Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Tanju Özcan oy birliği ile Disiplin Kurulu'na sevk edildi!

Tanju Özcan oy birliği ile Disiplin Kurulu'na sevk edildi!
    6 Eylül 2021

    Tanju Özcan oy birliği ile Disiplin Kurulu'na sevk edildi! ...

        Tanju Özcan oy birliği ile Disiplin Kurulu'na sevk edildi!  

        CHP Sözcüsü Faik Öztrak, kendisinden yardım isteyen bir kadınla ilgili ifadelerini “komik anı” olarak anlatan ve tepki çeken CHP’li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın ‘uyarılması’ talebiyle disipline sevk edileceğini açıkladı.

         Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Sözcüsü Faik Öztrak, CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısı sonrasında basın toplantısı düzenledi.CHP Sözcüsü Faik Öztrak, Bolu Belediye Başkanı CHP'li Tanju Özcan'ın eleştirilen sözleri hakkında açıklama yaptı

         Öztrak, kendisinden yardım isteyen bir kadınla ilgili ifadelerini “komik anı” olarak anlatan ve tepki çeken CHP’li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın ‘uyarılması’ talebiyle disipline sevk edileceğini açıkladı.

         Faik Öztrak'ın açıklaması şöyle oldu:

         "Bolu Belediye Başkanı'nın bir kadın hemşehrisi hakkında yaptığı yakışıksız açıklamayı kabul edebilmemiz mümkün değil. Ama kendisi hatasını anlayarak kamuoyu önünde özür diledi. Bu özrü de dikkate alarak Bolu Belediye Başkanı'nın bir kadın hemşehrisi hakkında yaptığı yakışıksız açıklamalar nedeniyle Yüksek Disiplin Kurulu'na uyarılma amacıyla sevk edilmesine MYK'da oy birliği ile karar verdik."

    • Sandallarlı16 Eylül 2021 . 13:14

      Danju' yu gerçek solcular bile eleştiyorsa varın gerisini Bolulular düşünsün.
    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 11:31

      FORMUALITE sana katılıyorum ama gülmekten. Adam işini çok güzel yapıyor. Onun işi şovmenlik mi?
    • Sandallarlı12 Eylül 2021 . 20:13

      Evet bu Than-junun disipline ihtiyacı var hem de yüksek disipline. Aklına gelen herşeyi konuşuyor şuursuz.
    • ALİ RIZA GÖÇER10 Eylül 2021 . 11:13

      SİZLERDE KINA YAKARSINIZ
    • YAMANER9 Eylül 2021 . 17:09

      Tanju Özcan'ın söylediği şey kahvehane de arkadaş arasında falan geyik muhabbetinde ancak söylenir. Kaldıki kapalı birisi olarak bayanı tanımlaması da işin en igrenç kısmı. Sanırım programa çıkarken biraz fazla alkol almış. Yoksa komik diye anlattığı şeyi dinleyip gülecek çok da fazla kimse yok... Bu arada Mülteciler konusundaki çıkısını destekliyorum. Misafirlik bir yere kadar ama Tanju Özcan'da buradaki açığı görüp iyi PR yaptı.
    • Hayri 7 Eylül 2021 . 13:10

      Gizli gizli tanjuylan yaptıklarıyla bunlar gurur duyuyorlardırda açık açık söyleyemiyorlar
    • Ahmet Sert7 Eylül 2021 . 10:33

      Metin Celik denen Ak trol.Senin hic isin gucun yok mu?Yorum yapmaktan baska.Herhalde bu yorumlarina karsilik birilerinin gozune girmek istiyorsun.Hadi ordan.Karsisindakini enayi zanneden kendisidir.
    • Bolum6 Eylül 2021 . 19:21

      MYK ve Yüksek Disiplin Kurulunda görüşülmesi gereken esas konu: ONURLU TİCARETten aldığı!!! veya bağışlanan evinin bitişiğindeki ARSA dır. Bu ARSA ONURLU TİCARET tarafından ne maksadla verildiği, bağışlandığı açıkça KAMUOYU na açıklanmalıdır. YDK nda görüşülmesi gereken bu talihsiz ALIM-SATIM, BEDELLİ-BEDELSİZ olaydır. Diğer konu da Alaattin Yılmaz'ın laubali, cibilliyetsiz hal ve hareketlerinde kurtulduk sanıyorduk KOCAMAN YANILMIŞIZ. Tanju Özc
    • FORMUALİTE6 Eylül 2021 . 19:14

      ADAM İŞİNİ YAPIYOR
    • Metin Çelik6 Eylül 2021 . 19:13

      Tanju Kardeş Bak Partin Seni Sahiplenmiş Yalnızca Uyaracakmış. Yani çıkışların kadar daha da güçlendin Yanına Hakkı Fidanı da alırsın üç beş kişi ile birlikte CHP Ye 3-5 oy çıkan köylerden 150-200 oy alırsın Nasıl olsa Yabancılar Hususu her kesimin Canını acıtan bir Yara haline geldi Sen de Şovunu yaptın. Alkışlandın AKP ve MHP li seçmenin Kafasından geçenleri Söyledin Akp ve MHP den de sana artık oy gelir ama benim gibi gerçek Solculardan Sen kimi bile
    • Metin Çelik6 Eylül 2021 . 19:10

      RTE nin Bu kadar güçlenmesinin Temel Sebebi Devlet Bahçelinin davranışlarında görüldüğü gibi CHP nin de gizli gizli RTE yi desteklemesinden kaynaklanmaktadır. Halkın umut aradığı CHP nin aldığı karara bakın Neymiş UYARILMAK amaçla Disiplin Kuruluna sevki yapılacakmış. Siz bu kafayla seçim yerine kimi kazanırsınız sizin de gerçek yüzünüz görüldü. Bir Belediye Başkanına Yaptırım uygulayamayacak kadar aciz insanlarsınız Neden Partiden İHRAÇ etmiyorsunuz
    • Metin Çelik6 Eylül 2021 . 19:05

      Kamu Görevlisi Sıfatı ile Yapmadığın Şaklabanlık kalmasın Senden sorumlu Siyasi erk Seni uyarmak amaçla disipline göndersin. Biz de Yedik. İşte CHP nin ne Gerçek Yüzü ortaya çıkıyor Nasıl mı İstanbulda İmamoğlu Bolu da Özcan Adanada bilmem kim Yani Yaptıklarınıza bakın . oysa ki halk gerçekten sizlerden umut beklemişti. Tam bir hayal kırıklığı yaşadığımız gibi esasen Bunlar AKP nin Satılmışlarından daha da Baskıcı daha diktatör.
    • Metin Çelik6 Eylül 2021 . 19:02

      Körler Sağırlar Birbirini Ağırlar. Neymiş UYARILMA amaçla Disipline sevk edilmiş. Sizin Allah Belanızı versin. Utanmaz insanlar. Atatürkün Partisinin Yönetimini ele geçirmiş Kriptolar. Siz de demek ki İktidar olsanız RTE nin Yaptıklarının aynısını Yapacaksınız işte örneği T.Özcan. Devletin Malı Deniz Yemeyen Keriz Sen 100 dönüm araziyi Sat Pandemi döneminde Millete icra gönder. Belediyeye Yakın çevreni doldur