BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Yabancılar üzerinden ŞOV'a devam !

Yabancılar üzerinden ŞOV'a devam !
    18 Mayıs 2022

    Yabancılar üzerinden ŞOV'a devam ! Yabancı sığınmacıların gönderilmesi üzerine ...

    Yabancılar üzerinden ŞOV'a devam !

        Yabancılar üzerinden ŞOV'a devam !          

            Yabancı sığınmacıların gönderilmesi üzerine yaptığı çıkışlar, doğal olarak halkın nabzını okşayınca, Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan fırsat bu bu fırsat deyip şovunu devam ettirdi. Kentin en işlek noktasındaki bilboardlara Arapça olarak asılan ilanla sığınmacılara evlerine dönme çağrısı yaptı. Bilboardlarda, “Geldiğiniz gibi gitme zamanınız geldi. Artık istenmiyorsunuz. Dönün ülkenize” denildi.

           Toplumda hemen herkesin hem fikir olduğu, sığınmacıların ülkelerine dönmesi gerektiği konusunu yüksek sesle dillendirerek siyasi şova çeviren Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, baktı ki bu şov halka damardan girdi ve herkesin gönlünü fethetti, aynı konuyu kaşımaya devam etti. Özcan, bu kez de kentin en işlek caddelerindeki bilboardlara Arapça yazılı bilboardlar astırdı. Özcan, Arapça yazılı bilboard ile kentte yaşayan sığınmacılara evlerine dönme çağrısı yaptı. Bilboardlarda, ‘Geçici sığınmacılara sesleniyorum. 11 yıl önce ülkemize misafir olarak geldiğinizi söylediniz. Türk milleti de kıt kaynakları ile size yıllardır sahip çıkıyor. Artık bu misafirlik fazla uzadı. Ülkemizdeki ekonomik buhranı görüyorsunuz. Gençlerimiz işsiz, aileler açlık sınırının altında yaşıyor. Bu şartlarda artık sizinle paylaşacak ekmeğimiz ve suyumuz kalmadı. Geldiğiniz gibi gitme zamanınız geldi. Artık istenmiyorsunuz. Dönün ülkenize’ ifadeleri yer aldı.

    • Bülent 24 Mayıs 2022 . 11:00

      “Çok seven evinde baksın” ne kadar çirkin bir söylem o zaman bende diyorum ulan insanlar sanki senin evindemi yaşıyor? Parasını vermiş ev almış, kirasını ödüyor kalıyor başkasına ne? Birde “misafirlik çok uzadı” kendini bu dünyada kalıcı zanneden cahil gözünü kapadığın an kimin kalıcı kimin misafir olduğunu anlayacaksın. Siz Suriyeliler den önce kürtleri bulamazsanız düzcelileri yığılcalıları,onuda bulamayınca geredelilere sarardınız bu sizin hastalığınız ve tedavi edilmezse sizi cehenneme götürür bu kul hakkı.
    • İbrahim23 Mayıs 2022 . 11:15

      Adnan bey söylediklerine bire bir katılıyor altına imzamı atıyorum bende bir akpartili olarak tunju beyide bu konuda sonuna kadar destekliyorum bunun sonu karanlık iş işten geçmeden dur denilmeli artık ülke de bizler yabancı olduk sanki birde normal insanlar değil sapığı katili hangi ülkeden geldikleri belli değil elini kolunu sallaya ülkeye girdi, çocuklar kadınlar herkes huzursuz halkın yüzde 98 i istemez iken bu inat diye anlamadım
    • Adnan Öztürk22 Mayıs 2022 . 11:21

      Bu yazıyı yazan dangalak kim mağdur... Her yerde kulağında küpe kolunda dövme nargileci aygır gibi iri yarı kaçkınlarla dolu heryer .. sen hiç Ukraynalı kaçan bir adam gördünmü asıl savaş orda.... Kadın çocuk yaşlı millet din ayırt etmez amenna bakarız emkmeğimizde paylaşırız ama öyle bir mağdur yok insanlar çocukalarını parka gönderemiyor yahu kimliksiz ne olduğu belirsiz yabancılarla doldu heryer sapığı katili allll besle evinde lannnnn ittttt soyu
    • OSMANLI20 Mayıs 2022 . 09:49

      gücünüz anca kimsesiz güçsüz fakir gariban Müslümanlara yetiyor değil mi? ülke de o kadar yahudi ermeni rum var onlara tek bnir laf etsene delikanlıysan??? işiniz gücünüz Müslüman Muhacir düşmanlığı. kominist dinsiz ideolojiniz batsın, ALLAH nasıl biliyorsa öyle yapsın seni ve senin gibi Müslüman düşmanlarını. sorsan bende Müslümanım dersin tabi
    • Misafir19 Mayıs 2022 . 21:54

      Siyasi rant İçin heryola başvuruluyor yağ,soğan,patlıcan ,şimdi sığınmacı yaptıklarınızı ve yapacaklarınızı anlatın yeter
    • TURİST19 Mayıs 2022 . 14:29

      BU KONUDA BELEDİYE BAŞKANIMIZ ÇOK HAKLI MEMLEKETİ DÜŞÜNÜYOR ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYOR AKILLI ADAM AKILLI İNSAN GİTSİNLER GİTSİNLER BUNUN ŞOW'LA NE ALAKASI VAR GİTSİNLER KİMSE BİZİM TAŞIMIZA TOPRAĞIMIZA ORTAK OLMASIN ON MİLYON YABANCININ MALI MÜLKÜ GELDİKLERİ ÜLKEDE KALACAK O ÜLKE İÇİN BİR KAZANIM OLACAK ON MİLYON YABANCI BURDA BİZİM TOPRAKLARIMIZA ORTAKÇI OLACAK BİZ KAYBEDECEZ.GİTSİNLER
    • Bolu halkı 19 Mayıs 2022 . 14:25

      AYİP AYIP Yine neler oluyor ki mülteciler konusu açılmış Halkın duymasını istemedikleri konu olduğunda temcit pilâvı gibi ısıtıp bunu gündeme getiriyorlar
    • siyah beyaz19 Mayıs 2022 . 14:05

      Ahanda afis Savcılık kararı ile kaldırıldı.Halkı kin ve nefret sucuna itiyor diye.Bır hukukcu olan Tanju Özcan bunun böyle olacağını bilmiyormuydu?Elbet biliyordu.Amaç şow şow şowe
    • siyah beyaz19 Mayıs 2022 . 13:58

      Kendi evinde yabancı hizmetli çalıştıran Tanju Özcanın bu şovlarına inananlar lütfen ama lütfen mantıklı bir şekilde kendilerini bir sorgulamalı.Yaptığı siyah söylediği beyaz.
    • köy oldu köy19 Mayıs 2022 . 13:48

      Adamın işi gücü şov yapmak.Önce işini yap.Bolu köy oldu köy.Kalıcı konutlar yoluu üzerindeki kasabalara benzer adi ışıklandırmalar hiç şehre yakılşıyormu adamlar metre metre led ampul satmış sadece.Vizyon yok görsellik yok moderniz yok.Kasaba kültürü var.
    • HAYRET19 Mayıs 2022 . 13:43

      Boluda yabancılara arsa villa satanlar ve bunlara belediyeden rayiç bedel veren Tanju Özcan o halde yabancılara paralarını iade etsin.Bunları geri alsın yabancılardan.Hadi
    • Doğa19 Mayıs 2022 . 13:40

      Ne şovu bi kaç d galak şov şov yazmiş lan yarın adam hsklıymiş dicenızde iş işten gecel k Rana yalakalık olsun diye tutma yorumcular kesinlikle gitmeli gitsinler
    • Cemil19 Mayıs 2022 . 13:22

      Tanju Özcanı 1 gram sevmem. Bozuk saat bile günde iki defa doğru gösterirmiş. Dediği doğru, yeter artık defolup gitsinler
    • Emrullah Gideroğlu19 Mayıs 2022 . 12:38

      Şovcu yine iş başında. Boşuna dandunju demiyoruz dan dun konuşuyor işte. İcraat icraat icraat.
    • Sandallarlı19 Mayıs 2022 . 12:35

      Şov ile gündem değiştirme ile pisliklerini kapatmaya çalışma ile olmaz. Madem çok biliyorsun icraat yap kanunları iyi biliyorsun ya dandunju.
    • çiftçi19 Mayıs 2022 . 10:22

      ayîk kafa ile düšünebilse
    • Vatandaş19 Mayıs 2022 . 09:58

      Yahu Allah aşkına şhow yapma.Suriyelilerin iş yeri açmalarını engelleyecektin hani.Adamlar cayır cayır dükkan işletiyor.İşin gücün boş lafla gemi yürütmek.Hal pazarına bir git bak.Belediyenin hal pazarında mülteciden geçilmiyor.Söylediğinle yaptığın birbirini tutmuyor.
    • RAHAT OL DANJU19 Mayıs 2022 . 09:42

      AKP'li Belediye Meclis Üyesi kadını tacize varan sözlerle dalga geçmesinin Türkiye çapında tepki çekeceği paniğinde hazırlanmış bir afiş. Amaç gündem değiştirmek. Ama yine olmadı. O bile AKP'lilerin Kadın Meclis Üyesine yaptığı taciz ve aşağılamaya bu kadar sessiz kalacaklarını sanmamıştır. Yoksa sorsanız şu afişi astığına pişman olmuştur...
    • Emrah19 Mayıs 2022 . 08:59

      Sonuna kadar haklı yeter ya bıktık bunlrdan.
    • Ersan Türk 19 Mayıs 2022 . 06:09

      Tanju Başkan Doğruları Söylüyor. Mülteciler Gönderilmeli. Suriyeli Afganlı Iraklı İstemiyorum Ülkemde. Bunun Sonu İç savaş Bölünmedir. UYAN TÜRK MİLLETİ
    • Metin Çelik19 Mayıs 2022 . 00:18

      Suriyede Savaş bitti. Kaçak göçmenler Bence de memleketlerine dönmeliler. İlk defa Belediye Başkanını Yabancılarla ilgili Fikri nedeni ile haklı buluyor ve Kaçak göçmenlerin bence de gitmeleri Memleketlerine dönmeleri ve kendilerine Yeni bir yaşam kurmaların vakti zamanı geldi diyorum. Tabii bu arada Bolu da Satılmadık villa arazisi kalmadı Bu yabancı kaçak göçmenlere Paralar Avrupadan ve ABD den gelilyor onlar da Nerede kupon arazi var hemen satın alıyorlar üçüne beşine de bakmıyorlar. Ege Akdenizi zaten Suudlar ve gibileri parsel parsel satın alıyorlar vay memleketin haline
    • Yılmaz Yücel18 Mayıs 2022 . 23:19

      SIĞINMACILAR GİDERSE BOLU DA PAHALILIK HAYAT % 30 UCUZLAR ..
    • Sanane18 Mayıs 2022 . 22:52

      Bu işler belediye başkanının işi degil.Devlet yada hūkūmet politikasıyla olur.Tanju iyice sapıytı.Kimse ciddiye almıyor onu zaten kendiside bunun farkında.Onun icin garip haller sergiliyor.
    • dede18 Mayıs 2022 . 22:35

      zengin yabancılara villa ruhsatını veren kim..digor belediyesi mi? yüzlerce villa yaptılar..boluluların velinimeti zengin araplar.. gariban yabancı yok boluda
    • Ayhan18 Mayıs 2022 . 22:12

      Çoğu konuda eleştirsemde bu konuda yüzde yüz hemfikiriz. Misafirliğinde bir süresi var başkanım.
    • Yastık18 Mayıs 2022 . 21:51

      Neden başkan şov yapmış oluyor doğruyu söyleyince şov mu oluyor.artik vatandaş istemiyor yabancı.sayın başkanınyapmış olduğu hareketi vatandaş olarak doğru buluyor başkanı tebrik ediyorum(bu arada başkana da oy vermedim)