BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

 Bu araç yüzünden kilometrelerce araç kuyruğu oluştu

 Bu araç yüzünden kilometrelerce araç kuyruğu oluştu
    26 Ocak 2022

    Bu araç yüzünden kilometrelerce araç kuyruğu oluştu PTT Caddesi ...

           Bu araç yüzünden kilometrelerce araç kuyruğu oluştu

            PTT Caddesi üzerinde gelişigüzel park etmiş ve camının önüne bir telefon numarası bile bırakmadan giden sorumsuz sürücü yüzünden trafik tıkanınca kilometrelerce uzunlukta araç kuyuruğu oluştu. Bir ucu PTT caddesi'nde diğer ucu ise Sümer Mahallesi'ne kadar uzanan kuyrukta dakikalarca bu sorumsuz araç sahibinin gelmesini beklemek zorunda kalan sürücüler kornalara basarak gürültü kirliliğine sebep olurken, dakikalar sonra sorumsuz sürücünün çıkıp gelmesiyle trafik açılabildi.

           Bu kadar aracın dakikalarca trafikte beklemesine yol açan sorumsuz sürücü ise bir özür bile dilemeden aracına binerek uzaklaştı.  

    • Yuksel1430 Ocak 2022 . 23:27

      bu kimin sucu zapıta ve trafik polisi okadar sorumsuz.hemen kesecen cezayı..zaten böyle hafalarda kenarlara park ettirmeyecen ama malesef görevini yapan yok..artık her yerde işler laylom yürüyor..
    • Yavuz30 Ocak 2022 . 12:34

      Harbiden şaşırdım bende belediye suçlu tanju hatalı diye haber bekliyordum senden yapmamışsın nasıl oldu bu iş ama otobüsü çekmişsin ufakta olsa bi algı yapmışsın sen işini çok iyi biliyorsun gerçek gazeteci seni
    • Cenk30 Ocak 2022 . 07:56

      O araç yüzünden değil de otobüsün geniş, yolun dar olması sebebiyle olabilir mi? Daracık sokağı trafiğe açarsan olacağı buydu.
    • Dvorak28 Ocak 2022 . 00:35

      Aracı çekilip, 4 5 bin ceza yemediği sürece akıllanmaz bunlar. Yada arkadaki otobüsçü dayı sürte sürte geçecek. Dünyanın en gelişmemiş ülkesinde bile 5 dk çekici gelip hemen alıyor. Ama bolu ne yazık ki.
    • vatandaş27 Ocak 2022 . 13:39

      öküze hakaret etmeyelim.
    • tanju düşmanları27 Ocak 2022 . 10:36

      çok ilginç bu haberde zabıta trafik nerede tanju bunlara da bak dememişsiniz şaşırdım..
    • çekoslavakyalılaştıramadı27 Ocak 2022 . 09:40

      Nedir arkadaş bu polislerden alıp veremediğiniz. Her haberin altına polislerimiz ile ilgili olumsuz eleştiri yapıyorsunuz.
    • Ayşe Kurta27 Ocak 2022 . 09:04

      71 demek isteniz herhalde
    • AYŞE KURT26 Ocak 2022 . 21:30

      ama 81 km yle giderseniz ceza alırsınız
    • Ersan Türk 26 Ocak 2022 . 21:22

      Kaldırama Park Edenmi Ararsın... Millet yoldan Yürüyor
    • İşte “ÖKÜZ ARABASı”26 Ocak 2022 . 17:30

      Hem de tam anlamıyla. Haksız mıyım?
    • neco26 Ocak 2022 . 17:28

      sadece ptt caddesi degil diger cadde ve sokaklarda da böyle adam yanaşacak yer bulamıyor çekiyor arabasını yolun ortasına sorumluluk diye bir şey yok utanma sıkılma yok zaten böyle sorumsuzluk yapanlarda insanlıkta yok.
    • vatandaş26 Ocak 2022 . 17:13

      adam arabasını yolun ortasına bırakıyor ve hiçbir trafik ekibi müdahele etmiyor tabaklar mahallesi özlem sitelerinin olduğu sokakta araçlar kaldırıma park ediyor yayalara yürüyecek kaldırım kalmıyor
    • Yorum Farkı26 Ocak 2022 . 16:10

      Şehrimizde trafik polisi yok ki nereden gelip te şimdi cezai işlem yapacak kural tanımaz sürücülere? Bolu halkının milyonlarca lira parası ile park yasağı ihlallerini tespit için şehir içinde kurulan EDS'ler kullanılmıyor ve park ihlali yapan araçlara ceza yazılmıyor desem ne dersiniz???
    • Bolu26 Ocak 2022 . 16:08

      PTT Caddesinde resmi araç dışında sıralı park etmenin yasaklanması gerekiyor.