BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Kaldırımlar gasp ediliyor, yetkililer seyrediyor !

Kaldırımlar gasp ediliyor, yetkililer seyrediyor !
    26 Mayıs 2022

    Yayalar nerden yürüyecek ? Bolu'nun hemen her yerinde trafik ...

    Kaldırımlar gasp ediliyor, yetkililer seyrediyor !

           Yayalar nerden yürüyecek ?

           Bolu'nun hemen her yerinde trafik adeta onların emrine göre işliyor. Bu kadarına da pes dedirten görüntüler nedense hep market önlerinde yaşanıyor! 
          Özellikle kavşaklarda trafiği tehlikeye düşürerek kafasına göre kamyonu çekip mal indiren kamyonların yanı sıra, fotoğrafta da görüldüğü gibi kaldırıma dizilmiş olan demir tezgahlarlar yayaların resmen yolunu kesmiş durumda.

            Buradan geçmek isteyen yaya, geçemeyince yoldan yürümek zorunda. Yoldan yürümek zorunda kalan vatandaşa trafikte seyreden bir araç çarpsa ne olacak? Suçlu kim olacak? 

           Araç sürücüsü mü?

           Yaya vatandaş mı?

           Yoksa yayaların kaldırımdan yürümelerini engelleyen bu sorumsuz market yetkilileri mi?

          Vatandaş ister istemez soruyor; “Marketlerin önlerine mal indirenler, canı nasıl isterse kazalara davetiye çıkarır şekilde araç park ediyor,ya da yayaları hiçe sayarak kaldırımlara eşya çıkarıyorlar. Yaya geçitlerinde yayalara yol vermeyen sürücülere, ceza kesilirken, yayalara ayrılmış olan kaldırımları bu derece gasp edenlere neden kimse ses çıkarmıyor? Bunların bu kadar umarsızca hareket ederek, trafik kurallarını katletmesine neden göz yumuluyor?”   

    • Vildana 29 Mayıs 2022 . 11:03

      O kanal yolundaki meyhane usulsüz olarak ruhsat almış.O bölge alkollü bölge içinde değil diyorlar.Meclis kararında belirlenen alkollü bölge içinde bu bölge yok bildiğimiz kadarıyla.Bu konunun iyice araştırılıp oraya nasıl bir belge düzenlenip ruhsat verildiği ortaya konmalı.Bu işte pis kokular var.
    • vildan29 Mayıs 2022 . 01:11

      kanal yoluna mahalle arasına meyhane ruhsatı verenler Allahtan blun..gece klarnet dümbelek şarhoş narasından huzursuzluğumuz had safhada bir çocukla bie eşle bir misafirle o yoldan geçmeye utanıyoruz...balıkesirden gelen misafirlerimiz kepazelik dedi..tancu ve ekibi içki sizi sizle uğraştırsın..gece saat 24 çığlıklar kahkahalar dümbelek klarnet..Allah blnzı versin
    • cumhur halk28 Mayıs 2022 . 08:23

      sabredin herşey çok güzel olacak. herşey çok güzel olacak. herşey çok güzel olacak. aha olduya kafam çok güzel olduuuu.
    • Lactarius Salmonicolor28 Mayıs 2022 . 01:54

      ...Araçlara garaj...insanlara saygı...hayvanlara su...hastalara sağlık...kızlara koca...ver Allah'ım...Amin...Muhabbetle...Sevgilerle...Saygılarla...
    • Dürbün27 Mayıs 2022 . 11:33

      Cussss bu ne laaa
    • Emrullah Gideroğlu27 Mayıs 2022 . 11:12

      Şişeci Dandunju nasıl şov yapsam da gündemi değiştirsem diye düşünmekten belediye işleri ile ilgilenemiyor meşgul galiba. Akşamdan kalma olduğu için öğlene kadar ayrılmaya çalışıyordur öğlenden sonrada milletvekili mi belediye başkanı mı olduğuna karar vermeye çalışıyordur. Sonuçta çalışıyordur.
    • Sebenli27 Mayıs 2022 . 10:13

      Tanju beyin söyleyecekleri yapacağı şovlar bitti şimdi kara kara düşünüyor.Ortalıktada yok.Destekleyen oy verenlerin inanın tamamına yakın hüsran olduk.Sadece eşi çocuğu biladeri belediyeye işe alınanlarla belediyeden nemalananların desteği kaldı.
    • bolux27 Mayıs 2022 . 09:04

      kaldırım işgali hak ihlalidir. bunu bilmeyene de zabıta denir.
    • Gerçek27 Mayıs 2022 . 08:52

      Denetim yok denetim.İş bilmezleri zabıta yapmışlar sağda solda goy goy yapıyorlar.Müdür desen zaten beceriksiz.Tanju beyyy ne yapıyorsun bunları çok mu aradın.Böyle denetimsizlik olmaz.Belediye kurum olmaktan çıkmış taşeron şirket olmaya gidiyor.
    • Lactarius Deliciosus26 Mayıs 2022 . 22:57

      Ortada kuyu var yandan geç , bence burada a101 değil, o binada market açılmasına izin veren yetkililer suçlu, geniş bir arazi içerisinde, otoparkı olan, kendi arazisi içinde mal indirme bindirme rampası olan yerlere işyeri ruhsatı verilerek, konu sorun olmaktan çıkarılabilir.
    • KÖYLÜ 26 Mayıs 2022 . 21:54

      BÖYNE GALDURUM İŞGALLERİ İSVEÇ'TE FİNLANDİYA'DA BİLE OLMAZ
    • Ahmet26 Mayıs 2022 . 18:07

      A101 in yük indirmek icin geçici koydugu ramoayı çekeceğinize, caddede yukarı çarşıda esnafların daimi işgallerini çekişeydiniz keşke
    • Haydi26 Mayıs 2022 . 17:39

      Buraya iş yeri ruhsatı veren Zabıta Müdürü başkanlık katından hiç çıkmıyor.Buraları vatandaş mı tespit edecek.Böylelerini Zabıta müdürü yapıyorsun ya Tanju bey ne desek sana bilemedim.Bu kadar acemice bir iş olamaz.Zabıtalar seçmece zaten.Önüne gelene elbise ver al sana zabıta olsun.Böyle polis de olunuyormu ki.Yazıklar olsun ne umduk ne bulduk.Seçimde görüşmek üzere bakalım.
    • Düt26 Mayıs 2022 . 15:53

      Ucuz olduğu için mi büyük, büyük olduğu için mi ucuz? İkisi de değil; Fakir olduğumuz için!
    • siz bir de engelli bireyl26 Mayıs 2022 . 15:28

      çok gerideyiz çok. ben engelliyim. arabamı 6 katlı otoparka çekemiyorum. yörem mantı arkasındaki boluspor oto parkında engelli kısmını katlanır cam ile örtüp araba pasta cila yeri yaptılar. yürümeyeyim diye alt kata çekip 1 kat merdiven çıkıyordum şimdi alt katıda yıkamaya ve zengin jiplerine tahsis etmişler. 6 katlı koca belediye otoparkında engelli araç çekme yeri yok. yazıklar olsun bunları denetleyenlere. hakkımı helal etmiyorum.