Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

 Kim bu Reşat Şahin Öztürk?

 Kim bu Reşat Şahin Öztürk?
    8 Eylül 2021

    Kim bu Reşat Şahin Öztürk? Belediye’de çalışıyor görünüyor, ama ...

           Kim bu Reşat Şahin Öztürk?

             Belediye’de çalışıyor görünüyor, ama belediyeden maaş almıyor.

             Dodurga villalarında 4 bin 500 lira kirası olan lüks bir villada oturuyor.

             Bu kişinin kirasını yemesini içmesini kim karşılıyor?

             Bununla ilgili CHP’liler hiç bir şey bilmiyor.

             Başkanlık katında kendisine bir oda verilen Reşat Şahin Öztürk isimli şahsın hiçbir unvanı görünmezken, sağda solda kendisini tanıtırken, başkan yardımcısıyım veya başkanın baş danışmanıyım dediği biliniyor.

             Belediyede mahiyetinde bulunan 3 gencin de belediyeden maaş almadığı halde nasıl geçindikleri ve belediyede ne iş yaptıkları bilinmiyor.

             Belediyeye yakın kaynaklara göre bunların belediyedeki ihaleleri yönettikleri konuşuluyor.

             Belediye Başkanı Tanju Özcan’dan bu konuda en kısa zamanda bir açıklama yapmasını ve Bolu halkını doğru bir şekilde bilgilendirmesini bekliyoruz.

    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 13:15

      Tanju belediye başkanları arasında yapılan yarışmada sadece en iyi ayyaş seçilir. Şuursuz.
    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 11:13

      Ayhan senin kafan güzel mi? Ne içiyorsan acilen bırak veya azalt. Sana yaramıyor demek ki.
    • Sandallarlı13 Eylül 2021 . 23:49

      Hakikaten Reşat Şahin Öztürk kim? Bolu Belediyesinde neler oluyor? Belediye makam aracıyla baldız gezdirmekte neyin nesi? Tanju sen bundan sonra sadece su çay ayran iç. Içki içince b.kunu çıkartıyorsun galiba.
    • Sandallarlı13 Eylül 2021 . 23:41

      Metin Çelik Than-juyu kimse kabul etmez. Istersen yanına al.
    • Mal Ayhan’a 9 Eylül 2021 . 05:46

      Tanju ağzına yüzüne bulaştırmasın diye,genelmerkez yanına usulüne göre profesyonel götürücü görevlendirmiş
    • bolulu8 Eylül 2021 . 23:49

      paraşütü açıp inen müdürlerde orda.
    • pazarcı8 Eylül 2021 . 16:47

      zabıta konusu geçmişken, Tanju Başkanım pazartesi günleri kurulan bolu pazarında ki zabıtalar ne iş yapar ?? trafik düzenleme yok, pazarcı esnafının tezgahlarına bir şey dedikleri yok ? adamlar öyle bir yayılıyorlar ki neredeyse vatandaş gariban köylüye ulaşamayacak, zabıtalar büyük hangar girişlerine bir baksınlar..
    • Metin Çelik8 Eylül 2021 . 16:25

      Belediye Başkanı Tanju özcan bu halk tamam seni seçti belediye başkanı yaptı ama her geçen gün kendinden nefret ettiyorsun bundan sonra asla herhangi bir partiden aday olamazsın seni hiç kimse aday göstermez gösteren parti boludan asla oy alamaz. diyorum ki chp ye daha fazla zarar verme partiden istifa et. istersen akp ye katıl sana daha çok yakışıyor
    • Ayhana8 Eylül 2021 . 15:49

      Ayhan sen ne mal adamsın ya ironi yapmışsındır umarım
    • Merkeşlerli8 Eylül 2021 . 15:31

      Lan ençokta HERBOKOLOG lakaplı eski gazeteci yeni başkan yardimcisina gülüyorum! Bolugundeme haber yapmış,başkanım arkandayız seni kıskanıyolar sen harikasın diye.YALAYIN EVLADIM YALAYIN bakalım sonu nasıl olacak bu işlerin.
    • Gülden Akin8 Eylül 2021 . 14:24

      Sessiz kalamayacagim. Birkaç gündür parasal hatalar okuyorum. Doğru veya yanlış. Yanıt beklemek hakkımız. Hem de acil.
    • bolulu 8 Eylül 2021 . 13:39

      dodurga villalarına ablalar geliya beraber alem yapıya deyalla tancu doğru mu abisinin
    • Köylü8 Eylül 2021 . 12:58

      REŞAT ŞAHİN ÖZTÜRKÇağdaş Halk Derneği genel başkanı. Chp 21 Dönem Milletvekili Adayı. Genelde İstanbul Anadolu yakası/Kadıköy civarında. İyi hatip.(derneklerde konuşmacı). Ama asıl kazancı ? Demekki Başkanıın danışmanı.
    • Ayhan8 Eylül 2021 . 12:53

      Maaş olmadan gönüllü olarak çalışıyor daha ne istiyorsunuz, Akp dönemi gibi üç farklı yerden mi maaş alsınlar...
    • Noayık8 Eylül 2021 . 11:36

      Bizim başkanımız ağzına alkol sürmez o yüzden oy verdik biz kuran öptü sonuçta. bizim başkanımız cami yaptırıyor bizim başkanımız garibandır garibanın yanındadır yoksa neden oy vereyimki ben. Noter onaylı sözü var kimseyi işten çıkarmayacağım diye soruyorum size 1 kişiyi bile işten çıkardı mı? Bizim başkanımız sözüne güvenilir yoksa ne işi olurdu noter kağıdına.
    • #vayyaş8 Eylül 2021 . 11:29

      İlginç bir araştırma yazısı olabilir. Yetimin bir kuruş hakkını yedirmez (miş) başkan. Belediyenin makam arabasıyla baldız gezdirmeler, viski şişeleriyle kutlamalar daha neler göreceğiz bakalım. İspatlamazsan yalancısın diyenleri beklerim. Belge ile delil değil görüntü ile delil mevcuttur. Yandaş diyen olursa buyursun. Kapımıza değil gönlümüze vuran buyursun. Herkese açığız, vatan hainleri, şeref, onur yoksunları hariç.
    • nem e lazım8 Eylül 2021 . 11:16

      Şovmen Tanju adam türkiye de en başarılı belediye başkanı seçilmiş. Biz de çok inandık. Türkiye'de ki en rezil belediye başkanı seçilmiş olmasın sakın
    • Gerçek8 Eylül 2021 . 10:21

      O birşey mi? Zabıta memuru olan kaç kişi var çalışan zabıta kıyafetli kaç kişi var bir araştırın. Zabıta memuru olmayan yetkisi olmayan resmi kıyafet giymiş görev yapmaya çıkmış. Herkeste bunları zabıta memuru zannediyor.Yetkileri bile yok.