İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

ALAADDİN YILMAZ ile TANJU ÖZCAN mantalitesi...

ALAADDİN YILMAZ ile TANJU ÖZCAN mantalitesi...
    15 Ocak 2022

    ALAADDİN YILMAZ ile TANJU ÖZCAN mantalitesi... Bolu Belediyesi eski ...

         ALAADDİN YILMAZ ile TANJU ÖZCAN mantalitesi...

         Bolu Belediyesi eski Başkanı Aladdin YILMAZ gidince sandık ki Bolu yerelinde; yanlışlar, kayırmalar, kollamalar, çarpıklıklar, yitirilen ve bitirilen adalet ve hakkaniyet kavramlarının içi yeniden doldurulacak, kaybedilen dūstur ve ölçū geri gelecek.

         Beklentimiz buydu.

         YANILMIŞIZ...

         Seçimden sonra bugūne kadar tam (3yıl) eleştirmeden Tanju ÖZCAN ve yakınındaki alkış mangasını ile çalışıyor (!) gibi yapanları izledik...

          SONUÇ?!

           Alaaddin YILMAZ'ın kötū bir mantalite kopyası ve DEVAMI...

          Bolu adına değişen ve geliştirilen zerre kadar bir niyet ve hamle yok.

          Önceden yapılanlara ufak dokunuşlarla makyajlama...

          Ve bunların FATURALAR KARŞILIĞINDA malum basında köpūrtūlmesi.

          OYSA Kİ MANSUR YAVAŞ ÖRNEĞĪ ORTADAYKEN...

          Aslında yapılması gereken belediyeciligi bilen ve bu donatılarına göre Ankara'ya hizmet eden bir örnek 190 km yakınımızdayken, ne yazık ki aynı çalısma bulutu Bolu'ya ne yazık ki hizmet olarak yağdırılmadı.

          NEDEN?!

          Çünkü Alaaddin YILMAZ'ı hangi mantalite ve kimlikler yanlışına, "...... doğru başkanım sen kralsın(!) devam et" dediyse, bugūn aynı mantalite ikliminde aynı gerçek dışı iltifatlar Tanju başkanın başına konfeti gibi yağıyor...

         DAYIM İL BAŞKANI /BELEDİYE BAŞKANI OLDU, MUHARREM İNCE CUMHURBAŞKANI ADAYI OLDU BENDE OLACAĞIM...!

          Tanju başkanın/kardeşimin psikolojik zaafı, mantalitesi ve bilinçaltı maalesef bu...

          Yani; ben, ben, ben, ben..!!!

          Nacizane derim ki; saygıdeger başkanım, degerli kardeşim bu mantalite ile ne o bilinçaltınızdaki (ben) olabilirsiniz, ne de Bolu sizden ve ekibinizden beklediği hizmeti alabilir.

          Alaaddin YILMAZ'ın görev suresinde Bolu kamuoyu adına yaptığı yanlış uygulamaları eleştirdigīm için 70'e yakın dava açtığı ve bir tekini bile KAZANAMADIĞINI göz önünde bulundurursanız (bu yazımın zaruriyetini) ve hangi yanlışlara (bilerek ya da bilmeyerek) DEVAM ettiginizi net olarak görebilirsiniz.

          Şimdilik 2 örnek yeter sanırım.

          1) Yanma akıbeti inandırıcılıktan uzak olan ARŞİV yangını...

           2) Alaaddin YILMAZ'ın bir numaralı kankisi firari FETÖ finansörū Adnan DAYLAN ile şimdi sizin aynı mantalite ile FETÖ İTIRAFÇISI Abdullah ONUR ile olan ilişki bağınız.

           Söz konusu şahıs hala Belediyespor'un bayan voleybol takımının sponsoru ve yöneticisi...!!!

         Değişen sadece isimler...

         Yanlışlar ise; nihai hedefe doğru dört nala...

          İmdat ASLAN 

    • Ali22 Ocak 2022 . 00:44

      ALLATTİN yılmaz D100 Güney projesinden devleti ZARAR a soktu...Tazminat ödemeli
    • Aydın22 Ocak 2022 . 00:42

      Tebrikler...Doğruları tarafsız bir şekilde yazmışsınız...Allattin efendinin yolundan devam ediyorlar...Başkan değişti fakat ZİHNİYET aynı değişmemiş...çünkü hep Allattin ZAMANI böyle idi...biz FARKLI yapamayız...inceleme denetim VAR...Neden geldiniz....
    • Ekrem Kesmen 19 Ocak 2022 . 16:20

      Kalemine sağlık. Tarafsız ve gerçeklerden yana yazılarınızı özlemiştik.
    • Mesut19 Ocak 2022 . 09:45

      Ankarada ne çalışma bulutu varda biz göremiyoruz biraz açıklasaydınız yapılan hizmetleri. madem o bulutları gördünüz biz görememiş olabiliriz.
    • Emine Ozan Yılmaz18 Ocak 2022 . 11:08

      Bolu sevdalısı Hoş geldin.kalemin güçlü,yolun açık olsun.
    • Yukarı çarşı17 Ocak 2022 . 19:35

      Arşivin yanmasının zamanlaması ilginc tamda eski başkanın giderken olması bir sūrū şey akla geliyor araştırıldımı bu yangın
    • Hüseyin17 Ocak 2022 . 15:55

      Son derece doğru tespitler. Maalesef yanlışın bol olduğu, muhalaefetin kolay olduğu ama yapılamadığı güzel ülkemizde Tanju Başkan makamın gücünü kullanarak toplumun çoğunluğunun sesinin birleştiği noktalara değinerek ülke genelinde sanki aranan siyasi lidermiş imajı vermeye çalışıyor. Halbuki kendisinde biliyor o kumaşın kendisinde olmadığını. Kim bilir belki de Cumhurbaşkanı danışmanı/yardımcısı gibi bir makam onu tatmin ediyor buraları hedefliyordur
    • Semiha hoca17 Ocak 2022 . 12:03

      Īmdat beyin yazıları yerelle ilgili oldugu icin dikkatimi ve ilgimi çekerdi cok iyi oldu Bolunun sesinde yazması
    • Buyukelçi17 Ocak 2022 . 10:37

      Tanju Özcan ile Rasim Özdemir belediyede o kadar yapılacak iş varken yok milletvekili yok Cumhurbaşkanı olmak icin reklamlarını yapıyor yetmex danışman İsmali Gūneylioğluda Ukraynaya būyūkelci olarak atansın
    • Rasim17 Ocak 2022 . 08:00

      Alaaddin sayesinde köyden şehre döndü Bolu. yol yoktu yol hoş Allah’a nankör giden Alaaddine mi nankör gitmeyecek tanju hizmette Alaaddin’in kestiği tırnak olamaz neyini kıysalıyorsun bladır
    • Bakkal17 Ocak 2022 . 00:16

      Īmdat bey sizden ricam aidat toplayan oturdukları koltukları ısıtmaktsn başka bir ìş yapmayan oda başkanlarınıda bir yazınıza konu edrrseniz memnun okurim
    • Esnaf16 Ocak 2022 . 23:32

      Bugun ögleye doğru yazdıklarınıza bizzat tanık oldum.sokaklar yollar sabah kapalıydı 30 kişiden faxla işçi ile Rasim Öxdemir bey būtūn basını toplayıp belediye sanat merkezinin merdivenlerini temizleyerek sov yapıyordu.
    • SAMİYE cevap16 Ocak 2022 . 21:51

      Sami bey Ankarada yasayan Kıbrıscıklı birisiyim.Ankara nefes alıyor Mansur başkan ile.Gelin bakın karar verin.Önyargılı olmayın.Melih Gökçek goy goy ile cakit geçirdi
    • Metin M.16 Ocak 2022 . 20:14

      bundan sonra sadece bolununsesi.com gazetesi okuyacağım. Şu cumleleri diğer gazeteler(!) neden yazamıyor. Hakikati söylemek neden birilerinin zoruna gidiyor. Yazıklar olsun.
    • Semih16 Ocak 2022 . 13:39

      Alasddin Yılmaz zamanında ruhsat deyince işyeri ruhsatı akla geliyordu şimdi ise alkol ruhsatı akla geliyor aradaki fark
    • bolulu16 Ocak 2022 . 13:09

      Alaaddin Yılmaz zamanında ruhsat almak 3 yıl uğraştık. Şimdi en azından adalet var.
    • Hasan16 Ocak 2022 . 11:34

      Aradaki fark biri giderken kültür mahallesinde ana yolları sattı
    • Veli16 Ocak 2022 . 11:02

      Peki neden belediye ile bu fetöcūlerin ilişkisi kesilmiyor hala
    • Yeniçağlı Zafer16 Ocak 2022 . 10:18

      Giden geleni aratır tamda bu fark yok sadece eski başkanın projeleri yapılıyor yeni birşey yok bol bol şov var reklam var
    • Gültekin şahin16 Ocak 2022 . 10:03

      Yılmaz kaba, adaletsiz bir başkanı belki kabul. Ama belediyeciliğin kitabını yazdı, her pazar yerindeki alt geçitten geçerken Allah razı olsun diyorum, yollar, parklar, alt yapı...
    • analizci15 Ocak 2022 . 23:18

      Objektif tespitleriniz için tebrik ediyorum
    • Aslı15 Ocak 2022 . 23:07

      Son zamanlarda nereye gitsem AKPlide CHPliside herkes aynı şeyleri soylūyor yanıldık diyo
    • Faniii15 Ocak 2022 . 21:53

      Doğru söze ne denir! Kaleminize, size sağlık. Allah a emanet olun inşallah.
    • Sami15 Ocak 2022 . 21:39

      Anlaradaki zata neden güzelleme yaptın onu çözemedim oda Ankara’yı rezil etti ne hizmeti ne örneği
    • Kasiyer Hakan15 Ocak 2022 . 21:31

      İmdat abi cansın adamsın o kadar badireye rağmen kūsmedin yılmadın yine bizim sesimiz oldun
    • mustafa karayel15 Ocak 2022 . 19:31

      adamin dibisin sen
    • Metin Çelik15 Ocak 2022 . 17:31

      Kalite adam. Marka olduğunu Yazdıkları ile ben buradayım demiş. Takdir ediyorum. İmdat Aslan gerçekten de Şehrimiz için çok kalite bir isim. Her iki Belediye Başkanı hakkında yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum . Yazılacak daha çok Yazılar olacak. Malesef CHP Genel Merkezi Bu şahsı 4 kez seçilebilir sıradan Egemenlik hakkımızın kulanılmasına izin verdi Hadi gel benim oyumu al bakalım da görelim
    • EDEP YAHU15 Ocak 2022 . 17:18

      Ağzınıza yüreğinize sağlık. Doğru sözün üzerine bir kelam edemiyorum ki. Her daim yazılarınızı okuyabilmek için Sağlık sıhhat afiyet diliyorum. Allah sizi bütün kötülüklerden, musibetlerden korusun.
    • Fatih15 Ocak 2022 . 17:18

      İmdat bey hislerimize tercüman olmuşsunuz yüreginize sağlık
    • Ayhan15 Ocak 2022 . 16:10

      İmdat abi eline yüreğine sağlık çok güzel bir yazı.
    • Vatandas15 Ocak 2022 . 16:02

      Seni Belediyespor'un bayan voleybol takımının sponsoru ve yöneticisi olarak oneririz ama ekenomik durumunu bilemiyoruz.
    • Vatandaş 15 Ocak 2022 . 14:53