Gazetenize sahip çıkın!

Başkan’ın aceleciliği ve beceriksizliği Bolu’ya pahalıya patladı

Başkan’ın aceleciliği ve beceriksizliği Bolu’ya pahalıya patladı
    5 Ocak 2022

    Başkan’ın aceleciliği ve beceriksizliği Bolu’ya pahalıya patladı Belediye Başkanı ...

              Başkan’ın aceleciliği ve beceriksizliği Bolu’ya pahalıya patladı

               Belediye Başkanı Tanju Özcan, İş Merkezi inşaatına henüz başlanırken, esas para getirecek iş yerlerini proje üzerinden satmaya başlamıştı. 16.10.2020 tarihinde başlayan iş merkezi inşaatının 240 gün olan iş bitirme süresi, tabelaya göre 16.10.2021 tarihinde sona ermiş görünüyor. Ancak halen % 35 kaba inşaatı tamamlanmış olan iş merkezi inşaatının % 65’i duruyor.

              Alınan bilgiye göre; iş merkezinde esas para getirecek iş yerleri henüz daha proje aşamasında ucuz ucuz satıldığı gibi, diğer iş yerlerinin birçoğunun da satıldığı ifade ediliyor.

              İş merkezi inşaatının hali hazırda % 35 kaba inşaatı bitirilmiş olup, % 65’i ise duruyor. Tabelaya göre ise inşaatın tamamının 2 ay önce bitirilmesi gerekiyordu. Teslim tarihinde bitirilmediği gibi bu sırada inşaat malzemelerine % 100’ün üzerinde gelen zamlar nedeniyle Belediye’nin çok büyük bir zarar etmesi söz konusu olacak.

             BolununSesi Gazetesi olarak soruyoruz;

            *Peki Başkan Tanju Özcan bu zararı nerden ve nasıl karşılayacak?

              *Başkan’ın aceleciliği ve beceriksizliği sonucu oluşan bu milyonlarca liraya patlayacak büyük zarar, her zamanki gibi vatandaşın sırtına mı sarılacak?

              *Başkan iş yerlerinden toplam kaç liraya, kaçını sattı?

              *Satılmayan kaç lira değerinde kaç iş yeri var?

              *Ve en önemlisi inşaat malzemelerine gelen zamlardan sonra inşaatın bitirilebilmesi için daha kaç liraya ihtiyaç var?

              *Satılan iş yerlerinin geç teslim edilmesinden ötürü cezası var mı?

    • Bir vatandaş11 Ocak 2022 . 10:44

      Herkes herşeyden bahsetmiş nihayet Boluluların siyasi hata yaptıkları anlaşılmaktadır. Su akar yolunu bulur. Boluda giyim, sebze meyve, balık, ev ve işyeri kiraları diğer illere göre neden hala yüksek, neden bazı ihtiyaçlar birilerinin tekelinde biraz da bundan söz etmek lazım.
    • Bolulu10 Ocak 2022 . 10:04

      Tarihi Tepeyi beton doldurdunuz.Betonun ömrü 50 sene. AY' nin Zihni Sinir, rant projeleri, Bolulu zenginlerin vizyonsuzluğu. Sonuç iğrenç bir meydan. Tünel açılabilirdi, hatta tünel araç trafiği nede açılabilirdi.Sembolik, Cami ve Yukarı çarşı dokusuna zarar vermeyecek bir Başkanlık ve Meclis binası yapılabilirdi. Nedir bu hırs ve dükkan kapmaca yarışı.Paran var git birde hayır işi yap üretim yapıp Bolu dışına mal satan bir tesis kazandır Bolu'ya.Tücca
    • Fırat7 Ocak 2022 . 21:30

      Büyükler boş konuşmazlar “gtü yere yakından bide kalkıksa uzak dur” demişler bolulular başlarına başkan etti
    • Aç Tavuk7 Ocak 2022 . 13:19

      Biri Cumhurbaşkanı olacakmış. Amaç belli, Chp genel merkezinde üst düzey yer kapmak. Baş yardakçısıda Milletvekili olacakmış. Biliyoki, Belediye gittiğinde İtfaiyede ancak çavuş olacak. Bolu Bolu olalı böyle hayalperestler görmedi. Böyle enayi yerine konmadı. Chp'liler hiç bu kadar aşağılanmadı. La bir aynaya bakın. Size bu gazı verenlere bir bakın. Allah size ve size şak şak yapanlara, akıl Bolulularada sabır selamet versin.
    • Engin7 Ocak 2022 . 02:31

      Desenize bu yönetim kurulu veya huzur hakkı sadece akp de olmuyor. CHP şimdiden boş yerleri doldurmaya başlamış. Sonra dürüstlükten bahsederler . Vahhhh yetim hakkı yiyenler. Allah belanızı versin
    • Engin 7 Ocak 2022 . 02:26

      Maalesef her yerde çürümüşlük var. Hiç kimse sosyal demokratım diyene inanmasın. Bu iş vicdan işi. Kim yetim hakkı yediyse kamu imkanını kullanıp kendine gelir sağladı ise haram olsun çocuk çocuğundan çıksın
    • Yamaner e6 Ocak 2022 . 22:54

      Yaman sende haklısın
    • yaman6 Ocak 2022 . 22:51

      Aslında yorum yapan arkadaşlar Tanju inşaattan ne anlar demişler. Tanju inşaattan çok iyi anlar Alaadddin Seben göletine villa dikmişti Tanju da Gövem'e villayı dikti. Fetöcü Abdullah Onur'a işyeri açma ruhsatı verip, dibindeki Arsayı Abdullah Onur'dan alıverdi. Sonra da Abadullah Onur'a Cami için ayrılmış arsayı imar planından çıkarıp peşkeş çekiverdi. Esasan bunlar hep aynı adamlar İnşaatcı, Rantçı ve rüşvetçi..
    • Deniz katılıyorum6 Ocak 2022 . 21:17

      Deniz aynen söylediğin gibi
    • Deniz 6 Ocak 2022 . 19:48

      Herifin mesleği müteahhit değilki, şovmen aç kamerayı oynasın şempazem bildiği işte başarılı
    • bükü6 Ocak 2022 . 16:45

      Bu Alanı Bu Kadar Yüksek Emsalle Doldurdunuz, Bu Boluya İhanettir. Tarihi Taşhanı Ve Camiiyi Bu Yapıların(Belediye Binası Ve Yeni İşhanı) Gölgesinde Bıraktınız. Siyasiler Değişse de Mantık Hep Aynı. Bir De Karşı Tarafta Saraçhane Camiinin Yanını Meydan Yapmışsınız. O Binaların Kamulaştırması Nasıl Yapılacak, Otoparkın Yerine Koca Bir İş merkezi Mi Yapacaksınız. Amaç Binaları Yıkıp Meydan Mı, Yoksa Yeni İş merkezinin Önünü Açma Mı?
    • Bolum6 Ocak 2022 . 12:43

      Özel Kalem Müdürü olan İsmail Ö......... Belediye Şirketine maaş alması için Yönetim Kurulu üyesi yapılmış. Adam Tanju ÖZCAN'ın SIR küpü herşeyi beraber yaptılar bunun mükafatı olarak Belediye Şirketinden ballı huzur hakkı alacak tabi olarak. Arabaları zaten kirada Belediye de diye biliniyor. Bunun masumane bir EMEKLİLİK olmadığını ne PİS işler sonucu Belediyeden ayrıldığı herkes tarafından bilinmekte. Tanju ÖZCAN da İsmail Ö........ ONORE etmiş t
    • Egitimciye ek bilgi..6 Ocak 2022 . 12:31

      Sanırsam i.ö. yani senin dediğin İsmail belediyenin şirketinde çalıştığı söyleniyor işbaşı yapmış yani kolay kolay bırakıp gidemezler hastalık bu hükümette de aynısı var ne yaparlarsa yapsınlar o koltukları bırakamazlar belediyenin şirketinde çalışıyorsa yazık bunca yaşanan olaya rağmen koronosu geçmiş arkadaşın ya neyse boş.
    • Aladağ 6 Ocak 2022 . 11:18

      Ülkede her yer dükkan, her binanın zemin katında dükkan ya da ticari alan var. Hesapsız kitapsız ana caddelerin üstündeki her bina aynı. Bu iş bir yerde patlayacak ama kimin elinde patlayacak bakalım.
    • Egitimci6 Ocak 2022 . 11:08

      Tanju Özcan muteahhitmi emlakcımı anlamıs degilim.Bildigin isi yap başkan.Git burona avukatlık yap.Gordūk işte bu işler boyunu aşar oldu Ancak bir sorun var o zaman bu gazeteciler ve cevrendeki boş beleş adamlar nasıl midelerini dolduracak? Bir numara ìsmail masal oldu gitti.Yakında Canerler Mehmetler Rasimlerde masal olup gidecekler
    • Eski Belediyeci6 Ocak 2022 . 10:37

      Dükkanlar proje aşamasında Apoya ve. sonrasında başkan yardımcısı olan hanımın beyine satıldı. Bu arkadaşlarımız belediyenin zarar etmesini istemezler. Aldıklarını geri iade etsinler. Hatta bağışlayıversinler.
    • Abidin6 Ocak 2022 . 09:40

      Mansur Sen ile Feridun Yılmaz ayrılırsam olacağı buydu herkesin işi senin işin sabah akşam sallamak siz meslek böyle yeri geldimi sucluyuda savunmak onlar bildiğim kadarıyla biri mimar biri inşaat mühendisi Feridun bey müteahhit likde yapıyor hale devam ediyormu bilmiyorum ama veya meclis üyelerinde mutlaka vardır müteahhit veya bu işlerle uğraşan veya akıl alacağın hiç mi dostun Yok her akşam dibine inme biraz belediye ilgilen önünü gor