Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Tanju Bey’in yaptığı açıklamalar partimizi bağlamaz!

Tanju Bey’in yaptığı açıklamalar partimizi bağlamaz!
    27 Temmuz 2021

    Tanju Bey’in yaptığı açıklamalar partimizi bağlamaz! CHP Bolu İl ...

          Tanju Bey’in yaptığı açıklamalar partimizi bağlamaz!      

          CHP Bolu İl Başkanı Kazım Karsu, Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın kentteki yabancı uyruklu vatandaşlara yönelik zam çıkışına tepki göstererek, “Tanju Bey’in yaptığı açıklamalar partimizi bağlamaz. Biz sosyal demokrat bir partiyiz insandan yanayız. Böyle bir açıklama olmaz diye düşünüyorum” dedi.

          Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın Bolu’da yaşayan yabancı uyruklu vatandaşların su ve katı atık ücretlerine 10 kat zam yapacağını açıklaması büyük yankı uyandırdı. CHP İl Başkanı Kazım Karsu partisinin belediye başkanı Özcan’ın açıklamalarına tepki gösterdi.

         “BİZ İNSANDAN YANAYIZ”

          “Özcan’ın yaptığı açıklamalarının partilerini bağlamayacağını ifade eden Karsu, “Biz sosyal demokrat bir partiyiz insandan yanayız. Böyle bir açıklama olmaz diye düşünüyorum. Halkçı bir partiyiz, halktan yana olan bir partinin, sosyal demokrat olan bir partinin böyle söylemleri olmaz. Biz insandan yanayız insandan yana olurken de biz bu insanın kim olduğunu araştırmayız.”

          “HANGİ HALETİ RUHİYE İÇERİSİNDE BU AÇIKLAMALARI YAPTIĞINI BİLMİYORUM”

          Sosyal demokrat bir kişinin insanlar arasında ayrımcılık yapamayacağını savunan Karsu, şunları söyledi:

          “Ben tabi belediye başkanının hangi haleti ruhiye içerisinde bu açıklamaları yaptığını bilmiyorum. Bu durumun Bolu Belediyesi’ne ne türlü bir yük getirdiğini, neleri götürdüğünü bilmiyorum ama bir belediyenin bütün vatandaşlara eşit durması gerektiğini düşünüyorum. Sosyal demokrat bir belediye başkanı böyle bir açıklama yapmaz. Sosyal demokrat olan bir insan insanlar arasında ayrımcılık yapmaz. Bu mesele ülkeye mevcut olan iktidar tarafından getirilmiştir. Onlar tarafından çözülmesi gerekir. Yerel bir konu değildir. Ülkenin iktidarında olanlar bu meselenin çözümüne bakmalıdırlar.”

    • Sadık31 Temmuz 2021 . 20:48

      Tancuuu bu sefer üç beş ergenin dolmuşuna binip öyle büyük zçtıı ki yanında kimse durmuyor sap gibi kaldı ortada beyinsiz
    • Metin 31 Temmuz 2021 . 16:45

      Kazım Karsu ve senin gibi sabunluk Chp liler bırakmalı bir once
    • Ahmet kurt30 Temmuz 2021 . 16:26

      Tanju Başkan arı kovanına deyil eşşek arısı kovanına çomak soktu Başkan bu alacağı kararı meçlisten geçiremeyeceğini bilmiyormu bal gibi biliyor ama hepimizin sorunu olan bu yaraya. Parmak bastı kötümü yaptı ikdidar zaten bunların gitmesini istemiyor belki vatandaşlık verebilirsem oy alırım diye Afganistan’dan gelen bütün mülteciler genç hiç birinin yanında ailesi yok kim bunlar
    • Metin Çelik29 Temmuz 2021 . 19:36

      Şahsen ben de , Sn Kazım Karsu Başkanım gibi düşünüyorum. Belediye Başkanı CHP içerisinde Genel Başkanlık Seçim sürecinde Arkadaşı Muharrem İNCE ile birlikte haraket ettiğini bilmeyen yok. İncenin Balonu patladı. Özcan Başkan olduktan sonra Sürekli hata Yapmakta CHP özcan'a Tepkili Başkan bir çıkış Yakalamak istedi Sansasyonel bir çıkış isabet oldu ancak Malesef Su üzerinden bunu Yapması Yakışmadı Yabancı sorununun Sorumlusu İKTİDARDIR
    • Nevzat Hoca29 Temmuz 2021 . 15:53

      Kazım Karsu vicdan sahibi bir insan olduğunu gösterdi.Allah uzun sağlıklı bir ömür versin değerli abimize....
    • AlperTuña29 Temmuz 2021 . 02:25

      Aferin Kazım, böyle devam… Siz bu kafada oldukça Ak Parti o iktidardan asla inmeyecek evelallah.
    • İlhami, Candemir kazım28 Temmuz 2021 . 14:32

      Kazım bey kimden yanasın Tanju kimsenin söylemek isteyipte söyleyemediğin söyledi kural çıplak dedi bu böyle anlaşılmalı
    • Kör oğlu torunu28 Temmuz 2021 . 12:47

      Baglamaz derkenhangi Parti'nin belediye başkanı yahu siz adamı yolda bırakırsınız ayıp ayıp ya
    • Vatandas28 Temmuz 2021 . 12:37

      Kazim Bey.Dun aksam CNN Turkteki Hakan Bayrakci ile Hulki Cevizoglunun konuya iliskin konusmalarini izlemis olsaydin bu tur aciklama yapmazdin. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz.Halka ragmen siyaset yapilmaz.Ak partiye destek verdiginin farkinda misin?
    • Sovcubskn27 Temmuz 2021 . 21:37

      Ya inanın yazık çok yazık.karşimizda cehepe zihniyeti var.bunlar sırça köşklerinde milleti insanı hatta canlıyı anlayamaz.çunki bunlara göre bu ülke onların. Elinden gelseler kendileri dışında herkesi bu ülkeden kovacaklar.bunlara göre türkiyede türklerin dışında kimse olmamalı.ne kürtler. Ne çerkezler.abazalar vs.ya daha 100 sene evvel bu insanlarla aynı vatani paylaşmadıkmı. Rabbim inşallah seni o pozisyona sokmaz.
    • Bolum27 Temmuz 2021 . 19:51

      Kazım efendi Tanju ÖZCAN ın arkasında durup da genel merkeze biz sadece bu adamla kaznırız diye aday yapan sen değilmisin şimdi de çıkmış partiyi bağlamaz diyorsun İstifasını iste de görelim Babalığını bakalım hadi canım sende
    • Bolulu27 Temmuz 2021 . 18:57

      Bravo kazım baba
    • Bolu11427 Temmuz 2021 . 18:45

      İşinize gelince sahiplenirsiniz. İşinize gelmeyince açıklamaları sizi bağlamıyor.
    • Gülden Akın 27 Temmuz 2021 . 17:39