BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Genç Öğretmen amansız hastalığa yenik düştü

Genç Öğretmen amansız hastalığa yenik düştü
    20 Mayıs 2022

    Genç Öğretmen amansız hastalığa yenik düştü Sakarya Ortaokulu Sosyal ...

    Genç Öğretmen amansız hastalığa yenik düştü

           Genç Öğretmen amansız hastalığa yenik düştü

           Sakarya Ortaokulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni 48 yaşındaki Özgür Akbaş, bir süre önce yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak hayatını kaybetti. 

           Mudurnu Belediyesi eski Başkanı Mehmet Karakaşoğlu'nun Damadı, Sakarya Ortaokulu Öğretmenlerinden Yelda Akbaş'ın Eşi, ODTÜ Öğrencisi İdil Akbaş'ın babası, Yeniçağspor Teknik Direktörü Aydın Akbaş'ın Ağabeyi, Sakarya Ortaokulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni 48 yaşındaki Özgür Akbaş, kanser hastalığından tedavi gördüğü AİBÜ Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tüm çabalara rağmen kurtulamayarak yaşama veda etti. 

          Özgür Akbaş'ın cenazesi yarın (21 Mayıs Cumartesi) Paşaköy Camii'nde kılınacak öğle ve cenaze namazından sonra Paşaköy Mezarlığı'nda defnedilecektir.

    • Mustafa Akın23 Mayıs 2022 . 01:11

      Oğlumun ogretmeniydi.Üzgünüz. Sözün bittiği yer. .Allah rahmet eylesin. Mekani cennet olsun inşallah. .Tüm eğitim camiasi ..Ailesi ..sevenleri ve yakınlarının başı sağolsun. BAŞIMIZ SAĞOLSUN
    • Tuğkan Yıldırım22 Mayıs 2022 . 20:06

      mekanı cennet olsun.
    • Mehmet Ali Taşyürek22 Mayıs 2022 . 09:00

      Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı Cennet olur inşallah. Allah ailesine ve yakınlarına sabırlar ihsan eylesin.
    • Buğra22 Mayıs 2022 . 02:40

      Hocam 10 yıldan fazla olmuştur bana tarihi sevdirdiniz allah sizden razı olsun güzel bir insandınız gerçekten çok üzüldüm Yelda hocama Allah sabırlar versin başınız sağ olsun
    • Sevilay Cinar22 Mayıs 2022 . 01:05

      Oğlumun öğretmeni çok çok güzel bir insandı Özgür hocamizin mekanı cennet olsun nurlarda uyusun inşallah ailesine Allah sabırlar versin unutulmayacak bir değerdi Özgür öğretmenimiz........
    • Yalçın Ertekin21 Mayıs 2022 . 21:43

      Mekanın Cennet Olsun, güzel insan. Yakınlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • İlkiz Gündoğan 21 Mayıs 2022 . 19:50

      Değerli meslektaşım Allah rahmet eylesin. Sevgili eşi, eski mesai arkadasim Yelda Hanım a sabır dilerim.
    • Uğur Çiloğlu21 Mayıs 2022 . 15:04

      Mekanı Cennet olsun. Yakınlarına baş sağlığı ve sabır dilerim.
    • Alaattin Ceren 21 Mayıs 2022 . 14:38

      Rahmet diliyorum. Tanrı gittiği yerde onu utandırmasın. Huzur içinde uyusun...
    • HAKAN KOÇ21 Mayıs 2022 . 12:38

      Sevgili özgür kardeşimin Mekânı Cennet olsun. Ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim.
    • Celal Güner 21 Mayıs 2022 . 12:15

      Allah rahmet eylesin. Işıklarda uyusun . Çok genç yaşta yitirdiğimiz öğretmenimizin ailesi ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum.
    • Sare 21 Mayıs 2022 . 12:10

      Canım öğretmenim, canım Özgür öğretmenim… Mekanınız cennet olsun, çok ama çok üzgünüm…
    • Gülcan türker21 Mayıs 2022 . 12:04

      Allah ailesine sabır versin mekanı cennet olsun
    • Arzu DENİZ21 Mayıs 2022 . 11:57

      Kendisinin öğrencisiyim , çok iyi bir öğretmendi. Şuan ne yazıcağımı bile bilmiyorum... Onu böyle bir anda kaybetmek çok acı verici . Ailesine, sevenlerine , yakınlarına , çalışma arkadaşlarına ve öğrencilerine baş sağlığı diliyorum. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah...
    • Eşref ORHAN21 Mayıs 2022 . 11:43

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Ailesine sevenlerine sabırlar dilerim
    • Fikret DOĞANÖZ 21 Mayıs 2022 . 11:01

      Mekânı aydınlık,ruhu şadolsun.Ailesine,sevenlerine başsağlığı diliyorum.
    • Ccccc21 Mayıs 2022 . 10:46

      Canımız öğretmenimiz Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun
    • Nezahat21 Mayıs 2022 . 10:42

      Ailesine, sevenlerine ve öğrencilerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum, çok iyi bir insan iyi bir eğitimciydi Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah ışıklar içinde uyusun
    • Yüksel yilmazdemir21 Mayıs 2022 . 10:39

      Nurlar içinde uyusun ailesine sabırlar versin
    • Ahmet Destereci - Bolu 21 Mayıs 2022 . 10:35

      Mekânı Cennet olsun. Ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine başsağlığı ve sabırlar dilerim. Saray gibi yapılarıyla, son sistem teknik donanımlarıyla, tam kadro sağlık kadrolarıyla, güvendiğimiz hastanelerde: tüm müdahalelere rağmen hastanın kaybedilmesi üzücü.
    • Cüneyt21 Mayıs 2022 . 10:03

      Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet olsun. Yakınlarına sabırlar dilerim.
    • İsmail Bozoğlu21 Mayıs 2022 . 09:38

      Çok üzgünüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Karakaşoğlu ailesine başsağlığı diliyorum
    • SadıkÖzdemir 21 Mayıs 2022 . 09:22

      Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    • Adnan Önder21 Mayıs 2022 . 09:19

      İki evladımın da öğretmeni değerli insan ÖZGÜR AKBAŞ! bizlere büyük üzüntü bıraktın. Mekanın cennet olsun. Kabrin nurlarla dolsun. Yakınlarının, sevenlerinin ve tüm Bolu'nun başı sağolsun. Seni daima hatırlayacağız.
    • İlhami, candemir21 Mayıs 2022 . 09:00

      Her ölüm üzücüdür genç Ölüm daha çok üzücüdür. Çok çok üzüldüm mekanı cennet olsun yakınlarına sabır ve baş sağlığı diliyorum
    • funda tosun21 Mayıs 2022 . 08:13

      cok iyi insan.iyi bir es.iyi baba.iyi arkadasti.cok uzuldum.Allah rahmet eylesin.mekani.cennet olsun
    • Uğur KARGAOĞLU 21 Mayıs 2022 . 07:37

      Mevlam rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Ailelere ve geride kalanlara sabırlar dilerim. Mevlam tekrar yaşatmasın ..
    • Zekai21 Mayıs 2022 . 07:25

      Ruhu şad olsun. Sabırlar diliyorum. Bir ogretmen toplumun temel taşlarındandır. Kolay yetişmiyor.
    • Bay E21 Mayıs 2022 . 06:13

      Allah rahmet eylesin. 90'lı yıllarda Bolu Sakarya'da C sınıfında okurken Yelda Akbaş öğretmenimdi. Ergun Esin'de sınıf öğretmeniydi.
    • Murat Kocaman21 Mayıs 2022 . 05:02

      Karakaş ve Akbaş ailelerine baş sağlığı ve sabırlar diliyorum.
    • İbrahim Yanar 21 Mayıs 2022 . 04:51

      ALLAH'IM RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN AİLESİNE SABIR DİLİYORUM
    • Fatma Çakır 21 Mayıs 2022 . 02:47

      Allah rahmet eylesin. Çok üzüldüm. Yakınları ve ailesine sabırlar versin.
    • Ismail Yerlikaya 21 Mayıs 2022 . 01:55

      Rabbim mekanını cennet eylesin.. Geride bıraktığı, eşi ve kızı başta olmak üzere tüm sevenlerine sabırlar versin..
    • İbrahim KARABELEN21 Mayıs 2022 . 01:43

      Eşi Yelda Hanım'a ve kızı İdil'e, yakınlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun.
    • Muazzez Ulusoy 21 Mayıs 2022 . 01:37

      Karakaş Ailesi ve Akbaş Ailesi ne sabırlar diliyorum.Çok üzüldüm.Mekanı cennet olsun sevgili Öğretmen imin.
    • Metin Çelik21 Mayıs 2022 . 01:20

      eski bir arkadaşımdı. uzun zamandır görmemiştim . hasta olduğunu da bilmiyordum. Allah Rahmet Eylesin. Mekanı Cennet olsun. İyi bir arkadaş iyi bir dost aklı başında çok düzgün bir arkadaşımızdı. Tüm sevenlerine baş sağlığı dilerim. Ailesine de Sabırlar
    • Kamuran Esen 21 Mayıs 2022 . 00:28

      Çok üzüldüm. Ailesine, yakınlarına, sevenlerine , çalışma arkadaşlarına, öğrencilerine baş sağlığı ve sabır diliyor, ailesinin acısını yürekten paylaşıyorum.
    • Sabahat Baysal21 Mayıs 2022 . 00:22