BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Müftü yardım paralarını nerelere harcadı?

Müftü yardım paralarını nerelere harcadı?
    12 Haziran 2022

    Müftü yardım paralarını nerelere harcadı? Bolu İl Müftüsü Ali ...

         Müftü yardım paralarını nerelere harcadı?          

          Bolu İl Müftüsü Ali Rıza Tahiroğlu, kuran kursları ve camilere yardım olarak toplanan paraları, kendi makam odasına harcadığı gerekçesiyle, Diyanet İşleri Başkanlığı’na şikayet edildi.

           Bir yılı aşkın zamandır Bolu İl Müftüsü olarak görev yapan Ali Rıza Tahiroğlu, Diyanet İşleri Başkanlığı’na şikayet edildi. Müftülüğe yakın isimler tarafından kuran kursları ve camilere yardım olarak toplanan paraları kendi makam odasına harcadığı gerekçesiyle şikayet edilen İl Müftüsü Ali Rıza Tahiroğlu’nun, makam odası için ısmarladığı devasa masa ve sehpalar şikayetin ardından kullanılmadan paket halinde bodruma indirildi. 

            Mobilyalar makam odasına kurulmaya cesaret edilemedi!

            Şikayete konu olan mobilyalar Müftü Bey’in makam odasına konulmaya cesaret edilemedi. 8 ay boyunca ambalajı içinde Müftülüğün bodrumunda tutulduktan sonra, mobilyalar Hac ve Umre Şube Müdürü’nün küçücük odasına sığdırılmaya çalışılarak buraya kuruldu.

           Harcamalar, Kuran kursları ve camilere yardım paralarından!     

           Yapılan şikayette, mobilyalar dışında televizyon, tablet, renkli fotokopi, 2 adet cep telefonunun bir sene önceki fiyatlarla 48 bin liraya alındığı belirtiliyor. Alınan bu eşyaların Kuran kursları ve camilere yardım paralarının toplandığı Diyanet Vakfı Bolu Şubesi hesaplarından yapıldığı ifade ediliyor.

           Fitre ve zekat paraları 1 yıldır neden dağıtılmadı?      

           Diyanet İşleri Başkanlığı’na yapılan şikayette ayrıca, 2021 yılı Ramazan Ayı’nda toplanan fitre ve zekat paralarının, ihtiyacı olan öğrencilere halen dağıtılmadığı vurgulandı. Amacına uygun şekilde dağıtılması gerekirken, bir yılı aşkın zamandır dağıtılmayan 1,5 milyon lira civarındaki paranın halen daha neden dağıtılmadığı sorgulanırken, Müftü Bey’in makam odasına gizli kamera taktırmasına da bir anlam verilemedi.

    • bolu beyi18 Haziran 2022 . 00:08

      biseyden eminim cehennemde en cok bu zamanin muftuleri olacak gibi.la biraz adam olun dinede zarar veriyonuz. zamane imamlari işte. toplasan gunde 1 saat calismiyorlar.bide ustune 3600 aldilar
    • Haymanalı16 Haziran 2022 . 10:33

      Haber gayet açık müftü bey camilerde toplanan paralarla kendi makam odasına mobilya almış. Şikayet konusu da olunca 8 ay boyunca pakette bekleyen mobilyalar Hac müdürünün odasına kurulmuş. Olay budur.
    • mustafa16 Haziran 2022 . 09:41

      daha önce ankaraya kadar şikayet edilen ve bir sonuç elde edilemeyen konular
    • Mustafa15 Haziran 2022 . 12:10

      Camilerden toplanan paralar o caminin derneği veya görevlileri tarafından da bir kısmına el konuluyor.
    • Bolu14 Haziran 2022 . 15:51

      Makam odasında kamera işi fetö işine benziyor. Aslında bu aklı ona kim verdi kimle hangi müdürle daha samimi bir bakılmalı.Odasında fotokopi makinasının d ne işi var.Tablet vs açıklama gerekir.
    • Erol14 Haziran 2022 . 13:37

      Hacıları,Hocaları doyuramassın.
    • YAMAN14 Haziran 2022 . 13:14

      kendi zevki sefası için camilerden toplanan paralarla müftü gereksiz harcama yapacak bunları birileri ortaya çıkarttığı zaman iftira karalama olacak he öyle mi uşağım derler bizim o tarafta siz ne akıllısınız öyle uşaklar Bi hikaye amaçlayayım size; Hakim evine hırsız giren adama sormuş neden iyi kapatmadın kapını neden daha büyük kilit takmadın diye Adam da demiş ki hakim bey bu hırsızın hiç mi suçu yok diye sormuş Bu yorumların bazıları bu hikaye ye benzemiş
    • Sandallarlı14 Haziran 2022 . 12:15

      Oduncu'ya katılıyorum. Ama olayın gerçek yüzünü bilenler konuşmuyor. Fikir beyan etmek ile de olmuyor kamuoyu aydınlanmış olmuyor. Diyanet vakfına ve diyanet işlerine mail gönderdim bu işin doğrusu nedir diye şu ana kadar bir cevap alamadım. Yazık.
    • Metin 1414 Haziran 2022 . 11:54

      Hadi bakalım yorumlar:Cehape zihniyetiveya kesin Gezi olayları bu duruma yol açtı....
    • oduncu14 Haziran 2022 . 09:44

      Kimisi Osmaniye de 5 Yıl görev yaptım namuslu dürüst adamdı demiş kimisi Osmaniye de görev yaptı herkese zulmetti demiş anlaşılan o ki yorum yapanlarda da var bir fırıldaklık yalakalık .... Davut denen yorumcu sen de çok zeki bir arkadaşa benziyorsun cevizi çok yedirmişler sana zekisin maşallah ... Bu iş iftira mı gerçek mi bilemeyiz ateş olan yerden duman çıkar varsa bizlerin parasyla bir adaletsizlik çoluğundan çocuğundan çıksın ve kurumum zarar görmesin diye susanlardan çıksın böyle bir saçmalık olurmu kurum zarar görmesin diye haksızlığa susana ben din adamı mı derim..
    • FADİME ASLI14 Haziran 2022 . 09:29

      DİYANETLİLER , İMAMLAR NEDEN DOYMAZLAR, TÜRKİYEDE, İMAM AYNI ZAMAN DİLİMİNDE BELÇİKADA GÖREVLİ, BELÇİKADAN, DA HACDA GÖREVLİ, GÖSTERİLEREK, 1 AYDA 3 BALLI EKSTRA MAAŞI ALABİLMENİN YOLUNU BULAN VE HELALALLEŞTİREN, BU DİYANETLİLER, İMAMLAR NEDEN DOYMAZLAR,
    • Celal kuş14 Haziran 2022 . 00:29

      Bu müftüyü Osmaniye’de kimse sevmezdi insanlara hep zulmetti 3-4 tane yalakası vardı onun dışında herkes yaka silkti bundan o kadar ki helalleşmede bile kimse hakkımız helal olsun demedi zulmedersen birgün mutlaka sende zulüm görürsün
    • Yorumcu13 Haziran 2022 . 22:25

      Bu işin doğrusunu anlatacak bir müslüman yok mu? Bu ne menem bir iş?
    • Fadime13 Haziran 2022 . 19:34

      Kim şikayet etmişse sadece iftira bizim Osmaniye de 5 yıl görev yaptı böyle şey yıktuda ordamı pşdu bizzat tanıyoruz Müftümüzü çok geğerli biri onu çekmen Bi yapmıştır
    • Ferdi mercimek13 Haziran 2022 . 19:03

      Ali Rıza hocam beş yıl Osmaniye'de görev yaptı uzun zamandır tanırım israfa karşı ve lüzumsuz harcamalara izin vermez ben inanmıyorum böyle birşeye denilen iftiradan başka birşey degil
    • dddoğrucu Davut13 Haziran 2022 . 18:18

      İnsanları karalamak kolay ama bunun ahiret kısmı da var.Allah kul hakkıyla gelmeyin buyuruyor.Haberden fotoğraftan haber kaynağının müftülük çalışanı veya emeklisi olduğu izlenimi var. Kendi menfaat düzeni için kuruma zarar vermeyi göze alanın din adamı vasfı tartışılır. Belli aralıklarla müftü müftülük vakıf haber yapılıyor. Resmi kurumlar denetime tabidir bu konuda da inceleme yapılmış veya yapılacaktır. En doğrusunu Allah bilir. En güzel Hakim Allah'tır. Tarafsız suizansız yorum güzeldir.
    • Emekli13 Haziran 2022 . 16:05

      Savcılığın derhal gereğini yapması lazım.
    • Bir okur13 Haziran 2022 . 15:44

      Böyle makam odaları israf. Bir sade masa, bir sade sehpa ve birkaç basit koltuk yeterli. Zaten önceden var olanları bir güzel temizlense yenisini almak gerekmez. Tamir gerekiyorsa tamir edilir. Toplanan paraların akıbeti araştırılmalı. Müftü makamında fazla oturmamalı, halkın içinde olmalı, toplumu ahlak, dürüstlük, çalışkanlık, temizlik, doğayı koruma, insanlara sevgi ve saygı duyma, mütevazı olma, hak yememe, vb gibi konularda aydınlatmalı, en başta da kendisi ve tüm görevlileri bu konularda örnek olmalı.
    • ses13 Haziran 2022 . 13:11

      arkadaşlar, resmi kurumlar bilgisayar fotokopi gibi şeyleri bildiğim kadarıyla ödenekle alırlar. Bunlarda resmi işlerdir.
    • Osman13 Haziran 2022 . 13:04

      cumhuriyet savcılığı olaya el koymalı, vakfın bütün harcamalarını araştırmalı ve gerekeni yapmalıdır, ben bi vatandaş olarak bu harcamalardan çok rahatsız oldum, bi ilin en büyük din adamı dediğimiz müftü böyle yapmamalı, utanılacak durum
    • Sandallarlı13 Haziran 2022 . 12:38

      Bu haberi gazeteye veren kişi bu kadar ay niye beklemiş? Birilerinin çıkıp açıklama yapması gerekiyor. Sayın valimizden bir açıklama bekliyoruz.
    • Adalet13 Haziran 2022 . 10:11

      Adalet herkese lazım. Müftü tarafından tekerine çomak sokulanların kurumunu karalamaya kadar kin duyması doğru değil.
    • Zeynep 13 Haziran 2022 . 06:37

      Gerçekten çok şaşırdım yaa Gizli kamera ile ne işi olur müftünün Enterasan olan FETÖCÜLER çok ilgiliydi bu gizli kameraya Haberde masanın fotoğrafını da koymuşlar Herşey ortada gözüküyor Soruşturma açılıp Araştırılsın bir an önce Yazık gerçekten yazık
    • Namuslu13 Haziran 2022 . 02:20

      Bu memlekette namuslular da namussuzlar kadar cesur olmadıkça yol alamayız. biri iftira atsın, doğru dürüst görev yapanların azmini kırsın, ülke zarar etsin. Müfterilerde elini kolunu sallaya sallaya gezsin. Bu günmüftüye yarın sana yapacaklar. Unutma!
    • Yalan13 Haziran 2022 . 01:57

      Yalana ve iftiraya inanmak bedava, ama kasıtlı yapılıyorsa o zaman hesabını Allah’a vereceğini de düşün!
    • Eğitimci13 Haziran 2022 . 01:48

      Yanlış yapanlar ifşa edilsin, peki iftira atanlara ne yapılsın?
    • Muhtar13 Haziran 2022 . 01:07

      İftira mı yoksa hepsi gerçek mi? Gizli kamera olayı gerçekten doğru mu? Doğruysa çok vahim VALİLİĞİN VE DUANETİN DERHAL SORUŞTURMA BAŞLATIP HERŞEYİN ORTAYA ÇIKARIŞMASI GEREKİYOR SAHİ ÇOK MERAK ETTİM Bİ MÜFTÜ ODASINDA GİZLİ KAMERYLA NE YAPAR? YADA NEYİ AMAÇLAR!
    • Has bolulu13 Haziran 2022 . 01:01

      enteresan doğrular söylenince bazıları rahatsız olmuş rahatsız olanlar müftünün yalakaları galiba yalakalık yapmayın camilerden toplanan paraları makam odasına pervasızca harcayanlara hesap sorun sormazsanız sizde vebaldesiniz demektir yalaka olmayın adam olun dicem ama sizden ancak yalama olur gelen ağam gidince tanımazsınız siz yalamalık yaptığınız adamıda satarsınız çünkü karakter yoksunusunuz pislikler yaptığınız pisliğin içinde boğulun inşallah her hafta cuma para veriyordum cemaati olduğum çıkınlar camnde artık vermiyorum yaZıklar olsun senin gibi müftüye sonrada çıkıp utanmadan sıkılmadan vaaz ediyosun
    • Cemaat13 Haziran 2022 . 00:33

      Sadaka: Allah’ın hoşnutluğunu kazanmak için gönüllü veya dinen zorunlu maddî yardımları, bu çerçevede verilen para ve eşyayı ifade eder. Diyanet ve Diyanet Vakfı sizin dini vecibelerinizi yerine getirip sevap kazanmanız için uygun ortamı saglıyor. Size ne muftunun paralari ne yaptigindan. Siz hic hocanin yada muezzinin izinli oldugu gunlerde camiye gelip namaz kildigini gordunuz mu?
    • Cemaât13 Haziran 2022 . 00:32

      Sadaka: Allah’ın hoşnutluğunu kazanmak için gönüllü veya dinen zorunlu maddî yardımları, bu çerçevede verilen para ve eşyayı ifade eder. Diyanet ve Diyanet Vakfı sizin dini vecibelerinizi yerine getirip sevap kazanmanız için uygun ortamı saglıyor. Size ne muftunun paralari ne yaptigindan. Siz hic hocanin yada muezzinin izinli oldugu gunlerde camiye gelip namaz kildigini gordunuz mu?
    • Fikret13 Haziran 2022 . 00:24

      Iftiracatıliyorsa haberdeki fotograflardaki nedir?Muftu bey asılsız bunlar diye açıklama yapmalı.
    • Ahlksız afcn 12 Haziran 2022 . 23:25

      20 yıldır şerrinle yönetimde kaldın, şimdide yönetimden çıkarıldığın için bu iftiraları atma. Hala bu kurumun emekli parasını yiyorsun.
    • Farklı12 Haziran 2022 . 23:20

      Farklı yorumlara neden yer verilmezki
    • Mftr afcn 12 Haziran 2022 . 23:19

      Kişisel menfaatleri için iftira atan aynı kurumdan emekli biri, bunu herkes biliyor. Yorum yapanlar bunu da hesaba katsınlar
    • adilce12 Haziran 2022 . 23:16

      müftülükte bütün bölümlere kamera taktırdığını zamanın da müftülükte çalışmış memurundan duymuştum.DV diye toplanan paraların hovardaca harcandığını öğrendiğimde şok oldum ve MÜFTÜYÜ KINIYORUM.İlmi kariyeri olmayan bu kişi verilen emaneti nasıl korur?
    • Semij12 Haziran 2022 . 23:11

      Köroğlu torunu Yanlış Konuşuyorsun 1980 den 2022 kadar kactane fen lisesi açılmış kactane kolej açılmış teknik okul açılmış ha şimdi teknik okullara insanlar colunu çocuğunu göndermiyor sizin ve sizin GB yüzünden çocuklar yıllarca ek puan alamadığı dan ara elaman oldular sosyalist ve liberallerin çocukları gitti ne oldu cortladilar alayı kafası kocaman olduğundan bu hallere düştük işte iradesiz olduklarindan
    • Ali12 Haziran 2022 . 22:30

      Bu millet dişinden tırnağından ayırıp hayır için elinden geleni YAPIYOR..Haramzadeler haram helal demeden çalıp çırpıyor.
    • vatandaş 12 Haziran 2022 . 22:08

      Bu paralar harcanırken hiç hak,hukuk düşündüklerini görmedim, bir çok usulsüzlük duydum ve gördüm, Allah bunları ıslah etsin.İslami camiayı destekledik ama iç yüzlerini iktidar olduklarında gördük, kuvveti olana , iktidar olana her yolun mübah olduğunu bize öğrettiler, yukarıdan aşağıya kadar böyle maalesef.
    • Akif12 Haziran 2022 . 21:59

      Bu millet kurban hisselerini nasıl gonul rahatlıgı ile Diyanet Vakfına versin.Sn Vali bey ve Muftū bey derhal aciķlama yapmalı
    • Yorumcu12 Haziran 2022 . 21:54

      bu haberin doğruluğu yüzde yüz mü? Verilen hayırlar müftü odası için değil. Orada kullanılamaz. Makam odasına mobilya almanın ödeneği harcama kalemi var.
    • Köroğlunun Torunu12 Haziran 2022 . 21:06

      Diyanetin bütçesi 7-8 icracı bakanlıktan fazla. Diyanet iyice siyasallaşmış ve iktidarın emri doğrultusunda hareket etmektedir. Yüce Atatürke kin duyup nefret kusmaktadır. Ülkenin Kuran kurslarına ihtiyacı yoktur ve cemaati olmayan haddinden fazla cami vardır. İhtiyacımız fen liseleri teknik okulların inşaası ve nitelikli öğrenci yetiştirişmesidir. Bir Diyanet Vakfu varki mal varlığı ve geliri denetlemeden muaftır ve müthiş sorgulayamadığımız bir bütçeye sahiptir. Lütfen mütedeyyin insanlarımız verdikleri yardımın akibetini sorgulayın ve okullarımıza bağış yaparak ülkenin geleceğini aydınlatın. Yoksa daha çoook zırhlı mercedeslere ve son model makam araçlarına binen Diyanet Başkanı ve müftü görür ve makam odası döşeyenlere şahit olursunuz.
    • Taşçı12 Haziran 2022 . 17:23

      Kurban için toplanan paralardan bile şüphem var. Tuz koktu tuz.
    • Saadet12 Haziran 2022 . 17:07

      Bundan önceki müftü beylerden biride alkollü bir otelde bayan hafızların hatmi için organizasyon yapmıştı.O zamanda müftüye büyük tepki verilmişti.
    • Yorumcu12 Haziran 2022 . 17:00

      Müftünün açıklama yapmasını bekleyeceğim.
    • eğitimci12 Haziran 2022 . 16:56

      Bolu Valiliği bu haber sonrası anında soruşturma başlatmalı.657 sayılı yasanın gerektirdiği sorumlulukla.Bu işklerin şakası olmaz bunu okuyan genç arkadaşlar dinden imandan soğuyor bu büyük bir vebal.Basına büyük görev düşüyor.Kardeşim bu tür haberleri deşin araştırın yorumlayın yapanları ifşa edin.Edenlerden Allah razı olsun.Etmeyenleri Allah bildiği gibi yapsın.
    • yazıklar olsun12 Haziran 2022 . 16:53

      Şimdi bunları yapanlar dururken ben yanacam hemi?!
    • Bakkal12 Haziran 2022 . 14:05

      Alınan mobilyaların 8 ay bekletilip, 8 ay sonrna başka odaya kurulmak zorunda kalınışı çok enteresan. Mobilyalar alındıysa makamına kurulsun canım. Ne var bunda? Durup dururken israf etmek için alınacak değil ya. Makam odasındaki mobilyalar çalışmaktan kullanıla kullanıla çürüyüp dağılmıştır veya modası geçmiştir. İhtiyaçtır, olabilir yani. Hem din görevlilerinin hepsi her şeyin en iyisine en güzeline layıktır. Çünkü diğer memurlar insanların sadece dünya işlerini kolaylaştırmak için çalışırken onlar öldükten sonraki sonsuz cennet hayatına kavuşmaları için çalışmaktalar.