“Eleştiri belki güzel bir şey değildir, ama gereklidir. Ağrıyla aynı işi görür. Çünkü ağrı da vücutta bir arıza olduğunu haber verir.” Winston Churchill

Bunlarında kaldırılacağı kesin !

Bunlarında kaldırılacağı kesin !
    19 Temmuz 2021

    Başkan Tanju Özcan, kavşaklarda sürücülerin dikkatini dağıtacak, görüşü engelleyecek ...

    Bunlarında kaldırılacağı kesin !Bunlarında kaldırılacağı kesin !

          Başkan Tanju Özcan, kavşaklarda sürücülerin dikkatini dağıtacak, görüşü engelleyecek levha, pankart gibi nesnelerin Karayolları yönetmeliğine aykırı olduğunu öğrenememiş olacak ki, daha önce Paşaköy alt geçidinin duvarlarına yaptırdığı ve Karayolları tarafından silinen resimleri, bu kez görüşü kapatacak şekilde başka bir kavşağın ortasına dikti. Görüşü kapatan bu posterlerin de Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından kaldırtılacağına kesin gözüyle bakılıyor. 

            Bolu Belediyesi tarafından D-100 karayolunu Anadolu Otoyolu'na bağlayan Paşaköy alt geçidinin duvarlarına yapılan devlet büyüklerinin resimleri, Karayolları Genel Müdürlüğü ekipleri tarafından silinmişti.

           Kavşaklarda görüşü kapatan veya sürücülerin dikkatini dağıtacak her türlü levha, poster gibi nesnelerin gelişigüzel bir şekilde konulamayacağını öğrenemeyen Belediye Başkanı Tanju Özcan, bu kez de Turgut Özal, Necmettin Erbakan, İsmet İnönü. Alparslan Türkeş, Muhsin Yazıcıoğlu, Süleyman Demirel, Adnan Menderes’in resimlerini Karaçayır Mahallesindeki yeni yapılan kavşağa koydu.

           Karayolları'nın en kısa zamanda haklı gerekçelerle bu resimleri de kaldırtması bekleniyor. 

    • köroğlu26 Temmuz 2021 . 11:13

      hiç manasız işler gerek yok
    • Bir mıh bir nal kurtarır 23 Temmuz 2021 . 17:41

      "da" ayrı! Bunların da...
    • Cem23 Temmuz 2021 . 01:46

      Her yere siyasetçi resmi ya da heykeli koymak neden? Vatandaşı bu kadar kutuplaştırıp, politize etmenin amacı ne? Ben görmek istemiyorum bu adamların yüzlerini mesela. Oraya görüşü kapatmadan birkaç bodur bitki dikilse ya da Bolu'yu temsil edecek bir şey koyulsa daha iyi olmaz mı? Koydukları resimler de memlekete bir faydası olmayan, tam tersi memlekete yıllarca zarar vermiş adamlar. Vatandaş gördükçe sinir krizi geçirsin diye herhalde.
    • Yamaner22 Temmuz 2021 . 22:33

      Bu tur eserler ile ulkesine hizmet etmis siyasetciler anilabilir..Fakat yolun ortasinda olmasi cok dogru degil..birincisi dikkat dagitir ikincisi gorsel acidan da hos durmuyor
    • Vatandas22 Temmuz 2021 . 13:01

      Bay Murat Celik,Sen para ile tutulmus bu gazetenin sozcusu veya yorumcusu musun?Her haberin altina baskani olumsuz bir sekilde elestiriyorsun.Baskanin yaptigi islerden hic beyendigin bir sey yok mu?Yapilan isler belediye arsivini yakmaktan daha mi kotu? Karsisindakileri enayi zanneden troller kendileridir.
    • Bolulu1421 Temmuz 2021 . 16:04

      Hadi bunlar köroglu hastanesinin karsısındaki taksi duragı ne olacak gobekten donerken trafiği felç ediyorlar park ederek dar olan yolu kapatıyorlar efelikleri çabası
    • Köroğlu 21 Temmuz 2021 . 14:33

      Yoldan geçen, saygısız bir kişi, resimlere zarar verirse, ne olacak. Bu resimlerin yeri kalplerde ve korunaklı yerlerde olmalıdır. Hepimize ait olan, kamusal alanların, siyaset dışı, yasal anlamda daha dikkatli kullanılması gerekir.
    • Doğrusunu da siz yapın.21 Temmuz 2021 . 02:23

      Geçmişinden rahatsız, gününe uzak, zihni karışık, gözü bulanıklara hiçbir şey beğendiremezsiniz. Ayrım yapmadan, kimseye ayrıcalık yapmadan; Yazıcıoğlu'dan Erbakan'a, Ecevit'ten Türkeş'e bu ülkeye öyle ya da böyle hizmet için halkın gönlünde yer etmiş isimleri anmaktan ve hatırlamaktan rahatsız olanların memnuniyetsizliklerine çare bulunamaz. Doğalgazı bulunca zam %25, HES artırınca %15, sel vurdu %10, kandırıldım%100.ç
    • Kaynarca20 Temmuz 2021 . 19:34

      Tebrik ederim başkanım ... Hiç kimsenin düşünemediğin şeyleri düşünüyorsun nerden buluyorsun. Her masadan parlak bir fikir çıkar.
    • Bolu halkı20 Temmuz 2021 . 11:35

      Uğur Mumcu parkının alt batı köşesine de bir dev ekran konmuşki evlere şenlik
    • Serhat20 Temmuz 2021 . 11:09

      Bu dünyadan herkes gelir geçer, işini yapar ve gider. Sonuçta, herkesten geriye bir kuru ad kalır. Uygarlık; değerleri, erdemi, toplumsal uzlaşıyla tesis edilmiş üstün hukuk normlarını yüceltir. Kişileri yüceltmek, posterleştirmek, ikonlaştırmak eski komünist, dikta ortadoğu ve geri 3. Dünya rejimlerinin işidir. Herkes eşittir. İşini iyi yapmışsa yapmıstır. İşini iyi yaparak zamana değer katmış bir çöpçüýle bir siyasetçi arasında hiçbir fark yoktur.
    • vatandaş20 Temmuz 2021 . 10:02

      yollarn.arasındaki kaldirimlara agaç dikilmesin yayalarn ve sürûcülerin karšidan karšıya geçişlerde görüšünü engelliyor,hiçbir güvenlik uzmanı ,trafikçi bu durumu,görmüyor
    • İyi bayramlaaarr20 Temmuz 2021 . 08:01

      Evet kaldırılacağı kesin ama Karayolları değil. Zaten yakında bazıları direksiyondayken , du bakem burda kimne vamış böyne la , onlara bakacam, ne yazıyomuş okuyacam derken arabayla ortasına dalıp ortadan kaldıracak onları. Ordan da belediye çöplüğüne. Harcanan para mı? Amaan düşündüğün şeye bak, halkın parası, boşver. Yinenin yitenin hesabı mı tutuluyor sanki memlekette?
    • Sirin19 Temmuz 2021 . 23:47

      Yaya olarak gececek yer kalmadi bize.Arabalarla burun buruna kaliyoruz...
    • CADDE ESNAFI19 Temmuz 2021 . 22:38

      Bu tür örnekleri gelişmiş ülkelerde değil de, Çin, Rusya gb eski kominist ülkelerde, diğer 3. dünya ülkelerinde veya dikdatoryal yönetimlerde görebilirsiniz.. İlginç olan bunu CHP li bir belediye yönetiminin yapmış olması.. Dünya siyasetten ibaret değil ki be kardeşim.. Kimden çıkıyorsa bu beyin yakan fikirler Bolu'da..
    • Ahcanımboluah19 Temmuz 2021 . 22:23

      Bir daha ka za na ma ya cak. Net! Şov değil iş lazım iiiş.. Sadece belli isimler nemalanırken diğerlerine kapı gosterilmemesi lazıım. Güya halkın başkanı hadi be ordan!
    • Bolulu vatandaş 19 Temmuz 2021 . 20:16

      Resimleri asılan merhum siyasetçiler üzerinden politika yapılmasa daha iyi olur. Bu resimlerin yeri, korunaklı, kapalı bir kamusal alan olmalıdır. İl Trafik Komisyonu görevini yapmalıdır.
    • Popülizm19 Temmuz 2021 . 18:30

      Kamu yararına birtek proje yok hepsi popülist algı uzerine
    • Saçma sapan işler19 Temmuz 2021 . 17:42

      İşgüzarlığın danişkası... ne yapsak yaralansak şirin gözüksek ... beyler gayri ciddi şeyleri bırakın, iş yapın iş..! nedir bu böyle?
    • vildan19 Temmuz 2021 . 17:28

      tam müsamere...bolu belediyesi...