüm 4 sene çalıştığım doktorum bı baba kadar yakın ikinci babamı kaybettim üzüntümü kelimelerle tarif edemem
    • Mehmet Şerefoğlu 19 Temmuz 2021 . 21:55

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum, Güzel insan Oktay abim çok özleyeceğiz seni...
    • Ahmet Can 19 Temmuz 2021 . 21:54

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah sevenlerinin başı sağ olsun ailesine sabırlar diliyorum.
    • Süheyla Tüzmen 19 Temmuz 2021 . 21:43

      Çok üzüldük. Neyire ablaya ;evlatlarına ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyoruzMekânı cennet olsun inşallah .
    • Zakkum19 Temmuz 2021 . 21:27

      Mekânın Cennet olsun Oktay Amca, ruhuna el fatiha..
    • Mehmet Hüyük19 Temmuz 2021 . 20:48

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
    • Nejat ERATALAR19 Temmuz 2021 . 20:24

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Sevenlerine sabırlar diliyorum
    • Ayten Gündoğdu Kaya19 Temmuz 2021 . 20:16

      18 yaşında göreve yeni başladığımda bir baba şefkatiyle koruyup, kollayan,sahip çıkan çok sevgili doktorum. Senin hemşiren olmaktan her zaman gurur duydum. Çok çok üzgünüm. Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun inşallah. Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum. Başımız sağolsun.
    • Samet ayana19 Temmuz 2021 . 20:10

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun geride kalanlara rabbim sabır versin
    • Adnan Önder19 Temmuz 2021 . 19:27

      Saygıdeğer ağabeyimiz Oktay beyin vefatından büyük üzüntü duydum. Mekanı cennet olsun, nurlar içinde yatsın. Ailesi ve tüm sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • Ümit Büyükkırlı19 Temmuz 2021 . 19:09

      İş yeri hekimimiz olarak birlikte çalıştığımız ve bizlere çok değerler katan otay hocamız mekanın cennet olsun
    • Yeşim Uğur19 Temmuz 2021 . 18:55

      Çok üzüldüm.. Neyire teyzeme, Selen ve Murat arkadaşlarıma sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun
    • M. Oğuz Kandemir19 Temmuz 2021 . 18:20

      Çok üzüldüm. Değerli bir hekimdi. Mekânı cennet olsun. Ailesine başsağlığı ve sabır dilerim.
    • Prof. Dr. Behçet Kemal Ye19 Temmuz 2021 . 18:08

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Sevenlerinin başı sağ olsun. Çok üzüldüm. Sevdiğim ve değer verdiğim bir insandı.
    • Ayşegül Yeşilbursa 19 Temmuz 2021 . 18:05

      Güzel kalpli Doktor Oktay Amca. Allah rahmet eylesin. Sevgili Söylemez ailesine sabırlar diliyorum.
    • TEMEL ERDEM19 Temmuz 2021 . 17:59

      MEKANI CENNET OLSUN.YAKINLARINA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.
    • Bilal karaman19 Temmuz 2021 . 17:03

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yakınlarının ve sevenlerine sabır lar dilerim
    • Sezai Arabacı19 Temmuz 2021 . 17:02

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yakınlarına başsağlığı diliyorum.
    • Murat Özçağlar19 Temmuz 2021 . 16:47

      Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Aileye sabırlar diliyoruz.
    • Mustafa öz19 Temmuz 2021 . 16:45

      Kalbi insan sevgisi ile dolu..dava adamı.. Bir ağabeyimiz di...Allah rahmet etsin. Mekani cennet olsun.
    • Ahmet Metin19 Temmuz 2021 . 16:39

      Her zaman örnek aldığım meslektaşımı, ağabeyimi kaybettim. Duyunca hiç konduramadım, mekanı cennet olsun.
    • Suat Özersin 19 Temmuz 2021 . 16:32

      Mekanın cennet olsun Oktay Amca..
    • Belgin&Mustafa Parlakyıld19 Temmuz 2021 . 16:30

      İyi bir dost iyi bir arkadaşımızı daha kaybettik.Çok üzgünüz.Allah mekanını cennet eylesin.Neyire hanımada başsağlığı diliyoruz.
    • Cemile özşahin19 Temmuz 2021 . 16:22

      Mekanı cennet olsun güzel insanın ,ailesine sabırlar diliyorummm
    • Emanet Özmert19 Temmuz 2021 . 16:18

      Allah Rahmet Eylesin. Mekanı cennet olsun.
    • Nadir Gürkan Yetkin19 Temmuz 2021 . 16:13

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşallah
    • Çetin Uğur 19 Temmuz 2021 . 16:09

      RABBIM rahmetiyle muamele etsin inşallah, babamın rahatsızlığı zananinda elinden gelen her şeyi yapmıştı, ALLAH ondan razı olsun,hakkını helâl etsin...
    • Hasan Haskan19 Temmuz 2021 . 15:56

      Mekanı cennet olsun ailesine sabırlar dilerim
    • Metin Çelik19 Temmuz 2021 . 15:54

      Allah Rahmet Eylesin Mekanı cennet olsun hergün hergün hastalarla ilgilenmek onlara şifa olmaya çalışmak kolay değil üstelik üroloji biliminde bu zorluklar çok dafa fazla kimine sonda takmak kimine katedral takmak ameliyat yapmak gerçekten de kolay kaldırılabilecek bir durum değil
    • Mehmet ika19 Temmuz 2021 . 15:48

      Çok değerli daima direği desteği yanımda olan oktay beye Allahtan rahmet diler Neyyire hanıma ve evlatlarına baş sağlığı dilerim çok üzüldüm oğluma çok üzülmüştü
    • Cengiz Dura19 Temmuz 2021 . 15:40

      Çok sevdiğim,saygı duyduğum Iyi insan mekanın cennet olsun,sabır ve başsağlığı dilerim...
    • Mustafa DEĞER19 Temmuz 2021 . 15:24

      Allah mekanını cennet eylesin.. 1989 yılında böbrek rahatsızlığımı tespit edip Ankara İbn-i Sina Hastanesine sevkimi yaparak diğer böbreğimin kurtulmasına vesile olmuş ve beni hayata bağlamıştı merhum Oktay hocamız. Allah gani gani rahmet eylesin, ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilerim.
    • Sevil cazoğlu19 Temmuz 2021 . 15:05

      Çok üzüldüm, Allah rahmet eylesin.Neyire abla,Murat .. tüm ailenin başı sağolsun.
    • Yıldız19 Temmuz 2021 . 15:03

      Uzun yıllar birlikte görev yaptığım şefim bizler sizden çok memnundum.Rabbimde sizden memnun olsun rahmetiyle mukafaatlandirsin.memleket sevdalısı şefim memleketinde hayata gözlerini yumdu.kederli ailesine sabırlar diliyorum.Basimiz sağolsun.
    • Emine Koçak19 Temmuz 2021 . 14:59

      Çok üzücü bir kayıp,Allahtan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum,mekânı cennet olsun
    • jale SONER CANBOLAT / eme19 Temmuz 2021 . 14:54

      okuyunuca çok uzüldüm nurlarda yatsın.Acınızı paylaşırım .Neyyire ye evlatlarına baş sağlığı diliyorum.
    • Aksel Çetin 19 Temmuz 2021 . 14:37