Gazetenize sahip çıkın!

Belediyenin Prensleri 

Belediyenin Prensleri 
    2 Aralık 2021

    Belediyenin Prensleri Belediye Şirketleri Bolu Bel - Boluyu Seviyorum ...

          Belediyenin Prensleri 
          Belediye Şirketleri Bolu Bel - Boluyu Seviyorum ve Kooperatiflerde yönetimlerde kimler var kimlerin yakınları var ve ne kadar huzur hakkı alıyorlar? 
           Berk de bulunan 38 adet mantar üretim çadırları kimler adına işletiliyor?
           Tanju Özcan’ın makam şoförünün eşi hangi şirkette yönetim kurulu üyesi?

           Kiralık Belediye araçları kimlere özel olarak tahsis edildi…
           Tahsin Mert KARAGÖZ. Paşaköy'ün delikanlısı Tahsin 4 ayrı yerden ne kadar geliri var. Sık sık Belediye'den kendisine tahsis edilen araçla At Yaylası'nda görülüyor. Belediye'nin At Yaylası'nda bilinmeyen bir yatırımı mı var? 
           Karagöz; Bolu Belediyesi Meclis Üyesi, Kooperatif Genel Müdürü, Belediye Genel Koordinatörü, Bolu Bel Şirketi Yönetim Kurulu Üyesi.
    Kardeşi de Mantar Üreticisi, Eşi Belediye Personeli. 

          ALİ SARIYILDIZ;
         Bolu Bel Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı, Boluyu Seviyorum Yönetim Kurulu Başkanı, Ali Sarıyıldız iki şirketten ne kadar maaş alıyor? Akrabaları eşi dostu Belediye şirketlerinde çalışıyor.

          Tanju Özcan’ın kuzeni Sedat Gülener; Destek Hizmetleri Müdürü,
    Bolu Bel Yönetim Kurulu Üyesi - eşi de koopertifte çalışıyor.

          Okay Özcan, Uğur Şirin, Cevat Çatladı, Bahadır Acar Arçelik üzerinde bir köyde mantar işi yapıyorlar.
           Belediye'den 4 adet çadırı tadilat yaptırıp kiralık işletiyorlar. Lakin bu tadilat işlerini kendileri mi, yoksa Belediye imkanları ile mi yaptılar bilinmiyor. 

          Kalıcı konutlarda taksicilik yapan Turgut Özcana ne görev verildi? Belediyede verdiğiniz görevle ilgili geçmiş deneyimi neydi?
          Berk teki 38 adet mantar uretim çadırları kimlere ve çadır başı ne kadar ücret karşılığında tahsis edildi
          Reşat Şahin ve ekibi nerede, ne iş yapıyor? Belediye ile bir alakası var mı? İhale peşinde mi koşuyor? Halk arasında bir sürü dedikodu dönüyor. 

           Vatandaş olarak Belediye Başkanı Tanju Özcan'dan bu sorulara cevap vermesini istiyoruz ve merakla bekliyoruz. 

    • Aydın26 Aralık 2021 . 02:09

      Düzen aynı düzen sistem aynı sistem...Başa geçen kendine çevresine çalışıp küpü doldurma derdinde...kul hakkını yerseniz sonrası hesabı zor...
    • Tassoo17 Aralık 2021 . 20:02

      Tahsin Lisede her kılığa girdin ülke ocaklarında DSP ye transfer olan soytarı sonra CHP de tutunun. yalakalıkla o sıfatsızlıkla haksız yere nerelere geldin. ALAATINDEN FARKINIZ YOK delikanlılık. Gülesim geldi Delikanlı olan adam Yalan söylemez Hak yemez ve Garibanın yanında durur.
    • Yildiz 12 Aralık 2021 . 11:09

      Bu turgut ozcanin ne isler yaptigini bilenler yasayanlar var Kim buda belediyeye girdi tahsili gecmisi arastirilsin ben ayip soyleyemiyorum anlayan anlar cok zatif kalekrtli bu sahis ne isi var belediyede yakismiyor bunu takip edin gorun kim oldugunu
    • Ah tancu9 Aralık 2021 . 21:07

      Açlıktan nefesi kokan boluyu tokatlayan kim varsa tancunun yanında. Devamkeeee
    • Yeter5 Aralık 2021 . 19:49

      Bu Ali,sinsice ilerliyor tüm yakınlarını kilit yerlere getirmiş,dindarlık nerde kaldı Aliiiii, bak göreceksin bunlar senden bir bir çıkacak,buradaki ismi geçen hepsinecok dikkat
    • Real5 Aralık 2021 . 09:32

      Bu belediyede en çok parayı akraba şişko oğlan yiyor herhalde.birde karı koca müdür onlara BMW veriyorsunuz başkan herhalde.bunlar yanında yorende olmasa seni ebedî kimse yıkamaz da işte.
    • sabahattin5 Aralık 2021 . 01:28

      Ülkemizin ve toplumun en büyük sorunu tutuğu partinin mensuplarının yaptığı yanlışları bir türlü görmek istememesi malesef bu her partide var malesef şu son zamanlarda Bolu Belediyesinde olan rezillikleri daha evel olanları adam gibi tarafsız yazan kim var o bunun yandaşı şu bunun yandaşı herkes dürüst ve Adaletli olsa Ankaradaki lerde düzgün olmak zorunda toplum malesef bu çok yazık düzeleceğimizde yok
    • Hak el hak4 Aralık 2021 . 21:07

      Fetö itirafcisi Abdullahtamı yeni prenslerden baksanıza belediyeden ihale alanların başında geliyor.Haaaa birde Fetoden hukum giymis bir adama belediye başkanı Dagkentte 40p daire ihalesi vermisti.Ihale iptal olmus.Bunu delikanlı prensler ve prenssever başkan bir açıklayıversin.Diger gazrtecilere bişy demicem onların yatacak yeri yok
    • İsmail3 Aralık 2021 . 22:55

      Eee nedeolsa CHP bunları akp yapınca yaygarayi koparirlar kendileri yaparlar ama .zihniyet bu.
    • Vay canına3 Aralık 2021 . 22:42

      Tam yetkili müdureler .lüx araçlar birde arsa oldu mu tamam yatırım.Arkamiz sağlam diyorsunuz da hiç belli olmaz aldığınız ahlar çıkar birgün çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıkarsa üzülürüm. işin de gücünde olanları yediniz yazıklar olsun.bir düşünün bu dünyanın öbür dünyası da var
    • Alperciğim ETMEEE..3 Aralık 2021 . 20:41

      Alperciğim bi dününe, bide bugününe bak. Dün neredeydin? Bugün nereledesin? ETMEEE.. ETMEEEEEE.
    • Emrah tugaytimur3 Aralık 2021 . 19:05

      Akp varken g.. korkusuna konusamiyordunuz adam istihdam sagliyor halkin dili oluyor konuyor siz takdir edeceginize tasliyorsunuz demek adam dogru yapiyor meyve veren agac taslanur misali tanju baskanin da tahsin kardesimizinde hepsinin arkasindayiz yuru baskanim bu halk senin arkanda
    • Cumhur Bandakçıoğlu3 Aralık 2021 . 15:53

      Bir savunma yapmıyorum. Bilgi paylaşımı yapıyorum. 5393 sayılı kanunun 18. maddesine göre belediye meclisinin ve üyelerinin görev ve yetkileri bellidir. Bazı meclis üyeler Başkan tarafından farklı alanlarda görev ve yetkilendirilerek aktif görev yapabilirler. Geçtiğimiz hafta kooperatif faaliyetleriyle ve bütçesiyle ilgili meclise sunum yapılmasınI bizzat istedim.
    • Fatih yirmili3 Aralık 2021 . 15:34

      bolu icin gecesini gunduzune katan tahsin karagoz un sahsina yaptiginiz haberin gerceklikle uzaktan yakindan alakasi yoktur yalan yanlis yorum yapanlar once arastirin sonra insanlarin hakkina girin
    • Gerçekler3 Aralık 2021 . 14:41

      Ardemin ordaki mantar işletmesinide bi inceleyin Birde eş akraba ve prenslerden açılmışken resim hocasından neyin kalite kontrol müdürü olunur onu da çıkarıverin Allaaddine bi sürü salladınız adam 15 yılda bu kadar kayırmacılık yapmadı bu kadar alavare işleri duyulmadı demekki 5 sene sonunda neler duyucaz
    • ...3 Aralık 2021 . 14:22

      Uğur Şirin kim gerçekten Belediye çalışanı mi, öyle ise nasıl ihale alıyor. değilse niye hergün buralarda fink atıyor. Bahadır kooperatifin genel müdürü iken en yakın arkadaşım dediği Uğur Şirin nasıl kooperatifin ihalelerinden haberdar oluyor dahası ihaleler onun alabileceği gibi düzenleniyor ve nokta atışı ile ihale onda kalıyor Sahi bu kooperatif ne iş yapıyor Tutturmuşlar mantar da mantar Ne kazandırdınız bu işten Boluya arkadaş bu bi anlatıverin de herkes bilsin.
    • haluk3 Aralık 2021 . 14:05

      ya kalıcı konutlarda taksi cilik yapan kişiyi Belediye sıpora yönetici yapmak üstelik sıporla hiç alakası olmayan Tö.hangi liyakatı ile yetmedi belediyenin kiralık arabasını altına verdiniz geçenki rezillikdede biri ağzını burununu kırmış hala utanmadan bu adamı orda tutuyorsunuz Bolu küçük yer her şey duyuluyor bu sizi bataklığa getiriyor yazık çok yazık
    • ...3 Aralık 2021 . 13:57

      Sayın Cumhur Bandakçıoğlu, Siz de bu yönetimde çalışan bir yetkili olduğunuzdan ve bildiğinizden Tahsin Mert'in görevini ve sorumluluklarını savunuyorsunuz, ya diğer kişiler ile ilgili ithamlar. Mesela kooperatifte çalışan Bahadır, Cevat ikilisinin mantar çadırları araştırılıyor mu, bu çadırlarda çalıştırdıkları belediye işçilerine ne kadar ücret ödüyorlar, bu çadırlara ne kadar ödeme yaptılar. Ayrıca daha önce gündeme gelen ihale kralı Uğur Ş
    • ALPER YILMAZ3 Aralık 2021 . 13:34

      SEN İSMİNİ YAZ HAPŞU BAK BEN ADIMI YAZIYORUM. EVET DOĞRU TANIYOSUN BENİ ASLAN. MAHMUT ABİYLE ORTAK GAZETEMİZ VARDI. DAVALARDA AÇILDI. SEN RAHAT OL BİZ BİŞEYDEN KORKMAYIZ.
    • hapşu3 Aralık 2021 . 12:15

      Alper Yılmaz isimli şahıs en sanırım bi zamanlar Bolu Bakış diye gazete çıkardıyordun Tanju başkana atıp tutuyordun ne oldu aslan parçasıda şimdi aynı safa geçiverdin.Yoksa açılacak davalardan mı korktun? Bolu küçücük köy millet kimin kiminle ne yaptığını iyi bilir.Komik olmayın.Bırak Tahsın kendisi açıklama yapsın.
    • ALPER YILMAZ3 Aralık 2021 . 12:03

      KÜÇÜCÜK BİR ODADA TAHSİN MERTİN KARDEŞİ MANTAR İŞİ YAPIYORDU. LAFI SÖZÜ OLMASIN DİYE ONU BİLE BIRAKTILAR, BÖYLE DÜZGÜN Bİ ADAMDIR TAHSİN. TEKRAR DİYORUM KUL HAKKINA GİRMEYİN.
    • Cumhur Bandakçıoğlu3 Aralık 2021 . 11:30

      Tahsin Mert Karagöz, evlendiğinde eşi Bolu Belediyesinde çalışıyordu. Kendisi şirket yönetim kurulundan ayrılmıştır. Bolu Belediyesine ve kooperatife bilfiil mesai vermektedir. Hayvan hakları komisyonu üyesi olaraki, At Yaylasının Belediye mücavir alan sahası içinde olması gereği orda bulunması son derece normaldir. 4 yerden maaş aldığı doğru değildir. Belediye Meclis Üyeleri'nin kamuoyu önünde mercek altındadır eleştirilmeleri normaldir. Lakin bunlar g
    • ALPER YILMAZ3 Aralık 2021 . 01:03

      TAHSİN MERT KARDEŞİMDİR. BEN RUMUZ BİLMEM İSMİM ORTADA, TANIYAN İYİ TANIR. TAHSİNİ TANISAYDIN İNAN Kİ ŞU HABERİ YAZMAZDIN. İFTİRA ATMAYIN! KARDEŞİ MANTAR İŞİNDEN PARA KAZANMAK İÇİN GECESİNİ GÜNDÜZÜNE KATIYOR. EŞİ ZATEN EVLENMEN DE BELEDİYE ÇALIŞANIYDI. KUL HAKKINA GİRMEYİN, HAKSIZLIK YAPMAYIN. TAHSİN MERT GİBİ DÜZGÜN ÖTESİ BİR KARDEŞİMDİR. YİNE DEDİĞİM GİBİ RUMUZ KULLANMAM. İSTEYENE NUMARAMI DA YAZARIM. HAKSIZLIK YAPMAYIN, TEKRAREN SÖYLÜYO
    • Taner3 Aralık 2021 . 00:55

      Bu Beykozlardan Okay AKP li Alaaddin Yilmaz zamanında belediyede işe girmisdi.Hatta aracı da gazeteci Caner olmustu şimdide CHP uzerinden belediyede kadro aldılar.Bu nasıl garabet bir iştir?
    • Uğur3 Aralık 2021 . 00:11

      Uğur şirin in kıbrıscıktaki kompost tesisi ile bağı nedir? Bahadır acar ile ilişkisinin altında ne yatıyor? Bu sorular da yanıt bulmalı
    • Şirin3 Aralık 2021 . 00:05

      Bahadır ile Uğur Şirin arasındaki bağlantı önemli !
    • Dmn143 Aralık 2021 . 00:01

      Medem o kadar biliyorsunuz Alaaddin Yılmaz zamanında belediye de 3 ay taşeron olan sonra kadroya geçen kişileri araştırıp yazın biri tapuda memur oldu
    • Layla 2 Aralık 2021 . 22:40

      Tahsin ne cevher varmış sende de maşallah maşallah Allah yolunu açık etsin İsmail özgüneyyli ne oldu yediği dayak izleri silinmedi herhalde onu bolu da gezdirmeyeceklermis öyle deyalla senin belki hovarda ilişkilerin olmayabilir ama sende bir gün bir yere toslarsin taksici pehlivan Turgut kilicdarogluna sövüyor dün ne güzel mükafat kazandın sende ali bahadir Cevat Reşat kupler dolmadı galiba haram zıkkım olsun ahlak yoksunları Okay Hüseyin Aykan Caner sizede haram olsun
    • Analizci 2 Aralık 2021 . 22:14

      Ali sarıyildiz dortdivanlu adem efendinin çırağı idi ne özelliği varda bu adam iki şirketin yönetim kurul başkanı olmuş bir kere bu adamı CHP içinde giren varsa beri gelsin bellikl tanjuya iyi nema kazandırıyor ali çıkar bunlar senden senden çıkmazsa çocukların dan çıkar bu devran döner abisinin sem CHP li değil AKP lisin zaten Tanju inşallah ihraç edilirsin bu beslemeleri de atariz biz şuursuzca yiyin belediye yi
    • Bolum2 Aralık 2021 . 22:08

      Midye tavuk satan pasakoylu Tahsin mert karagöz un aldığı unvanları bak la sen liseyi zor bitirdin şimdi açık öğretim okuyorsun Tanju efendiye yalakalıkla buralara geldin Tanju tuvalete gitme dese gidemezsiniz CHP dışında hiçbir partiye oy vermedim şimdiye kadar şimdi vermeyeceğim ne la bu yemenin de bir ölçüsü olur 4 maaş altında araba at yaylada kafa çek tek özelliğin tuncuna yalamak kongrelerde övmek Facebook ta yalakalık yapmak ka Bi gidin gelmeyin bi daha
    • Taksici t.ö.2 Aralık 2021 . 21:09

      Belediyede en önemli işi taksici t.ö. yaptığını düşünüyorum; İNCE İŞLERDEN sorumlu genel müdür mü acaba diye düşünüyorum,
    • Tombul adam2 Aralık 2021 . 19:11

      Bu tombul adam incelenmeli bastığı yerde ot bitmez bunun.tas basmayı yedi şimdi de kooperatifi yer kesin.sulalesini yedirdi.mantardan yiyordur kesin . orası da batar nereye gitse batırdı.burasi incelenmeli giren işçi çıkarılıyor.mudurlerin sülalesi devam ama nedense .mumunuz yatsıya kadar yansın
    • Vatandaş2 Aralık 2021 . 18:55

      3 maaş 4 maaş 5 maaş alıyorlar diye bağırıyorlardı şimdi boluyu bolunun evlatlarımı yiyor die sorarlar parayı gören davasını özünü unutuyor.
    • Sülü2 Aralık 2021 . 18:26

      Yazılanların hepsi doğru eksiği var fazlası yok. Belediye çalışanları arasında haksızlıklar, adam kayırmalar diz boyu. Satın alma müdürünün işe aldırdığı yakınlarına hiç dokunulmuyor mesela.
    • Bolulu vatandaş 2 Aralık 2021 . 17:39

      1980 öncesi kamu iktisadi devlet kuruluşları iyi işletilmediğinden bu kurumlar satılarak özelleştirilmiştir. 1980 öncesi aynı zihniyet, bütün belediyelerde fazla personel çalıştırarak, devletimizi zarara uğratmaktadır. Her şeyin adaletli olması lazım.
    • Adalet2 Aralık 2021 . 16:52

      Chp geçmişi olmayan bu Ali Sariyildizin vazgeçilmezligi nedir, eşi akrabaları ve mükellefleri Belediyeye bi güzel çökmüşler galiba, kendileri nemalanan birde eşler nedir haram zıkkım olsun,Tanju bey açıklama lutfen
    • YAMAN2 Aralık 2021 . 15:59

      Belediye koop kimler çalışıyor. Kadro alımı için sınav vb yapıldı mı ? Belediye başkanını Halk seciyorsa bu koop. kim çalışıyor halkın bilme hakkı vardır. açıklayın görelim bu şirkette kimler çalışıyor ?
    • Aladağ 2 Aralık 2021 . 15:47

      Ah Başkan ah, sen ancak sokaktaki avamı kandırırsın tvye çıkıp. Az çok kitap okumuş, tahsilli insanlar senin ne olduğunu anladı ama işte ülkenin ekserisi takım tutar gibi parti tutuyor. Bu hem iktidar kanadında hem de muhalefet kanadında aynı. Küçük bir kitle halkın çoğunu ayakta unutuyor. Sabık başkan sayesinde birileri dört köşe oldu şimdi sıra tanju başkan ve avanesine geldi. Yeme sırası onlarda. Namaz kılan ekip dört köşe oldu şimdi sıra meyhane tayfas
    • YAMAN2 Aralık 2021 . 14:43

      Tanju Özcan , sıgınmacı konularını sürekli gündemde tutup gündem dışında yandaşların belediye veya belediye şirketlerinde çalıştırmaya başladı. Gerçekten merak ediyorum, Belediye veya belediye şirketlerinde CHP - IP Meclis üyelerinin kaçının çoluğu-cocuğu eşi - gelini çalışıyor. Tanju Özcan Bolunun bir kurusunu yedirmeyeceğim dedi. kim haksız yere işe girmiş bir lira kazanç elde etmişse haram zıkkım olsun.
    • 2 Aralık 2021 . 14:00

      Saray soytarisi bunlar bence ne prensi be