BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Suyu bol olan Bolu'da en pahalı suyu kullanıyoruz!

Suyu bol olan Bolu'da en pahalı suyu kullanıyoruz!
    5 Mayıs 2022

    Suyu bol olan Bolu'da en pahalı suyu kullanıyoruz! Türkiye'de ...

          Suyu bol olan Bolu'da en pahalı suyu kullanıyoruz!             

            Türkiye'de su kaynakları açısından en zengin illerden biri olan Bolu'da en pahalı suyunu tüketiyoruz. Yapılan son zamlarla vatandaşa gelen su parası tüm vergiler harçlar dahil metreküpü nerdeyse 8 TL oldu.

           Bolu'nun ormanlık alanlara sahip olması ve su kaynaklarının oldukça fazla olması açısından değerlendirildiğinde Türkiye'de en ucuz suyu kullanmamız gerekirken, neredeyse Türkiye'nin en pahalı suyunu Bolu şehir merkezinde yaşayan vatandaşlar kullanıyor.

            Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan göreve geldiğinde; Türkiyedeki en ucuz suyu Bolu halkı kullanacak diyerek taahhütde bulunmuş, bu nedenle Alaaddin Yılmaz döneminde uygulamaya başlanan Dijital saat uygulamasını da ücretsiz mekanik su saati değiştirerek vatandaşa duyurmuştu. Bolu halkı ucuz su kullanmayı beklerken, su faturalarının bu kadar kabarık gelmesi gelmesi karşısında şaşırmış durumda.

           "Hani Bolu olarak en ucuz suyu biz kullanacaktık. Bu işte bir gariplik var anlayamadık. Şu an Türkiye'nin suyu en bol ilinde en pahalı suyunu kullanıyoruz. Bu durumda Bolu halkı olarak aldatıldığımızı düşünüyoruz" diyorlar.  

    • ALİ ALTAN9 Mayıs 2022 . 09:28

      Kardeşim bir damacana su 25 tl olmuş ,Geçen sene 12 kg lık ipregaz 85 tl idi 1 hafta önce aldım 310 tl,1Kg domates 20 tl elektrik doğal gaz a Gelen zamlar da cabası 20 yıl önce 1çeyrek altın 27 tl idi şimdi 1485 sanki 20 yıldır belediyeyi yöneten akepe hiçmi zam yapamadı.30 Kasım 2021 tarihinde motorin 10 tl idi 5 ay sonra 22 tl biraz da bunlara sesiniz çıksın .500 kişi toplansa belediyenin önünde zam falan olmaz ,Ama hakkını da yemeyelim başkan da çalışıyor
    • Memiş 8 Mayıs 2022 . 17:25

      Bolunun suyu pahalı patatesi pahalı kiralar pahlı otobüs ler pahalı her şey boluda pahalı
    • adilce7 Mayıs 2022 . 21:29

      ucuzcu tancu amma takiyaciymişsin ,bir elde KUR'AN,bir taraf da CAMİİ ,en ucuz bedavaya yakın su derken en pahalı suyu içirirken, belediye otobüsleriyle halkın parasıyla bir kısım vatandaşı bedavaya gezmeye götürmek de işin cabası YAZIKLAR OLSUN tancu sana,bizlerin paralarını çarçur etmeye hakkın yok HELAL ETMİYORUM tanju
    • Semih7 Mayıs 2022 . 17:51

      Faturaya baktimda aynı fatura bende de var kuruşu kuruşuna aynı bu kadar da olurmu aynı fatura ya 137.55 kurus
    • Gürhan Destan 7 Mayıs 2022 . 06:13

      Siyaset YALAN üzerine çalışıyor DEMOKRASİ hikâyesi gerçekte budur EN İYİ YALAN KONUŞANI SEÇEN SİSTEMİN ADI DEMOKRASİ dur.
    • Gerçeklet7 Mayıs 2022 . 01:14

      Su fiyatının en ucuz olduğu il bolu olması lazım. Basından öğrendiğimize göre Karadere Su Tüneli bitmiş ve su maliyetini etkilecek elektrik maliyeti sıfırlanmıştır. Sıfır maliyetli bir su ya bu kadar zam yapılır mı? Seçimde söz verdiğin büyük projeleri de yapmıyorsun. Belediyenin gelirleri nereye gidiyor. Göbek ve led kamba dan başka icraat yok haliyle giderde yok dünyada kriz var hiç olmazsa suyu İsparta belediyesi fiyatlarına indir de senin halkcığını görelim.
    • bolulu6 Mayıs 2022 . 22:23

      her dönemin müdürleri demekki bir önceki dönem akepe seminerine katılıyordu.
    • Borazanlar mah6 Mayıs 2022 . 21:16

      Danju İTleri bagla
    • Boluluyum Bolulu6 Mayıs 2022 . 18:48

      Müdürlerin çocukları hep işe girmiş belediyede insan kaynakları müdürünün kızıda işe girmiş şimdi okudum bu kadar çalışana para yetişirmi.
    • İnsan kaynakları 6 Mayıs 2022 . 16:57

      Bşy merak ediyorum insan kaynakları müdürünün kızıda işe alınmış, belediye personelinin genlerini mi değiştirecek çok merak ediyorum, o alanda eğitim aldı sorsan müdüre hanım çok doğrucu davut ya kendi kızı olunca sesi kesiliverdi birden
    • noone 6 Mayıs 2022 . 16:39

      Tabanına sahip çıkamayanlardan,söz verip yerinde durmayanlardan, liyakate göre değil de önde gelen isimlerin gelinini,kızını ,oğlunu belli yerlere görevlendirip,gerisini ziyan edenlerden, seçim zamanlarinda( milletvekilliği yıllarından beri ) beraber yol aldıklarını görmezden gelip sırf oy için başka yerlere yanlayanlardan tiksinti geldi. Yolda olduklarını yolda bulduklarına değişmeyeceksin Başkan. Nacizane tavsiye.......
    • noone 6 Mayıs 2022 . 16:38

      Tabanına sahip çıkamayanlardan,söz verip yerinde durmayanlardan, liyakate göre değil de önde gelen isimlerin gelinini,kızını ,oğlunu belli yerlere görevlendirip,gerisini ziyan edenlerden, seçim zamanlarinda( milletvekilliği yıllarından beri ) beraber yol aldıklarını görmezden gelip sırf oy için başka yerlere yanlayanlardan tiksinti geldi. Yolda olduklarını yolda bulduklarına değişmeyeceksin Başkan. Nacizane tavsiye.......
    • Özkan Türkcan6 Mayıs 2022 . 15:48

      Haber fotoğrafında görünen mekanik saatin metreküpü 7,64 TL Dijital saatten alınan metreküp bedeli 9,72 TL Dijital saatten alınan Bedel Belediye Bütçesine peşin giren bir paradır Oysa mekanik saatli sayaçların ayrıca endeks okuma giderleri vardır ve Belediye Bütçesine giren peşin para olmadığı gibi % de 100 tahsilat garantisi de yoktur Bu itibarla bahse konu uygulama mantıkla açıklanamayacak saçmalık ve Vatandaşa ZULÜMDÜR Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil. Faturamı öderim, Seçimde hesabını sorarım
    • Emeklisiniz6 Mayıs 2022 . 14:53

      Geçen yıl kışın ortasında doğal gaz faturanla; bu ayı kıyasla da yaz bakalım. Bedava mı kazanıyorsunuz....
    • Emeklisiniz6 Mayıs 2022 . 14:50

      Bir varil petrolden üretilen LPG, motorin ve benzinden çok az miktardadır. Benzin ve motorin ücreti ödeyenler, LPG ile beslenenlerin tüm masraflarını karşılamaktadır. Elektriğin bedava mı, doğalgazın kendine mi ait... Parayı yiyeceği ürünlere kaptıranların, akıl ermez dertleri... Su 200 Türk Lirası geldi diyelim size; deterjan, ekmek, peynir50 TL, kaşar peyniri 50 TL, süt 15 TL, yağ "mücevher", et "ekmek bandırsam para ödermiyim"... Allah, akıl ve fikir versin de ne olursa olsun!
    • Oynat bakalım 6 Mayıs 2022 . 13:14

      Su desen pahalı, otobüslere iki defa zam. Öğrenci şehri oldu soyguncu şehri. Bolu'da en uzak mesafe 15 km var yada yok bu neyin pahalılığı. Tabikide gelen zamlar ortada, zam gelecek lakin otobüscüleri memnun edeyim derken halkı ve öğrenciyi madur ettiniz. Göbekler yapıyorsunuz tamam iyi hoşta insan birde yolları yapar. Yollar rezalet daha bir kere asfalt dolduran birilerini görmedim. Lütfen kafalarınızi kumdan çıkarın da halkın dediklerine kulak verin. Bisiler yapinda yarına yüzünüz olsun.
    • Necmettin 6 Mayıs 2022 . 12:10

      Bolu tarihinde gelmiş geçmiş en işten anlamayan Belediyecilik adına taş üstüne taş koymayan, Alaaddin Yılmaz'ın yaptıklarıyla başkanlık süresini geçiren, Bolu ile ilgili hiç bir iş ile uğraşmaz iken acayip acayip davranışlar sergileyerek Türkiye gündeminde yer almaya çalışan tuhaf bir Belediye başkanı. Yerel seçim tarihi gelse de Bolu bu adamdan kurtulsa. Boluyu mahvettin.
    • Volkan6 Mayıs 2022 . 10:20

      Başkan geldiğinde garibanları işten çıkardı şimdi kadrolaşmayı sessizce yapıyor belediyede çalışanın kendi yandaşıysa karışındasın bir iş ayarlıyor bunların vebalini çekeçek
    • Ali6 Mayıs 2022 . 09:31

      Gercekten en pahali suyu biz kullaniyoruz yaziklar olsun verilen sozlere belediyede bir suru personel var calisan birkac kisi digerleri is yapmiyor masa basinda lak lak yol ve cop hizmetleri de sifir puan borazanlar mahallesinde itfaiyenin tazyikli suyla yollari yikadigini gordum obur mahalleler uvey evlat pozisyonunda yaktin bizi tanju ozcan bir dahaki secimde unut oy almayi kendin ettin kendin buldun
    • MSKYSR6 Mayıs 2022 . 09:04

      Şehiriçi otobüsler zarar ediyor diye biniş ücretlerine okkalı bir zam yapıldı (ki ben zarar ettiklerine inanmıyorum.), firma sahiplerinin gönlü hoş edildi. Ama aynı belediye, kartı olmayan vatandaşa iki binişlik kartı niye iki katına satıyorsunuz demedi, diyemedi.
    • Yusuf 6 Mayıs 2022 . 05:49

      Başkan Alaaddin Yılmaz: “Tünel bittiğinde Bolu’nun çeşmelerinden kaynak suyu içilecek”. Bedava suya bile kondun. Bu bilet gün gelir kesilir.
    • Adnan6 Mayıs 2022 . 05:33

      Benim bir arkadaşım vardı. Bilali Habeşi Camii'nin yanındaki büfede oturur iken benimle mücadele vermişti. Ey Sabri duy şimdi. Adnanım en pahalı suyu içiyoruz diye bana çıkışmıştı. Ben şimdi sesleniyorum ey Sabri en pahalı suyu içiyoruz.
    • Leyla6 Mayıs 2022 . 02:25

      Önce hayvan barinaklarini ara mahalle köpeklerini toplasın vardiyada çalışıyoruz köpekler sokakda insan korkuyor yok şu zam şudur budur boş boş konuşuyorsun ikide bir reklam yapıyorsun ama icraat yok sende
    • Dan Dun6 Mayıs 2022 . 01:34

      Atma tahsin ne zaman elektrik parası ile su parası aynı geliyordu. sen daha o zaman vitamindin dikkatini çekerim en pahalı suyu sayenizde biz kullanıyoruz. bayramlaşma da sana söz vermedilermi. Ah yazık evladım orası çocuk parkı değil ki tanju abin Adana'dan Antalya mi geçti zaten maç bahane tatil sahane sen belediye başkan vekili Rasim milletvekili adayı olacak mış iyi danju Boluyu babasının çiftliği zannediyor galiba
    • Alp6 Mayıs 2022 . 01:07

      Su akar büğüne kadar kıymet bilmiyene Başkan hatırlatmış bu Ülkenin taşı, toprağı,suyu Altın olduğunu.
    • bolulu5 Mayıs 2022 . 22:59

      Elektrik parasının yanında bedava. Bundan 20 yıl önce elektrik ve su parası aynı gelirdi. Şimdi dağılın marş marş.
    • Paragöz tanju5 Mayıs 2022 . 22:36

      Boluyu öğrenci şehri yapacağız en ucuz fiyata siz bineceksiniz dedi. Zamlar aldı başını gitti. Dijital saatler bozuk mekanik saate geçin ucuz dedi. Kullandığımız azıcık suya 1000 lira ödüyoruz. M³ ü 8 liradan da fazla ayrıca
    • ERDİ5 Mayıs 2022 . 19:12

      BELEDİYE OTOBÜSTEDE TURKİYENİN EN PAHALI İLİ BİR BAKIN
    • İbrahim5 Mayıs 2022 . 18:33

      Belediye seçimlerinden önce kapıya 3-4 chp li geldi.İçlerinden birisi tanju özcan ın en önemli 3 projesini biliyormusunuz. -Hayır bilmiyoruz kardeşim -Saymamı istermisiniz.? -Buyrun 1.Su m3 fiyatı 1 tl olacak. -Tamam kardeşim gerisini saymana gerek yok....kapıyı arkadan kapatıverin. Yine yanılmadığım için kendimi daha çok seviyorum.
    • RASİMİN PR ÇALIŞMASINA ÇO5 Mayıs 2022 . 18:01

      Kerameti kendinde saklı fakat Bolulular tarafından ne kerameti olduğu bilinmeyen Rasim arkadaşın Milletvekili olabilmesi için PR ihtiyacı var. Malum düne kadar Köroğlu TV çalışanlarından başka kimse tanımıyordu bu arkadaşı. Adaylık için tanınması gerekiyor. Tanjucum ne yapsın. Bu arkadaşı tanıtacağım diye elinde Bolu Belediyesi kasasından çıkan paralarla alan hediyelerle ev ev gezdiriyor, olmuyor bu arkadaşın köpeklere yem vermesi gibi Bolu için hayati önem taşıyan icraatları basında yer alsın diye basına sürekli bir fatura kestirmek gerekiyor o da olmuyor merkezde Ramazan boyunca hiç bir etkinlik yapamamalarına karşılık ilçe ilçe bu arkadaşın elinden tutarak gezdirdi, sofralar kurdurdu. Rasim arkadaş orada bol bol kart dağıttı. O yüzden çok para lazım çok...! Bence 8'de yetmez 16 olsun. Padişahım çok yaşa. Bir fil yetmez 2-3 daha gönder padişahım...
    • Misafir 5 Mayıs 2022 . 17:19

      Valla bu kadar laf söyleniyor bunun üzerine herşey o kadar normal gibi gosterilmiyormu deli oluyorum,kendi partisi bile ses cikarmiyor sayın kilictaroglu hani belediyeleriz hizmet için vardi, nerdesiniz,kadın kolları nerdesiniz,.....
    • Paşaköylū yaren5 Mayıs 2022 . 16:51

      Eşofmanlarla basın açıklaması yapması komedi.Tuh dūnyasını yansıtmak istemiş.Kendi acizligini Şevket hoca kimliginin arkasına saklamak istemiş Kendisiyle bile celişen bir ruh hali.Bir belediye başkanına yakışmayan tavırları var.Tanju beyin gerçek bir dostu yok.Çevresi rantçılaŕ tarafından alkış korosuyla çevrilmiş.
    • Yunus 5 Mayıs 2022 . 16:46

      Toplu konut yapacaktı hayal oldu milletin duygularıyla oynadı.Su işi hepten hayal oldu eskiden daha hesaplı bir tarife vardı.Ucuz su diye yola çıktı en pahalı suyu biz Bolulular kullanıyor.Tanju Özcan kendisini bitirdi aynı zamanda Boluda CHP yide bitirdi.Kendi partisi bile haklı olarak sırtını çevirdi.
    • Suda yalan oldu5 Mayıs 2022 . 16:41

      Su saatleri degisti hala su çok pahalı.Boşu boşuna su saatlerini degistirdik.Herşey yalan uzerine maslesef tam bir hayal kırıklığı.Ekip zayıf varsa yoksa vatandaşı ziyaret adı altında keyfi olarak makam araçlarıyla ve kiralık otolarla gezmek.
    • Emrullah Gideroğlu5 Mayıs 2022 . 15:31

      Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış. Yapamayacağı bir çok vaatde bulunan dandunju başkan.
    • Soğuk su5 Mayıs 2022 . 15:30

      Bu haberin üzerine söz söylenmez. İyiki Kökezlerimiz var. Yoksa durmumuz vahim.
    • Aydın5 Mayıs 2022 . 15:19

      İzzet baysal mah...muhtarlık yapamayan bolu BELEDİYESİ suya zam niye yapıyorki...