BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Boluspor'a verilen zararlar gün yüzüne çıksın !

Boluspor'a verilen zararlar gün yüzüne çıksın !
    27 Mayıs 2022

    Boluspor'a verilen zararlar gün yüzüne çıksın ! Boluspor eski ...

           Boluspor'a verilen zararlar gün yüzüne çıksın !

            Boluspor eski Başkanı Abdullah Abat, 28 Mayıs Cumartesi günü yapılacak olan Boluspor Kongresi ile ilgili paylaşımda bulundu. Abat sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, Cumartesi günü yapılacak olan Kongrede kendi döneminin ibra edilmemesi için elinden geleni yapacağını belirterek; “Abdestimden şüphem yok. Benim dönemim ibra edilmesin ki; Benden önceki yönetimlerin de yaptıkları, Boluspor'a verdiği zarar gün yüzüne çıksın” dedi.

           Boluspor eski Başkanı Abdullah Abat sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile resti çekti. 28 Mayıs Cumartesi günü yapılacak olan Boluspor Kongresi ile ilgili paylaşımda bulunan Abat, Kongrenin mali ve yönetimsel olarak ibra edilmemesi için elinden geleni yapacağını belirtti.

           Abat yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;

           “Cumartesi günü yapılacak Boluspor Kongresinin mali ve yönetimsel olarak ibra EDİLMEMESİ için elimden geleni yapacağımın bilinmesini isterim. İbra ettirmeye çalışan da şerefsizdir.”

           Abat sosyal medya paylaşımının yanı sıra çevresine konuyla ilgili görüşlerini aktararak, “Benim dönemimle ilgili şüphem yok, sonuna kadar inceleme altına alabilirler. Ben ibra edilmesini istemiyorum ama ibra edeceklerini tahmin ediyorum. Çünkü incelemeler sonrası benden önceki yönetimlerin de yaptıkları ortaya çıkacak. Ve bunu istemeyecekler. O yüzden geçmişten korkusu olanlar Kongrede beni ibra edecektir diye düşünüyorum. Benim dönemimi ibra edecek olanlar benim gözümde Boluspor hainidir, şerefsizdir” dedi.

    • Zihni30 Mayıs 2022 . 23:23

      Baya adam gibi atarlı atarlı konuşuyorsunda icraat yok olum sende sade rüzgarsın
    • Geredeli 29 Mayıs 2022 . 22:56

      Apoooo bildigin kayda deger birşey varsa konuş açıkla.Değilse bi suuuuussss artık artistlik yapma senin yūregin bildiklerini açıklamaya yetmez bunu eski yönetimdekiler ve būtūn Bolu biliyor goçuuummmm
    • Abdullah açıkla yaren29 Mayıs 2022 . 21:42

      Bak Abdullah eger kalıbının adamıysan bellemeden senden önce kim yada kimler Bolusopra zarar verdiyse çık basının kaŕşısına adam gibi Boluya ve Bolusporlulara herşeyi açıkla.Hadi yūreğin yerse Boluspora en būyūk faydan olur.Arafta kalma delikanlı ol bildillerini açıkla.Degilse inandırıcı olmuyorsun.
    • İbocan29 Mayıs 2022 . 08:44

      Konuştukça batıyorsun süs ve yeni yönetime destek ol hiç değilse bunu yap
    • helal mi28 Mayıs 2022 . 23:22

      kul hakkı yiyenlere haklarımız haram olsun
    • Sandallarlı28 Mayıs 2022 . 19:51

      Bolusporu süper ligde dört büyüklere kafa tutan bir takım olarak görmek istiyoruz. Birde Boluspor Store'dan internetten kolay alışveriş yapılacak bir yer haline getirilmesi lazım. Bir ara Boluspor'a yardım olsun diye forma alacaktım sistem hatasından dolayı alamadım.
    • Ersan 28 Mayıs 2022 . 18:16

      Gemiyi terk eden adam hikaye anlatıyor bize
    • Ramazan Altıntaş 28 Mayıs 2022 . 16:55

      Artık BOLUSPORUMUZU SÜPER LİĞDE GÖRMEK ONURLANMAK GURURLANMAK İSTİYORUZ ÜLKER STADINDA VODAFONE DA TÜRK TELEKOM DA GÖRMEK İSTİYORUZ
    • MELIH SENIL28 Mayıs 2022 . 16:05

      SIĞIRLARA CEVAP... KARDESIM... NEDEN IBRA EDILIP EDILMEMEYI BEKLIYOR.. IBRA EDECEKLERE SEREFSIZ DIYOR.. CIKSIN MERTCE ACIKLASIN GERCEKLERI... ACIKLAYAMAYACAK KADAR KORKAK.. TRIBUNLERE OYNUYOR.. ECZANESINDE OTURSUN ARTIK YAZDIGIM GIBI..
    • müttefik hayri28 Mayıs 2022 . 15:39

      tarihin en sevimsiz en itici adamını Boluspor'a başkan yaparsan olacağı buydu! Hepsi belediyedeki eski gazeteci olan yeni bsk.yardımcısının halt etmesi.Bide maşallah eski kerestecilerin bunu ön plana sürmeleriyle balon şişti de şişti.Sonuç sürpriz olmadı.Balon patladı:))) bi adamın bastığı yerde ot bitmeli. heryerimi kurutursun.
    • sığırlar yazana ithafen28 Mayıs 2022 . 14:45

      asıl SIĞIR OĞLU SIĞIR sensin.Adam futbolcuya vermemiş miş,.kayınçosuna+yeğenine+gazeteci koraya peşkeş çekmekten topçuyu vs ye para verecek halimi kaldı.Bu adamın ne olduğunu herkes iyi biliyo.senin YALAMALIĞIN kâr etmez! Bu sıfatla hala Bolu'da nasıl gezebiliyoSUNUZ o tuhaf.Herbokolog ve bunun tayfası ayykua çıktı.Guzelim kulübe bukadar zarar verilirmi.Artık zırlamanın faydası yok.Kaliteli insan istiyoruz Bolusporun başına.
    • Erhan 28 Mayıs 2022 . 14:04

      Gerçek Bolulu doğru söylüyorsun ama eksik soylediklerin var. Alt yapıda çalışmayan bir iki hoca daha var onları neden soylemiyirsun. Çünkü onlar senin adamın. O şeker hastası dediğin irfan hoca antrenmana gelmeyen İlker yılmaz in antrenmanına çıkıyor. Adam kulube sadece maaş almaya geliyor. Bu kendini gazeteci sanan Fahri Gündüzün her nedense kulüpteki her olaydan haberi oluyor. Niye çünkü alt yapıda haber aldijgi yakın hocalar var. Bu adam kim başkan olursa yalakalık yapıp yilmazi getirmeye calisiyir. Bunlar kulübe girdiğinden beri herkes birbirinden ayrıldı. Herkesi böldüler. Menejerlerle sallıyor fahri efendi. Asıl menejer kendi. Boluspor'a senin haberini yapatsim para ver dediğini herkes bilyor. El altından iş yeri açmak için kimi kefil yaptığını herkes biliyor. Sonra kankisi abisi yılmaz kulüpten kovuluncaonun ağzıyla sallamaya basliyir. Gördük abisuni geredeyi küme düşürdü. Hocalık la alakası yok. Fahri belediyede calisiyor ama mesai saatlerinde hep maçlarda. Buna kimse bişey demiyorum. Nasıl adalet bu. Şimdi tanjucu ama ak parti gelsin ak partici olur. Yalakalık diz boyu. Yılmaz'ın hoca olması için gitmediği başkan kalmadı. Ama artık onların ne olduğunu herkes biliyor. Bu takma bokunun gerçek çocukları Ali beykoz Cüneyt karakuş selahattin Konrad gibi hocalar lazım.
    • Selahattim28 Mayıs 2022 . 12:52

      Nası yani takım düşecek diye bırak git şimdide çıkmış abdestinden şüphem yok falan filan nasıl bir yüzsüzlük bu yaaaa anlamak mümkün değil BOLU halkı ve taraftarlar üyeler gereken cevabı verir
    • sığırlar28 Mayıs 2022 . 00:52

      klavye delikanlıları... siz hiç boluspora mesai harcadınız mı? adam kendi dükkanı gibi tasarruf etti ... herkes gibi sovmen olup paraları saçmadı. futbolcular neden a. abatı sevmedi düşündünüz mü... adam menejerlere para yedirmedi futbolcuyla pazarlık yaptı... basın neden sevmedi biliyor musunuz... neyse diyeceğim tek şey adam abdestimden şüphe yok diyor bazıları gbii şov yapmıyor
    • İbra-hhim27 Mayıs 2022 . 20:36

      La dayı sen harbiden dümdük hakaret etmişin senin istediğin gibi oy kullanmayacak kişileree. Şöyne oy kullanusan şereflisin, böyne oy verüsen kullanusan şerefsüzsün. Demokrasi oy serbestisi demek değil mi? Seçim niye yapıluyo o zaman? İbra yönünde oy kullananlar seni dava edelese napacan? Oy kulananlarla yüz yüze bakmayacan mı bidaha? Onu bırak, bi de yakışuyamu Türkiyede marka olmuş altmış yıllık bir klübün başkanına?
    • Gerçek bolulu27 Mayıs 2022 . 20:09

      Ey Abdullah Abat ,Rasim , Mehmet Ali ikilisinin desteği , Tanju Özcan’ın okeyi ile Başkan oldun , paraları topladın , yanına ismail duru geredeli Kenan Altundag , kaynaşlılı maaşı vererek ender ufluoglunu altyapıya yönetici yaptın , Koray beyi halısahaları bacanagına paslatın , taraftarlara bu ikilinin destekleriyle evlerine problemli adamları yolladın , altyapıya , Oğuzhan Özçelik’in kayıncosunu altyapıya hoca yaptın , Abaza Cahit’in , Naci parlağın ve Rasim Özdemir’in refansı ve Cemil Akay’ın telefonu ile Yusuf özbelliyi ve ve boluda hiç bir işe yaramayan Mustafa Özkan’ı kulube soktun , ender ufluoglunun kankası nedimi hoca yaptın , Cüneyt Karakuş , varken gittin osmanı koordinatör yaptın , irfan denilen şeker hastasını antrenör yaptın , gittin gereksiz transferlerle bol bol transfer ayaklarıyla ne verdiğin şüpheli paralarla adam aldın sonra para kalmadı Türk lirası parayı 400 bin Euro 90 bin dolara çevirerek verdinse tabii orası muamma sonra sosyal medyada muhafazakar cümlelerle milleti kandır eh sonra su söyle oldu bu böyle oldu yemezler burayı haram helal demeden çökün kulupe sonra ağla yok öyle baştan aşagıya belediye başkanından eski başkanlara kadar hepinizin ne yaptığı belli bu yaptıklarınız Allah’ katındada dünya katındada birbir burnunuzdan fitil fitil gelsin hepiniz aynısınız farkeden bir şey yok , birazınız az birazınız çok hop indira gan…ama baksanız kutsal degerleri kimseye bırakmazsınız,Bolu’yu bolunun çocukları Ali Beykoz , Cüneyt Karakuş yönetsin.bu kadar
    • Taraftar27 Mayıs 2022 . 19:58

      Takım düşecek diye korkup kaçan zat değil mi bu... Başkanlığı bıraktıktan sonra takım 5 de 5 yaptı demek sorun sendeymiş...
    • karadeniz27 Mayıs 2022 . 19:00

      kendini gazateci sana KORAY BİLE PARAYI BULDU SAYAN DE ECZANECİ BAŞKAN
    • Doğrucu27 Mayıs 2022 . 16:48

      Niye kabul ettin aslanım o zaman çarıkcının dönemini? Hala evele hübele yapıp duruyorsun açık açık şunu şunu yaptılar desene. Pislkleri biliyorsun da söylesene ha. Şam tokatcıları gibi ben bilirim ama benden içeri bir ben var hesabı
    • boluluyuz27 Mayıs 2022 . 15:08

      peki siz 8 yılı aşkın süre yönetimlerde yer aldınız,siz neden ibra ettiniz,edildiniz,oy verenler ne oluyor sizin ifadenizle,sessizce durmayı bile beceremiyorsun,suyu bulandırıp üste çıkma çabasından başka bir şey değil bu durum...
    • Kim bu27 Mayıs 2022 . 15:05

      Bu konuşan zat gemi batacak diye ilk kaçan değilmi?
    • MELİH ŞENİL27 Mayıs 2022 . 14:31

      “Abdestimden şüphem yok. Benim dönemim ibra edilmesin ki; Benden önceki yönetimlerin de yaptıkları, Boluspor'a verdiği zarar gün yüzüne çıksın” diyorsun.. KOSKOCA BOLUSPOR BAŞKANISIN. GEÇMİŞ DÖNEMLERLE İLGİLİ HERŞEYİ KURUŞU KURUŞUNA BİLİYORSUNDUR. NEDEN İBRAYI BEKLİYORSUN. AÇIKLASANA.. VERSENE MAHKEMEYE.. BAŞKAN SEÇİLİNCE TEŞEKKÜR.. BATIRINCA ŞEREFSİZDİR DİĞERLERİ.. NE ADAMLARA KALDI BOLUSPOR... YAZIKLAR OLSUN... SENDE GEÇMİŞ DÖNEMLERDE HEP AYNISINIZ.. BİRBİRİNİZİN DEVAMISINIZ.. YENİ GELECEK OLANDA AYNI OLACAK MERAK ETME.. İŞİNİZ GÜCÜNÜZ BİR MAÇ KAZANINCA SOYUNMA ODASINA SELFİE ÇEKTİRMEK OLDU VE OLACAK.. OLAN BOLUDAN GİDEN YILDA YAKLAŞIK 20 - 25 TRİLYON PARAYA OLUYOR.10 YILDA 250 TRİLYON PARA.OYUNCULARIN HİÇBİR BOLU LU DEĞİL.NİSAN OLUR.PARALARI ALIR MEMLEKETLERİNE GİDERLER.BİR SENE SONRA 20 YENİ OYUNCU GELİR. BU HİKAYE BÖYLE DEVAM EDER GİDER .. ALTYAPIDA Kİ ANTRENÖRÜNE 3.000 TL MAAŞI ÇOK GÖRÜRSÜN A TAKIMDA Kİ YEDEK OYUNCUYA AYLIK 60.000 TL HİÇ DÜŞÜNMEZSİN BİLE.. HEPİNİZ AYNISINIZ YAZDIĞIM GİBİ. SENDE,ÇARIKÇIDA,ABAKTA.. HİÇ ŞİKAYET ETME.. GİT ECZANENDE OTUR ARTIK..
    • İbrahim27 Mayıs 2022 . 13:55

      Bizim anlamayacağımız, sadece sözlerinin muhatabının kendileri olduğunu bilen kişilere açıkça şerefsizler demiş. Bize de, kim olduklarını merak ediyorsanız verdikleri oylara bakın diyor. Bakalım bakalım.
    • BOLUSPOR27 Mayıs 2022 . 13:40

      Siz neden ibra ettiniz sizden önceki yönetimi BİRDE SİZDEN ÖNCEKİ YÖNETİME teşekkür ederek TESLİM ALDINIZ YÖNETİMİ.