Gazetenize sahip çıkın!

Yılın Doktoru siyasete soyundu

Yılın Doktoru siyasete soyundu
    31 Aralık 2021

    Yılın Doktoru siyasete soyundu Türkiye’de 2016 yılında yılın Doktoru ...

           Yılın Doktoru siyasete soyundu

            Türkiye’de 2016 yılında yılın Doktoru seçilen Genel Cerrahi Uzmanı Hikmet Ertan, Emekli olduktan sonra Özel Çağsu Hastanesi’nde hastalarına şifa dağıtmaya devam ediyor.

             Başarılı Doktor Hikmet Ertan siyaset sahnesinde de toplum hizmetinde yer almak için bugün İYİ Parti’ye üye oldu.

             İYİ Parti’de bugün yapılan törende hazır bulunan Muğla milletvekili Metin Ergun’un taktığı rozet ile hayatında yeni bir sayfa açan Dr. Hikmet Ertan, bundan sonra siyaset sahnesinde ben de varım dedi.

    • Serpil ERTAN9 Ocak 2022 . 16:36

      Doktor bey dogru zamanda,dogru yerde bulunmasıyla en dogru kararı vermiştir .Dik duruşuyla bu ülkede dik duranların sesi olmuştur .Yolun açık olsun güzel insan .seninle gurur duyuyoruz abimm
    • Ali7 Ocak 2022 . 15:33

      Ne işi varmış fetönün partisinde yoksa odamı haşhaşi
    • Ayşe7 Ocak 2022 . 07:32

      Başarılı doktorumuzu tebrik ediyorum Allah yolunu açık etsin
    • Emine Ozan Yılmaz4 Ocak 2022 . 10:42

      Doktor kardeşimizi tebrik ederim hayırlı olsun. Başarılı çalışmalarının devamını dilerim.
    • Yeseye3 Ocak 2022 . 13:06

      Bos vatan sevicilik moda olmus. Cikarcilik yalakalik vatan sevicilik olmus. Vatanini sevmek vergi Vermektir. Calismaktir. Hirsizi kollamak degil cezalandirmaktir. Yanlis yapana kelam edebilmektir. Benim namussuzum deyip göz yummamaktir. Bu memleket bu hirsiz bozuntularindan da sagte vatan sevicilerdende kurtulacaktir. Er yada gec
    • Yeseye3 Ocak 2022 . 12:15

      Sabahtan Aksama A haber Trt haber dinleyipde okudugunuda algilamaktan aciz cikarci vatan derken vergisst kaciranlari kaale almamak gerek.
    • Doğrusu3 Ocak 2022 . 09:48

      Siyasetin artık dürüst, kafası çalışan, vatanını milletini seven adamlara ihtiyacı var. Hikmet ERTAN Hoca da bunlardan birisi. Hayırlı uğurlu olsun.
    • Taner2 Ocak 2022 . 20:45

      HDP ile birlijte açılım yapan AKP millet Hikmet hocaya ne isin var bu partide diyor.Allah size akıl fikir versin.Bu kadar gercegi bile goemezden geliyorsunuz ya.
    • sabahattin1 Ocak 2022 . 23:58

      Hangi partiye gitiği deyil mesele gitiği parti hdp ile iş tutuyorsa benim gözümde hiç dir yazık çok yazık hdp ile kim işbirliği yaparsa ben oy vermem
    • Hasta1 Ocak 2022 . 19:41

      Yaa hocam seni severiz. Nazarımızda izzet-i itibarın yüksek. Ne gerek var böyle gereksiz hareketlere bilmem ki. Senden dolayı katıldığın yerin itibarı artar. Fakat oradan dolayı senin itibarın azalır. Sana sağlık ve iyilik dilerim ama partiye oy isteme. İçinde sen olsan bile! Üzüldüm.
    • GERÇEKLER 21 Ocak 2022 . 18:25

      yaaa kardeşim hdp yle ortaksınız falan filan zamanında savunduğunuz partı pkk denilen şerefszleri davul zurnayla bu ülkede karşılamadımı devletin savcılarını ayaklarına götürmedimi kurudan konuşun başka bi işe yaramasınız iyi alıştınız miletin aklıyla oyun oynamaya türkiye tarihinde en büyük pazarlığı yapan belli pkk yla Gerçek e cevap benden ols
    • Gerçek e cevap benden ols1 Ocak 2022 . 13:33

      Arkadaş gerçekler acıdır İmamoğlu pervin buldan la meral in kadınlar gününü kutlamadımı istediğiniz kadar inkar edin hdpkk nın ortağısınız yalanmı siz milleti aptal mı zannediyorsunuz kendinizle karıstırmayın milletimiz basiret sahibidir siz kafanızı istediğiniz kadar kuma gomebilirsiniz bu vatanı abd ye uydu yapamayacaksınız
    • Dedeye özür1 Ocak 2022 . 13:21

      Dede 2.yeseye cevap ti sizle alakası yok başlığa yeseye cevap yazmam gerekiyordu haklısınız özür dilerim
    • Aladağ 1 Ocak 2022 . 12:06

      Parti olmaktan çıkarması ve kadroları gençleştirmesi. Örnek olarak akp içinden çıktığı milli görüş hareketinden kendini soyutlayıp kitle partisi haline gelmişti. Aynı şeyi iyi parti de yağabilir. Ama bunun için önce partideki mhp kökenli siyasetçilerin etkinliğini azaltmalı, kadın ve gençlere daha çok alan açmalı.
    • Aladağ 1 Ocak 2022 . 12:04

      Yorumlara bak, yorumlara. Hep aynı ezbere yorumlar. Burda tek sıkıntı iyi partinin içinden çıktığı partinin hatalarını yapmaması. Daha kapsayıcı bir dil kullanıp kitle partisi olması. Bunun birinci yolu partiyi geniş katılımlı, farklı görüşlerden insanlara açmak. Ötekileştirici dili bırakmak, devlet ile araya mesafe koymak. En önemlisi de partinin içinden çıktığı hareketin önceki on yıllarda yaptığı hataların muhasebesini yapması. Bunun dışında parti
    • Gerçek1 Ocak 2022 . 07:28

      Ahmet in ne kadar zoruna gitmiş yaaaa.Ulan düdük senin zihniyetin belli.Sen çayını iç ağ babanla otur yerine.Anladın küçük beyin.
    • dede1 Ocak 2022 . 01:29

      sadece kütüphanemdeki kitap sayısı 3 binden fazla (imla kaidelerine bilerek uymuyorum)...birilerinin bitirdiği üniversiteleri biitireli 2022-1976=46 yıl olmuş biz hendesede biliriz aritmetikte..tabiat bilgisi de biliriz botanikte tarih bilgimiz cumhuriyetle sınırlı değil...benim yaşımdan çok kitap tabii olarak okunur, her mektepte 10 kitap olsa 10 mektepte 100 eder..ee bende 100 yaşında değilim tevellüdüm o kadar eski değil..akıllıyım demek aptallığa delalettir...tartı
    • Yeseye 31 Aralık 2021 . 22:32

      Senin yaşından çok kitap okumuslugum vardır iki üniversite bitirdim benim için bunlar önemli değil vatanımı milletimi satanlarla bir olmaktansa cahil olmayı yeğlerim insanlara tepeden bakmıyorum sizin zihniyetiniz dağdaki çoban la benim oyum birmi dağdaki çobanlar en azından namusu ile para kazanıyorlar vatanını satarak değil hodri meydan istediğin yerde istediğin konuda tartışalım bakalım kaç kitap okumuşsun zavallı ukala
    • Ahmet Çetin31 Aralık 2021 . 21:32

      Sevgili hocam başarılarının devamını dilerim.
    • dede31 Aralık 2021 . 20:52

      milleti yorumlarına cahil diyen bir ukela...o cahil dediğin avam ben asafım diyen sonradan görme varlığı payesi ile orta yerde adam diye dolaşan çok kişiyi cebinden çıkarır...her kes kendine benzeyeni bulur dr da bulmuş...meral başbakan olacak..çakma milliyetçiler ve hewal seviciler...kol kola..
    • Yeseye 31 Aralık 2021 . 19:01

      Su yorum yapan kisicikler acaba ellerine bir kitap alip herhangi bir konunun arastirmasini yapmismi? Iddaa ediyorum hepsi cahil cep telefonu hastasidir. Arastiir. Yaz ve konus
    • orhan31 Aralık 2021 . 18:51

      Hikmet bey okumuş tahsil yapmış, bilgili kültürlü şehrimizde sevilen biri sizemi soracaktı hangi partiye gideceğini en doğrusunu kendisi bilir Allah yolunu açık etsin
    • GÜNGÖRMÜŞ 31 Aralık 2021 . 17:40

      SAYIN DR HİKMET BEYİ KUTLUYORUM İYİ YERDE OLDUĞUNUZU DÜŞÜNÜYORUM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM
    • Alim31 Aralık 2021 . 17:37

      Yargı kararı kesinleşmeden siyasi partileri bu partilerde siyaset yapan insanları çala kalem cumlelerle eleştirmek şuurlu insanların işi olamaz bir müslümanın hiç işi olamaz.Olsa olsa bu şahıslar menfaatperest TROLLLER olur
    • İbrahim 31 Aralık 2021 . 16:44

      Siyasete girmek yanlış, hele bu partiden, daha büyük yanlış. Çünkü bu ip'lilerin kimlerle beraber olduğu,kimlerden emir aldığı,kimlerden finans sağladığı vs vs vs. Çok yanlış tercih olmuş.
    • Metin Çelik31 Aralık 2021 . 15:19

      Yıllarca Şehrimizde Binlerce Hastamıza Şifa olmak için gecesini gündüzüne katlayan bu güzel doktorumuz Tercih hakkını kullanmış Siyasi bir partimize üye olmuş belki ilerleyen zamanda siyaset yapacak Kendisinin son derece güvenilir ve halka hizmet veren ve onu tanıyan bir vatandaş olarak Yolu açık olsun Başarılar Temenni ederim. Bugün Milliyetçi cephede Yarın özgürlükçü Atatürkçü cephe ile Yolların kesişeceğini Fark eden güzel insan Hayırlı olsun
    • Ahmet31 Aralık 2021 . 15:16

      Diyarbakır belediye başkanı na devlet görevlilerinin isimlerini veren şerefsiz vatan haini gazeteci musvedddesini onun babası fetoyu avradı 15 temmuz un başbakanı bı onun için hdpkkk ile ortaksınız onlarında unutmadı bu millet onlar ne yaptıysa millete soylerek yaptı ya siz hep gizli kapılar ardında PKK Amerika şeytanın bı kolu feto diğer bir kolu aslında bunlar kardeş Fetonun partisi olduğunuz için kardeşiniz milleti milliyetçilik ayağına aldatmayin
    • dede31 Aralık 2021 . 14:57

      bacılarımıza sahip çıkmamız lazım..bunların kelli fellileri küfürbaz...çakma milliyetçi...meralin fatihi yunanistana gidiyor orada ki soydaşlarımızı görmezden geliyor tek kelime etmiyor...gayeleri Türkiye değil iktidar olmak..ayda 4-5 kez abd elöisi ile gizli görüşenden bu memlekete ne fayda olur...pkk-pyd-abd- esat-ermeniistan-yunan-rum-dhkpc-sol-lbgt-kemalist-iyi-chp-hdp-kapitalistler-ham yobazlar ne kadar varsa hepsi Erdoğan gitsin diyor bunları bir arada tutan ne?
    • Serpil ERTAN31 Aralık 2021 . 14:47

      Canım abim seninle gurur duyuyoruz yolun açık olsun bu ülkenin senin gibilerine ihtiyacı var
    • AHMET'e31 Aralık 2021 . 14:18

      "Ahmed" efendi; PKK lıları sınırda törenle karsılayanları, Öcalanın mektubunu taşıyıp, kardeşini devletin Tv'sine çıkaranları ve onlara destek cıkanları unutmadı bu millet..
    • Ahmet31 Aralık 2021 . 12:39

      ABD güdümündeki Fetonun partisi 15 temmuz un başbakanı hdp nin ortağı ben Mehmet değilim ama vatanını milletini seven herhangi bir parti olurdu şehit yakınına şoven tiyatrocu ipsizler sadece şehit yakınına sovmedi hazine arazisi ne çöktü gazeteci dovdurdu meralinizin yanından ayırmadığı lutfucugu ya başkan yardımcısı Ahmet vardı milletvekili adayı da yapardiniz anlaşıldı
    • Cemil31 Aralık 2021 . 12:08

      Çok sevdiğim bir adamdı.üzüldüm..partili olmak ona yakışmadı..partiler halk nazarında ikbal arayanların yerleridir.onun böyle birşeye ihtiyacı yok..Vatan millet için demesin.,mensubu olduğu parti vatan hainlerinin her an cansuyu..çokyazık …!!
    • nem e lazım31 Aralık 2021 . 12:01

      şifa allahtandır doktorlar tedavi ederler.
    • Yılmaz Yücel31 Aralık 2021 . 11:07

      ÇOK İSABETLİ BİR PARTİYE GİRMİŞ .TEBRİK EDERİM