BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor!

Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor!
    26 Ocak 2022

    Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor! Belediye’nin kepçe operatöründen ...

    Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor!Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor!

             Belediye’nin kepçesi torpillilerin bahçesini bile temizliyor!
            Belediye’nin kepçe operatöründen rica ediyoruz; yolu temizlerken karları bizim evin önüne yığmışsınız, bu kar yığınlarını kürekle biz nasıl temizleyeceğiz, kepçeyle bunları alıverin diyoruz. Kepçeci özel işlere bakmıyoruz diyor.
               Ama az sonra görüyoruz ki, Kılıçarslan Mahallesi 104. Sokakta bulunan Sevim Apartmanı’nın bahçesine girip bahçe içindeki karları bir güzel temizliyor. Sadece yol kenarını temizlemesini istediğimiz bizim sitenin önünü ÖZEL deyip temizlemeyen kepçe operatörü, fotoğraflarda da görüldüğü gibi torpilli sitenin içinde kar bırakmayıncaya kadar tertemiz ediyor.
             Şimdi bu belediyenin yaptığına ne derler? Ya biz vatandaş değil miyiz. Ya da bu apartmanda oturanlar ya yandaş ya da akraba mı Tanju Bey  bir cevap verin Allah aşkına…

    • Cenk30 Ocak 2022 . 08:08

      Neyin tatavasını yapıyorsunuz? Meteoroloji bile açıkladı Bolu'ya son 72 yılın en yoğun karı yağdı diye. 1000 tane sokak var. Belediye hangi birine yetişsin? Bir zahmet eline küreği al sen temizle. Her şeyi devletten beklemeyin.
    • Bolu Yönetim Profesyonel 28 Ocak 2022 . 00:52

      Allah aşkına azıcık delikanlı yada mert iseniz gerçek isimlerinizle yorum yaparsınız.Cakma isimleriniz ile ne kadar korkak ve kaypak olduğunuzu cümle aleme gösterdiniz zaten. Bizim daha fazla yorum yapmamıza gerek kalmadı bundan sonra.
    • Misafir27 Ocak 2022 . 22:17

      Bolu yönetim tek apartmana mi çalışıyor,.! Sorumlu olduğu apartman ve sitelerin dilek ve şikayetlerine ne kadar yetebiliyor,,? Bir ornek vereyim Yetişemiyoruz demek profosyonellik mi?
    • Doğan27 Ocak 2022 . 12:59

      Belediyenin kepçesi karın ilk yağdığı gün sitenin bahçesine girip bazı özel kişilerin garajının önünü temizlemiş mi ? Temizlemiş, ohalde neyi inkar edip duruyorsunuz.
    • Bmw si kaçırılan 5 kavakl27 Ocak 2022 . 00:47

      Burağı iyi tanırım. YALAN DOLANI OLMAZ. EĞİLMEZ BÜKÜLMEZ,MERHAMETLİDİR,HAKKANİYETLİDİR. SACMA SAPAN YORUMLARA GEREK YOK. NE DIYOSA DOĞRUDUR!
    • durustluk27 Ocak 2022 . 00:03

      buradan Tülay ERTOZAN hanımefendiye soralım .İnsanlar iftira ediyor deniyor yorumlarda.Belediyeye hizmet veren herhangi bir kepçe kar yagdıgı gunden bugune sevim apt,manın sınırlarından içeriye girerek arac garaj onüne kadar kar kuremesi, temizlemesi yaptı mı yapmadı mı .tek kelimeyle cevap herseyı acıklar.Kimin durust haber kımın yalan haber yaptıgını acıklar.
    • okuyucu26 Ocak 2022 . 23:11

      haberde, sevim apt da oturanlar veya yonetiminı yapanlar para ile kepce tutup kar temizliği yaptırmamıstır demıyorkı ,aksine apartmanın adresi ve resmi habere konu edilerek belediyeye hızmet veren herhangi bir kepcenın bu apartmanın sınırlarından ıceri girerek kar kurediği aynı uygulamanın diğer vatandaslar ısteyınce nıye yapılmadiğı sorgulanıyor,haber yapılan konuda bu zaten..
    • okuyucu26 Ocak 2022 . 22:41

      yada sıtedekı sakınler kar yagdıgı gunden bugune beledıyenın herhangi bır kepcesının apartmanlarının bahce sınırlarıdan ıceri girip kar kureme yapıp yapmadıgını durustce soyleyerek vatandasları aydınlatabilirler
    • okuyucu26 Ocak 2022 . 22:38

      haber yorumlarını okuyunca sunu anladım.elinde delil olmadan kimsenin kimseyi sucluyarak burda karalaması dogru olmaz.Dogru olan kar yağdığı gunden buyana belediyeye hzmet veren herhangi bi kepce haberde ısmi gecen aptmanın sınırlarından ıceri girerek kepce vurmusmudur vurmamısmıdır.vurmus ıse aynı davranısı baska vatandaslar ısteyınce de yapıyomudur yapmıyomudur.olayın sahıslarla ılgısı yok muhatap belediyedir.acıklamanında belediyeden gelmesi lazım gerekır hab
    • Sevim apartmanının ayyaşı26 Ocak 2022 . 22:28

      Abovv sevim koş kavga varmış tüh kaçırmışız muhahaha
    • Bolu Yönetim Profesyonel 26 Ocak 2022 . 20:23

      Yine şunuda ekleyeyim parasını ödeyen her apartmanıma kepçe girer siz parasını ödeyin sizin apartmanınızıda temizlesin.200 lira para odeyemiyorsunuz millete çamur atıyorsunuz.Bu haberin kaynağı olan arkadaş bu kepçe çalışırken bizim apartmanın önünüde temizlesin diyen bende ücretini ödersiniz temizler dediğim fakat 50 tl para ödeyemeyip millete çamur atan kaypağın tekisin.
    • Bolu Yönetim Profesyonel 26 Ocak 2022 . 20:11

      Ahmet Polat denilen arkadaş eğer adın doğru ise ve benim de adımı kullanarak bana dengesiz deme cesaretini gosterebiliyorsan beni tanıyorsundur. Buradan konuşmayı kesip madem sirketim ve benim hakkımda hakaret vari cümleler kuruyorsun karşıma çıkıp bu sözleri sarf edecek cesarete ve varsa bir adaletsizlik bunu kanıtlamaya mecbursun.Ikide bir CHP diyorsunuz benj az çık taniyorsan MHP merkez ilçe yönetim kurulunda görev yaptığımı da biliyorsundur.Beni arayıp bulamazsan
    • Vay be26 Ocak 2022 . 19:35

      Burada Ertozanin damadi Trabzondan Belediyenin şirketine yani çiftliğe ihraç gelen Kadir C. oturuyor, okadarcik işler onlara göre en basiti,dürüstlük abidesi Ali Sariyildiz göndermiştir bir kepçe
    • Tülay Ertozan26 Ocak 2022 . 19:31

      Bu haberi yapanlar ve altına kod isim altında asılsız yorum yapıp hakaret eden kişilerin tespitini yaptırıp yasal işlem başlatacağımı bildiririm . İnsanların isimlerini bu kadar rahat şekilde karalayamazsınız
    • Edep26 Ocak 2022 . 19:21

      Herseyin ustası,başkanın gözdesi Kadir Capkinin evi karlar altinda mi kalsin,belediye yetişir
    • BEHÇET AKLINI ALIR26 Ocak 2022 . 18:46

      Tülay ERTOZAN galiba chp nin kızımısın ne haltsın belediyenin kepçesi torpillemi getirtin baban chp bayrsğını sallar tek katlı evinizinin bahçe duvarlarını perde beton attırır kapı yapar belediye her haltı belediye yapar chp yalamaları çöpü gider başkalarının bidonuna atar para verip almaz siz gibi paranızla kepçe çağırsana utanmazlar ahlak yoksunu kendilerini bir halt zanneden zavallılar belediy
    • Ahmet polat26 Ocak 2022 . 18:35

      Sevim apt oturan chp bir numaralı adamı chp ayak işlerini yapan neydüyü belirsiz bir zattır belediye kepçe gönderiyor garaj girilşleri hemen temüzleniyor bolu yönetim getirdi diyorlar yalan söylüyorlar bolu yönetim diğer apartmanlardada yöneticilk yapıyor diğer binalara kepçe hiç gitmiyor burak denen dengesiz sevim apt özel ilgimi yapıyor o zaman bolu yönetim e aman gitmeyin alayı yalancı ile yaramaz bir şirket iş yapmaz milleti kandırır dini imanı para sakın özel
    • YULMAZ GÜNEY26 Ocak 2022 . 18:25

      Sevim apartmanı CHP nin muhasebecisimi nedir kendini bir halt zsnneden moruk var her halta karışır chp adamı tek katlı evi var evinin önünde para verip çöpü para vermiş çöp kutusu almış pular apt atar adam tam bir allahlık kafayı çeker 70 içer hergün belediyeyi arar karları temizlettirir tek katlı evin bahçe duvarını belediye yapar adam sanırsın BELEDİYE BAŞKAN YRD sı madem kepçe özel diye yalan söylüyorlar bekediyeyi aramış kepçe gelmiş emrine bolu yöneti
    • haberi yapan kazma26 Ocak 2022 . 17:45

      haberi yapan kazma bolu da Profesyonel olarak apartman yöneten insanlar var. bizde önce kendimiz temizledik sonra baktık olacak gibi değil belediye de sokağa girmiyor verdik parasını temizlettik. karalamayın insanları boşu boşuna
    • Bolu Yönetim Profesyonel 26 Ocak 2022 . 17:33

      Aynı zamanda keşke kepçenin binada çalışırken ki resmini çekip haber yaptirsaydiniz o zaman belediye kepçesi olmadığını herkes görürdü. Ama bence sizin yapmak istediğiniz şey insanları kışkırtmak olunca bu şekilde uyanıklık yapmanız gabi ki normal.
    • Bolu Yönetim Profesyonel 26 Ocak 2022 . 17:29

      Sn. Okuyu Haberi istediğiniz kamera kayıtlarına istediğiniz zaman gelin beraber bakalım ve tekrar söylüyorum işin başında ben vardım ve fotoğraflardaki görüntüler dün benim tarafımdan şahsi olarak kiralanmış ve parası peşin ödenmiş şahıs kepcesidir.Eger ihtiyacınız varsa parasını verin sizde temizletin. Kar ilk yağdığında bu şekilde bir kar kureme çalışması yapılsa idi insanlar garajlarjna araba sokabilirlerdi bunu fark ettiğimiz için inisiyatif kullanı
    • diger26 Ocak 2022 . 12:14

      hepsi aynı yandaš isen her türlü hizmet ve himmet var,yoksa sefiliginle başbaşasn,küreği alırsn eline temizlersin
    • okuyucu haberi26 Ocak 2022 . 11:58

      karin yagdigi ikinci gun sitenin icine giren kepce ozel kepce mi belediye kepcesi mi biz vatandas olarak nasil bilelim ayni kepce hem yollari aciyor hem sizin sitenizin icerisine girip garajlarin onundeki kari aciyor bizim bahsettigimiz o kepce siz hangi kepceden bahsediyosunuz sonradan para verip baska kepceyede temizlik yaptirdiysaniz biz ne bilelim.
    • okuyucu haberi26 Ocak 2022 . 11:32

      site yonetimi temizletti diye kilif buluyolar da vatandas yalan mi konusuyor sitedekiler soylesin karin yagdigi daha ikinci gun de belediyenin kepcesi sizin bahcenize girip kari temizlemedimi hadi inkar edin ya da biraz mertseniz telefon actik rica ettik deyin,kim dogruyu soyluyo diye merak eden varsa sitenin etrafinda kameralar var gelsin baksin
    • Bolu Yönetim Profesyonel 26 Ocak 2022 . 11:31

      Bu yaptığınız haberin kaynağı nereden geldi size bilmiyorum ama keşke doğruluk payını arastirsaydiniz.Gazetecilik bu değil.Keske kepçenin resminide çekseydiniz. Saatine 275 tl ödenen şahısa ait bir kepçe ile temizletildi bu apartman ve yöneticiliğini yaptığım bir çok apartmanı bu şekilde temizlettik.İnsanlari yanlış bilgilendirmeyelim.
    • Sevim Apartmanı26 Ocak 2022 . 11:28

      Evinizin önü özel olarak temizlensin istiyorsanız ya sıranızı bekleyeceksiniz yada adı geçen bina gibi parayı vereceksiniz düdüğü çalacaksınız. İşi gücü bırakıp ahlaksız dedikodular yapmayacaksınız.
    • Apartman sakini 26 Ocak 2022 . 11:13

      Bolu yönetim firması tarafından apartman çevre temizliği yaptırılmış olup keşke haber kaynağınızı sorguladaydınız
    • Tülay Ertozan26 Ocak 2022 . 11:11

      Söz konusu apartmanın önü Bolu Yönetim firması tarafından temizlenmiştir Kendilerine söylendiği gibi özeldir Beldiye kepçesi değildir Bilgilerinize
    • canfer akpullu26 Ocak 2022 . 11:01

      A K P Hakca paylaşımı, adaletli hizmeti kaldırdı, yandaşsan partiliysen ipden alıyolar, ya değilsen evinin önündeki evinin yolundaki karları dahi temizlettiremiyorsun, mudurnuda da aynı gelin görün adaletsiz hizmetleri, düzeni bozdular düzeni,.
    • yuh be26 Ocak 2022 . 10:56

      demekki emir buyuk yerden gelmis fotogaftaki yollar da bile kar var kepceci adeta bahcenin icini bile kazimis ,bi gram bile kar gorursek kizariz ha
    • vatandas26 Ocak 2022 . 10:49

      vatandas ses vermis bakalim karsidan yankisi gelecekmi.demek meclis uyesi oturuyor.
    • haksizlik26 Ocak 2022 . 10:37

      kepceci ne yapsin basindaki amiri surayi temizle diyor oda temizliyor,amirine sormak lazim sana emirleri telefonla kim veriyor,yapilir mi boyle haksizlik belediye bir kac tanidigin yandasin belediyesimi oyle ise secimlerde gorusmek uzere
    • Misafir26 Ocak 2022 . 10:18

      Belediye meclis üyesi oturuyor burda ilk günden beri burasi temizleniyor bu işe muhtarda dahil, kilicaslanin girilmeyen sokaklari var satın muhtar senin burda ne işin var.