Bolu'da BolununSesi Gazetesi okunur

Kurbanınız bereketli(!) olmuştur artık!

Kurbanınız bereketli(!) olmuştur artık!
    11 Eylül 2021

    Kurbanınız bereketli(!) olmuştur artık! Geçtiğimiz Kurban Bayramı öncesi; “Kurban ...

    Kurbanınız bereketli(!) olmuştur artık!

           Kurbanınız bereketli(!) olmuştur artık!

           Geçtiğimiz Kurban Bayramı öncesi; “Kurban Paylaşmaktır” sloganıyla bir toplumsal dayanışma kampanyası başlattığını duyuran Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, aslında amcasının oğlu ile dayanışma içine girmiş meğer.

            Gövem Köyü sakinlerinden alınan bilgiye göre, Tanju Özcan’ın amca oğlu Gövem Köyü Muhtarı Uğur Özcan, Kurban Bayramı öncesi, kurban olamayacak derecede ne kadar sakat hayvan varsa bunları çok ucuza toplayıp, kurbanda kesilmeleri için belediye mezbahasına teslim etmiş ve en yüksek değerden de parasını almış.  

             Bolu Belediyesi, hatırlanacağı gibi geçtiğimiz Kurban Bayramı öncesi ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak üzere kurban bağışı almaya başladığını duyurmuştu.

            Hayırlı işler Tanju Özcan! Kurbanınız çok bereketli(!) olmuştur artık!

    • Sandallarlı16 Eylül 2021 . 10:29

      Bundan sonraki kurbanlarınız da bereketli olsun Danju.
    • Bir vatandaş15 Eylül 2021 . 10:31

      Vicdan sahibi kişiler kurbanlıklarını görmeden itimimat üzere kurban kestiklerini sanırlar, soruşturma açılması gerekmez mi?
    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 17:50

      EMEKLI ESNAF Dayı sen ayakta uyuyorsun. Ya yazıyı iyi okumadın yada okudun anlamadın. Kurbanı bile ranta çevirmişler diyor. Bu herifin yaptığı her işten pis kokular geliyor diyor.
    • Sandallarlı14 Eylül 2021 . 17:24

      Meymenetsiz herif kurban üzerinden de rant sağlamış. Kurban olmayacak hayvanları kestirmiş. Bir daha belediyeye bağış yapılmasa.
    • Selçuk12 Eylül 2021 . 12:34

      Ne yazık ki Mezbahayı işleten kişi hala aynı kişi Zerrin Hanım. Bu kadın 2016 yılında piyasaya tüberkülozlu et (veremli) sürmüştü. https://www.bolununsesi.com/haber/151192/haberimizi-dogrulamislar sonra hiç utanmadan sıkılmadan bu utanmazlığını haber yaptı diye bolununsesi gazetesine 15 bin lira tazminat davası açmıştı. Neyse ki bolununsesi haberin doğruluğunu ispatlamış ve böyle bir para cezası ödemekten kurtulmuştu. BolununSesi doğruluk timsali bir gazetedir. Bunu unutmayın.
    • Habib11 Eylül 2021 . 14:25

      Kurban olacak hayvanların sağlam olması lazım haberde yazdığı gibiyse ben inanıyorum bu kurban olmaz kurban bağışlayanlar boşuna kurban kestij diye boşuna sevinmesiner yine belediye ye verebilirsiniz kendiniz kesip etini belediyeye verin en azından şüpheniz kalmaz varsa akrabalarınizda mahallenizde kurban kesemeyenlere verin en garantisi en güzeli İslam dini durumu iyi olmayan akrabaya komsuya yardım iyiliği emreder
    • HÜSEYİN 11 Eylül 2021 . 13:15

      Sülalecek canbaz bunlar
    • halkın geneli11 Eylül 2021 . 12:13

      Sülalecek cambazmıymışlar?
    • Bolulu11 Eylül 2021 . 11:34

      Milletin temiz duygularla kurban parası olarak yaptıkları bağışlara da böyle hile hurda karışıyorsa, söyleyecek söz bulamayorum.
    • hasan11 Eylül 2021 . 11:20

      Kurban'ı da ranta çevirmiş desene. Aksırıncaya Tıksırıncaya kadar yiyin!!!
    • Mustafa11 Eylül 2021 . 11:19

      Esnaf mış Kamuran Alagöz tabi diğerleri gibi satılmadı adam işini yapıyor