BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Ak Parti Bolu’da şekil 1A’da görüldüğü gibi!

Ak Parti Bolu’da şekil 1A’da görüldüğü gibi!
    10 Haziran 2022

    Ak Parti Bolu’da şekil 1A’da görüldüğü gibi! AK Parti ...

           Ak Parti Bolu’da şekil 1A’da görüldüğü gibi!

           AK Parti Bolu İl Başkanlığında, Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz’un katılımıyla yapılan toplantıda 2023 seçimleri ve sandık güvenliği konuları istişare edilirken, İl Başkanı Suat Güner’in suratının sirke satan görüntüsü gözlerden kaçmadı.

            Ak Partililerin arasında geçen söylentilere göre, Tanju Özcan’ın Ak Partili kadın meclis üyesine karşı mecliste yaptığı çirkin konuşmadan 15 gün sonra, ulusal basın ve Ak Parti Genel Merkezi’nin dürtmesi ile ancak uyanıp harekete geçebilen Ak Parti İl Başkanı ve yönetiminin istifasının istendiği gelen bilgiler arasında…

    • Zaza20 Haziran 2022 . 00:31

      Allah bildiği gibi yapsın yazık sadece yazık yarın kaset gündeme gelince gorecez maksimumu
    • Bolulu11 Haziran 2022 . 20:38

      Catlayin
    • Saatci11 Haziran 2022 . 12:31

      En iyi ben gözükmeliyim. Dur nası daha iyi gözükebiliim, nası gözüne girebilirim. Gözlerinin içine sevgi ile bakayım. Hepsini ekarte edip bi milletvekili adayı olabilirsem, bir de seçilebilirsem geleceğim garanti, bütün emeklerimin harcadığım paraların karşılığını alırım, ölünceye kadar da ballı maaş. Hadi inşallah. Evet. Ben burdayım. Burdayıııım..
    • Mehmet11 Haziran 2022 . 01:19

      Hepsi mental anlamda yorginlar.Eski yonetim daha yorgundu
    • Yorumcu10 Haziran 2022 . 16:15

      Bolu'da gerçekten Bolu ve halkı için çalışacak birileri yok mu? Şu an kilerin hepsi birbirinden beter. Güzel haberler duymaya hasret kaldık.
    • samet10 Haziran 2022 . 15:29

      birtaneside bu parti binasını kim yaptı neden partililer bu iddialar karşısında sessiz açıklayabilirmi Danju mecliste burayı yapanı açıkca söyledi meclis üyelerinden gık çıkmadı çünkü yapanın kankaları arkadaşları onu savunanlarda aynı partide
    • mücahit10 Haziran 2022 . 15:21

      herkes küpünü doldurma keyfinde eski parti anlayışı bitti milletvekili belediye başkanı meclis üyesi için çallışıyorlar vatandaş umurlarında değil.Nerede eski başkanlar ve yönetim?Siz bu partinin üyesi değilmisiniz?İşiniz bitti değilmi?Seçim zamanı yanaşırsınız o zamanda hepiniz havayı alırsınız
    • yönetim10 Haziran 2022 . 12:16

      eski başkan ve yönetimlerden kalan enkaz ancak bu kadar taşınabilirdi
    • vahit10 Haziran 2022 . 12:14

      koşarken yürümeye yürürken koltuk değneğine koltuk değneginden son durak istifaya...
    • İsmail Hakkı Altındağ10 Haziran 2022 . 10:41

      AK Parti Bolu İl teşkilatında, (Hiç bir şey olmasa bile bir şeyler oldu) diyen genel başkan yardımcısı ÖkUz altında buzağı aramaya gelmedi!!!
    • doğa10 Haziran 2022 . 10:37

      Bunuda adam yerine koyum karşılayan var ya pes.Kişi kendinden bilir işi.
    • Nöron10 Haziran 2022 . 10:14

      Artık ne yapsalar boş. Göklerden gelen bir karar vardır.
    • Çilingir Sofrası10 Haziran 2022 . 09:55

      Çilingir Sofrasındaki mahalleyi ayağa kaldıran kavga haberini neden kaldırdınız? Editörden: Yerinde duruyor.
    • Gocabolulu10 Haziran 2022 . 09:53

      "Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu" deyip tarihe geçen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ilimize teşrif mi etmiş, haberimiz olaydı bando mızıka karşılardık bütün Bolu olarak.
    • Köroğlunun Torunu10 Haziran 2022 . 09:46

      Bu resimde Suat Günerin suratından çok el pençe divan duran diğer mutlu azınlık daha dikkat çekici. Ali İhsan Yavuz Ekrem İmamoğlunun ve halkın zaferinden sonra hiç birşey olmasa bile birşeyler oldu diye tarihi!!!!! bir tesbit yapan kişidir.
    • Bolulu10 Haziran 2022 . 09:41

      Bu Ülkeyi Siyaset ve körüklenen kutuplaşmalar bitirecek.
    • BU İŞE TANJU ÜZÜLÜR...10 Haziran 2022 . 09:27

      Böyle bir şey olursa bu işe en çok Tanju üzülür. Adam kafalarına Çay attı, tık yok. Meclis salonunun ortasında söver gibi ampül kırdı, tık yok. AK Partili Kadın Meclis Üyelerini bir çok kez sözlü taciz etti yine de Suat efendiden ses çıkmadı. Vallahi Suat giderse Tanju için büyük kayıp. Ama neyse Arzu Ablası ve Fehmi Abisi var Allah'tan. Bir de onlar giderse Tanju Bolu'da nasıl elini kolunu sallayarak siyaset yapacak...?
    • koroglu10 Haziran 2022 . 09:25

      goz teması yok vekıl baska yere baskan baska yere bakıo uyum yok gıbı
    • Davud10 Haziran 2022 . 09:19

      Ne kadar da sevgiyle bakıyorlar birbirlerinin gözlerinin içine, maşallah. Çok mutlu ve müstesna bir topluluk.
    • Ayvaz10 Haziran 2022 . 09:15

      Bu kadar liyakatsiz adam bir araya toplanabilrimi_?
    • vatandaş10 Haziran 2022 . 08:58

      motorin 28 tl halkın içine çıkacak yüzleri yok,