BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

Sular neden çamur gibi akıyor?

Sular neden çamur gibi akıyor?
    13 Haziran 2022

    Sular neden çamur gibi akıyor? Bolu şehir şebeke suyu ...

    Sular neden çamur gibi akıyor?Sular neden çamur gibi akıyor?

            Sular neden çamur gibi akıyor?

            Bolu şehir şebeke suyu üç gündür sapsarı çamur gibi akıyor. Gazetemizi telefon yağmuruna tutan vatandaşlar, suların iki gündür çamur gibi akmasına rağmen, Bolu Belediyesi'nin bu konuda neden bir açıklama yapmadığını merak ediyorlar.

           Abant deresinin kenarından, Bolu'nun şehir şebeke suyunun sağlandığı  Gölköy Barajı'na kadar uzanan pis su kolektör hattının bir çok noktada patladığını ve kanalizasyon gibi birçok tesisin pis sularının, barajı besleyen dereye aktığını söyleyen vatandaşlar, "Musluklarımızdan sapsarı çamur gibi akan suyun nedenini bilmek hakkımızdır. Suyumuza kanalizasyon suları mı karışıyor? BelediyeBaşkanı Tanju Özcan'dan en kısa zamanda açıklama bekliyoruz" dediler.

            Kolektör hattı iflas etmiş durumda!        

           Abant'taki tesisler başta olmak üzere, bütün pis su atıkları, kapalı bir boru hattının içinde ilerleyerek şehir merkezini geçtikten sonra Büyüksu deresine veriliyor. Ancak uzun bir süreden beri bakım ve onarım yapılmadığı için, atık pis sular kolektör hattının birçok noktasından dereye akıyor. Şehir Şebeke Suyu'na temiz olarak geldiği sanılan dereye karışan lağım suları Gölköy Barajı'na, oradan da evlerimize kadar ulaşıyor. 

    • abalı14 Haziran 2022 . 10:04

      Köyün arazilerine patlayan hattın kanalizasyon suyu akıyor, ilgililer gelip baktı, hava kuruyunca yaparız ,şimdi makina girmez dediler. Onun için şifalı suyu kullanmaya devam.
    • Ahmet14 Haziran 2022 . 09:05

      Sarı rengin nedeni keşke çamur olsa
    • Cöle14 Haziran 2022 . 08:48

      Hala birdaha ki seçimde görüşürüz, Tanju seçimde kaybedecek yorumları yapılıyor. Adam malı götürdü, bir dahaki seçime aday olacakmı diyen yok..
    • Alien14 Haziran 2022 . 08:19

      Suların neden öyle aktığına gelince sanırım başkan yada ekibi elindeki şişeyi şebeke su deposuna düşürdü.
    • Görek14 Haziran 2022 . 04:32

      Tanju o masa başında oturttuğu gereksiz ve bilgisiz personeller yüzden seçimde kaybedecek.Etrafını saran dibinde bulunan şoförü dahil hepsi yanlış bilgi ile dolduruyor.Belediyeyi böyle yönetemeyeceğini hâlâ anlamadın Tanju beyyy.Bu iş şhow işi değil icraat işi.Belediye personeli lay lay lom.Fen işleri, zabıta, destek hizmetleri , temizlik işleri buraları elden geçirmeden işin zor.Bak ne kaldı seçime.İzmir marşıyla geldin Mehter marşıyla gidersin.
    • DEYALLA14 Haziran 2022 . 02:26

      Arkadaşlar azıcık insaflı olalım sırf rakip diye saldırmayalım. Merkez ve çevre köylerin kanalizasyon suları eski başkan alüddün bey zamanında şehirin en doğusundan batı çıkışına kadar temiz su dere yataklarının çok yakınından aktarıldı, hal böyle oluncada en ufak bir arızada pis sular derelere akıp içme sularına karışabilir, burada asıl suçlu olan alüddün beydir. Hiç temiz su ile pis su yan yana taşınır mı Bunu neden sorgulamıyorsunuz ?
    • dede14 Haziran 2022 . 01:50

      kanal yolunda gece sarhoş naraları dümbelek klarnet sesleri...daha ne olsun bolu..neyine su mu
    • Neden13 Haziran 2022 . 23:02

      Dikkat ederseniz Tanju bey şu aralar ortalıkta gözūkmūyor neden?
    • Yorumcu13 Haziran 2022 . 22:29

      Dandunju sularına şap atmak lazım diyordu. Yoksa öyle mi?
    • İbrahim13 Haziran 2022 . 21:56

      Briket duvara yarım kıç oturan vasıfsız ve liyakatsız kişiler,tunalıda çekirdek çitleyip yerlere kabukları atıp sonrada kimliği masaya bırakan arkadaş nerdesiniz yahu özlettiniz .Sizi ucuz senaryocular sizi.
    • Bolulu13 Haziran 2022 . 20:09

      herbo...k maydamanoz olacağına seni biz belediye baikanı seçt,ik sen o görevini yap show time başka bir olay yok cumhurbaşkablıpına aday olma sevdası bayanlara hakaret sen bu milletten belediye başkanı için oy aldın aloooooooooo.
    • Aladağ 13 Haziran 2022 . 19:39

      Başkan ancak ülke gündemiyle meşgul olsun. Bir dahaki belediye seçiminde onu ve etrafındaki ekibi güzel bir sürpriz bekliyor.
    • HÜSEYİN 13 Haziran 2022 . 18:49

      Tanju ÖZCAN anca atar tutar başka bir şey olmaz .
    • Yorumcu13 Haziran 2022 . 18:12

      Su hem pahalı hem de temiz değil. Ne olacak şimdi.
    • Bolulu 13 Haziran 2022 . 17:40

      Sizce neden Tanju ve isbilmeyen elemanları
    • Mustafa Kemal 13 Haziran 2022 . 17:02

      Tanju Özcan 2019 sonunda Karadere suyunu Bolu’ya bağlayacaktı. Seçimden evvel böyle bir vaadi vardı. Üç yıl oldu hala tık yok. Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz diye boşuna dememişler. Bolunun 5 yılı heba oldu gitti.