Gazetenize sahip çıkın!

Belediye Meclisi tarihi bir saçmalığa EVET dedi!

Belediye Meclisi tarihi bir saçmalığa EVET dedi!
    22 Kasım 2021

    Yabancılar, Bolu Belediye Meclisinde nikahlarını kıydırırlarsa artık 100 bin TL verip evlenebilecek. Su ücretlerinde ise yabancıların su ücretleri dolarla 11 kat olarak belirlendi

    Belediye Meclisi tarihi bir saçmalığa EVET dedi!Belediye Meclisi tarihi bir saçmalığa EVET dedi!

           Belediye Meclisi tarihi bir saçmalığa EVET dedi       

           Gelmiş geçmiş Bolu Belediyesi'nde görülmemiş tarihi bir saçmalığa, bugünkü Belediye Meclisi EVET dedi. Bolu Belediye Meclisi tarafından yabancılardan su ücretlerinin Dolar kuru üzerinden alınması ve yabancı uyrukluların nikah ücretlerinin 100 bin TL olmasıyla ilgili karar oy çokluğuyla kabul edildi.

            Bolu Belediye Meclisi Kasım ayı 2'ci oturumu Bolu Belediye Meclisi salonunda yapıldı. 2022 yılı Plan ve Bütçe Komisyonu kararlarının oylandığı toplantıda, kentteki yabancı uyruklulara yönelik su fiyatlarının dolar kuru üzerinden tahsil edilmesi ve yabancıların nikah ücretlerinin ise 100 bin TL olmasını içeren maddelerin de bulunduğu fiyatlandırmalar oylamaya sunuldu. Oylamada AK Partili ve MHP'li meclis üyeleri red oyu verirken, 2 CHP'li meclis üyesi Cumhur Bandakçıoğlu ve Feridun Yılmaz çekimser oy verdi. Diğer CHP'li ve İYİ Partili meclis üyeleri ise karara kabul oyu verdi. Karar mecliste oy çokluğuyla kabul edildi.

            Karacasu veya ilçe belediyelerinde nikah kıyarlarsa ne yapacaksınız?

            Karacasu veya ilçe belediyelerinde de nikah kıyıldığını hesap etmeyen ve su parası konusunda Anayasa'nın Eşitlik ilkesini, insan haklarını, AİHM'yi unutan Tanju Özcan ve kendisine EVET diyen miclis üyeleri tarafından kabul edilen karara göre; kentte yaşayan ve mekanik sayaç kullanan Türk vatandaşlarından su ücretinin metreküpüne 2,5 TL tahsil edilecekken, yabancılardan ise tahsilat 2,5 dolar olarak yapılacak. Ayrıca dijital sayaç kullanan Türk vatandaşı suyun metreküpü için 4,5 TL ödeyecekken, yabancılar ise 4,5 dolarlık ücret ödeyecek. Bunun yanı sıra yabancıların, Bolu Belediyesine nikah için başvurması halinde ise nikah ücreti olarak 100 bin TL istenecek.

          “Yargıya başvuracağız”

           AK Parti Grup Başkanı Uğur Akbay, "Gelir tarife cetvelinde nikah ücretleri sadece yabancı yabancı ile evlenirse 100 bin TL gibi bir rakam bizim red oylarımıza karşı, karşı grubun oylarıyla meclisten oy çokluğuyla geçti. Yani yabancılar, Bolu Belediye Meclisinde nikahlarını kıydırırlarsa artık 100 bin TL verip evlenebilecek. Su ücretlerinde ise yabancıların su ücretleri dolarla 11 kat olarak belirlendi. Yine oy çokluğuyla bu karar alındı. Yargıya başvurma konusunda konuyu araştırıp, yapılacak gerekli bir şey varsa yapacağız" diye konuştu.

          “Nikah ücretini 100 bin lira olarak belirledik”

           CHP'li iki meclis üyesi Cumhur Bandakçıoğlu ve Feridun Yılmaz'ın çekimser oy verdiği oy çokluğuyla alınan kararlarla ilgili olarak Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan; "İki yabancının Bolu'da belediyemize başvurarak evlenmeleri halinde nikah ücretini 100 bin lira olarak belirledik. Oy çokluğuyla aldık bu kararı" dedi. Yabancılara su ücretlerinin dolar kuru üzerinden fiyatlandırılmasıyla ilgili de konuşan Başkan Özcan, "Bu 4658 sayılı yasa kapsamında Türkiye'de oturma izni almış olan yabancıların su fiyatının 2,5 dolar üzerinden hesaplanarak tahsil edilmesiyle ilgili bir konu. Bu tüm yabancıları kapsamıyor. 4658 sayılı yasa kapsamında oturma izni almış olanları kapsıyor" diye konuştu.

    • adilce24 Kasım 2021 . 22:17

      Cumhur beye ve Feridun beye ayrıca teşekkür ederim,insaniyetlerini göstermiş oldular
    • adilce24 Kasım 2021 . 22:12

      tanju ve avanesi ne uçuk kafalı adam!!!!!!!!!mışsınız.başınızdaki herif her gün kur'an okuyormuş DİN İSTİSMARCISI.Alkol ayyaşlığından gözler kör,kulaklar sağır, kapkara olmuş bir kalp,bu zalimliğin sonunu ALLAH gösterir inşallah.ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE.
    • Bolulu vatandaş 24 Kasım 2021 . 13:03

      Cumhur Beyi bu örnek davranışından dolayı tebrik ediyoruz.
    • yıldıray24 Kasım 2021 . 09:09

      acaba tanju nun yaptığını almanya yapsa ne olur.
    • Deniz24 Kasım 2021 . 08:16

      Kafanızı kuma gömüp bu şarlatana ses çıkarmayan Bolulular. Zalimin zulmü yanına kalmaz hazırlanın belalara musibetlere yine dilenirsiniz yardım malzemelerinin başında paylaşamayıp kavga edersiniz yakında Allah cc yarına kor yanına koymaz yapanın
    • Sandallarlı23 Kasım 2021 . 19:53

      Insanlıktan nasibini almamışların belediye meclisinde böyle bir karar almaları tarihe not edilmiştir. Chp ve Iyı nin demokrasiden anladığı bu.
    • Emekli23 Kasım 2021 . 17:03

      Türkiyenin bütün belediyelerinde, emekli olup, başka geliri olmayan, tek ev sahibi olan kişiler, emlak ve çevre temizlik, katı atık vergisi ödemiyor. Bolu Belediyesi emeklilerden, katı atık vergisi alıyor. Bu uygulamanın kaldırılmasını talep ediyoruz.
    • Pasakoylu23 Kasım 2021 . 14:53

      Bu olayda bunlara oy veren herkesin sorumluluğu vardır vebali vardır ben bile oy verecektim çok tereddüt ettim iyikide vermemişim çok şükür Bolu yu bizde mi terketsek memleketimiz ama yaradandan bu şamarı istiyor bir bela musibet geldimi bütün topluma gelecek o kadar ah eden insan olacak sonucta
    • Bolulu23 Kasım 2021 . 14:41

      Madem bu kadar yabancılara alerjin var o zaman evinde neden yabancı çalıştırdın Allah bilir sigorta da yapmamışsındır biraz samimiyet bu dünya makam mevki den ibaret değil herşey reklam değil biraz insanlık
    • Tanju ö..zcan23 Kasım 2021 . 14:27

      Bu olay Tanju Türkiye de kendi reklamını yapacak diye Bolu muz adına utanç kaynağı dır ne oldum deme yarın bizim de böyle olmayacagımızın garantisi varmı bunun israilin Filistin lilere yaptığından farkı ne oldu olacak temelli kafalarına birer tane sıkın böyle saçmalık mı olur bu kararı aldınız ya Bolu nun bütün sorunları çözüldü
    • Tancu tancu şişede durduğ23 Kasım 2021 . 14:12

      O zaman tüm dünyadaki Türklere özellikle Bolululara bu tarifeyi uyguladılar kadroya bak ilkokul mezunu başkan yrd ortaokul mezunu başkan yrd güya hukuk mezunu ve hukukdan bı haber ayık gezmeyen bı başkan ne oldum delisi herşeye maydanoz olan bı yeni yetme Allah Bölümünün sonunu hayreylesin
    • Nevzat 23 Kasım 2021 . 14:11

      BİN KERE YAZIKLAR OLSUN!... Yahu insan biraz empati yapar.. Başka ülkede yaşamak zorunda kalsanız böyle bir durumda kendinizi nasıl hissedersiniz! Bu kentin Üniversitesine bir misafir öğrenci, hoca gelmek ister mi? Yatırımcı, turist gelmek ister mi! Futbolcu gelmek ister mi! Bu saçma ayrımcılık nedir yahu! Merhamet denen duygu size niçin bu kadar uzak!.. Bu kafa ne insani, ne ahlâkı, ne de İslamidir! Bolu'nun imajına da kara bir lekedir! Hukuki olarak düzeltilmelidir!..
    • gusul23 Kasım 2021 . 13:17

      Aferin sana Tanju Özcan suya zam yapınca Bolu güzelleşti insanlar iş buldu parklar bahçelerde güller açtı ne büyük hizmet ettin Boluya ve hatta ülkeye.Müslümanın yabancının gusul abdestinin vebali sizde bilesiniz
    • YAMAN23 Kasım 2021 . 12:42

      Tanju bey kendini medyada popüler tutmak için her türlü yanlış içerisine giriyor. Bence artık kendine bir dur deyip Bolumuzu daha fazla rezil etmesin. (Bu arada mülteciler ile ilgili ilk çıkışına katılıyorum fakat sonradan yaptıkları ciddiyetsizlik)
    • Merdümenci 23 Kasım 2021 . 12:39

      La dayı ben bise yazacak durumda değilim.Adamlar hepten kafayı usutmus...lanet olsun..
    • Adem Oğlu23 Kasım 2021 . 11:59

      Merhamet yoksunları! Siz gerçekten insanmısınız!... Bu Bolu'nun imajına da bir KARA LEKEDİR!
    • İbrahim basar23 Kasım 2021 . 11:34

      Her konuda bilir bilmez yorum yapan,atıp tutan küçük esnaf; bu faşizan ve insan haklarına aykırı durum karşısında söyleyecek bir sözün yokmu. Aynı durum yabancı ülkelerde yaşayan vatandaşlarımızın başına gelse nasıl olur.
    • Bolulu23 Kasım 2021 . 11:02

      kendini bir iş yaptım sanan zatı muhterem boş işler adamı .
    • bir milyon23 Kasım 2021 . 10:38

      Bu ne ya bu nasıl saçma bir mantık?İnsan haklarına aykırı bir karar.Avrupada yaşayan Türklere böyle bir ayrımcılık uygulaması yapılsa bu nasıl izah edilecek?Aşırı alkol alanların seçilme hakkı da gözden geçirilmeli.Hatta ek vergi alınmalı.Hatta belediyeye girişte tıpkı HES gibi kapıda kontrolü yapılmalı.Bakalım o zaman kimler belediyeye giremeyecek? Var mısınız bunu meclisten geçirmeye.He? Kafalar bir milyon hatta iki milyon
    • Misafir23 Kasım 2021 . 10:27

      Dünyanın hiç bir yerinde Allah kimseyi açlık ve susuzlukla sinamasin kimsiniz ya insanlara bunu hak goruyorsunuz chp nin boy gosteren oy verenleri nerde torenlerde yalakalik yapip baskanin dibinde olan kadin kolları,insanın temel ihtiyaci olan su biz türk milletiyiz, çekimser oy verenler sizedé yazık boşuna oturmayın o okoltukta kendi çocuklarınıza boyle bir şey yapilsa ne yaparsiniz.cevap verin
    • Cabbar Candemir23 Kasım 2021 . 10:05

      Dijital Su sayacı evin içinde banyoda, Saati değiştirsek memur sayacı nasıl okuyacak ? Sayacı değiştirince saati dışarıya almak çok fazla maliyetli ve uygun yer yok. Zamlı fiyat anayasaya aykırı. Biri bu adamı durdursun.
    • tespitçi23 Kasım 2021 . 09:11

      Alınan bu kararlar özellikle su ücretine yapılan zam insanların yaşam hakkının gaspıdır. Bu karar evet oyu verenler ileride yargılanabilir.
    • Cöle23 Kasım 2021 . 08:59

      O soldaki küçük fotoğraf olayı özetlemiş..
    • Cöle23 Kasım 2021 . 08:55

      Yine biryerlerde bir fırfır dönüyor. Yakında çıkar kokusu..
    • Yazıklar Olsun23 Kasım 2021 . 08:12

      Utanmaz faşistler Bolu'nun yüz karaları,buna evet diyenlerden iğreniyorum, Allah sizleride aynı şekilde suyla, açlıkla imtihan etsin İnşallah.
    • Tebrikler23 Kasım 2021 . 02:57

      Tebrikler başkan.
    • Metin Çelik23 Kasım 2021 . 01:13

      İş Yeri açma, İş Yerlerinde Kaçak çalışma Belediye ve zabıta görevleri arasındadır. şehrimizde çok sayıda yabancı bulunmakta ve çalışmaktadır. iş yerleri olanlar var. bunlara denetim yok. ama Popülizme gelince şov yaparlar. Yabancılar şehrimizde almadık toprak bırakmadı ülke sömürülüyor Hastanelerde Yabancıların kuyrukları Tüketim mallarında öncelik ev arsa daire yabancılar alıyor bunları perdelemek için şov yapmışlar
    • Metin Çelik23 Kasım 2021 . 01:10

      Deli Kaymakam Filmi gibi olmuş. Hak etmeyen insanlara makam mevki verirseniz sonuç böyle olur. ne oldum delisi derler ya. Başkan ve Meclis üyeleri üzerine alınmasınlar. Ülke Yangın yeri gibi Yazın her yer yanıyordu sonra ekonomi yanmaya başladı bu karara evet diyenler insanlık değerlerine saldırdığı için utanmalıdır insan haklarına ve evrensel yaşam haklarına saldırıdır. Faşizancadır. bunların da ötesi Terbiyesizliktir. Nedinine gelince
    • Toklu22 Kasım 2021 . 23:55

      Bu karara imza atanların başı ciddi derde girecek. Demedi demeyin.
    • YOR UM SUZ22 Kasım 2021 . 23:52

      LAİLAHE'İLLALLAH=ALLAH BİRDİR HAKTIR VE GERÇEKTİR