Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Özcan'ın durumu MYK'da değerlendirilecek !

Özcan'ın durumu MYK'da değerlendirilecek !
    3 Eylül 2021

    Faik Öztrak: Tanju Özcan'ın ifadeleri kabul edilemez CHP Parti ...

    Özcan'ın durumu MYK'da değerlendirilecek !

        Faik Öztrak: Tanju Özcan'ın ifadeleri kabul edilemez

          CHP Parti Sözcüsü Faik Öztrak, "Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'la ilgili, "İfadeleri kabul edilemez. Sayın Özcan'ın durumunu, pazartesi günü yapacağımız MYK'da değerlendireceğiz" derken, Tanju Özcan'nın bugün İtfaiye binası temel atma töreninde çekilen fotoğrafı da, son günlerine dair çok anlamlı bir görüntü verdi

          CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Faik Öztrak, partisinin genel merkezinde basın toplantısı düzenledi.

         "ÖZCAN'IN İFADELERİ KABUL EDİLEMEZ"

           Gazetecilerin sorularını da cevaplayan Öztrak, katıldığı sosyal medya yayınında sağlık sorunu nedeniyle çocuk sahibi olamadığı için kendisinden yardım isteyen kadınla arasında geçen konuşmayı anlatınca tepki çeken Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan ile ilgili, şu ifadeleri kullandı:

          "Sayın Özcan'ın bu ifadeleri kabul edilemez. Kendisi de zaten özür dilemiştir. Sayın Özcan'ın durumunu pazartesi günü yapacağımız MYK toplantımızda değerlendireceğiz. Tüzüğümüz bunu emrediyor"

           Özcan'ın iç açıcı görünmeyen bu fotoğrafı sosyal medyada paylaşma rekoru kırabilir.           

           Tanju Özcan'ın bugün İtfaiye binası temel atma töreninde çekilen fotoğrafı ise, son günlerde yaptığı yanlış çıkışları ve söylemleri nedeniyle kamu oyundan gördüğü tepki karşısında ne kadar ezildiğini ve yıpranmışlığını ortaya koyan bir görüntü oldu. Özcan'ın hiç de iç açıcı görünmeyen bu fotoğrafı sosyal medyada paylaşma rekoru kıracak gibi görünüyor.     

    • Sandallarlı13 Eylül 2021 . 18:47

      Fotoğraf süper. Konusu ayrı bir güzel. Müptezel hareketi yapmış fotoya yakalanmış şuursuz Than-ju.
    • Cabbar Candemir6 Eylül 2021 . 17:36

      Helal sana merdümenci dayı. Sen adamı gözünden tanıyorsun. Ben de fotoğraftan isterim....
    • Bolulu6 Eylül 2021 . 16:01

      Kişileri değil de hizmetleri konuşsak. Ülkemde Siyaset niye böyle. Sıkıldık artık. isim konuşmaktan, duymaktan. Gerçi eski başkan küfürde etse yarabbi şükür diyen bir Bolu da gördük. O koltukları dolduramayan karakterler.
    • Nuri6 Eylül 2021 . 12:42

      Bolumuz için bu durum çok iyi olmadı. Tanju bey senin işin gücün yok mu? Yap hizmetini otur yerine, takdir edenler seni zaten takdir eder. Millet verir gazı verir gazı sonra da çekiliverirler geriye. Öyle oldu. Bırakın yanına bir kadının yaklaşmasını bir erkek olarak ben bile yaklaşmaya çekinirim bundan sonra. Tanju bey arabayı devirmiştir ve artık dikiş tutmaz. Artık çeneni tut ve bir daha ki seçime sağ salim girmeye bak. Halk seni tekrar seçerse affetmiş demektir.
    • Yasin6 Eylül 2021 . 06:46

      Hala bu gereksiz grizekalıyı savunan ahmaklarda var. Neyini savunuyorlarsa rezil etti memleketi
    • Başkentli5 Eylül 2021 . 23:06

      Tanju Bey Sn Başkan, gündemde kalabilmek için yaptığınız saçmalıklar yeter.Suriyeliler sorununu çözme biçiminiz,şap olayı,ayı ve manda heykelleri ve cinsel anılarınız Bolu’nun imajına çok zarar verdi.Ben Bolu ve Boluspor aşığıyım.Kendi siyasi emelleriniz yüzünden Bolusor’ada zarar vereceğinizden endişe ediyorum.Ancak konu Bolu ve Boluspor olunca akan sular durur.Bu işin AKP’lisi CHP’lisi olmaz,Boluyu kimsenin küçük düşürmesine izin vermeyiz, bu böyle
    • Deniz5 Eylül 2021 . 20:52

      Reis bey memleketin gündemine fırtına gibi bi giriş yaptı ama çıkarken yanlış kapıdan çıktı! Espri baştan ayağa absürd kaçtı. İlk söyledikleri doğru olsa bile son söylediğiyle hatırlanacak. Bir yanlış bütün doğrularını götürdü. Yazık oldu. Hayat böyle işte. Hız felakettir. Sadece yolda değil!
    • Başkentli5 Eylül 2021 . 11:50

      Tanju Bey, Sayın Başkan, Ben 68 yaşındayım. Bu yaşıma kadar böyle bir rezillik görmedim. Eskiden Bolu ismi bir markaydı. İsmiyle gurur duyardım. Şimdilerde ise utanır olduk sayenizde. Suriyeliler konusunda yaklaşımınızı doğru bulmuyorum. Bolu’nun o güzelim adını ayı, manda heykelleri ile gündeme getirip aşağıladığınız yetmiyormuş gibi şimdi de cinsel fantezilerinizle gündeme getiriyorsunuz. İnanın sizden utanıyorum. Ben BOLU ve BOLUSPOR aşığıyım. B
    • VATANDAŞ RIZA5 Eylül 2021 . 10:15

      YA BİR KEREDE BAŞKANIN ARKASINDA DURUN ALLAHAŞKINA... BU KADAR MI ÜRKEKSİNİZ. NASIL PARTİ ANLAYIŞI BU..
    • yankı5 Eylül 2021 . 10:08

      İnsanın bir fiziki yapısı hal ve hareketleri vardır. Bunları değiştiremezsin. Alllahın kulunu bu şekilde eleştirmek doğru değil. Herkes aynaya baksın.
    • Metin5 Eylül 2021 . 04:44

      Rezil rüsva ettin kendini senin yüzünden Bolululardanda tiksindi ülke. Yönetici alkol bağımlısı olmayacak arkadaş olursa Tanju gibi rezalet oluyor.
    • Merdümenci 4 Eylül 2021 . 22:16

      La dayı nasıl bir foto böyle urkmus ağlak bir surat. Vallahi koptum dayı bi ara gelecin sana o fotonun bana orijinalini ve. Bakıp bakıp gulecin. Vay anasını hala guluyom. Bi de chp nin neferiyim falan diyo. De git. Tras yapma sen menfaatin neredeyse oranın neferisin.
    • Ersan Türk 4 Eylül 2021 . 22:08

      Tanju Özcana Hakaret Ediyorsunuz.... Ayıp ayıp şu yorumlara yazık ... Delikanlı adam gider yüzüne söyler. Adam gibi Eleştiri yapmak yerine hakaret ediyorsunuz. ... Tanju Özcan Ceketini Assa Bolu da Kazanır. Bolu da Tanju Özcan Seviliyor
    • dede4 Eylül 2021 . 21:47

      Bolu da kıçımıza 10 milimlik tekene bağlayıp gezeceğiz bu gidişle
    • Zorbey4 Eylül 2021 . 18:00

      Tanju Özcan söylediği her sözü,yaptığı her davranışı bilerek yapıyor.Sonradan farkında değilmiş gibi özür diliyor.Bu durumu CHP ye çok zarar vermektedir. Bir söz vardır.Tavuk g.tü tövbe tutmaz derler.
    • Orhan4 Eylül 2021 . 17:16

      uniymiş la öyne sünnet çocu gibii. desdur
    • hasan4 Eylül 2021 . 14:32

      Kendini DAMIZLIK zanneden malum şahıs Bolu da ki tüm erkeklerden de özür dilemelidir.
    • Dramali4 Eylül 2021 . 14:11

      Dokunmayin Saban-i Tanju ya ne yaptigini kendiside bi bilse keskee.
    • Bolulu vatandaş4 Eylül 2021 . 12:57

      Resimdeki görüntü herşeyi hatırlatıyor. Allah şifa versin.
    • bolulu4 Eylül 2021 . 12:02

      Bolulu Kamuran her zaman doğruları yazar. Belediye yi hortumlayan pötürgeli gasteci başta olmak üzere belediyeden milletin parasını hortumlayanlar ise yalakalıktan vaz geçemezler.
    • #vayyaş4 Eylül 2021 . 10:54

      Teşrik-i mesai yapılacak kişi asla olunmaz. Hâletiruhiye si hiç iyi görünmüyor. Nasreddin hoca misali sen eşekten düşenin halini ne bilirsin durumunda görünüyor.
    • Zahmanlalı4 Eylül 2021 . 10:06

      Ulusal medyaya düştü.Tv lerde boy boy haberler,Bolugündem denen ciddiyetsiz goygoycu gazete NEDEN haber yapamıyorlar :) çünkü YEMEZ ;) YALAMAYA Devamkeee