BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

TİHEK'ten Bolu Belediyesi'ne 40 bin lira ceza!

TİHEK'ten Bolu Belediyesi'ne 40 bin lira ceza!
    19 Mayıs 2022

    TİHEK'ten Bolu Belediyesi'ne 40 bin lira ceza! Bolu Belediyesine ...

          TİHEK'ten Bolu Belediyesi'ne 40 bin lira ceza!     

          Bolu Belediyesine 40 bin lira para cezası Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu (TİHEK), Bolu Belediyesi'nin yabancılara yönelik su ve nikah ücretlerinde farklı tarife uygulanmasına ilişkin kararında ayrımcılık yasağı ihlali yapıldığına hükmetti ve Belediyeye para cezası kesildi. 

           Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı mültecilere yönelik su faturaları ve katı atık vergilerinde 10 kat zam yapacağını açıklayan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan hakkında “görevi kötüye kullanma” ve “nefret ve ayrımcılık” suçlamalarıyla soruşturma başlatmıştı.

           Sığınmacılara yönelik tavrıyla gündeme gelen Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Bolu’da yaşayan mültecilerin kenti terk etmesi için su faturası ve katı atık vergisi ücretlerine 10 kat zam yapılacağını açıklamıştı. CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun ise Özcan'ın, yabancı uyrukluların faydalandığı bazı belediye hizmetlerine zam yapılacağına yönelik görüşlerinin kendisini bağladığını belirterek, “Parti politikalarımız ile taban tabana zıttır” demişti. Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı da Özcan hakkında “görevi kötüye kullanma” ile “nefret ve ayrımcılık” suçlarından soruşturma başlatmıştı.

            Özcan, sonrasında yeni bir adım atarak kentteki yabancı uyrukluların nikah ücretinin 100 kat arttırılması için teklif verdiğini duyurmuş ve sebebini ise “Sığınmacıların Bolu'ya yerleşmelerini istemiyoruz” sözleriyle açıklamıştı. 

            Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu (TİHEK), Bolu Belediye Başkanlığı’nın kentte yaşayan yabancılara yönelik su ve nikah ücretlerinde farklı tarife uygulanmasına ilişkin kararında ayrımcılık yasağı ihlali yapıldığına hükmetti ve Bolu Belediyesi hakkında 40 bin TL idari para cezası uygulanması kararı verdi.  

     

    • Emrullah Gideroğlu24 Mayıs 2022 . 11:04

      Kırk bin lira cezayı Lütfü denen şahıs ödesin.
    • Tayfur23 Mayıs 2022 . 23:19

      Tancunun asıl cezası inanmasada ahirette kesilir. Yaktığı fitte ateşinin vebali nefes aldırmaz sonsuza dek ona cehenneme direk olur
    • Sandallarlı21 Mayıs 2022 . 19:23

      Bu adam kendisini hala milletvekili zannediyor galiba. Yoğurda doğrasan cacık olmaz.
    • yunus20 Mayıs 2022 . 11:16

      Cezayı karara el kaldıran imza atan meclis üyeleri aralarında başkanla birlikte pay ederler artık.
    • Dilekçe19 Mayıs 2022 . 22:52

      Oturma izni olan yabancılar Cumhuriyet Savcìligina dilekce vermeli .Başımıza bişey gelirse nedeni olanlar bellidir diye
    • Bolu’dan ses 19 Mayıs 2022 . 22:18

      Ya arkadaşım haklısın tamam ama cezayı ödeyen bolu halkı , sen geldiginden beri doğru dürüst birşey yapmadın ,yaptıkların kafana göre içki ruhsatı vermek , Beykoz’lar İlker ve yanlılarına para kazandırma ve belediyede iş , rasimin yakın arkadaş ve CHP teşkilatinda mudurnulu olanlara veya akrabalarına iş , imardan işine gelenlere daha fazla kullanım alanı , tabii acemi işi bilmeyen müteahhit mühendis çoğunluğu olan ak partili Meclis üyeleride ses çıkaramıyor sana , iç içe girmiş vıcık ilişkler ve sığınmacı politikası ayaklarıyla kendine toplumda siyasette yer bulmak ve akabinde belediyede tazı tut ,tavşan kaç işleri çünkü CHP merkezide seni gözden çıkardığı için belediye aracılıyla güçlüyüm pozisyonları çizmek ,ama bence değiştir ve geliştir kendini millet bunada doydu , birazda Boluspor ayaklarıyla gündemde kaldın , la Abdullah abatıda sen getirdin . Şimdide kurtardım ayakları ile vakit geçirdin d, bırak bu işleri Tanju ha bu arada beşkavaklar my dream çevresiyle biraz ilgilen , araları yaptırıver be , geçerken farketmişsindir , gürtan okulu önleri biraz sıkntılı, seversin o mahalleyi zaten ,
    • Bolulu19 Mayıs 2022 . 19:48

      Para cezasını belediye öder insanları nefret kışkırtma sonucu zarar gören olmuş olabilir o kişiler şikayetçi olmalı hapis cezası almalıdır .Mülteci sorunu devlet sorunudur. Bura da görünen belediye başkanı kendi rant ve oy için insanların hayatı ile oynamaktadır. Bu kışkırtma sonucu insanlar zarar görebillir.
    • belediye19 Mayıs 2022 . 19:16

      Bolu belediyesi ve meclis üyeleriyle i ilgili esas yargı kararları bir aya kalmaz Bolu ve ülke gündeminde yerini alır.Tanju Özcanı yanlış yönlendiriliyor ancak onunda işine geliyordu.
    • başkan19 Mayıs 2022 . 19:12

      Nasıl bir hukukcuki yaptığı eylemin şuç olduğundan haberi yok.Tıpkı Boludan ve Bolu belediyesinden haberi olmadığı gibi.
    • Çılgın filozof19 Mayıs 2022 . 15:54