Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Başkan çıldırmış olmalı!

Başkan çıldırmış olmalı!
    7 Eylül 2021

    Başkan çıldırmış olmalı! Belediye Başkanlığı makamının gücünü kullanarak Gazetemizi ...

    Başkan çıldırmış olmalı!Başkan çıldırmış olmalı!Başkan çıldırmış olmalı!Başkan çıldırmış olmalı!Başkan çıldırmış olmalı!

          Başkan çıldırmış olmalı!

          Belediye Başkanlığı makamının gücünü kullanarak Gazetemizi susturmaya yönelik fiili eylemlere başlayan Tanju Özcan, bu kez belediye zabıtaları ile tebligat göndererek dükkanımızı mühürletiyor.

          Kendisini ve Bolu’yu tüm Türkiye’ye rezil eden Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, eleştriler karşısında makamının gücünü kullanma yoluna giderek, yine yanlış üstüne yanlış yapmaya devam ediyor.

          Kafelerin ruhsatı falan olmadığı gibi belediyeye 10 milyon lira borçları var!           Senelerdir iş yeri açma ruhsatı bulunmayan Başkan’ın kendi eşine ait 14 Burda AVM’deki Meral Özcan’ın annesinin üzerine olan FORTUNE yabancı isimli dükkan başta olmak üzere, birçok kafe ve işyerinin değil iş yeri açma ruhsatı, iskan ruhsatlarının bile olmadığının altını çizen Gazetemiz Sahibi Kamuran Alagözoğlu, “Bolu’da bir kafe 11 yıldan beri Belediye’ye 1 kuruş kira ödemediği gibi, 3 milyon lira borcu olduğu halde, başkan bütün bunlara göz yumarak sözleşmesini yeniliyor. Kafe sahibi yetmedi Belediyenin gözüne soka soka parkın içine kaçak bina inşa ediyor. Vali evinin karşısındaki kafe de aynı şekilde kira falan ödemediği gibi, yine belediyenin gözüne soka soka parkın içine kaçak bina yapıyor. Bunların ne iskan ruhsatı ne de işyeri açma ruhsatları bulunuyor. Bolu’da kafelerin Belediye’ye en az 10 milyon lira batak borçları olduğu halde, başkan çıkmış “Ben Bolu halkının bir kuruşunu kimseye yedirmem” diye yalan söylüyor ve görevi kötüye kullanmak suçunu işlemek pahasına bunların hepsine göz yumuyor.

          Tebligattan 2 saat sonra dükkan mühürlenir mi?      

          Ben ise şu ana kadar işyeri açma ruhsatı için müracaatımı yapmış ve evrakları Zabıta Müdürlüğü’ne teslim etmiş bulunuyorum. Sadece 1 evrak eksik olmasına ve bu evrağın tamamlanması için süre verilmiş olmama rağmen, şahsıma ait Nasip Gıda isimli iş yerime bugün saat 14’te gelen zabıta ekipleri, mühürleme tebligatı bırakarak 2 saat sonra saat 16’da gelip dükkanı mühürleyeceklerini belirttiler.”

           Bolu yanlış adamı seçti        

          Seçildiği ilk günlerde bile, "Bolu yanlış adamı seçti" demekten kendimi alamamıştım. Benim 15 M2’lik dükkanımı mühürleterek benden intikam alma peşinde olan bir şahsiyet olan Belediye Başkanı Tanju Özcan hakkında baştan beri yanılmadığımı görerek kendi kendimle gurur duyuyorum. 20 yıldan beri Bolu’da bütün gazeteci geçinenler belediyenin kasasından her yıl 1 milyon liranın üzerinde para hortumlarken, 30 yıllık BolununSesi Gazetesi sahibi olarak belediyeden 1 kuruş para almadım. Eski başkan ve şimdiki başkan gibi insanlara da muhalif olarak gazetecilik hayatımı sürdürdüğüm, hapse bile girdiğim için de kendimle gurur duyuyorum."

          Ve mühürlendik

           Mühürleme tebligatı yapıldıktan tam 2 saat sonra iş yerimize kalabalık bir zabıta ordusu ile gelen ekipler, işyerimizi mühürledi. 

    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 11:17

      Mazbatalı ayyaş. Tanju iyi yapıyorsun bu Bolululara. Bundan sonra sandığa gidince üç kere düşünürler.
    • Emar12 Eylül 2021 . 19:40

      Aladdinden hicbir farkın yok Tanju
    • Rasim11 Eylül 2021 . 18:52

      Sanki başkanın ruhsatı var. O hepten kaçık
    • Fırat 11 Eylül 2021 . 04:35

      Tanjunun gücü gariban suriyelinin fırınını kapatmaya yeter bu kafeleri kapatmak sıkar tanju ödleğin tekidir dokunamaz
    • Harun9 Eylül 2021 . 21:56

      Cebine atıyordur kirayı o zübüklük var onda
    • haklı8 Eylül 2021 . 21:47

      valla kamuran başlarda sana kızıyordum tanjunun bi açığını bulduğunda hemen yapıştırıyorsun diye ama artık sana hakvermeye başladım. ne umutlarla oy verdiğimiz tanju değişti içinden başka bi adam çıktı. tahminlerime ve gözlemlerime göre başkanlığın lüksünü çok çabuk kavramış ve gidene kadar bırakmaz artık. ve gerçekten de tanju korkak
    • YAMANER8 Eylül 2021 . 14:19

      Tanju Özcan daha önceki beledşie başkanı gibi yetkisini kişisel çıkarları için kullanıyor. Enazından öncekş başka Alaaddin Yılmaz Karadere suları, Vilayet, Belediye meydanları , İzzet Baysal caddesi ve bir mahallenin düzenlemesini yapmıştı. Başta Karaçayır ve orman parkı olmak üzereyapılan diğer parklar ile bolu adam akıllı parklara kavuşmuştu. tanju Özcan şimdiye kadar ne yaptı. Bilen varsa bir yazsın buraya
    • Mehmet tekgöz8 Eylül 2021 . 13:57

      Yürü be Özcan kim tutar seni… gücünün yettiğine bas tekmeyi, gücünün yetmediğinde dost ol menfaat ilişkisi böyle birşey demek ki. Sağyenizde bunuda öğrendik…
    • Dmn148 Eylül 2021 . 12:18

      Belediyenin kafecilerden almadığı kira parası 10 milyonun üzerinde ve belediye bunların üzerine soğuk içmiş vaziyette öyle mi?
    • Dmn148 Eylül 2021 . 09:45

      Kafe sahiplerinden korkusuna hiç bir şey yapamıyor
    • bolulu8 Eylül 2021 . 08:51

      Bu da aynı alattin abisinin yolundan gittiğinin resmidir. Al birini vur ötekine. Bunlar belediyeye hizmete değil ranta geliyorlar. Rantlarına çomak sokanı da bu şekilde cezalandırıyorlar. Ner de bu devlet nerde bu millet?
    • HAMZA ALİ8 Eylül 2021 . 08:12

      alaaddin zamanında her sokakda mıntıka yapılırdı şimdi yok.
    • Bektaşi7 Eylül 2021 . 23:25

      Belediyeye 3 milyon lira borcu olan bektaştan başkası değil. Başkan bunlardan korkusuna tahliye davası açmadığı gibi ihaleye bile çıkmadan sözleşmesini yeniledi.
    • Dramali7 Eylül 2021 . 23:07

      Kamran gardaslik zamaninda rahmetli komsumuz dediydi celik gibi sert olma yamilmaz kirilirsin domur gibi yumusak ol ne kadar yamulsanda duzelusun dediydi sende emmede dik basliymissin adamlarin yapacak isi gucu yok sana musallat olmuslaaa
    • mehmet7 Eylül 2021 . 20:43

      Başkan kral çıplak diyenlere teşekkür edeceğine çıplak dolaşmayı tercih ediyor.
    • Tancu7 Eylül 2021 . 20:29

      Tancu sana yazıklar olsun başka da birşey demiyorum. Verdiğimiz oylar haram zıkkım olsun. Rezilsin rezil
    • Ali7 Eylül 2021 . 20:28

      Alaaddinin izinden gittiği hatta belediyeyi aladdinin yönettiği ne kadar da belli oluyor. zihniyet aynı
    • eski kalıpcı fırancaaa 7 Eylül 2021 . 18:09

      bu belediye zamanın da herşeyi yapabılır sınız alahuekber
    • Cöle7 Eylül 2021 . 17:19

      Ne çektin be Kamuran abi...
    • Habib7 Eylül 2021 . 17:18

      Başkan seçildikten sonra Bolu ya sunuda yaptı güzel oldu diyebileceğimiz bir hizmetini ben göremiyorum gören varsa banada söylesin su saatlerini degistirtti güya su ucuz olacakti okumaya gelen de yok bundan bişey olmayacagını tahmin ediyordum da bu kadar beklemiyordum Bolu da bence başkan yok Sow uğruna kendinide Bolu yu da Türkiye ye rezil ediyor
    • Misafir7 Eylül 2021 . 16:54

      Valla boşuna kürek cekiyoruz, bütün haber kanallari bizi konuşuyor,medyatik olduk başkan sayesinde ilahi su konulara bi bakın ,etrafindaki yalama insanlarla alkol masasina oturan birinden ne beklerdiniz.
    • belediyespor7 Eylül 2021 . 16:37

      Belediyesporda çalışanlar Haziranayı dahil olmak uzere 3aydırmaaş almıyor, başkan gölcüğü alarak belediyesporu bitirdi. işçiler isyanda maaş alamadıkları icin. birde belediyesporda hiç iş ypmayan bankamatik memurları olduğu söyleniyor konuşuluyor. voleybolcular alıyormuş maaslarını ama çalışanlar almıyormuş. sesimiz olurmusunuz bizcalısanlarında haber değeri tasırmı bilmıyorumz.