BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!

Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!
    13 Mayıs 2022

    Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü! Bolu Belediyesi’nin Kılıçarslan ...

    Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!

    Belediye’nin Pazar yeri inşaatı yapılırken çöktü!

            Bolu Belediyesi’nin Kılıçarslan Mahallesi’nde yapmaya başladığı tek katlı açık Pazar inşaatı, daha yapım aşamasında beton dökülürken çöktü.

           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın akıllara zarar bir karar alarak Otogarın yanında yapımını devam ettirdiği Açık Pazar Yeri inşaatında çökme meydana geldi.

           Alınan bilgiye göre bugün öğle saatlerinde döşeme betonu dökülürken, kalıpların dayanamaması nedeniyle çökme yaşandı.

            İnşaatın kimliği neden yok!

            Çökme sırasında işçilerden yaralanan olup olmadığı öğrenilemezken, inşaat sahasında inşaat sahibini ve teknik sorumluları gösteren tabelanın da yasalara aykırı olarak bulunmadığı görüldü.

             Gazeteciler olayı bol bol fotoğrafladı, ama ortada HABER YOK!

             Olaya tanık olan mahalle sakinleri; “siz geç kaldınız, bütün gazeteciler buradaydı, takır takır fotoğraf çektiler:” diye gazetemizin olayı görüntülemekte geç kaldığını söylediler. Ancak ne hikmetse, bu olayın hiçbir gazetede haber olmadığı görüldü.

            İnşaat Sahibi Bolu Belediyesi

            İnşaat alanında her ne kadar inşaatın sahibini ve teknik sorumlularını gösteren tabelanın yasalara aykırı olarak bulunmadığını gördükten sonra, İnşaat sahibinin Bolu Belediyesi ve Müteahhitinin de Nadir Gürkan Yetkin olduğunu öğrendik.

            Tanju Bey burada pazar yerinin ne işi var? 

            Pazar yeri inşaatının çökmesini hayra yoran mahalle sakinleri, "Burada pazar yeri yapılması baştan itibaren yanlıştı. Burada yaya trafiği yok, şehrin en kenar noktası burası, kim gelir burada ürün satmaya? Otobanda seyreden araçlar gişelerden çıkıp, burada köy pazarından alış veriş edecekmiş. Hangi akla hizmet yapmaya başladılar buraya açık pazar yeri inşaatını anlayabilmiş değiliz. Otobanda seyreden araçlar gişelerden çıkıp, burada köy pazarından alış veriş edecekmiş. Bolu halkının parasını böyle bir hayal dünyasına çar çur etmeye kimsenin hakkı yok! İnşaatta yaşanan çökme olayı, burada pazar yeri inşatı yapılmasına karar verenlerin aklını başını getirir inşaallah" diyerek temennide bulundular. 

    • Ertugrul17 Mayıs 2022 . 16:34

      Yahu bu bazar yerleri beskavaklarda gecekondu gibi Kılıçaslan da residans gibi Belediye halkı sınıflara mi ayırıyor
    • bolulu17 Mayıs 2022 . 08:30

      doğru bolusporada 1 yıldır destek çıkmıyordu. Başkan işi biliyor baktı gidiyor 3-5 destek vereyim halk adamı olayım dedi kerizlerde kandı.
    • Emeklisiniz16 Mayıs 2022 . 22:04

      Bana c.evap verene: SANA SAYGI DUYUYORUM. Ha çoban olmuşum ha mühendis, aklımı kullanıyor muyum, sen ona bak.
    • Yaa ne demeli 16 Mayıs 2022 . 15:12

      Allah razı şehir merkezine otoparkı eski başkan yaptı. Yeni başkana kalsaymış vaay halimize. İbret almak gerek. Bol bol şükür ve dua etmek lazım.
    • adam gibi iş yapsaydın ta16 Mayıs 2022 . 12:02

      tanjunun suçu yok diye kıvırmayın lan. belediyenin işi değil mi sonuçta??? ne demek siyasi olarak saldırmayın demek, bu inşaat çökmesi başka bi müteahhitte olsaydı vay o müteaahite firmaya, belediye her yer üstüne çöker canlarına okurlardı. ne anlatıyorsunuz siz. madem iş verdiniz takip edin, boş boş atar yapmayın
    • Bolulu16 Mayıs 2022 . 11:45

      darabadan tavuk kümesimi yapıyorsunuz iş bilmezlik bu olsa gerek kalıp çok sağlam yapılmalı malzemeden kaçmamalı 10 tl lik kereste gidiyorsa 15 tl lik çakmalı sonra bakarsın niden olmuş lan dersin.
    • NEREDE16 Mayıs 2022 . 10:31

      nerede inşaatın önünde bulunması zorunlu bilgi tabelası nerede şantiye konteynırı, nerede beton dökülürken orada olması gereken sorumlu yetkili denetim firmasının adamı,işin garibi NERDE BOLU BELEDİYESİNİN ŞOVMENLERİ NEREDE?
    • Emeklisiniz'e16 Mayıs 2022 . 09:52

      Sanırım siz çobansınız yada onun ezikliği var. Okuyan muhendis olur okumayan çoban 2 tavuğu güdemez
    • Bolulu16 Mayıs 2022 . 09:35

      Önünden geçerken görüyordum; başı boş bir şantiye gibi, bir kaç işçi amatörce çalışıyordu. Hiç denetlenmediği çok belliydi. Bence firma cezalandırılmalı. Termine uyamayacak ve yazık milli servet. İhlallerde sadece fiyata bakılmamalı. Yeterlilik, beceri, iş güvenliği uyumu bunlar önemli. Firma kesinlikle yasaklılar arasına alınmalı. Kendine çeki düzen verinceye kadar ihalelere alınmamalı.
    • Emeklisiniz15 Mayıs 2022 . 23:56

      Doğruyu ben yazdım, yazmaya da devam... Herkes müteahhit olamaz,
    • MTN15 Mayıs 2022 . 18:21

      Bolu'daki bütün müteahhitleri toplayın şantiyeye götürün. Hepsine sorun. Bir tanesi bile bu kalıba beton atmaz. Altında iskele namına bir şey yok. Bir de gidip betonu önce konsola basmışlar. Beton atılmadı deniyor. Gidin bakın. Kandırmayın insanları. Ne binalar yapılıyor buna da zor diyorsanız. Madem yapamayacaktın önceden keşke inceleyip girseydiniz işe. Kimse kimseye zorla iş vermiyor sonuçta
    • Has Bolulu15 Mayıs 2022 . 09:59

      Nadir Gürkan Yetkin geçmişte Akp kurucu il yönetim kurulu üyesiydi, belediyeye saldırın ama Chp diye yandaşa ihale edildi diye saldırmayın. İhale şartlarına göre en düşük teklifi verdiği için kazandı, ama iş boylarını aştı beceremedi umarım toparlarlar. Sonuçta Bolu için yapılan bir yapı biraz mantıklı saldırın...
    • Emar15 Mayıs 2022 . 07:45

      Bir kazadır bir belâdır gelmiş insanların başına. Mal bulmuş mağribi gibi saldırmamak lazım. Gülme komşuna gelir başına. Kim ister maddi manevi zarara uğramayı. Insan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş. Lütfen kötü yorum yapmayınız. Geçmiş olsun, Allah düşmanımın başına vermesin demek lazım
    • Emine15 Mayıs 2022 . 04:53

      1. Katta yıkıldığı için ödül verilmeli , bu da bir başarı
    • Misafir15 Mayıs 2022 . 04:38

      İşi ehline vermez,altılı masaya pay edersen olacağı bu pardon masanın altındakilere işçi kadrosu düşmüş
    • Ali15 Mayıs 2022 . 00:37

      Çimentodan...demirden..tahtadan.....çividen....çalmak zorunda kalmış...çünkü herşey ateş pahası kaçınılmaz.sonuç..
    • Gülten e14 Mayıs 2022 . 23:32

      Bende gayri milli olan herşey den fetoden Fetonun emir eri partilerden nefret ediyorum
    • Müteahhit 14 Mayıs 2022 . 23:22

      Kıytırık bir binayı bile yapamayan adamlardan hizmet bekliyoruz,CHP sadece heykelden anlar, başka birşey yaptırmayın onlara.
    • Emeklisiniz14 Mayıs 2022 . 22:05

      Satacağı binayı yaparken çökertmeyenler, yorum yapmış. Eğitimliymiş, konu hakkında. Tüm riskleri düşünüp de plan proje yapmıyor musunuz. Çobanlar, bu ülkeye hizmet eden en çalışkan, riskleri göz önünde bulunduran insanlardır. Hani o eğitimsiz diye, aklını kullanmıyorlar diye sürekli örneklendirdikleriniz. Aslında onlar: Sizin olmadığınızdır, aklını kullanır.
    • paşaköylüye 214 Mayıs 2022 . 21:44

      bak paşaköylü kardeşim; paşaköy mühendisler mimarlar mahallesidir. sen bu tür saçma çıkarımlarla, paşaköyünün namina sekte vuruyorsun. bence şeyinin yerini bil ve bilmediğin konularda ahkam kesip, paşaköylü mühendis arkadaşlarımızı gölgeleme... Konuştukça batıyor konuştukça basitleşiyorsun. Şunu bil ve sus artık ve gaf yapma; bu pazar senin bildiğin o pazarlardan değil. Git şantiye mahalline gözüne gözlük tak ve bak... şantiyeye gidecek paran yoksa, yaz buraya para toplarız senin otobüs bilet paran için..! Hadi kışt ikile şimdi..
    • Tabelacı14 Mayıs 2022 . 21:32

      Tanju Boluspor amigosu oldu Boluspor baskanida Belediye baskanı olup insaatleri kontrol etneli:)) Yikılan yıkılana .Nasıl olsa paralar milletin cebinden çıkıyor
    • Ali14 Mayıs 2022 . 21:29

      Müteahhit beceriksizliğini belediyeye bağlamak doğru değil...
    • Bolulu14 Mayıs 2022 . 21:27

      Yetkin Bey iyi insandır ama bu tarz bir iş yapacak tecrübesi ve firmasının yeterli düzeyde teknik kapasitesi yok, umarım bu iş onları batırmaz, yüzlerinin akıyla çıkarlar.
    • Cenk14 Mayıs 2022 . 20:20

      Olası bir depremde ne olacak kim bilir?
    • Ahmet14 Mayıs 2022 . 19:24

      En guzel yorumu KORKUSUZ yapmış. Konu tamamen billur meselesi. O da Kamuranda var. Tırsak ve paragöz jurnalciler bu laf size..
    • Arif14 Mayıs 2022 . 19:02

      Pek bilgili pek başarılı Gülden hanım hemmen çözer merak etmeyin :))
    • belediye14 Mayıs 2022 . 17:37

      Tanju bey acilen açıklama yapmalı.İşte biz böyle ihale ederiz ve işte yaptığımız ihale böyle çöker diye.Elini attığını kurutuyor başkan
    • Pasakoylu14 Mayıs 2022 . 17:10

      Gülten mertçe benim desene tüm Türkiye'de çelik yapılar la yapılıyor pazaryerleri tüm Türkiye'de hatalı sen dogrusun zavallı benim kimseye hıncım falan yok gerçekler acıdır dostum
    • GÜNGÖRMÜŞ 14 Mayıs 2022 . 14:55

      TAMAMEN MÜTEAHHİT FİRMA SORUMLUDUR BELEDİYE İLE NE ALAKASI VAR BU İŞİN
    • mehmet14 Mayıs 2022 . 13:41

      yandaş mutahhit demiri tahtayı az koymuş bu tanjunun yaptırdığı yerlere çocuklarınızı gondermeyiniz allah muhafaza çünkü yandaş olunca herşey kontrolsüz herşey mubah
    • Bolu'lu Vatandaş14 Mayıs 2022 . 13:19

      Altta iskele olmadan beton dökümü yapılmış deniyor. Allahtan kimsenin burnu kanamadı. Beceriksiz adamlar.
    • vatandaş14 Mayıs 2022 . 13:16

      körler sağırlar birbirini ağirlar
    • paşaköylüye14 Mayıs 2022 . 13:10

      sırf kişisel hınçların veya siyasi karşıtlığın gereği saçmalamışsın. senin gibi art niyetlilerin söylemlerine itibar edilmez umarım. bu tür kazalar olabilir, bunun mühendislikle vs bağdaştırılması tamamen kötü niyettir. doktorlar ameliyat yapar 100 tane de 1 ameliyat hatalı olur, hakim karar verir 100 tane de bir hata olur, İnşaat sektöründe de 100 de 1 olan kazaları suçmuş gibi aktarmak kötü niyet işaretidir..! Gürkan arkadaşıma gelince: Gürkan'ın etik kurallara saygılı olduğunu bilmeyen varsa gitsin araştırsın. İyi bir insan iyi bir mühendistir. Gidin kötü niyetli siyasi emellerinizi kendi bataklığınızda yeşertin..! ihaleymiş memlekette usturuplu kaç tane ihale gördünüz de aleni yapılan bir ihaleye laf ediyorsunuz? Tanju'yu sevmem etmem fakat Tanju'yla ilişkilendirmek de ayrı bir garabet... Çelik yapıymış, çok mu biliyorsun çelik yapıları? Üniversitede çelik dersini tam puanla geçtim ben... çay ısmarlarsan sen anlayana kadar anlatırım taşıyıcı sistem tercihi nasıl yapılır... Bıkmadan usanmadan.. lütfen iyi niyetinizi muhafaza edip, objektif olunuz...
    • mama tayfası14 Mayıs 2022 . 12:42

      eyyyyyyy Boluda gazeteciyim diye gezen tayfalar ne oldi uşaklar neden haber yapamadınız yoksa mamalarmı eksilir diye korktunuz
    • sahipsiz Bolu14 Mayıs 2022 . 12:38

      müteahhit müteahhitlik yerine siyaset yaparsa ne bekliyordunuz ki
    • 57' li Kıbrrıscıklı14 Mayıs 2022 . 11:25

      ''Orhan '' Rumuzlu okuyucu; Bende A. Abatcıyım !!!! Ama sana katılmıyorum.BOLUSPOR Nasıl ADANA İLE SAMSUNU ALDI İSE.BUGÜNDE Tanju Mansur Bey ile birlikte bu maçı % 1 milyon alır.
    • KORKUSUZ14 Mayıs 2022 . 10:21

      BENİM ANLAMADIĞIM MESELE ŞUDUR Kİ HABER YALAN DESEM DEĞİL. DİĞER GAZETELERDE BÖYLE BİR HABER YOK. ONLARDA DÜBÜR MÜ YOK SEN DE BİLLUR MU ÇOK. ANLAYAMADIM.
    • Pasakoylu14 Mayıs 2022 . 10:19

      Nadir Gülten yetkin mi hani şu kendine devası olmayan babacan in partisinin il başkanı kazan lı amcanın dediği gibi davar çobanı olacak adamın il başkanı demekki Tanju noktası na dahi diyet ödemeye başlamış. Siz böyle alavere dalavere yapın Allah sizi daha çok rezil eder. Olan Boluya oluyor. Nasılsa belediye masrafları karşılar. Yaralanan işçi varsa olan ona ve Boluya oldu. Türkiye de bütün pazar yerleri çelikten yapılırken burada betonarme ilginç. Çelik olursa babacan in adamı nasıl iş alacak belediyeden tanju nasıl iş verecek küçük ortaklarına başkada iş yaptığı Yok işi buna versin bu olay ulusal basinlik olay danju böyle bişey başka belediyede olsa iyi şov yapardı. danju rezilsin bu inşaatta benim bir kuruş hakkım varsa HARAM olsun Gülten yetkin e de sana ve liyakatsiz ekibinede
    • Cöle14 Mayıs 2022 . 09:12

      Belediye önünde yapılan dükkanları demirci demir az konuldu diye çevre şehircilik müdürlüğüne şikayet ettide ne oldu ki, bundanda bişey çıksın..
    • Akil14 Mayıs 2022 . 08:33

      Başkan, kalıpçıları ve beton atanları saat 11 de Belediyenin önünde bekle. Bul onları Başkan bul onları. Bulurum oğlum sizi de !
    • zahmanlalı 14 Mayıs 2022 . 02:21

      CHP ilçe başkanı şahsın da imara ruhsata aykırı dağkente yaptığı kaçak müstakil 'i , Kılıçarslan daki cumhuriyet evleri arkasında yeni başlanan binanin şantiye konaklamasi yerinin olmadığını ve bunların daha birçok dalaveresini ilerleyen günlerde fazlasıyla göreceksiniz.Bolu yağmurdan (alaaddin) kaçarken doluya(danju) tutuldu.Siyaset mekanizması komple değişmeli sağı solu hepsi aynı b.k !
    • Emeklisiniz14 Mayıs 2022 . 01:10

      Mühendislik akıl işidir; aklı olmayan mühendis odu ülkemde. Az mı geldi...
    • İş bilen14 Mayıs 2022 . 00:53

      Muhtemelen beton dökülürken parça parça kat kat yayılarak dökülmedi. Tek noktadan dökülmeye başlandığı ve kalıbın dengesi bozulmuş olabilir. Allah kimseye kaza bela vermesin.
    • Köroğlu Torunu14 Mayıs 2022 . 00:17

      Hey yavrum hey ne günlere kaldık. Terzi sokugunu dikemiyor. Hani herşey şeffaf olacaktı. Bu inşaatı belediye adına kim yapıyor? Kaça yapıyor? İhaleylemi verildi. Ne zaman verildi? Mimari mühendisi kim? Aklımda deli sorular Ha beslemeler kendini basın zanneden zavallılara gelince tanju abileri mamalarını keser sonra. Haber yapabilirler mi hiç? Hele birde yerel tv var. tanju nün özel televizyonu gibi artık izlemiyorum eskiden 20:30 olmadı 23:30 Bolu haberleri ni izleyelim diye hemen televizyon da yerel kanalı açardım. Şimdi inanın izlemiyorum. Evdekiler de izlemiyor yayına devam ediyor mu bilmiyorum zaten kendimi bildim bileli amatörce yayın yapıyordu. Hele öbürleri daha düne kadar alaattin peşinde geziyolardi. Onlar için önemli değil gelen ağam giden pasam