BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

"Geceleri orada fuhuş yapıldığını biliyor musunuz?"

"Geceleri orada fuhuş yapıldığını biliyor musunuz?"
    10 Mayıs 2022

    "Geceleri orada fuhuş yapıldığını biliyor musunuz?" Çakmaklar Mahallesi halkına ...

          "Geceleri orada fuhuş yapıldığını biliyor musunuz?"        

            Çakmaklar Mahallesi halkına seslenen Özcan, "Geceleri orada fuhuş yapıldığını biliyor musunuz? Geceleri orada alkoliklerin cirit attığını, hapçıların cirit attığını biliyor musunuz? İnsanların çocuklarını balkona çıkartamadıklarını biliyor musunuz?" diyerek, mezarlığın içinden yol geçince bütün bunların biteceğini ima etmiş.

            Çakmaklar Mahallesi halkının mezarlığa sahip çıkmak için mezarlıkta yatacak hali yok tabii ki. Ama Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın Belediye personeli arasında yaşanan sansasyonik olaylar yaşandıktan sonra haberdar olması, sahip çıkamaması ve ortaya çıkan olaylar karşısında gereğini yapamamasıdır esas düşündürücü olan.

           BolununSesi olarak bizde Tanju Özcan'a sesleniyoruz; "Çakmaklar Mezarlığı'nda olup biteni takip edene kadar, Belediye'de ne olup bittiğini de biraz araştırıp irdeleseniz iyi olacak ! Gölköy'e şap atacağım deyip sırıtmakla olmuyor!!!   

     

    • Aydın15 Mayıs 2022 . 00:38

      Fuhuş oluyorsa memleketde polis var.Gereğini yapar..
    • demagoji...14 Mayıs 2022 . 21:58

      Demagoji yapmanın anlamı yok. Mezarlık alanlarının yol ya da bina yapımında kullanılması her zaman söz konusu. Çocukluğumda, bahçesinde oynadığım Çırpan mahallesindeki Bursa Mustafa Kemal Paşa Sağlık Ocağı (o zamanlar hastane işlevi görüyordu) eski mezarlık yerine yapıldığı için bahçesindeki topraktan hep ölü kemikleri çıkardı...
    • anlamsız...14 Mayıs 2022 . 21:32

      Uzun yıllardır, Bolu dahil, bu ülkenin her yerinde pek çok mezarlık, imara açık arsa olarak değerlendirildi. Bu mezarlıkların yerinde, günümüzde lüks evler, sağlık kurumları, okullar falan var. 15 yıl kadar önce, Bolu Sümer mahallesinin bitimindeki mezarlık alanının bir kısmı yola gitti. Bu yapıldığında kimsenin sesi çıkmadı! Çakmaklar mezarlığı için bu feryat, bu figan neden? Anlayamadım!
    • Yavaş12 Mayıs 2022 . 21:35

      Sayın Bolulular, tartışacak çok konu Var. Arabanızın deposunu kaça dolduruyorsunuz, geçen sene pazar Sepetini 50,60₺’ye doldururken bu gün Kaç₺’ye dolduruyorsunuz. Ev kiranız Kaç ₺ oldu. Geçilebiliyormusunuz. Onlara kafa yorun biraz da.
    • bolulu12 Mayıs 2022 . 11:34

      o işi yapacak adam o sokağa girmez, yan sokağa girer... başka yere gider gider oğlu gider...
    • Harun Sinanoğlu12 Mayıs 2022 . 02:19

      Millet Çakmaklar da sen Sapanca'da
    • Vebali būyūk12 Mayıs 2022 . 01:18

      Muhtar son dakika tornistan etti yol maalesef acılıyor.Yazıklar olsun.Mezarlıga kadar açılacak yermi kalmadı..Tanju bunun hesabını ilahi mahşerde veremez.Ne oldu orada yatan cenazelere?Kemikler ortaya çıkmadımı?Bunun vebali nasıl verilir nasıl?
    • Rasim11 Mayıs 2022 . 22:03

      La sen nerden biliyon ?hayırdır kimi götürdün oraya namıssız bodur
    • Köroğlu Torunu11 Mayıs 2022 . 18:15

      Bırakın küçük enisteyi
    • Köroğlu11 Mayıs 2022 . 18:01

      Sanki buraya yol yapılınca, bu kötü şeyler olmayacakmı. Vatandaş herzaman haklıdır. Vatandaşı dinlemede fayda var. Halkın asayiş ve ahlaki değerlerini korumak, Emniyet kolluk kuvvetleri ile Belediye zabıtası ve adliye teşkilatının görevleri arasındadır.
    • Geç gelen pişmanlık 11 Mayıs 2022 . 16:23

      Hay elim kırilsaydı da kandırılmasaydım da oy vermeseydim her geçen gün yeni vebale giriyorum rabbim affetsin
    • Çakmaklarlı11 Mayıs 2022 . 15:16

      Tanju başkan seni severim ama bu söylediğin doğru değil. O mahallede oturuyorum ve geç saatlerde defalarca oradan geçtim ve öyle birşeye asla şahit olmadım. Üstelik belediyede veya belediye personelinin yedigöller yolunda fuhuş yaptığına dair bir sürü haber çıktı. Bence önce bunları kontrol altına alsan daha etik olur. Milletin istemediği işleri yapmakta ısrar etmek sadece sana zarar verir. Boşuna diretme.
    • Bilen ADAM11 Mayıs 2022 . 12:47

      Ya hakikaten şu rasimin yanında koruma ayakları ile gezen (küçük enişte )sen ne ayaksın senin kendine hayrın yok bedava para kazanıyorsun milletin vergileriyle ama gözüm sende , bir gün senin bedava para kazandığını canlı olarak göstereceğim , Rasim 6,45 olayından sonra bula bula şenimi buldu , Tanju efendi millet doğru yazıyor , niye belediye önü koca boluda orasımı kaldı bu işler tenhada olur davet ette bizde görelim bakalım ne numaraları varmış , rasimde sende kolpasınız milletin vergileriyle parası ödenen zabıta hikayeden koruma yapan adamların arkasından racon kesiyorsunuz bu işlerde bitecek o zaman sen boluda durmazsında ha Ankara’ya hata güneye kaçarsın bu Allah’ın emride gün ola harman ola , sümerliler sizede iyi oldu seçim zamanı adama laf söyletmediniz, adama laf söyleyeni tokatladınız , tehdit ettiniz ama kazıgıda ilk önce size attı ,iyi oldu size ama bu adam sizin mahallenin kültürünü almamış , sizden hep saglam adam çıkar birbirinize çok baglısınızdır ama buna adamlığı ögretememişsiniz nasıl hepinizi ortada bıraktı , ama bir tane var ordan hayatta CHP ye oy vermez ama mantar işi ayaklarıyla işi kaptı herkesten çok tanjucu oldu sizde agzınızı açtınız kaldı , hakettiniz Aleykümselam
    • Tahsin (Mert) olmayan11 Mayıs 2022 . 12:20

      La tanju hiç mi düzgün işin olmaz. Önce belediyene bak. Belediyede her türlü ahlaksızlık var. Bunları basına yansıyan kadarıyla biliyoruz. Allah tan bu ilde belediye başkanı. Ukrayna lideri gibi ülke yonetse buda ülkeyi savaşa sokar. Batırır. Nede olsa ikiside şovmen. Yalnız sadece rasim,tahsın şahsın yetmez onurlu apoyu da ekibe al parkta oynarken yorulunca yorulunca size (arsa) pardon dondurma ismarlar. Sonrada misket oynarsınız.
    • Sandallarlı11 Mayıs 2022 . 12:20

      Bir belediye başkanının herşeyi boş alavere dalavere mi olur? Yol yapılınca ahlaksızlık lar bitecek mi ? Yoksa yeni ahlaksızlıklar mı olacak? Rant ve yandaşa peşkeş mi? Dalevera Dandunjunun son oyunu mezarlık yolu mu? İlk önce bazı belediye çalışanlarının suyuna şap at ama ilk önce kendi içtiğin suya at.
    • komik11 Mayıs 2022 . 12:00

      yahu belediyenin ortasından da yol geçir ozaman. senin bahsettiğin şey otoparkında da oluyo,sendikanda da zabıtandada. ozaman heryerden yol geçir danju ağa:)) valla sağlam patlayacaniz ama bakam nerde nezaman :)) gidişatınızı iyi görmüyom
    • Bolulu1411 Mayıs 2022 . 11:25

      Bir de salıbeyle mezarlığı var arıtma tesisin üstünde orada geceleri bırak gündüzleri bile takılıyorlar ki kimseler görmüyor rezilliği nedense
    • MSKYSR11 Mayıs 2022 . 10:26

      Sayın Başkan, Mezarlıktan yol geçip geçmemesi bir fizibilite çalışmasından sonra alınmış bir karardır, rastgele alınmış bir karar değildir. Uygulanır veya uygulanmaz, orası da belediyenin işi. Ancak vatandaş karşı çıkınca böyle ithamlarda bulunmakta hoş olmamış. Madem öyle ahlaksızlıklar yapılıyor, mezarlığı ışıklandırın.
    • Bolulu 11 Mayıs 2022 . 09:50

      Oğlum Ahmet ne biçim kelime sen adamı belediye önüne değil ikinizin bildiği bir adreste buluşun erkeklik öyle olur sayın başkan.
    • KATLI OTOPARKA DA YOL YAP11 Mayıs 2022 . 09:23

      Senin işin zor be Tanjucum. Şimdi sen nerede aşna fişne yapılıyorsa yol yapmaya kalkarsan yandı Bolu. Önce katlı otoparkı yık, yol yap. Orada da aşna fişne yapılıyormuş diyolla. Sonra diğer bina, sonra diğer bina...Vay anam vay saymakla da bitmez, yol açmakla da. Danışmanın İsmail ve çocukluk arkadaşın Turgut sana yol açacağın bina ve oto parkların listesini versin de sen aramakla yorulma.
    • RASİM 6.45'i unutma..11 Mayıs 2022 . 09:18

      Bak Rasim efendi öncelikle akıllı ol. Öyle yalandan götünde 50 zabıta, bir de yakın korum ile delikanlılık olmaz. Abisinin 6,45'de ne oldu unutma. Herkes orada seni tokatlayan arkadaş kadar insaflı olmaz. Hadi orada ağladın yalvardın iki tokada mabudu yırttın. Bak aslanım dün geldiğin yeri unutma. Bu görev bitince yine silik Rasim olarak hayatına devam edeceksin. Ağanın biz üst yakalıyız eline koluna dikkat güzel kardeşim bir dahakine.
    • Alkolik11 Mayıs 2022 . 09:14

      Bunca yıllık iciciyim, bu kafayı yakalayamadım laaa ne iciyosan söyle de bizde güzel bi kafa yaşayan yaaaa gsgshsjsjdjdjhdjd
    • RASİM EŞBAŞKAN MI?11 Mayıs 2022 . 09:14

      Sen bırak o Danışmanı da Rasim'in o mezarlıktaki hal ve hareketlerini anlat. Sağa sola bağırmalar, vatandaşın üzerine yürümeler, el kol sallamalar! Hayırdır Tanju efendi kim bu Rasim? Senin HDP'lilerden örnek alarak verdiğin Belediye Sözcülüğü dışında bir de bilmediğimiz Eş Başkanlık görevimi var? Bizim bildiğimiz sıradan bir devlet memuru. Bir de yanında pardon kıçının dibinden ayrılmayan müthiş vücut hatlarına sahip orada bir genç vardı. O da koruması mı yoksa? Tanju efendi önce ahlaklı ol! De ki benim kerameti bende saklı Eşbaşkanım Rasimimin efelikleri sonrası olaylar başladı. Danışman Ahmet'te yalandan pehlivan Rasim'e haddini bildirdi ve Rasim de tırıs tırıs arkasına bakmadan oradan kaçtı diye gerçekleri anlat.
    • Ninjamisin laaa sen11 Mayıs 2022 . 09:12

      Sen şimdi kalk belediye önünü ne birisini davet et vs vs vs napacaaan laaa baskabiyer olmaz mı, illa belediye önü mü olacak,başka biyerde karşılaşsan yada davet etsen goveme davet mesela, Sümere davet et,yada ne bilim başka yere sonra kıçına polis koruması tak gez.cokmu koruyacak seni önüne mi atlayacak hahahahsxfggh ne zamana kadar,nezamana kadaaar..ahhhh danjingo ahhhh insanların zekasıyla dalga geç sen devam et,Devaaam eettt
    • İsmail yukar çarşı 11 Mayıs 2022 . 08:53

      Danışmamın hala belediyede takılıyor Tanju , hatta odasındaki camdan kafasını çıkararak telefon görüşmeleri yapıyor , nasıl emekli oldu , önce danışmanının olayını kapatmak için birilerine alkol izni verecekmisin yoksa Verdinmi, birde çok delikanlısın ya birilerini belediye önüne davet ediyorsun , ulan bilmesek tanımasak seni bizi bile kandıracaksın , ey millet bu Tanju korkağın pısırıgın tekidir , höt desen al sana … diyecek biridir , birde ben kimseye yalan söylemem dürüstüm ayakları ile hikayeler yazıyorsun , birisi seni sosyal medyada davet etti hadi gel diye o kişiyi çok iyi tanıyorsun niye gidemedin , gidemezsin bakacağız bakalım bu delikanlı ayaklarını Sümer mahallesinde ,seni yalandan fedailik yapan Tahsin , İlker , galipi görelim Sümer mahallesinde sen mahallenin cenazelerine gelemeyen korkağın birisin , sana mahallede en az 30 adam sayarım söz verdiğin ne oldu bu yazıyı iyi okuyun sen ve avanelerin mahallede sana verdiğin sözlerin ve diğer muhabbetleri hatırlatacağız herkesin önünde o zamanda getir kamera ve gazetecilerinide Show nasıl yapılır göstereceğiz sana Buda Sümer mahallesi olarak söz nasıl tutulur bunu sana göstereceğiz . Sözümüz söz yalandan delikanlı
    • Bolulu11 Mayıs 2022 . 08:52

      Gecenin bir körü gayri ahlaki olayların yapıldığını kendi nerden biliyor? Konuyla alakalı daha önce hıc polıse ıhbarı var mı? Ya hakıkaten yeter artık sen bızı salak mı sanıyorsun? Sen ekıbın ve beykozlar dılerım bır an önce gıdın verdıgım oyda haram olsun.
    • Cöle11 Mayıs 2022 . 08:49

      Nasıl bir dil, nasıl bir ağız bu. "oğlum seni bulacağım,yarın 11 de belediye önüne gel". Ötekininde şeyinde değil şarkı çalıvermiş. Son zamanların modası herhalde adam çağırmak veya gitmek. Siyaset buysa siyasetiniz batsın, vekilliğiniz başkanlığınız batsın emi...