BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Haydaroğlu hayatını kaybetti

Haydaroğlu hayatını kaybetti
    15 Ocak 2022

    Haydaroğlu hayatını kaybetti Haydaroğlu Spor Mağazası sahibi olarak Bolu ...

    Haydaroğlu hayatını kaybetti

            Haydaroğlu hayatını kaybetti

            Haydaroğlu Spor Mağazası sahibi olarak Bolu halkının yakından tanıdığı, hoş sohbet, fikir ve felsefe adamı, Tandığı herkese "Güzel dost, güzel insan" diye hitap eden, kendisi güzel insan Hasan Haydaroğlu Hoca, geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

           Cenazesi bugün saat 15:30 da Beskavaklar Mahallesi, Çagdas Sitesi'ndeki evinden helallik alinarak, Memleketi Tunceli'de defnedilecektir.

             BolununSesi Gazetesi olarak Haydaroğlu Ailesi’ne başsağlığı ve sabırlar diliyoruz.

    • Filiz Sarısaltık 22 Ocak 2022 . 19:53

      Canım dayım, gidişinle hepimiz derin bir hüzne büründük...Sen ailemizin en neşeli, espirili,güler yüzlü, cana yakın yakışıklı olanıydin.Karşılaştığın her insana iki tatlı cümle söylemeden geçmezdin...Güzel yüzünle,çevrene yaydığın o sıcacık enerjinle seni hep hatırlayacağız..Yattığın toprak,gökteki bulutlar,yağan yağmur ,esen rüzgarlar yoldaş olsunlar sana,seni hiç incitmesinler..Işığın bol olsun dayıcım...
    • Oğuzhan19 Ocak 2022 . 01:16

      Sayfayıdaki yorumları okuyorum da her insanın bırakayamayacağı kadar güzel izler bırakmışsin Bolu'ya bunu senden başkasına basaramazdı sanırım mekanın cennet olsun
    • Cem olcay18 Ocak 2022 . 18:22

      Sevgili dayım hasan Haydaroğlu'nu kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz. Sevgili bolu halkının gönlünde güzel anılar bırakması iyi hatırlanması bizim için çok gurur verici..ülke ve memleket sevdalısı dayımı toprağa emanet ettik.dualariniz için teşekkürler
    • Muzaffer ÖNAL17 Ocak 2022 . 15:06

      Dost ve güzel kalpli insan; Oğlumdan haberini alınca inanamadım, inanmak istemedim. Mekanın CENNET olsun güler yüzlü insan, nurlar içinde yat...
    • Sefer BİLGİ17 Ocak 2022 . 11:40

      Sohbeti doyumsuz, çayı kahvesi hiç eksik olmazdı. Sön görüşmemizde dükkana davet etti. Alacaklı olayım sonra gelirim demiştim. Nasip olmadı... Bende tarafı helal olsun GÜZEL DOST... Seni hep öyle hatırlayacağız... Mekanı cennet olsun.
    • Kayhan Açikol17 Ocak 2022 . 00:16

      Sevgili Haydaroğlu ; doyumsuz sohbetlerin ,nazik ve insani duygularinla ülkeye ve insanımıza dair güzel temennilerin ve en önemlisi Bekatşi terbiyesiyle "incitmemeye" özen göstermen hep yüreğimde hafızamda iz bırakti. Çok ama çok üzgünüm. Devrin daim Hızır yardımcın yerin sevdalisi olduğun İmam Ali( a.s) yanı olsun.
    • Alaattin Ceren16 Ocak 2022 . 19:36

      Devrin daim olsun Hasan Baba... Rahmetle...
    • Sıdıka Öner16 Ocak 2022 . 19:16

      Coktandır görüşemesekde, tanımaktan gurur duyduğum,kışilıgiyle örnek olan can dostlarimdan biriydi.Uzüntüm tarifsiz.Işıklar icinde uyu Güzel Dost...Güzel İnsan.GulnazHanimSinancığımve güzel kizım acilarinizi paylasiyor Sabirlar diliyorum.
    • MEHMET ÇARŞAMBALIOĞLU16 Ocak 2022 . 17:52

      allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nur içinde yatsın ailesine yakınlarına sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim
    • Metin Çelik16 Ocak 2022 . 16:55

      Resmi görür görmez İstemediğimiz bir haber olması içime düştü. çok üzüldüm Hocam Mekanın cennet olsun. Bolu Ticaret Lisesinde bir ekol ilk yıllarda onun öğrencilerinden birisi olarak onu tanıdığım için şanslı insanlardan birisi olduğumu her zaman bilirdim. Ölüm haberini gazeteden öğrenmek çok üzüldüm. Işıklar içerisinde uyu hocam
    • İbrahim Polat16 Ocak 2022 . 15:51

      Babamı kaplıcada alıp havuza indirip ona yardımcı oldun. Ölümüne inanamadım. Güzel insan,uğurlar olsun. Yolun ışılarla dolsun.
    • Şemsettin Gürtürk 16 Ocak 2022 . 14:35

      Hasan Haydaroğlu hocamıza ve rahmete kavuşan bütün din kardeşlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Mekanları cennet olsun.
    • Zeki NARİN16 Ocak 2022 . 13:03

      Çok derın bir hüzünle öğrendı.İyibir hocam yoldaşım adam gibi adam.Yakınlarına ve sevenlerine başımız sağolsun.Işıklar yoldaşın olsun
    • Behiye yaman16 Ocak 2022 . 12:47

      Mekanın cennet olsun güler yüzlü şen kahkahalı ağbim
    • Mehmet Ömer Yağlıoğlu16 Ocak 2022 . 11:16

      "ölürse ten ölür canlar ölesi değil"seni hiç unutmayacağım sevgili dostum ışık içinde yat.
    • Eşref ORHAN16 Ocak 2022 . 11:09

      Kara haber tez duyulurmuş.Hiç inanamadım.Daha 4-5 gün önce caddede ayak üstü sohbet ettik.Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun güzel DOST.Güle güle git unutmayacağız.Ailene sevenlerine sabırlar diliyorum.Başımız sağ olsun.
    • Meral kesim gerede16 Ocak 2022 . 05:25

      Çok uzuldum Allah rahmet eylesin
    • Cihan RUŞAN16 Ocak 2022 . 01:22

      Sevgili HAYDAROĞLU hocam, erken bir final yaptın, geride bıraktığın ailen ve DOSTlarına sevenlerine, sevdiklerine büyük bir sürpriz yaptın, acı vedan yüreklerimizi dağladı, mekanın cennet olsun, yüce rabbim başta ailen olmak üzere bizlere sabırlar versin, yüreği güzel dost elveda..........
    • Zafer Gürleroğlu15 Ocak 2022 . 23:01

      Sorarlarsa bu dünyadan güzel adımlarla geçti diyebileceğimiz bir can kaybettik. Allah geride kalanlara sabır versin. Haydaroğlu ışıklar içinde uyu. Başınız sağ olsun.
    • Emin ünlüer15 Ocak 2022 . 21:50

      Güler yüzlü insan dostu güzel kalpli insan Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın
    • AYHAN15 Ocak 2022 . 21:25

      allah rahmet eylesın uzuldum cok ıyı bır ınsandı
    • Nurcan 15 Ocak 2022 . 21:23

      Allah rahmet eylesin çok üzüldüm gerçekten büyük kayıp. Ailesine başsağlığı diliyorum. “Öğretmenim olmanızın gururunu, fikirlerinizi, bize aşıladığınız mücadele ruhunu ömür boyu yaşatmaya devam edeceğim.” Nur içinde olun
    • Ahmet Emin Çetin15 Ocak 2022 . 21:08

      Daha dün akşam üzeri birlikte bahcelievler altgeçitine kadar sohbet ederek yürüdük hala inanamıyorum güzel dost Nur içinde uyu
    • Cumhur Bandakçıoğlu15 Ocak 2022 . 20:32

      Tarifi olmayan bir üzüntü içindeyim. Şimdi kim her sabah Yener Abi ye el sallayacak. Kim bilirdi ki bu sabah o el son kez kalktı.
    • Hürriyet Koçyiğit15 Ocak 2022 . 19:57

      Çok üzüldüm... Değerli ailesine başsağlığı dileklerimi iletiyorum. Gülen yüzünü ve samimiyetini hiç unutmayacağız. Nur içinde uyu değerli dostum...
    • Ali Sarı 15 Ocak 2022 . 19:32

      Fikir ve felsefe adamı???????
    • İsmail Hotakoğlu 15 Ocak 2022 . 19:08

      Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun inşallah. Ailesi ve dostlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • Asım ŞAİR15 Ocak 2022 . 18:55

      Çok çok Üzüldüm kardeşim. Işıklar içinde uyu..