BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Boluspor'da kongre öncesi Savaş Abak liste çalışmasına başladı

Boluspor'da kongre öncesi Savaş Abak liste çalışmasına başladı
    19 Mayıs 2022

    Boluspor'da kongre öncesi Savaş Abak liste çalışmasına başladı Boluspor ...

           Boluspor'da kongre öncesi Savaş Abak liste çalışmasına başladı 

            Boluspor Kulübü Derneği Olağan Genel Kurul Toplantısı'nın 21 Mayıs 2022 Cumartesi günü saat 15:00'da Boluspor Halısaha Tesisleri'nde yapılacak. Kongre öncesi yönetim kurulu listesini oluşturmaya başlayan Savaş Abak'ın kafasındaki isimlerle tek tek görüşme yaptığı belirtiliyor.     

           Kongrenin birinci toplantıda üye çoğunluğu sağlanarak tamamlanması beklenirken, şu ana kadar başkanlık için Savaş Abak dışında hiç kimsenin hazırlık yapmadığı ifade ediliyor. 

          Kongre öncesi camiada en çok merak edilen konu ise Boluspor'un toplam ne kadar borcu olduğu. Bu konuda yapılan tahminler dışında kamuoyuna henüz bir bilgi verilmediği için rakamlar dedikodudan öte gidemiyor.           

           Boluspor Kulübü'nün borcunun ne kadar olduğu, eski Başkan Abdullah Abat ve yönetiminin kulübün gelirlerine ne kadar kadar temlik koydurduğu, kongre öncesi en çok merak edilen konular arasında.  

            Boluspor'un ne kadar borcu var?

            Söylenenlere göre, Boluspor'un borcunun eski borçlarla birlikte tahmini 40 Milyon civarında olduğu, Eski Başkan Abdullah Abat ve yönetiminin Boluspor'un gelirlerine, bazı söylentilere göre 25 milyon, bazılarına göre ise 10 milyon lira temlik koydurduğu dillerde dolaşıyor.

     

    • Tevfik24 Mayıs 2022 . 12:49

      Çağın gereği bu, takım batacak, yol bitti. Tamam, satalım o zaman. Sahip olduğumuz başka değerlerimizi de yol bittikçe...
    • Kongreci24 Mayıs 2022 . 04:03

      Değerli Arkadaşlar, değişen futbol ikliminde ve ekonomik yapılar nedeniyle bu boluspor nezninde değil. Tüm kulüpler için çözüm şirketleşmedir. Ama sadece futbol şubesini satacaksınız yada komple. Yol bitti artık. Yeni yasa nedeniyle başkan olmakta artık yürek ister. Bolusporun ne yazık ki taraftar sayısı reytingi düşük. Ne zamana kadar kulüp başkanları para dilenerek gidecek. Gitmez. Şu ekonomik sıkıntılarsa gitmez. Gelecek yönetim şunu bilsin. Öyle beypiliç para vs vermez artık. Ya oyuncu fabrikası olacaksın, yada arkana sağlam bir boluluyu alacaksın. Çıkış yolu belli adam sportif açıdan başarılı westerloyu görün.. Bolusporun önünde şuan muazzam bir fırsat var bir karar verilmeli. Sürdürülebilir bir boluspor için karar verilmeli.
    • GERÇEK BOLULU23 Mayıs 2022 . 13:04

      EVET BİR LİG SEZONU DAHA ACISIYLA, TATLISIYLA BİTTİ, BİTTİ BİTMESİNE DE BU SEFER DE GELECEK SEZON PLANLAMASI İÇİNDE OLAN YENİ YÖNETİM KURULU SEÇİMLERİ GELDİ ÇATTI YİNE HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ KAPI ARKASI KULİSLERİ, DEDİKODULAR, OMU ADAY OLACAK, ŞU MU ADAY OLACAK SÖYLEMLERİ, YAHU YILLARDAN BU YANA AYNI SÖYLEMLERİ, DEDİKODULARI YAPMAKTAN BIKMADINIZ MI? BOLUSPOR GİBİ BU YIL 58 NCİ YAŞINI KAUTLAYACAĞIMIZ TAKIMIMIZ İÇİN BİR BABAYİĞİT ÇIKIP BEN BAŞKANLIĞA VE BOLUSPOR'U SÜPER LİGE ÇIKARMAYA TALİBİM DEMİYECEK Mİ? BOLUSPOR SAHİPSİZ Mİ KALACAK? YILLARDAN BERİ HEP AYNI SENARYOLAR TALİP OLAN OLMAZ SON DAKİKA BİRİ ÇIKAR BAŞKAN OLUR VE TAKIM KÖTÜ OLDUMU BEN ZATEN ZORLA GETİRİLDİM DE VE KAÇAR GİDER YETER ARTIK BU OYUNLARI BIRAKIN BEYLER, BİRLİK VE BERABERLİKTEN GÜÇ DOĞAR TÜRKİYE'DE BİR BOLU VE ONUN EFSANESİ OLAN BOLUSPOR VAR, EFSANE TEKRAR CANLANSIN, TARAFTARIN HER SENE ECEL TERLERİ DÖKMEMESİ VE STADI DOLDURMASI İÇİN HAYDİ EL ELE, OMUZ OMUZA VERELİM.
    • SATILAMAZ23 Mayıs 2022 . 12:51

      Risk ve sorumluluk olarak hizmet etmiş eski başkan ve yöneticilere hiçbir sözümüz yok. Dediğiniz gibi hepsi iyi kötü hizmet etmişler, şehrimizin ortak değeri olan spor kulübümüzün ayakta kalması için ellerini taşın altına koymuşlar, emek vermişlerdir. Profesyonel takımı amatör bir ruhla günümüze kadar yaşatmışlardır. Elbette hepsine müteşekkiriz. Dediğiniz gibi, ayakta kalıyorsak bu sadece kulübün kültüründen kaynaklıdır. Bizim arzumuz bu kültürün, ruhun yaşaması, hepimize ait olan BOLUSPOR olarak kalması, satılarak sermayenin BOLUSPOR A.Ş.'tine dönüşmemesidir. Hepimiz bu kulübe aynı katkıyı verme imkânına sahip olamayabiliriz. Ama her durumda bu kulüp hepimize ait ve sahibi tüm Bolu halkıdır. Satılırsa ne onun sahibi biz olacağız, ne de bize ait olacak, duygusal bağımız kopacak. Bu insanın anılarına, çocukluğuna sarılması gibi bişey. Geçmişte tartışıldı çünkü bu kulübün satılması. E bu, parayı bastırıp bütün değerlerin alınıp satılabildiği günümüz gerçeklerine uymuyor, sonuçta kaçınılmaz deniyorsa; şairin dediği gibi "Bitti o şiir, başka mısra gerekmez" der tarihe gömeriz. Ne yapalım.
    • YAMAN23 Mayıs 2022 . 00:38

      Yorumları okudukca bazen çok şaşırıyorum, Boluspor'a 50 tl katkı sağlamamış, 2 tane maça gitmemiş adam ECZACI, KOMURCU, TIRCI, KAMYONCU diye eski yeni başkanları kendince aşağılıyor. ECZACI dediğiniz adam eczacı iken bu kulube 2 kez başkanlık etmiş, bu sene de fena kadro kurmamış , bazı maçlarda şehrin lobisi olmadığı için hakemler tarafından ezilmiş olmasına ragmen yinede son 6,7 haftayı saymazsak ligin dibine gitmemiş. Bakmış kan değişiiklği şart, herkesin sorumluluk alması gerekli zamanında kenara çekilmiş... iyi kötü hizmet etmiş... Ben şahsen ABDULLAH ABAK, SAVAŞ ABAK, EMIN SEMERCI nin kulubün 5 kuruşuna göz dikeceklerini düşünmem. yanlış yaptıkları olmuştu ama kasıtlı bir şey yapmamışlardır... Bursanın, Kocaelin,Balıkesirin düştüğü yerde daha küçük bütceyle ayakta kalıyorsak bu sadece kulubün kültüründen kaynaklıdır...
    • YAMAN23 Mayıs 2022 . 00:19

      Savaş Abak genç ve dinamik bir işadamı. Boluspor'a mutlak katkı sağlayacaktır. Savaş Abak'ta gelse , Emin Semerci'de gelse maalesef Boluspor'un başkana bağlı olmayan ve kurumsallığı sürekli olan bir oyuncu izleme komitesi mevcut değil. (Alt yapı için bir sistem olabilir, bahsettiğim altyapı ekipleri değil) Yani başkan kim olursa olsun , hocanın istediği yada alternatif olarak menajerlerin önerdiği oyunculara yonelecek. Bu da doğrudan maalesef menajerlerin kucağına oturmak demek....burada tek bir menajer yada şriket üzerinden gidilirse Kocaeli, Bursa gibi dibi boylarız. ayrıca bu durum iskelet oluşturulmadan sürekli yeni takım kurulmasına nedenş oluyor. Bolusporda mevcut takımdan 5 oyuncu kiralıktı geri döndü, 7-8 oyuncunun kontratı bitti. İçlerinde, Fethi, Roshi , Tugay gibi çok katkı sağlayan oyuncular da var.. .umarım enazıdnan bu 3 oyuncuyu tutarız takımda.
    • Buhar Rasim22 Mayıs 2022 . 21:34

      Rasim neden ortalıkta görūnmūyor.Īşler tıkırında gitseyfdi şovun kralını yapacaktı.zDestekledigi yardımcısı olduğu A.Abat kaçınca Rasimde buhar oldu .
    • Sümerli22 Mayıs 2022 . 17:22

      Rasim, iki aday da sen yömetim de olmazsan olmaz diyorlar. Sen ne diyorsun?
    • Aladağ 22 Mayıs 2022 . 16:45

      Futbol ile siyaset hep iç içe oldu, Boluspor da bu durumdan muaf değil. Futbol karadeliğine akıtılan paranın haddi hesabı yok. Bolusporun geliri nedir, gideri nedir bilen var mı. Belediyeden ne kadar para aktarılıyor, nakit akışı var mı yoksa başka şekilde para aktarılıyor. Bolu belediye başkanı sanki kendi cebinden, kendi gelirinden Boluspora para veriyormuş gibi pozlar veriyor. Siyaset ve futbol arasındaki bağlantıyı kesmeden bu işler zor.
    • SATILAMAZ22 Mayıs 2022 . 11:20

      Hiçbir iş insanı sıfırdan futbol takımı şirketi kurup, sıradan, mahalli amatör kümeden başlayarak piyasaya girmez. Kendilerine ait olduğunu zannettikleri şirketi ahmakça bir tutkuyla destekleyen onbinlerle müşteri kitlesi, pardon, taraftar garantisi olmadan! İşadamları için sahibi oldukları futbol şirketi, tribünlerdeki onbinlerin sahnedeki tiyatroyu çılgınca alkışlarken perde arkasında kirli paralarını yıkadığı çamaşır makinesi, hukuksuzluklarının örtüsüdür. Yasa, o işadamına dokunduğunda takımı savunmak! için sokağa dökebilecekleri kalabalıklar, bütün bir şehir de hazırdır nasıl olsa. Profesyonelleştikçe masumiyet azalır, şüphe ve kir çoğalır, spor tutkusu ölür. Böyle kirli bir piyasada taraftarlar ise takımın sahibi olduğunu zanneden, fakat bu filmde (bedavadan bile değil) üste para vererek rol alan, kapitalist sermayenin figüranlarıdır.
    • Tamer22 Mayıs 2022 . 08:51

      Hani Bolusporu çok seviyordunuz daha ilk kongre toplantısında çoğunluk sağkanamadı.Yine liste savaşları kulisleri başladı.Yine aynı terane.ičraatte sınıfta kalıyoruz maslesef.
    • Kongreciye21 Mayıs 2022 . 22:00

      Eģer bir iş insani fitbol takimi sirketi kurmak istiyorsa buyursun Bolu Korogludpor ya da Yesil Abant vs.vs.isimleri altında şirketleşsin.Neden Boluspor?! Birileri Boluspor ūzerinde para aklayacak halä uyanamadınızmı.Sudan çelik yelek fabrikası ordu tedariği fiyaskosuda yetmedi şimdi Boluspor oýlemi?Bu oyin bozulmalı akıllar başa geri dőnmeli.
    • Kongreci21 Mayıs 2022 . 15:26

      Yıllardır bolunun ileri gelenleri yönetti. Sonuç. Hüsran. Bolunun süper lige çıkma gücü hem siyasi hemde birçok açıdan yok. Lobin varsa çıkıyorsun. Yada müthiş transferler yapıp çıkıyorsun. Sen kıçı boklu bir oyuncuyu boluya getirmenin maliyetini biliyormusun? Tekrarlıyorum bolusporun 2 çıkış yolu vardır 1.şirketleşmedir..2.si ise tamamiyle gençleşme politikası izleyip futbolcu satmaktır. Pek yakında zaten süper lig kulüpleri bile şirketleşecek ingiltere gibi..
    • SATILAMAYAN21 Mayıs 2022 . 13:00

      Boluspor A.Ş. olur ise bu şehrin tarihi, hatıraları, geçmişi olmaktan çıkar. Bolu halkına ait bir tutku değil, sahibi olan patronun kâr etmek için piyasada sattığı bir mal, maç izlemek için stada gelen Bolulular ise bu şehre ait takımın taraftarı değil, sermayeyi koyan patronun müşterileri olurlar. Ama efendim kapitalizm, şirketleşme, profesyonellik.. Kapitalizmin de canı cehenneme! (O şerefsiz bişeyi de satın alamasın) Profesyonelliğin iyi bir bok olduğunu, amatörlükten üstün olduğunu da kim söylemiş! Biz daha geçici de olsa Kanatlıboluspor'u hazmedemedik. Bir de klübü sermeyeye satarsanız o şirketin de canı cehenneme. Çünkü O benim takımım, şehrimin ruhu değildir artık. Proesyonel sermayenin BOLUSPOR A.Ş. si olarak süper ligde göreceğime halkın BOLUSPOR'u olarak amatör kümede göreyim veya hiç olmasın daha iyi.
    • Kongreciye21 Mayıs 2022 . 10:59

      Boluspor ruhu şirketleşince yok olur.Ticariş bir şirketi neden Boklu halkı desteklesin?Spor aşkına aykırı bir sistem olur.Herhangi ticari bir kuruluştan farkı kalmaz.Bolunun ileri gelenleri Bolusporu desteklemeli sadece söylevlerle değil maddi katkı yaparak.Eğer Bolu Ticaret Odasından 50 iş insanı birer milyon Tl yardımda bulunsun bunu gören taraftarlara ve sporculara bu destek büyük bir motıvasyon olur ve Boluspor liğde uçar ...
    • Gappe nallı21 Mayıs 2022 . 10:52

      Gazeteci koraya ve gizli ortağı Eczacının kayınçosuna peşkeş Çekilen Boluspor'un halı sahaları derhal fes edilmelidir.hatta futbolcuların masaj yaptırdığı yer olan eczacının yeğeninin mekanıylada ilişik kesilmelidir.Hatta futbolcuların tıbbi malzeme aldıkları malum eczane ilede bağ kesilmelidir.Savaş Bey akıllı adam.Bu adamlar akilli ve zengini sevmez ve YANAŞAMAZ.ortak arkadaşınız olanlarıda yanına yaklaştırma sn.Savaş Abak.
    • Kongreci21 Mayıs 2022 . 02:16

      20 yılı aşkındır aynı ligde kalan. Amatör kümeden çıkan bile takımları süper lige yolcu eden kulübümüzde ne yazık ki aynı hatalar yapılıyor. Yolun sonu göründü. Bolusporun şirketleşmeden başka yolu yok. Talip, olanda var hazır var iken düşünülmemeli. Listeler hazırlanadursun adam westerloyu uçurdu bak bolusporuda uçurur..
    • Metin Çelik21 Mayıs 2022 . 01:51

      Neden hep aynı isimler Bu ve benzeri örgütlenmelerin içerisinde oluyorlar. Yani Abat , Abak Semerci, daha önce Rahmetli Yılmaz Becikoğlu, Arkadaş Tamam Boluspor için bişiler Yapmak istedikleri belli. Yanlş hatırlamıyorsam Savaş Abak bir dönem Başkanlık yaptı. Hatta ne kadar doğru bilemem ama o dönemde ciddi paralar harcadığı söylenmişti. Bu kişilerin Spor alt yapısı var mı. Spordan Hatta Futboldan anlıyorlar mı. Para nereden geliyor ne kadar paraları var, Takıma ne kadar Faydalı olurlar Bunlar bir platformda tartışılması ve ortak bir destek gurubu oluşturulmalı. Yoksa bugün Abat Yönetimi Başarısız olmuş Yarın Abak Yönetiminin Başarılı olacağını kimse söyleyemez. Bu bakımdan daha çok Okumuş insanların ve onları destekleyen iş camiası ile sivil örgütlenmelerin hep birlikte hareket etmesi gerekir aksi durumda bu kafayla Boluspor Bu Yıl paçayı kurtardı ama düşerse Asla bir üst Takıma çıkamaz
    • Bolulu20 Mayıs 2022 . 17:20

      Baskan olursa savas iyi olur..ama su tanjunun yaveri rasimi yonetime falan alirsa.yanlis yapar.
    • Sami20 Mayıs 2022 . 11:12

      Savaş Abak başkan Bolusporun maçlarını para vermeden beleş seyredeceğiz diye kendini muhabir gazete sahibi sanan asalaklar arasına mesafe koymalı.Abatı bu hale getiren Tanjuyu şaşırtan Rasime gaz vererek işsiz güçsüzlere Bolusporu peşkeş çekenlerden Boluspor arındırılmalı.Değilse akıbet bugünkü gibi olur.
    • 14 Bolu 20 Mayıs 2022 . 11:07

      Savaş abak ,İsmail duru İsmail okur Demirci kıbrıscıklı hemşerisini veya videodan yabancı transferi yapan veya emekli asker gibi y…a veya para vereyim beni iyi konuma getir , tiplerle yönetim oluşturursa , veya kendisine şaklabanlık yapan kişilerle bu işe girerse farkeden hiç birşey olmaz , veya seyirciye ukala davranışlara devam edecekse bu seyirci onu yine geri gönderir haberi olsun , bu kez onu kimse kurtaramaz Tanju ile Nurettin Doganay hatta Fatih Metin bile
    • bolulu20 Mayıs 2022 . 10:28

      savaş abak bence kammurranıda listeye yazsın onun gibi i... ihtiyac var.
    • Bioxin saç uzmanı20 Mayıs 2022 . 10:04

      Valla eczacının yerinde olsam bulunduğum ili terk ederim.Hayatımda kendini bukadar rezil eden millete kendisine bukadar sövdüren kimse görmedim! başganım başganım diye yalamalık yapan 3-5 çapulçu elden 20 30 bin tl borç alınca bu adamı şişirdiler.Oda kendini herbokolog gazeteci gibi bişey zannetti.Bastığı yerde ot bitmeyen kendini varlıklı biri gibi gösteren,şimdilerde ise g.t korkusuna 2 zibidiye güya kendini korutan bu adam iyiki güzelim Boluspor dan gitti.Umarim utanır BOLU'danda gider.
    • başgan20 Mayıs 2022 . 09:31

      Parası olmayan yönetime girmesin kardeşim, havalarından geçilmiyor, reklamlarını yapıyorlar , paraya gelince yok.
    • Kim ne diyebilir20 Mayıs 2022 . 08:39

      Savaş abakında mazereti yok ,ikinci defa geliyor ,ama şu her ekipte olan ve bilinçli olarak başkanların kendilerine kalkan olarak kullandığı yalaka ve iş bilmez , padişahım sen çok ekipini kurmazsa , inşaat , mühendis , emlakçı ,ihaleci ekipinden futbol , futbolcu , antrenör aklı almayıp doğru akıllara giderse başarılı olabilir , ama parasına güvenirse Samsun başkanı gibi 400 lük olur , Kocaeli ve Bursa gibi velad dallin amin der sezon sonu , parada kurtarmaz , Ümraniye gibi futbol aklı iyi insanları degerlendirirse hem bütçesi hem beyni rahat eder
    • Savaş başkan20 Mayıs 2022 . 07:59

      Eski yonetimden tek kisiyi listesine almamalı.Mūslūman kendini yılana aynı terden 2 kez ısirtmaz.Villa satmak icin ticaret yapmak icin yönetici olunmaz.Otopar alacaģız dite yoneticilere yalakalık tapılmaz.
    • Antröner20 Mayıs 2022 . 07:57

      Abdullah nereye aday olduysa orayı terketti.Bir degil iki degil.Tanju ve Abata destek veren basın ve Ak Partili bazı siyasiler bunu bildigi halde Bolusporu teslim etti şimdide kurtarıcı pozisyonlarınsa.
    • VAKANÜVİS20 Mayıs 2022 . 07:13

      Boluspor'un son döneminin tarihe geçen kaydı : Adam geldi... Boluspor'a tavuk kanadı taktı... Uçurumdan aşağı yuvarlanırken takımı yüzüstü bırakıp kaçtı...
    • VAKANÜVİS20 Mayıs 2022 . 07:13

      Boluspor'un son döneminin tarihe geçen kaydı : Adam geldi... Boluspor'a tavuk kanadı taktı... Uçurumdan aşağı yuvarlanırken takımı yüzüstü bırakıp kaçtı...
    • Emeklisiniz20 Mayıs 2022 . 05:09

      Arat, abat, aras....
    • Dikkattttt!!20 Mayıs 2022 . 01:46

      Savaş Abak düzgün adamdır.Kaliteli ve tecrübeli bir iş adamıdır. Fakat bu işe soyunuyorsa eczacının eşrafına ve ortak arkadaşlarına dikkat edecek! Eski yönetimden 1 kişi bile ALMAMALI. ACİLEN takımın ismini eski haline getirmeli.Eczacı bırakınca can geldi takıma! Boluspor dahada uçacaktır.Abağın maddi problemi yok.diğeri bariz balondu.PATLADI. zaten elini atıp kurutmadığı hicbisey yok.şükür kurtulduk
    • sinsirella'lar20 Mayıs 2022 . 01:40

      Abdullah abat'ta şimdiki geçici başkan özçelik cam ve gazetecilerle makbulenin ara sokaktaki çaycı da listeleri hazırlıyor.Tanju Ağa sen en büyük darbeyi herbokolog rasimden ve goygoycu gazeteci müsveddelerinden yiyon haberin yok! Az bi kafayı kaldırsan İsmetpaşa caddesindeki kulisleri yakalarsın.Eczacı ve ekürileri sessiz ve sinsi gidio. Tarihi rezaletini yaşayan ve yaşatanlar akıllanmıyo!