Gazetenize sahip çıkın!

Akla ve mantığa aykırı karara yargı DUR dedi !

Akla ve mantığa aykırı karara yargı DUR dedi !
    1 Ocak 2022

    Akla ve mantığa aykırı karara yargı DUR dedi ! ...

          Akla ve mantığa aykırı karara yargı DUR dedi !       

           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın akla ve mantığa aykırı olmasına rağmen, Belediye Meclisi'nde kabul edilen suyun metreküp fiyatının 2,5 dolara yükseltilmesi ve nikah ücretlerinin 100 bin lira yapılmasına yönelik karar için yürütmeyi durdurma kararı verildi.         

             Bolu Belediye Meclisi'nin kentte yaşayan yabancı uyruklular için dolar üzerinden belirlenen fiyat tarifesi mahkeme engeline takıldı. Bolu İdare Mahkemesi, yabancılar için suyun metreküp fiyatının 2,5 dolara yükseltilmesi ve nikah ücretinin 100 bin lira yapılmasına yönelik karar için yürütmeyi durdurma kararı verdi.

             Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın yabancı uyruklu kişilere 10 kat daha pahalı su ücreti ile nikah ücretlerinin arttırılması konusundaki teklifi Belediye Meclisi'nde kabul edilmişti. Bütçe görüşmelerinde kabul edilen Fiyat-Tarife Cetveli'nde yabancı uyruklu kişilerin nikah ücreti 100 bin lira olarak belirlenmişti.

    • VEHAP HAKVERDİ3 Ocak 2022 . 13:30

      bu ülkeye askerlik yapma vergi verme, sonradan gel otur bu halkının vergileriyle yapılan tüm hizmetlerden, yararlan, işte böyle bir dünya olmamalı da yapıldı, yeni dünya düzeni,,,*** bul bul ye bedel ödemeden yaşam hakkını bulduğun yerde bedelsiz kullan.
    • Bolulu3 Ocak 2022 . 10:21

      show başka bir işi yok kendiside biliyor ne olacağını iş olsun milletin kafasını karıştıryor.Mülteci sorunu devlet sorunu Bolu belediyesinin sorunu değil devlet çözüm bulmalı her belediye kafasına göre davfranamaz bu bir suçtur.
    • Baloncular2 Ocak 2022 . 20:54

      Tanju Özcanın gazetecileri bu haberi neden yapmadılar.?Ne oldu gazeteciler şişirdiginiz başkanın havası söndū sizin sayenizde.Boş beleş haberlerle başkanı şişirmeye devaaaaammmmm...Siz şişirin cıkarın yukarı o çakılsın yere;))
    • Metin Çelik1 Ocak 2022 . 21:32

      Bu Kararın Yargıdan dönmeyeceğini iddia edecek bu ülkede bir tane adam bulamazsınız. Yargıdan döneceğini bile bile Meclis kararı alınması Bu tartışmanın üzerinde durmak istemem ancak AYIRIMCILIK ve NEFRET suçu ile YABANCI DÜŞMANLIĞI Suçlamaları ve Başkanlığı döneminde Yapılan Yanlışların içerisinde Başkana TCK nın ilgili Maddesince müeyyidelendirileceğini görüyoruz Temennimiz İnsanlar Ceza evlerine düşmeden Ya da başlarına kötü bir şey gelmeden Mantıklı yolu bulmasıdır.
    • Eski Belediyeci1 Ocak 2022 . 20:06

      Meclisi grubunda 2 CHP li, 1 İYİ Partili adam var onları dinle. Hata oranını düşürebilecek.
    • analiz1 Ocak 2022 . 18:02

      Tanju bey; bir dost bir CHP li olarak yazıyorum. İnanın bu tip çocuksu çıkışlar, haberler size puan kazandırmıyor. Belki bir farkındalık yarattığını sanıyorsun ama çevrendeki Yalaka takımından başka kimseyi mutlu etmediğin gibi KOMİK duruma da düşüyorsun. Siz bir Hukukçu olarak bu için zaten geri döneceğini biliyorsunuz. Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorsanız bu AKIL tutulması. Rica ediyorum size oy veren herkesi üzmekte komik olmaktasınız. Kendinize gelmen
    • Vatandas1 Ocak 2022 . 17:17

      Baskan demokrat adamdir,Adaletin kararina uyar.Yurutmeyi durdurma demek ben esastan karar verinceye kadar uygulama yapma demektir.
    • Sami1 Ocak 2022 . 14:31

      Hukukcu bir baskana yakısmadı