BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Burası Bolu, Öyne de olu, böyne de olu!

Burası Bolu, Öyne de olu, böyne de olu!
    10 Haziran 2022

    30 santim kaldırım olur mu ? Burası Bolu, Öyne ...

    Burası Bolu, Öyne de olu, böyne de olu!

         30 santim kaldırım olur mu ?

         Burası Bolu, öyne de olu, böyne de olu!

         Bolu Belediyesi yaparsa her şekil olu!

             *Yer Borazanlar Mahallesi Hattat Emin Barın Caddesi Erman Sokak

             *Kaldırım taşları yenilenmiş olmuş ama kaç para?

             *30 cm eninde kaldırım yapılıyor ve bunun adına da kaldırımları yeniledik denilebiliyorsa…

             *Yazık günah, paralarımız yine böyle çar çur edilmeye devam ediyor.

    • HALO16 Haziran 2022 . 12:58

      BU BOLU HALKINA ŞAŞIYORUM MEVZU A-B PARTİSİ DEĞİL BU ADAM BELEDİYECİLİK YAPAMIYOR BU AÇIK VE NET SEN BOLUYA HİZMET ET ÖNCE ÇIKIYOR PATAVATSIZCA AÇIKLAMLAR ŞOVLAR ONA LAF SÖYLE BUNA LAF SÖYLE BIRAK BUNLARI DA KALDIRIMLAR OT BOK DOLU ÇÖPLER PİSLİK İÇİNDE ORMAN PARKI KÖSTEBEK YUVASI OLMUŞ DURUMDA HİZMET YOK AMA NE HİKMETSE HERKES BU BOLUNUN COCUĞU HERYERDE BOLU DİYOR CART CURT
    • Bir vatandaş15 Haziran 2022 . 15:15

      Site önüne yol boyunca araç park edilmekte, insanlar yolda yürümek zorunda kalmaktadır. Ösenek sitesi önünden kazasız belasız geçebilirseniz şükrediniz.
    • Bir vatandaş15 Haziran 2022 . 15:07

      Sözkusu kaldırımdan önce oradaki sokak başına kadar 60,70 metre hepden kaldırımsız taş ve beton parçalarından hiç yürünmüyordu üç ay önce kilit parke taşı döşendi, kaldırımlar komple sökülünce herhalde standart bir kaldırım yapılacak sandık, ancak hayal kırıklığı yaşadık. Eski tas, eski hamam. Belki 10-20 sene sonra yeni kaldırım yapılırken genişletirler umarız.
    • Korkmaz14 Haziran 2022 . 18:12

      O bahçe sahibini araştırın, mutlaka hatırlı kişilerdendir.(Tanju Başkanın Yakını) Hatırlı kişinin bahçesine dokunmak yerine 30 cm.lik kaldırım yaparak vatandaşın yola inmesine ve can güvenliğinin kaybolmasına sebebiyet vermek daha akıllıcadır bunların zihniyetinde...
    • Bolulu14 Haziran 2022 . 14:47

      Olması gerekende bu 30 cm değilde 60 cm olabilirdi . İki kişi yanyana yürümek için. Diğer türlü o devasa kaldırımlara insan çıkamıyor arabalar park yapıyor. Boluda kaldırımlar araba park için yapılmış. Her mahalleyi gezin durum bu . Uğur mumcu parkının ust caddesinde de arabalar plakasını kartonla kapatıp mobese önüne park ediyor . Trafik polisleride oradaki kahvede lokantada cayini çorbasını içip göz göre göre ceza kesmiyor.
    • serhat13 Haziran 2022 . 09:53

      bu ne la, bu doğrumu, dalga mı geçiliyo, eğer doğruysa, o kaldirımı tasarlayan kim öyle onu sorgulamak lazım, oyun oynar gibi seke seke mi yürüyecek ordan millet
    • Bolulu13 Haziran 2022 . 08:32

      Yayaya olan saygı.
    • Jak Danyel12 Haziran 2022 . 20:15

      Sizin yapacığız işin....
    • Konuyla alakasıza11 Haziran 2022 . 15:48

      Bolu Vekilleri otobandan Bolu merkeze ve terminale, giriş yolunu bile yaptıramıyorlar, kendileri özel otomobillerinden canlı pop şarkıları yayınlamakla meşguller. Bolu'dan bihabeler. Seçimde oy verirken bunları da hesaba katarız artık..
    • Bolu1411 Haziran 2022 . 15:04

      Bir şeyi yapacaksanız doğru düzgün yapın Belediye olarak. Kocaman göbekler, küçük kaldırımlar, özensiz işler. Ya becerikli birilerine verin işi ya da olanı da heder etmeyin. Küçücük şehirde saçma sapan işler yapıyorsunuz. Kendinize çeki düzen verin.
    • Ahmet11 Haziran 2022 . 14:07

      Tam komedi ulusal basında bunun için de Sow bekleriz.
    • ne yapsın11 Haziran 2022 . 13:50

      Ne yapsın 18. Maddeden milletin bahçesine tarlasına mı çöksü. Sizden kaç kişi bahçesinden feragat edip de oraya kaldırım yaptırır onu bir düşünün?
    • Konuyla alakasız11 Haziran 2022 . 12:38

      Ey Bolu yetkilileri Yedigöller neden Düzce sınırları içerisindeki haritalarda gösteriliyor bu Düzce Bir bitmedi gitti abantı içinde gösterir yedigölleri içinde gösterir nedir bu ya bu google haritalardan Yedigöller Düzce sınırları içerisinde bununla kim ilgileniyorsa hemen ilgilensin.......
    • Sandallarlı11 Haziran 2022 . 12:20

      Belediye projeleri ayık kafayla yapılmadığı için mi acaba 30 santimi 3 metre olarak mı görüyorlar? Birde bu uzuun uzuun yorum adı altında algı yapmaya çalışan biçare algıcılar vardı. Ne oldu. Bu kaldırımı biri çıkıp açıklasın. Çocuklar için mi yapılmış kediler için mi?
    • Yorumcu11 Haziran 2022 . 12:12

      O kaldırım çocuklar tek sıra halinde yürüsün diye yapılmış olmalı. Yoksa neyin planı? Bolu'da belediyenin belediyeciliğin geldiği en alt seviye.
    • Gerçek11 Haziran 2022 . 12:02

      Eee onun adamı bunun dayısı ile müdür görevlendirsen ne beklersin.Tanjunun şoförü Özgür zabıta müdürü atar bilmem kimin referansı ile fen işleri müdürü atanır bilmem kimin aile dostu insan kaynakları müdürü olur.Tanju bey sen kimsin bir bunu anlamadım.Seçimde görüşürüz bakalım.
    • Beldeviye11 Haziran 2022 . 11:22

      Birtek belediye yetkilisi bu habere gerekli aciklama yapan bir tekzip yani duzrltme gonderse.Nerdeee oyle cagdaş anlamsa belediye anlayışı.Msntar arsa aatmak alkollu mekan acmak vs gibi her iş ticari anlayışa gore
    • SAV11 Haziran 2022 . 10:00

      Bolulular, kaldırıma park etmiş veya herhangi bir şekilde tekerleğini yaya kaldırımını işgal edecek şekilde park etmiş araçları şikayet edin. Nasıl mı? Öncelikle aracın, plakası görünür şekilde önden ve arkadan fotoğrafını çekin. Daha sonra telefonunuza "EGM MOBİL" uygulamasını indirin. Oradan "ONLİNE İHBAR" kısmına tıklayıp gerekli yerleri doldurun. Mevki ve açıklama yazıp fotoğrafları ekleyin. Önemli not, açıklama kısmına aracın plakasını tekrar yazın. İhbarı gönderin. Bu bir vatandaşlık görevidir. Polislerimiz bununla ilgilenmek durumundadır. İlgilenilmez ise, silsile yolu ile görevini ifa etmeyenler şikayet edilebilir, onu şimdi yazmayayım.
    • Derya11 Haziran 2022 . 09:52

      "30 santim kaldırım olur mu?" Tabii ki olmaz. 30 santimlik cetvel olur. Dikkatli bakın biraz, orası kaldırıma benziyor mu? Evet bi hizmet yapılmış ama vatandaşlara değil vatandaşa. Adamın bahçesinin duvarı sudan, nemden zarar görmesin diye önüne set yapılmış. Hepsi bu.
    • Alien11 Haziran 2022 . 09:02

      yeni rakıya 30 cm oluyor, tekirdağ olursa 20 cm kadar düşer. Allah belalarını versin haksızlık yapanların.
    • Cöle11 Haziran 2022 . 08:51

      Olu olu. Burası bolu. 30 cm enindede olu. 45 derece eğimlide olu. Bakan eden olmayınca daha nele nele olu..
    • eyvahlar olsun11 Haziran 2022 . 08:47

      bukadar liyakatsız iş olurmu. vallahi billahi bu hareketleri Osmanlı da falan yapsalardı sonuç belliydi.
    • Vatandaş11 Haziran 2022 . 08:38

      Kaç kere dile getirdim yazdım ama bakan yok buraya.. Apartman sakinleri için otopark yeri bırakılıyor vatandaş, bebek arabalari, engelli araclari direk yola inmek zorunda kalıyor.. Site yönetimi yer vermiyor galiba halbuki kullanilan bir bahcede degil.. Birine birsey olursa vebali aynı zamanda site yönetiminede kalır.. Milletin arazisini alan belediye bir metre site bahcesini alamamış..
    • Mülazım11 Haziran 2022 . 04:05

      İyi güzel de, hizmet eksik kalmış. Hani, kaldırımın girişine "Şişkolar, göbekliler giremez, sadece sırık gibi zayıf vatandaşlarımız içindir" tabelası koymamış belediye o kaldırımın başına. Ya da, ne bileyim " Bu kaldırım sadece ip cambazları içindir" diye bir tabela da olabilir. Dur bi dakkaa.. Belki de görünen kısım kaldırımın kenarıdır. Geniş tarafı enlemesine yerin altına doğru yapılmıştır belki. Bilemiyoz, hiç bişey göründüğü gibi olmayabilir. Şimdi haksızlık etmiyelim belediyemize de.