BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

İşbilmezlik

İşbilmezlik
    15 Haziran 2022

    İşbilmezlik Yapılalı bir hafta olmadan ilk yağmurda kayıp giden ...

    İşbilmezlik

           İşbilmezlik      

            Yapılalı bir hafta olmadan ilk yağmurda kayıp giden emekçilerin emeği, vatandaşın parası.. Bolu gibi bir şehirde açık alanda çöp poşetinin üstüne konan o taşların orada duramayacağı belli iken neden güzel bir iş yapılmıyor.

            Ayrıca o kadar güzel fontlar varken ilkokul 1.sınıf öğrencisi gibi bir yazıyı bu şehre yakıştırabiliyormusunuz..

    • bolu beyi17 Haziran 2022 . 11:15

      karacayir parkinda yesil alandan fazla beton var.rekreasyon alani diyolar tek ele avuca sigan parki peskes cektiler.bide icki ruhsati verirler.ortaya tanga gibi göl ne alakaysa ya millete bi nefes alacak imkan yapin.bunlar daha bogdu.ortada sacma sapan taslar yarin bok gibi kokacak.biraz belwdiyecilik lutfen.gidin bi seka parki gorun izmit sakarya belediyelerine bakin
    • Haberi gönderen16 Haziran 2022 . 14:57

      Sayın Çöl bölge karayollarına aitse neden belediye personeli bu çalışmayı yaptı, durdum izledim birde yaparken.
    • MUSTAFA ÇÖL16 Haziran 2022 . 08:59

      Burası belediyenin değil karayollarının denetiminde olması lazım .Gerçeği bir araştırın ondan sonra yazsanız derim ben
    • sait15 Haziran 2022 . 20:26

      Atatürk bulvarına ışıklı pembe renk flamingo figürü yapmışlar.Bolunun ne alakası var flamingo ile kafalar iyiydı demekki .Rezillik diz boyu.Hatta dizide aştı.
    • paralar15 Haziran 2022 . 20:24

      Bir şehir adeta Bagdat misali ucuz ışıklandırma ile sözde güzelleştiriliyor.İnanın uatanıyorum yapılanlara acıyorum paralarımıza.Adamlar dönel kavşakta kaynakla demiri tutturmuş hala üzerinde çapak gözüküyor
    • Gerçek15 Haziran 2022 . 18:28

      Tanju galiba HDP ye ışık yakıyor.Kullanılan renklere bakınca öyle anlaşılıyor.Zaten fırıldak her yere döner.Bunu siyasetten de uzak tutmalı kendini bir halt zannediyor.Tanjunun doğum günlerini unutmayan bol bol fotoğraf çektirerek bireylere gelmek isteyen belediye personelleri bundan sonra ne yapacak merak ediyorum.Hele o zabıta da müdürleri başta olmak üzere yıldızlı kurabiyeler ne yapacak.işiniz zor.
    • bolulu15 Haziran 2022 . 18:06

      deveye sormuslar neren dogru. bizim bu firildak belediyeside o hesap
    • Levent15 Haziran 2022 . 17:31

      Kim bu estetik yoksunu çok merak ettim. Park Bahçelerden sorumlu müdüre sesleniyorum. Ne olur bunu yazan kimse daha fazla parkı katletmesine izin vermeyin . Bir şeyler yapacam diye kendini zorlamasın bıraksın yeşil kalsın !!
    • Saygı15 Haziran 2022 . 17:22

      Bolu da yağan yağmur çatıları uçururken bunkadar az hasar alması bile güzel biraz saygılı olun sizde diyorsunuz yeni yapıldı talihsizlik sadece