Gazetenize sahip çıkın!

Belediye'de skandallar peşpeşe patlıyor!

Belediye'de skandallar peşpeşe patlıyor!
    22 Kasım 2021

    Belediye'de skandallar peşpeşe patlıyor! Bolu Belediyesi'nde ardı arkası kesilmeyen ...

          Belediye'de skandallar peşpeşe patlıyor!
          Bolu Belediyesi'nde ardı arkası kesilmeyen skandal olaylar peş peşe patlak vermeye devam ediyor. 
          Belediye Başkanı'nın Özel Kalem Müdürü İ. Ö.'nun feci şekilde darp edildiği, İ. Ö.'nun ise darp olayını sır gibi sakladığı, 'korona oldum' deyip evinden dışarı çıkamadığı belirtiliyor. Yaklaşık 2 hafta önce yaşanan darp olayı ve olayın gerekçesi kamuoyundan sır gibi saklanmaya devam ederken, Bolu Belediyesi personeli arasında bu olayla ilgili dedikodular gırla gidiyor. 
           Hatırlanacağı gibi yaklaşık 1 yıl önce yurt dışında yaşanan grup seks olayını gündeme getiren Gazetemiz, Başkan Tanju Özcan'ın emri ile yaklaşık 1000 (bin) kişi tarafından mahkemeye verilmişti. 
          Bu bin kişinin gazetemizden davacı olması için belediye çalışanlarının hepsinin tek tek çeteresini tutan, o günlerde Belediye İş Sendikası Başkanı olan S. A., hatırlanacağı üzere makamında sanal seks yaparkenki görüntüleri ile gündeme gelmiş ve daha sonra sendika tarafından görevinden alınmış ve belediyedeki görevine geri dönmüştü. 
          Yine bu günlerde Belediye'nin arkasındaki yeni katlı otaparkın içinde otomobil içinde sevişen iki belediye personeli güvenlik kameralarına yakalanmış, bu görüntüler Başkan'ın önüne konulduğu halde, bu olay da ört bas edilmişti. 
           Peş peşe yaşanan bu olaylardan sonra Başkan Tanju Özcan mecliste yaptığı konuşmada, "Bu gidişle Bolu'nun suyuna ŞAP atmak zorunda kalacağım" diye espriyle karışık gerçekleri gündeme getirmişti. 
          Bolu'nun suyuna ŞAP atmayı düşünen Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'a, "Sen önce belediye çalışanlarının suyuna ŞAP at" dedirtecek gelişmeler, yine peş peşe yaşanmaya devam etti. 
           Yaklaşık iki hafta önce Belediyespor'un baş antrenörünün, kulüp çalışanlarından bir kadına taciz iddiası sonucu yaşanan gelişmelerde fena halde tartaklanmış ve hastande tedavi altına alınmıştı. 
           Bu olayın hemen ardından bu kez Başkan'ın Özel Kalem Müdürü İ. Ö.'nun fena halde darp edildiği duyulurken, darp nedeni olarak da yine belediyede çalışan bir kadınla ilişkisinden dolayı kadının eşi tarafından fena halde darp edildiği belirtiliyor. 
           Ardı arkası kesilmeyen skandal olaylarla gündemden düşmeyen Bolu Belediyesi'nde son günlerde en çok konuşulan İ. Ö.'nun ise olaydan hemen sonra 'korona oldum' deyip evine kapandığı belirtiliyor.  

           Bu olaydan sonra görevden alındığı belirtilen Özel Kalem Müdürü İ.Ö.'nun yerine Ergin Yönet'in getirildiği ifade ediliyor.  
     

    • ....3 Aralık 2021 . 19:08

      Akp donemin de belediye de yokmuydu evli bayanlar evli adamlarla grup calismasi yaparken boyle konusamiyordunuz
    • haluk30 Kasım 2021 . 23:24

      Kalıcı konutlarda taksicilik yapan Turgut Özcana ne görev verildi Belediyede verdiğiniz görevle ilgili geçmiş deneyimi neydi hani atıp tutuyorsunuz ya liyakat liyakat kimin amcasının oğlu onuda açıklayım isterseniz
    • Köroğlu26 Kasım 2021 . 17:41

      Tanju nun beslemeleri sus pus ,merak ediyorum sıradaki sıkandal ne ,gerçi Tanju yabancılara otobüs fiyatları 10 kat fazla der herkez unutur. en iyisi belediyede kollayın şeyinizi…
    • Yuh24 Kasım 2021 . 16:06

      Fantaziye bak sen Yeni belediye otoparkının icinde seks alemi helal olsun valla iyi bir fantazi tarafları kutlarım
    • İ. Ö.24 Kasım 2021 . 07:49

      İ. Ö. Nün bu işte yanlız olmadığını düşünüyorum, en yakın çevresine bi bakıp incelemek lazım, çünkü belediyeye çalışan bi kadın alırken vücut ölçüleri çok önemli olduğunu düşünüyorum..
    • Gerçek24 Kasım 2021 . 07:44

      Zaten belliydi bunların sonu.Ya birde o kadın hâlâ neden orada duruyor.O kadının söylendiği kadarıyla herzaman ki hâli deniyor.Böyle birşey varsa eğer bunlarda hiç utanma arlanma kalmamış.Ar damarları çatlamış.Ahlaksızlar.
    • Sandallarlı23 Kasım 2021 . 20:02

      Bolu belediyesi yine şaşırtmadı. Belediye çalışanları kim kime dum duma başkan üç maymunu ....
    • i.ö.23 Kasım 2021 . 19:10

      kim bu i.ö.
    • GENEL MÜDÜR23 Kasım 2021 . 18:49

      Genel Müdür çözer ya mevzuları... Yakında paşaköy kahve mevzuları da patlar deyalla :)
    • cem yılmaz23 Kasım 2021 . 17:45

      "aşçı bahçıvana bahçıvan şoföre şoför uşağa sonra hepsi uşağa"
    • Bolulu23 Kasım 2021 . 15:54

      Mesele liyakat meselesi Haketmeyen adamları rüyalarında göremeyecekleri yerlere getirirsen ben neymişim be havasıyla ayaklarına dolanır Daha az bunlar
    • MELİH ŞENİL23 Kasım 2021 . 14:59

      OLAY TAAA NERELERE GELDİ.EĞER ALİ SARI NIN YAZDIKLARI DOĞRUYSA ANTRENÖR VE SİNAN BARUT UN DERHAL İSTİFA ETMESİ GEREKMİYOR MU ? NERELERDESİNİZ SİNAN BARUT.BİR AÇIKLAMA YAPMAYACAK MISINIZ HALA..BİR AY ÖNCEYE KADAR VOLEYBOL TAKIMININ HER HAREKETİ,KAHVALTISI,YEMEĞİ HABER OLURKEN BİR AYDAN BERİ ORTALIKTA YOKSUNUZ..VE NERELERDESİNİZ CANER GÜNGÖR,BÜLENT VELİOĞLU,AHMET GÜLEN VE DİĞERLERİ..HALA BELEDİYEDEN NE ALABİLİRİMLE MEŞGULSÜNÜZ ANLAŞILAN.YAZIK SİZİN G
    • Ali Sarı 23 Kasım 2021 . 14:19

      Magazinforever Kadın Voleybol takımının kadın menejeri,takım antrenörü,belediye bşk.nın sırdaşı ve sekreteri İ.Ö, voleybol takımının şoförü T.Ö ile birlikte oluyor.Eşi öğreniyor en başta antrenörü sonra şoförü ciddi şekilde darp ediyor. Özel kalemdeki bardakçıyı da arıyor ama O kaçıp fare gibi eve saklanıyor.Mağdur edilen adam gardiyan, kadını boşuyor. Belediye Bşk.olayı kapatmak için adama belediyede iş teklif ediyor. ÖZET: BALIK BAŞTAN KOKAR
    • Merdümenci 23 Kasım 2021 . 14:01

      Sevişiyalla dayı Sevişiyalla... Belediye de kızı kisragi olanlar dikkat Sevişiyalla boynuzları yaldizlarsiniz demedi demen
    • belediye23 Kasım 2021 . 13:23

      Bolu belediyesi halktan iyice koptu millet yeni başkanın kim olacağını düşünmeye başladı bile.Üçbeş işsiz gezen çocugun elinde yazık oluyor birikimlere.Aslında muhalefet yapmaya bile gerek yok birkaç adım sonra zaten kendileri ykılacak
    • Özel kalem23 Kasım 2021 . 13:19

      Kim bu özel kalem İ.Ö? Neden adı yazılmıyor korana oldu diyemi:))
    • Eski Bolulu23 Kasım 2021 . 13:18

      bolu belediyesinde savaşma seviş kuralı geçerli sanırım. Bir kardeşimiz de yorumunda Türkiye'nin en erotik belediyesi demiş. Haklı aslıda. ama o zaman neden erotik shopu kapattı ki bu tanju begefendi?
    • Hayret23 Kasım 2021 . 13:15

      Belediyesporda başka spor yapılmıyormuş gibi avukatı gazetecisi fetö ititafçısı,yancısı yansızı,uçkurlusu uçkursuzu bilumum millet kadın voleybol takımı hastası oluverdi.
    • goygoycular23 Kasım 2021 . 13:12

      Eyyyyyy gazalıcı Caner ,Hüseyin ,Mehmet,Mehmet Ali,Kasım,Hakan,Rasim ve diğer gazete ve internetsitesi sahipleri ve yazarları neden birtek cümle yazamıyorsunuz bu konularla ilgili.Siz nerede yaşıyorsunuz uzaydamı yoksa Boludamı?
    • KIRIK KALEME23 Kasım 2021 . 13:07

      Yalan yanlış haberler ise belediye sözcüsü Rasim ve başkan Tanju bey açıklama yapardı bu rezillikler olmadı diye.Tekzip gönderirlerdi gazeteye.Böyle birşey yok.Hadi belediye yetkilileri ve sözcüleri bir açıklama yapında vatandaş gerçekleri sizden öğrensin.
    • YAMAN23 Kasım 2021 . 12:41

      Muhtemelen bu insanlar işsiz güçsüz belediyeden bedava para kazanıyor. İçleriden birisi özel sektörde çalıssa, yıllık ve aylık hedefleri tuturmak için ugraşssa belediyede başkasının adamına-karısına bakmak aklına bile gelmez. bunlar tam issiz bakkal olmuşlar. Bizim paramızla keyif sürün. bir kuruş hakkımıza yiyene haram zıkkım olsun.
    • Kırık kalem 23 Kasım 2021 . 11:13

      Bu yorumları yapan arkadaşlar hangilerini gözünüzle gördünüz çok ağır suçlarla insanları itham ediyorsunuz çok seviyesiz düşük ve boş yazıyorsunuz. Kişinin yorumundan seviyesi ölçülür. Brezilya dizisi demişsiniz galiba çok izlediniz kafanızca kurgu yapıyorsunuz.
    • Bolulu23 Kasım 2021 . 11:00

      Belediyede çalışan bazılarının rahatı iyi sanırım başka iş peşindeler çiflik mi desem ne desem başkanı kafala olay tamam başkan bir işten anlamıyor vur patlasın çal oynasın.
    • Misafir23 Kasım 2021 . 10:36

      Merak etmeyin 3 gün sonra yine piyasaya çıkarlar, mutluluk pozlari verirler,köpek köpeği ısırmaz, yine makam arabalari ile gezmelere gidilir,zira eşler adamdan çok başkan ve genel müdürdür, hep yazıyorum bikmadan yazicam belediye arabalari su yaktigi için herkes heryerde pazar günü bile olmadik yerlerde göreveler ne mutlu bize çalışanlar var ama devletin arabasiyla pazar kahvaltısında,yazık Bolu,ya hemde çok.
    • tespitçi23 Kasım 2021 . 09:12

      Türkiye'nin en erotik belediyesi. Bkz. Bolu Belediyesi
    • Bayrak 23 Kasım 2021 . 08:28

      İsmail gün boyunca bütün katları geziyor TANJU ile rasime rapor veriyordu .Rasim sabahları spor fikride fena değil herkes uyurken
    • Yasak Elma23 Kasım 2021 . 08:27

      Bolu Belediyesi aynı Yasak Elma dizisi gibi, belediye binasına girerken kendinizi kollayın.
    • panayır çakalı23 Kasım 2021 . 00:14

      Tanjunun yerinde olsam Özgürü danışmanı, Tahsini de şoförü yaparım herşey hallolur.
    • Hopa şina şinanay23 Kasım 2021 . 00:07

      Bu Bolu Belediyesinde iyi Brezilya dizisi çevrilir vallaha
    • ÖZ BOLULU 22 Kasım 2021 . 22:58

      enin de sonun da , bişey merak ettim neden i.ö ye tabakçi diyorsunuz?
    • Eninde sonunda22 Kasım 2021 . 21:19

      Tabakci danismanin hazin sonu,ne oldum demeyeceksin ne olcam diyeceksin.
    • Eninde sonunda22 Kasım 2021 . 20:59

      Tabakci danismanin hazin sonu,ne oldum demeyeceksin ne olcam diyeceksin.Belediyenin artisleri
    • Vatandaş 22 Kasım 2021 . 20:37

      Türkiye nin en bozuk kurumu
    • THE LOVE BOAT22 Kasım 2021 . 19:07

      Yaşasın SAVAŞ yerine SEVİŞMEK
    • Lover22 Kasım 2021 . 19:01

      Vay canına.....
    • Herakles22 Kasım 2021 . 18:45

      Çivisi çıkan bir resmi kuruluş. Devletin denetim mekanizması son zamanlarda çok zayıf. Herşey yapanın yanıma kalıyo! Daha kimbilir ne haltlar çıkacak! Şu sevimsiz herifin sitesinde nedense hiç yayınlanmıyo bu haberler.aslinda cok sever aksiyonu am ne hikmetse tık yok!
    • Çilekeş Emekli22 Kasım 2021 . 18:45

      Ben annamayan, bu belediyede ne oluya..