BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Liyakatsiz şak şakçılar !

Liyakatsiz şak şakçılar !
    25 Ocak 2022

    Liyakatsiz şak şakçılar ! Bolu Belediyesi'nin Ballı Maaşlar Zengini ...

          Liyakatsiz şak şakçılar !     

          Bolu Belediyesi'nin Ballı Maaşlar Zengini Belediye Koordinatörü, Belediye Meclis Üyesi, Bolu Seviyorum Şirketi Yönetim Kurulu Üyesi, Kooperatif Başkanı, vs vs vs Başkanı, Şirketlerin Yönetim Kurulu Üyesi, eşi Belediye Personeli, Altında Belediye'nin kendine tahsis ettiği Kiralık Özel Araç olan Paşaköylü Tahsin Mert Karagöz……

           Bolu Belediyesi kar ile olan mücadelesinde sınıfta kalmıştır. Bu çalışmalarda KOORDİNASYON eksikliği ve BECERİKSİZLİĞİ ön plandadır.

          Sahaya sürülen Emekçi kardeşlerimizi eleştirmedik ve özellikle o yaşını almış kadınlarımızın karla mücadelede ön plana atılması da fazlası ile bizi üzmüştür. Belediye çalışanlarına koordinasyonsuz bir şekilde çalıştırırsanız, ne kadar çalışma yapılırsa yapılsın başarısız olur. Askerlikte Kurmay Subay, Futbolda Teknik Direktör, Şirketlerde CEO, Okulda Müdür ne kadar önemli ise, Belediye hizmetlerinde de Başkan ve Ekip çalışması o kadar önemlidir.

           Sizler o göreve seçilirken bunların olacağını bilerek seçildiniz.
           Halk için, “Sıcak yataklarında bizleri eleştiriyor” diyemezsiniz.
           “Karı havada tutmamızı istiyorlar” diyemezsiniz.
           Halka “hodri meydan” hiç diyemezsiniz.
           Sahaya davet etmişsiniz Halkı, buna hakkınız da yok HADDİNİZ de yok…

            Kiralık Sıcak Belediye Aracından gece 00:30 da çıkıp video çekip, "43 muhtarımızın istediğini yerine getiriyoruz" gibi acemice hareketlerde bulunamazsınız.

            Tek özellikleri Başkan Tanju Özcan'a yakınlıkları ve yalakalıkları olan sözde Belediye'nin kurmay kadrosu kar ile olan mücadelede sınıfta kalmıştır ve kalmaya da devam etmektedir. Liyakatsız ve hadsiz yöneticiler ile bir yere gidilemeyeceğini artık Tanju Özcan’ın idrak ve kabul etmesini bekliyoruz.  
           Bu yaptığınız gece yarısı Shov ile siz Bolu Halkını değil, sadece Tanju Özcan'ı mutlu edersiniz ve sizin de özellikle bu liyakatsiz Belediye'den nemalanan elemanların asıl görevi olan Saray Şakşakçılığı görevini layıkıyla yerine getirirsiniz ancak.
     

    • Gerçekler27 Ocak 2022 . 23:52

      Tahsinin 300 TL’lik jeepini ufaltmaya çalışmayın. Şirkete gittin beceremedin kooperatife gittin oradada beceremedin. Her işin yarım kardeşşş. Milletin dedikodusunu yapacağına iş yap biraz yapabilirsen. Başarısızsın. Tanju sana maddi destek olmak için bir yerlere koyuyor ama sen tutunamıyorsun. Beceremiyorsun.!
    • Milletten taraf27 Ocak 2022 . 19:40

      Siz istediğiniz kadar kendinizi kandırın ben chp li değilim akplide değilim geçmişte akp ye oy verdim etrafınızdaki CHP liler dahil sorun bakalım kim memnunmus kim doğru yoldaymıs istediğiniz kadar kendinizi kandırın devam aynen böyle
    • Aladağ 27 Ocak 2022 . 16:24

      Buraya yazan tipler rumuzlu arkadaş, bizim anamız babamız hala köyde işinde gücünde. Koyun bakar, bağ yaparlar. Senin gibi pış pışlanarak büyümedik. Sana, mücadele etmeden, çalışmadan, çabalamadan verilen şeylerle burda artistlik yapma. Herkes sizin gibi bir eli yağda bir eli balda yaşamıyor bu ülkede.
    • bolu27 Ocak 2022 . 15:31

      Tahsin kardeşim bu kadar göze battığına göre doğru yoldasın devam et , ne takmışsınız 4x4 e duyanda milyonluk araba sanır, 60-70 binlik eski 4x4 jeep ini satıp 100 binlik vitara almış altı üstü,
    • Buraya yazan a cevap 127 Ocak 2022 . 14:37

      Edepli ol millet eleştiri ve hemen küfür ediyorsunuz hakaret ediyorsunuz diye ağlamaya başlıyorsunuz. Bak ben sana bisey anlatayım.Yavuz sultan selim e İran şahı bir hediye sandığı gonderir sandık açınca mücevherler yalnız kotu bir koku var. Altına çok afedersiniz insan pisliği yerleştirmiş. Yavuz cevaben bir hediye sandığı hazırlanır altin mücevher altına bı gül kokulu lokum yerleştirmiş.Birde not notta yazan herkes kendi yediğinden ikram eder.
    • buraya yazan tipler27 Ocak 2022 . 11:55

      şöyle profillere bir bakınca sizin en son babanız, dedeniz izzet baysal caddesi trafiğe açıkken arkadan elleri bağlayıp yolun ortasında yürürdü. dağ yolunda karşılaştığımız sığır sürüleri gibi.
    • Aladağ 27 Ocak 2022 . 10:17

      Bunlar hep ateş suyundan, fazla kaçınca saçmalama potansiyeli olur. Ne konuşacağını bilemezsin, özgüven patlaması yaşarsın.
    • Ali26 Ocak 2022 . 23:54

      Her parti başkanında aynı zihniyet var...Tanıdık eş dost a kıyak...bu işin sonu hak hukuk yok...hak eden hak etdiği yerde görev yapmıcaksa bu millet niye üniversite okuyor...yazıklar olsun bunu YAPANLAR lara
    • CHP li26 Ocak 2022 . 22:01

      BolununSesi sana helal olsun . Sen olmasan bunlardan haberimiz olmayacak. Benim savunduğum partinin içine düştüğü duruma bak. Hani nerede kaldı vatan millet. Sonra belediyeyi ilk secimde başka partiye kaptırır 20 yıl geri alacağız diye uğraşırız. Bu iş parti işi değil ahlak işi.
    • MEDÜMENCİ 26 Ocak 2022 . 10:08

      Sen olmasan ben buralara gelmen la
    • bolulu26 Ocak 2022 . 07:32

      belediyenin imkanları ile zengin olan kurmaylar
    • Hayalet rıfkı 26 Ocak 2022 . 07:19

      Nedret mi necdet mi şa senin adın dürrük
    • Tişörtlū Tahsinoviç26 Ocak 2022 . 03:43

      Tahdon bey gecenin o sastinde o soğukta sanki Agustos gibi tişötle kaşkoldūz eldivendiz sow yapmışsın.Yanında belediyenin beleş tahsisli aracı var.Muhakkak sıvının ateşiyle bu şanssız açıklamayı yapmışsın .
    • 4/4 Paşaköy 25 Ocak 2022 . 23:37

      Tahsin bu şehrin çocukları yönetecek dedin dedin hakikaten öyle oldu ama yönetirken işler çok açıldı be senin için ama yönetirken ceplerde fena dolmadı ha ama sen yapı olarak heyecanlı bir tipsin hata yapmaya müsaitsin ama Tanju falan şunu unuttunuz ak partilileri mhp lilerin işleri halleterek onları yanınızda tutup ne kadar senelerdir bu partinin peşinde ki dava adamlarını küstürdünüz bu yüzden bir daha şecime işiniz zor ,dünyalıyınızı yapın erkenden
    • Köroğlu Torunu25 Ocak 2022 . 22:54

      Necdet yıldız bizde adımızı soyadimizi yazarız aslanım Allah tan başka birşeyden korkmayız ama memur olduğumuz için yazamıyorum. Sonucta bu şehirde yaşıyorum ve Bolu luyum burda kimsenin kimseye küfür ettiği yok. Bırakın bu algı işlerini birisi hodri meydan çekiyorsa birileride ona haddini bildirince ağlamak yok Adam karşısından yumruk yemeyince kendisininkini çok sert zannedermis
    • Köroğlu Torunu25 Ocak 2022 . 22:39

      Tahsin efendi sayılı gün çabuk geçer elbet bı hodri meydan da biz çekeriz 15 yıllık öğretmenim bu zamana kadar ne bir boğazda özel tekne turu yaptım. Nede 4*4 alacak param oldu yanlış anlaşılmasın kimsenin malında gözüm yok. Allah daha çok versin.ama nerden geliyor bu değirmenin suyu baskaninda onurludan aldığı arsanın hesabını veremedi birde govemde villa falan e hani siz stadyum falan yapacaktıniz daha bı sürü vaat e bu milleti bir kere kandirirsin. O sandık
    • Ali Sarı 25 Ocak 2022 . 21:56

      İşini iyi yapan boş bir teneke! Tanju bu tipleri etrafına alarak kendini halkın gözünde büyütüyor. Bakın Rasim, Ahmet, Cevat...
    • haklı25 Ocak 2022 . 21:09

      lan abisinin bari biraz inandırıcı ol. treçkotun içine bi bisiklet yaka tişört giyip gece yarısı yolları açıcan haa. lan insanın on dakikada kıçı donar abisinin. biz kırk yıldır yaz, kış açık havada çalışırız biliriz neyin ne olduğunu
    • Barat25 Ocak 2022 . 20:53

      A kalite insan A kalite insanları işe alır, onlarla çalışır. B kalite insan, C kalite insanları işe alır, onların yanında kendini iyi hisseder. Kendinden emin kişiyle komplekslerine batmış kişi arasındaki fark budur.
    • bolulu25 Ocak 2022 . 20:47

      Vallihi bebi o bu ilgilendrmiyor kimseyide tanımam ama bizim sokağa 10 yıl sonda ilk defa kepçe girdi.
    • Necdet YILDIZ25 Ocak 2022 . 19:11

      Ben bolu belediyesinden maaş almıyorum bugüne kadarda ne kendime nede etrafıma hiçbir talebim olmadı olmazda,adımı soyadımı yazdım rumuz kullanmadım hadinizi bilerek konuşun yakışmıyor bu ilde bizim bu belediyede bizim ben başkanıma ve meclis üyelerine kufrettirmem KOTU SOZ SOYLEYENE YAKISIR yazıklar olsun
    • Ali25 Ocak 2022 . 16:23

      Boşuna çenenizi yoruyorsunuz kar biter hava açar nisanda bir Şevval sam konseri herşey unutulur lay lay lom tanjuyu seçenler hizmet için seçmedi o yüzden hizmet beklemeyin boşuna onu seçenler ne için seçtilerse o minvalde hareket ediyor mistır tanju
    • Aladağ 25 Ocak 2022 . 15:47

      Başkandan feyz alıyor ekip, yalnız bunların bilmediği kendilerine oy verenler bunlara gözü kapalı oy vermedi. Böyle hareketleri yemeyiz, her harekete şak şak, her şafa alkış yapcak kitle yok karşısında.
    • Chp'li Cemal25 Ocak 2022 . 15:14

      Belediye görevini yaptı diye bir meclis üyesi çıkıp vatandaşımıza HODRİ MEYDAN diyor. Bir de bunu kim diyor, bu kenti bu kentin çocukları yönetecek diyen Tahsin Mert Karagöz. Tahsin Meclis üyesi olmadan önce Ak Piliç'te düz işçi olarak çalışan bir kardeşimizdi. Şimdi 4x4 jeep alabiliyor, hatta İstanbul'da özel tekne kiralayıp boğaz turu yapabiliyor. Ne diyelim yolu açık olsun. Bu kent seni o teknelerden indirecek Tahsin merak etme. Emlakçı Karagöz ailes
    • Dörtdivanlı25 Ocak 2022 . 13:36

      Arkadaş bununkisi belediye çöpleri ne güzel topladı gibi birşey bu belediyenin aslı görevi toplamayacakda benmi toplayacam. Allah'ım ne günlere kaldık.neymiş muhtarlar istemişmiş ya arkadaş hizmet yapmanız için muhtarların mı istemesi gerekiyor.tanju bu Bolu Belediyesini boş beleş adamlarla doldurdu bitirdi .belediyeyi .guddugu iki keçi ıslığı dağı taşı aşıyor.BUNLARıN HEPSİ NE OLDUM DELİSİ .sabredin az kaldı.Bolu ya yaptığınız bişey var mı?
    • Bolulu 25 Ocak 2022 . 13:25

      Tam yeni yetme ne oldum delisi bunlar
    • Anlayana25 Ocak 2022 . 13:21

      Tanju aslında doğru bildiğini yapıyor. Çevresinde kontrol edebileceği orta zekalı insanları barındırıyor.
    • Merdümenci 25 Ocak 2022 . 12:59

      La Tahsin ne deyan sen. La Tahsin sen kafayı mı yedin. La Tahsin halka hodri meydan çekülümü La Tahsin zaman gelir size bu halk öyle bir hodri meydan çeker ki nerden geldiğini aniayaman. La Tahsin anladık sen tanjunun jokerisin emme bu işler pasakoyde tavuk satmaya benzemez.La Tahsin tez zamanda aklını başına al. La Tahsin sen burada yorum yapanları akp li mi zannediyor. La Tahsin buradaki yorumcuların çoğu chp li. Dayım ne olacak bunların hali. Çok üzülüyan. Bunlardan bi cacık olmaz. deyalla...
    • Eski Belediyeci25 Ocak 2022 . 12:37

      Boş teneke ordusu. Belediye meclisinde kaç tane emlakçı var. Belediye koridorlarında kaç tane ayakçı var?
    • Serkan25 Ocak 2022 . 12:12

      Tahsin, Düne kadar ekonomik durumun neydi şimdi nasıl? Altında belediyenin kiralık aracı. (Kiralık araç demişken, belediyeye araçları çevrendekiler kiralıyor) her yerden ballı maaşlar. eşin en yüksekten sözleşme maaşı. Paşaköyden Onurlu maaşlar kaymaklar ballar. Yiyin efendiler yiyin. bizlerde hodri meydan diyeceğiz zamanı gelince.
    • Gerçekler25 Ocak 2022 . 11:29

      Daha iki gün önce otoyolda kalmamış mıydın Tahsin? Yoksa, tekne gezintili bol eğlenceli istanbul gecelerinden mi dönüyordun? Başkana yaranacam diye şu düştüğün hallere bak! Birde Tahsin’in bir özelliği var. İnanılmaz dedikodu yapar. Herkesin yüzüne güler ama herkesi bir birine kırdırır. Kendisinden başka kimse iyi olsun istemez.
    • Çapsız belediye25 Ocak 2022 . 11:08

      Belediye'nin başında başta Tanju Özcan olmak üzere bir sürü çapsız adam yönetici kadrosunda. Bunlardan ne beklersin ki, adam birde çıkmış halka hodri meydan çekiyor. Halk sana öylye bir hodri meydan çeker ki arkana bakamadan gidersin. Bir daha da bu makamları rüyanda bile göremezsin. İyi ki varsın bolununsesi....
    • Hací25 Ocak 2022 . 11:05

      Köylerde bir sürü kabinli 4 çeker traktör var,bir bošta iş makinası var bunları 15 günlüğüne kiralar,sonrada şehir mahalle sokak planlaması yapılsa bu kriz çözülürdü,konsere ,aleme kafası çalışanların her nedense kafası bu işlere çalışmadı,bolu halkının umudu olmuštunuz onunda kaybediyorsunuz,bir daha bulamazsınız.