Gazetenize sahip çıkın!

Yok böyle bir park !

Yok böyle bir park !
    27 Kasım 2021

    Yok böyle bir park ! Bugün Bahçelievler Muzaffer Işın ...

    Yok böyle bir park !Yok böyle bir park !

            Yok böyle bir park !

            Bugün Bahçelievler Muzaffer Işın Caddesi’nde çekildi bu fotoğraflar. Otomobili park edip inen sürücü, “Hemen geleceğim” hesabı kapısını açık bırakıp gitti.

              Bu sırada kaldırımda yürüyen vatandaşlar, yaya trafiğini tamamen kesecek şekilde park eden otomobilden geçemeyince kaldırımdan yola inmek zorunda kaldılar.

             Yola inen ve yoldan yürümek zorunda kalan yayalara araç çarpsa suçlu kim olacak?

             Yaya vatandaş kaldırımdan yürümesi gerekirken, mecburen yola atlıyor.

             Aynı şekilde ve aynı anda yine Muzaffer Işın Caddesi’nde kaydettiğim ikinci görüntüde bir minibüs yine kaldırımı keserek park etmiş durumda.

              Bolu’da trafik ekipleri bu tür ihlalleri neden görmüyor neden bunlara ceza yazılmıyor?

              Trafik ekiplerinin park cezası yazdığı bir yer varsa o da pazartesi günleri Bolu Pazarı’nın giriş tarafındaki Stadyum Caddesi’nde yolun kenarına çekilen araçlara ceza yazılıyor.

    • Bolulu1427 Ocak 2022 . 01:58

      Bu cip mi la bunun vergisi coktur ha..
    • lokma16 Aralık 2021 . 10:53

      reha muhtarın bi lafı aklıma geldi şimdi, ne demişti '' way ayı way ''
    • Metin kaloğlu 29 Kasım 2021 . 21:31

      Lütfen tüm haberler için diyorum bu yorumları yapanların gerçek isimlerini ve e mail adreslerini belirtin kaç delikanlı var görelim böyle asansörlü bilmmemneci kalmasın Metin Kaloğlu
    • Sana ne lazım29 Kasım 2021 . 19:21

      Kazım, bok atma Yuffkacıya girmiş
    • kazım 29 Kasım 2021 . 16:07

      numune pastanesinden kaynaklanan bir durum
    • YAMAN29 Kasım 2021 . 12:23

      Polis bunlara ceza kesemez. Şahini-Torosu olan gariban vatandaşa ceza keser. Bir kaç önce arabasında yangın tüpü yok diye adama ceza kesip karga tulumba arabaya soktular. Polis aynı muameleyi yapsan bakalım Mercedese-BMW ye binene. Yapamaz gücünüz garibana yeter. Aracını buraya cekip gidenin aracını cekeceksin, Hataı parktan cezayı kesececeksin. Polis-Zabıta işini yapacak
    • İsim (Gerekli)29 Kasım 2021 . 10:00

      200 300 tl ceza birşeyi değiştirmez. boyle park yapanlara trafik cezası işleyenlere eğitim gelmeli hafta içinde bir saatte zorunlu olarak 10 ders 15 ders mesaisini bıraksın gelsin bakalım.
    • bolulu28 Kasım 2021 . 18:54

      boşunamı suv araba aldı. kaldırıma çekmek için.
    • haklı28 Kasım 2021 . 18:06

      YA GEÇEN UMUMİ TUVALETE GİRDİM. İNSANLAR TUVALETLERİNİ DOĞRU YAPAMAMIŞLAR. BU NE REZİLLİKTİR BAŞKAN NİYE İLGİLENMİYORSUN BİZ SENİ NE İÇİN SEÇTİK. SOYTARILIK YAPMA İŞİNİ YAP BİR DAHA O TUVALETLERİ ÖYLE GÖRMEYEYİM...............
    • ahmet28 Kasım 2021 . 13:47

      Duyarlılığı olan vatandaş par edecek yer bulamazsa iki üç sokak dolaşıp arabasını park ederken, duyarsız kendini beğenmişler yayaların geçiş noktasına, engelli arabası veya bebek arabasının geçebileği kaldırım inişlerine park yapmaktalar. Bu tür insanları duyarlı ve vicdanlı olmaya davet ediyorum.
    • Erkan Turk28 Kasım 2021 . 13:21

      Mobeseler ceza kesmeli. Pes valla yuh
    • gövel28 Kasım 2021 . 12:50

      Bolu'da trafik polisi var mı? Koleksiyoner emniyet müdürümüz bu haberleri okuyor mu?
    • KÖYLÜ28 Kasım 2021 . 11:55

      ADAMLAR YOLUN ORTASINA PARK EDİP SİTELER CAMİSİNE CUMA NAMAZINA GİDİYOR KULHAKKI YİYORLAR DÖNER KAVŞAĞIN ORTASINA PARK EDİYORLAR TRAFİĞİ AKSATIYOR AMA NAMAZ KILIYORLAR BÖYLE GİDERSE CUMA SAATİNDE KAVŞAĞI TAMAMEN KAPATIRLAR ÇÜNKÜ KİMSE BURAYA PARK YAPILMAZ DEMİYOR KUL HAKKI YEMEK GÜNAH KUL HAKKI YEMEK HARAM...
    • EMEKLİ28 Kasım 2021 . 11:41

      OTOPARKLAR PAHALI
    • Acil Çözümler28 Kasım 2021 . 09:51

      Bolu'da acilen Düzce'deki gibi küçük dolmuş tarzı minibüslerin sık gelecek şekilde devreye alınması, Bolu'nun her yerine ulaşacak şekilde dolmuş hatları açılması, Büyüksu deresine karışan atık suya çözüm bulunması ve uygun fiyatlı otoparkların açılması gerekiyor.
    • Davut 28 Kasım 2021 . 08:53

      Şarlatanlık yapacağına seçtiğiniz şahıs asli görevini yapsa bu sorunlar çözülür.lakin o soytarılıkta benim yeteneğim var deyim saçma sapan işlerle meşgul
    • Bolu28 Kasım 2021 . 08:21

      Kimse vebal almak istemiyorsa mümkün mertebe kaldırıma park etmesin. Yayanın bu nedenle başına gelecek sıkıntıdan direkt sorumlu olur. 100-150 m uzakta yer arasın yine de bu vebale girmesin. Kimin başına ne geleceği belli değil. Bu konuda daha hassas olunursa toplum kendine iyilik etmiş olur.
    • Köroğlu28 Kasım 2021 . 05:38

      Pes doğrusu,bu araç ve sahiplerini her platformda ifşa etmek gerekir.Kanunlar ve kurallar kimler içindir? Sormak lazım araç sahiplerine.
    • EMEKLİ28 Kasım 2021 . 00:11

      CEZA GARİBANA
    • dede27 Kasım 2021 . 23:56

      ooo sen gel kalıcı konutlar bulvarında ki kelli felli özel! cepli cafelerin önüne bak..
    • Mehmet27 Kasım 2021 . 23:37

      Han beye tamamen katılıyorum. Ancak bu şekilde de bırakılmaz
    • Uğur27 Kasım 2021 . 22:23

      Lüks arabalara ceza olmaz ülkemde olan garibana olur o da kurallara uyduğu için :)
    • Mobese27 Kasım 2021 . 22:16

      Mobeselerde hersey tespit ediliyor ceza neden kesilmiyor?
    • HAN27 Kasım 2021 . 20:41

      Trafik sorununu ceza yazarak çözemeyiz. Şehir planının mantıklı yürütülememesinin sonucu bunlar. Şehri tam ortada sıkıştırmaya çalışıyoruz. Bolu hiç kuzey güney batı doğu yönünde yapılaşmıyor. Haliyle insanların en sık uğradığı çarşı pazar, hastane, kamu binaları bir noktada olduğu için insanlar park yeri bulamıyor. Gün geçtikçe de içinden çıkılmaz hale geliyor.