Gazetenize sahip çıkın!

Havada DON yok! Yol neden kaygan?

Havada DON yok! Yol neden kaygan?
    7 Ocak 2022

    Havada DON yok! Yol neden kaygan? Sadece 3 gün ...

    Havada DON yok! Yol neden kaygan?Havada DON yok! Yol neden kaygan?

             Havada DON yok! Yol neden kaygan?
             Sadece 3 gün önce yazdığımız haberde; “Üniversite yolunda aynı noktada sadece bugün gün içinde yaşanan 4 kaza vatandaşları isyan ettirdi” demiştik.
               Aynı yerde bugün yine 4 kaza birden meydana geldi. Kaza yerinde zemini inceleyen vatandaşlar, havada don olayı olmamasına rağmen, yolun bu noktada son derece kaygan olduğuna dikkat çektiler.
               
               4 Ocak tarihli haberimiz;   
             Aynı yerde sadece bugün 4 kaza oldu!

               Üniversite yolunda aynı noktada sadece bugün gün içinde yaşanan 4 kaza vatandaşları isyan ettirdi.
             Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi yolunda yokuşun başladığı bölümde aynı zamanda sürekli virajla karşılaşan sürücüler, üstüne üstlük bir de zeminde buzlanma ile karşılaştıklarında kaza yapmaları kaçınılmaz oluyor.
              Sadece bugün bu noktada dört kaza meydana geldiğini belirten vatandaşlar, “En başta bu yolu hatalı yapılmış. Birdenbire hem yokuş ve hem de virajla karşılaşan sürücüler ister istemez şaşırıyorlar. Üstüne üstlük biraz acemilik ve biraz da zemin kaygansa kaza yapmak kaçınılmaz oluyor.

    • ahmet12 Ocak 2022 . 10:36

      Viraja girmeden önce enli bir kasis hızlı gidenleri yavaşlatır umarım veya ortaya tretuvar istermisiniz.
    • Adnan10 Ocak 2022 . 22:44

      Yolda hata falan yok. Hata süratli araç kullanmadan kaynaklı. 12 yıldır o yolu kullanılan biri olarak bir kere bile ksymadım. Zaten üniversite çalışanları kaymıyor. Hızlı araç kullanan 30 km lik hızla gidilmesi gereken yolu 70 km ve daha üstü hızla gidenler. Yazık. Bari 50 km hızla gidin. Rampada araç sollamayın. Kaza yaparsınız bizi de işe geçiktiriyorsunuz.
    • Zeynep cebe 9 Ocak 2022 . 00:25

      Şakamısınız siz ben ayın 4 ünde burda kaza yaptım az kalsın arabam hurdaya çıkıyordu 30 bin lira zararım var ve daha yeni kış lastiği taktırmıştım niye hala önlem alınmıyor
    • Nem e lazım 9 Ocak 2022 . 00:25

      7 sene kullandım o yolu bir kere bile kaymadı araç. Süratli girersen yerdeki sarı uyarı çizgileri(içinde karanlıkta parlasın diye ezilmiş cam kırığı ve kalınlaştırışmış yağlı boya) lastiğin tutunmasını önlüyor. Hız yapılmaz ise kaymaz araç arabaya güvenip basıp gitmemek lazım
    • neco8 Ocak 2022 . 17:55

      bu kadar kaza oluyor alooo üniversite yönetimi uyuyormu aloooo hacı bir açıklama yapıver ne önlem almayı düşünüyorsun....
    • TURHAN8 Ocak 2022 . 00:00

      == ORADA DİKKAT EDİLECEK NOKTA // SARI UYARI ÇİZGİLERİNE YAVAŞ GİRİNİZ // HIZLI GİRİLDİĞİNDE HANGİ LASTİK OLURSA OLSUN DİREKSİYON HAKİMİYETİ KAYBOLUYOR VE ORADA FARKINDA OLMADAN TAŞIT KAYIYOR BİRDE FRENE BASILIRSA İYİCE KAYIYOR DİKKAT ETMELİ GEÇMİŞ OLSUN .
    • Murat7 Ocak 2022 . 23:28

      Yola yapılan o sarı şeritler ne yazıkki tekerin yola tutulmasını engelliyor ve lastiklerin kaymasına yol açıyor. Yolun bu kısmına otoban yan yollarındaki gibi tekerleğin tutunmasını sağlayacak tırtıklı bir yapı yapılabilir.
    • hayrun7 Ocak 2022 . 21:12

      Tam kazanın olduğu noktada sürekli kaza oluyor çünkü dikkatli bakarsanız virajın başladığı bu noktada düşük banket var. Ondan kaynaklanıyor bu kazalar, yol kaygan olmasa bile oluyor maalesef bu
    • Ne olabilir7 Ocak 2022 . 20:53

      Özellikle bilmediğiniz yollarda ya da tecrübesiz sürücüler; sola virajlarda sol şeritten giriniz, sağa virajlarda sağ şeritten giriniz. Frene basmayınız, basarsanız da çok hafif dokununuz, gazdan ayağınızı ani kesmeyiniz. Yana yatma hissetiğinizde, diğer şeride doğru direksiyonu çevirerek, panik yapmadan yola devam ediniz.
    • Ne olabilir7 Ocak 2022 . 19:27

      Yolun kenarlarında tahliye kanalı yok. Yağmurlu ya da çiğ yağan günlerde buz gibi kayar, islanan toprak. Hızlı inip, korkarak viraj ortasına firene basılma ihtimali de yüksek; araba savurur. 50km hız sınırlı EDS koyulsun, bir daha olmaz da bence çamurdan çoğunluğu.
    • Bolulu7 Ocak 2022 . 19:10

      Resme göre ters eğim var yol yağışlı olursa birde az hızlı girersen viraja deverden dolayı girersin korkuluklara
    • bolulu7 Ocak 2022 . 18:55

      Hız yaparsan olacağı o dikkat.
    • Murat...7 Ocak 2022 . 17:48

      Buzlanma vaye yağış olmadığına göre ;Orası viraj olduğu için sürücüler hızlı giriyor viraya O kadar..! Sürat ...sürat...süratttt..!
    • Selahattin7 Ocak 2022 . 17:37

      GEÇTİĞİMİZ SENELER DE DE BU KADAR KAZA OLUYORMUYDU OLMUYORSA EĞER YOLA BİRİLERİ BİR ŞEYMİ DÖKÜYOR ACABA
    • yolcu7 Ocak 2022 . 17:30

      Araçların lastikleride önemli kaza yapan araçların lastikleride incelenmeli yaz mı kış lastigimi dişleri nasıl imalat tarihi nedir
    • mERAKLI7 Ocak 2022 . 15:39

      Araçların hızını merak ediyorum..???
    • Mehmet7 Ocak 2022 . 15:14

      Ben o yolu çok kullandım viraja yavaş giresen hiç kaymıyor.
    • Dramali7 Ocak 2022 . 13:23

      Yolun egimi kac derece,zeminin durumu arti araclarin hizini ve viraji niye hesaplamadan soru soruyorsun burada herkes kusurlu.