BolununSesi, Bolu'nun Gerçek Sesi !

FETÖCÜ'nün villaları için Bolu 1 gün susuz kaldı !

FETÖCÜ'nün villaları için Bolu 1 gün susuz kaldı !
    16 Haziran 2022

    FETÖCÜ'nün villaları için Bolu 1 gün susuz kaldı ! ...

    FETÖCÜ'nün villaları için Bolu 1 gün susuz kaldı !

           FETÖCÜ'nün villaları için Bolu 1 gün susuz kaldı !

           Gölköy Barajı'ndan pompalanarak Salıbeyler'deki temiz su arıtma tesisine gelen ana su hattında, Başkan Tanju Özcan'ın FETÖCÜ ahbabı Abdullah Onur için güzergah değiştirildi. Daha önce de aynı bölgeden yine Abdullah Onur için camii yeri plan tadilatı ile kaldırılarak başka yere kaydırılmıştı.  

           FETÖCÜ olduğunu kendi ağzıyla itiraf eden Abdullah Onur'un, Belediye Başkanı Tanju Özcan'a olan yakınlığı her fırsatta gün yüzüne çıkmaya devam ediyor. Daha önce defalarca yazmamıza rağmen, hiçbir cevap alamadığımız konular üst üste birikmeye devam ediyor. Hatırlanacağı gibi Abdullah Onur'un Salıbeyler Mahallesi'nin üst tarafında Bolu Milletvekili Arzu Aydın'ın da yer sahibi olduğu, Abdullah Onur tarafından toplanarak satın alınan arsalar üzerinde yapılacak olan villa sitesi inşaatları başlamadan önce, imar planında camii yeri olarak belirlenen alan, plan tadilatı ile başka yere kaydırılmıştı. Daha sonra Paşaköy'de yerleşim yerinin içinde kalan bir yere inşaat malzemeleri ruhsatı verilmişti. Ve yine aynı tarihlerde Tanju Özcan'ın evinin yanındaki Abdullah Onur'a ait arsa sessiz sedasız Başkan'a geçmişti.

            Bolu Belediyespor'da ve daha sonra Boluspor'da yönetici olarak görülen FETÖCÜ Abdullah Onur için, bu kez Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan çekinmeden yine seferber olmaktan geri durmadı.        

            Alaaddin Yılmaz döneminde yapılan ana hatta yaşanan 100'ün üzerinde patlamalar sonucu, tedavisi mümkün olmayan zararlara yol açmıştı. İleride yaşanabilecek olası patlamalarda Abdullah Onur'un yapmış olduğu villalara zarar verebileceği gerekçesi ile bu bölgeden geçen ana su hattının yerinin değiştirilmesine karar verildi ve 14 Haziran Çarşamba günü Abdullah Onur'un inşaatlarına başladığı villa sitesinin yakınından geçen ana su hattının güzergahı değiştirilirken, Bolu halkı koca bir gün susuz kaldı. 

             Edinilen bilgiye göre FETÖ'cü Abdullah Onur'un Salıbeyler mahallesinde bazı parselleri villa yapıp satmak için topladı ve topladığı parsellerin içinde kalan bir arsanın imarda cami yeri olmasına rağmen plan tadilatı ile cami alanını kaldırıldı. Daha önce bu konuyu da haber yapmıştık.

            Bolu Belediyesi,13 Haziran tarihinde yapmış olduğu duyuruda bakım, onarım ve revizyon çalışmaları nedeni ile Bolu'da suların bir gün süre ile kesileceğini duyurmuştu.

            Dün sabah saatlerinde başlayan çalışmalar neticesinde Bolu'ya saat 23:00 sıralarında ancak su verilebilir iken, bir çok vatandaş sosyal medyadan Bolu Belediyesi'ne tepki gösterdiler.

           Edinilen bilgiye göre hattın yerinin değiştirilmesi için Bolu Belediyesi kasasından 5 milyon TL çıktı. 

           Bolu'da bir çok evin camının dibinden geçen hattın vatandaşların kaldırılmasını talep etmesine rağmen kaldırılmayarak FETÖ'CÜ Abdullah Onur'un ricası üzerine kaldırılmasına, vatandaşların nasıl bir tepki göstereceği ise merak konusu.

    • Kemal 20 Haziran 2022 . 09:57

      Fetöcūlerin bu kadar rahatlıkla hareket ettigi boy gösterdiği başka şehir varmıdır bilemiyorum.Yazılanlara bakınca insan hayret ediyor.Fetö ile mūcadele yapan siyasiler gazeteciler yazar çizerler ve esas olan sorumlular neden sessiz? Adeta Bolu kurtarılmış bölge gibi.Adamlar villa sitesi yapıyor millet seyrediyor.Adamı Boluspora bile yonetici hatta başkan yardımcısı yaptılar.
    • Bolubeyi19 Haziran 2022 . 18:22

      Kuzey çevre yolu için 5 mahalleyi 18. Maddeye sokup, tapulu ruhsatlı iskanlı evlerin üstünden yolları geçirip binlerce itiraz dilekçesini geri çevirdiler hadi bakalım açında görelim.....
    • goca bolulu18 Haziran 2022 . 17:50

      Allah bin türlü belanızı versin .Alaaddinden kaçarken doluya tutulan bi memleket olduk. ne bahtsız bi vilayetiz.Ne fetö sevicilerle doluymuşuz,nekadar alkollü mekana hasretmişiz,nekadar basiretsiz ve cenabeti belediyede görevlendirmeye meyilliymişiz. Soyunuzdan sopunuzdan ırkınızdan çıksın.Kamu malının nerenizden çıkacağını siz iyi biliyonuz. geçmiş dönemlerde layıkıyla yapmayanlarin hali ortada
    • Çatlayacak18 Haziran 2022 . 13:42

      O camiyi parselden çıkarırlarken o bölgeden belediye meclisi ūyesi olan ùye ne işle meşguldū acaba?
    • Mağdur18 Haziran 2022 . 12:53

      Belediye revizyon bahanesi ile otoban altı tarlaları temize çıkardı altdaki arsaları ise perişan etti 200 m2 lik arsaya kreş koymuş mevcut caminin yanına lklnci bir cami koymuş eee burası Türkiye normaldir
    • Yeniçağlı18 Haziran 2022 . 10:36

      Bugun Fetö itirafcılarının ayakcılıgını yapanlar onlardan yağ sūt yūn harçlık koparma derdinde olanlar bu işlerin sonucunu neden dūşūnmezler.Yargı gùnu gelince size devletin nasıl bir mekanizma oldugunu iliklerinize kadar hatırlatır. Fetö sevicileri sağın yiyin için şimdilik
    • Boluluya17 Haziran 2022 . 20:47

      Esli dönem neyse yeni dönemde o.O zaman ne ise bugunde aynısı.
    • Bolulu17 Haziran 2022 . 19:48

      Belediyedeki fetö donemini unuttunuz heralde veya hepiniz ordan nemalanan kapı kullarıydınız.O.zaman çalınıp çırpılanlara niye sesiniz çıkmıyordu?Yoksa sizde mi aynı çanaktan yal yiyordunuz?
    • Bolu gerçekleri17 Haziran 2022 . 19:44

      Fetö itirafçısı Boluspor başkan yardımcısı ve Bolu belediyespor bayan voleybol takımı has yöneticisi Onurlu önce yeri alıyor kimin yeri iktidardaki Fetö ile mücadele ediyoruz diyen AKP milletvekilinin.Buranın üzerindeki cami parselden çıkarılıyor.Yetmiyor buranın inşaat işini CHP li Mısırlıoğlu kardeşler alıyor bunuda basından öğreniyoruz.O da yetmiyor bu işleri aynı köyden CHP li meclis üyesi Çatladı takip ediyor.Yetmiyor Danju başkan seyrediyor hatta alkışlıyor.Yetmiyor Fetö ile mücadele ediyoruz diyenler öylece seyrediyor.Masal gibi hayatlar ve hikaye gibi yaşanılan Bolu gerçekleri
    • Panik17 Haziran 2022 . 16:10

      Belediyede son dönemde iş güç sahibi olan Chp üyeleri ve yakın akrabaları, malum gazateciler büyük panik yaşıyormuş. Dancuyu parti atarsa ne olacak diye.Ulan bu kadar basarısız hiç bir işi bitiremeyip yarım bırakan Boluyu alkol masasında çizen biçen adamın nesine kannıyonuz. Koca koca emekliler, öğretmenler, sözde halkçı sosyal demokrat kadınlar yazık size yazık. Kimin nesi nerede çalışıyor çok yakında çarşaf çarşaf çıkar rezil olursunuz.
    • Erkan17 Haziran 2022 . 12:22

      Abdullah ONUR & Tanju ÖZCAN A.Ş.
    • MÜjdat17 Haziran 2022 . 10:26

      Neden Belediye ve şirketerinde Onurlu Yapı'dan alınan malzemelerin karşılığı olup olmadığı ile kimse ilgilenmiyor. Mecliste İhale için AKP'Li meclis üyesine yapılmayan kalmadı, hadi hodri meydan Onurlu yapı dan alınan malzemelerin listesi nerelerde kullanıldığı, malzemelerin olup olmadığı hakkında açıklama yap Taonjau
    • Yazık haksızlık17 Haziran 2022 . 09:15

      Sizler bir hata yaptığınızda idam edilsin mi istiyorsunuz suç işleyen kişi bir daha yaşamasın istiyorsunuz bu kadar gaddar olmayın hepimiz yanlışlar yapıyoruz yeniden topluma hizmet ediyorsa ne güzel yapmayın derim bu haber eksik suyun kesilmesinin ardında millet bahçesi kazı çalışması olabilir mi?
    • Esnaf16 Haziran 2022 . 22:52

      Bolu da öyle şeyler oluyor ki bizler çabuk unutuyoruz! Ufak bir dükkanda ise başlıyor,yurtdışında dükkan açıyo batırıyor. Bolu'da siteler camii altında ticarete başlıyor büyük sermayenin nereden geldiği belli olmuyor Eski başkan zamanında Paşaköy tarafında onurlu yapı market açılıyor. Binanın ruhsatsız faliyet gösteriyor.Olanlara paranın gücü neticesiyle yapılanlara göz yumuluyor. O gidiyorTanju Başkan bunlara devam ediyor. 12 milyona dükkan satılıyor. İnşaat malzemeleri onurludan temin ediliyor. Dükkan 2 veya 3 milona iniyor. O fetocu değil bu fetocu değil ben miyim. İtirafçı ol çamur at kendini kurtar. Bu paranın değirmeni nereden soran yok! ANLAYAMIYORUM!!!!!!!!!?
    • Yunus16 Haziran 2022 . 22:39

      Bolu bircok olayda oldugu gibi bu konudada sessiz ve suskun.Anlaşılmaz bir korkaklık ve işbirliği var ortada.Nerde Ak Partili .HP li meclis uyeleri ve patti yönetimleri uyuyorlarmı
    • Ayıp16 Haziran 2022 . 22:07

      Kağıt üstünde Arzu Aydınla, Tanju düşmandır ama onurlu onları bu villa projesinde birleştirdi. Aydın ve aileside birkaç villa kapmış ordan...
    • Bolulu 16 Haziran 2022 . 22:02

      İşin içine rant, para girince CHP si AKP si kalmaz, adaleti kalmaz. Bank Asya’dan kredi çektiği için hapse giren varken Abdullah bu kadar kolay fetöden sıyrılması; ceza almaması kabul edilemez. Abdullah tüm firmalarına el koyulup servetinin kaynağı araştırılması gerekliydi...
    • Barkın 16 Haziran 2022 . 15:50

      Yakışır apoya apo bolunun öz hakiki çocuğu tıpkı thanjou gibi bolunun özhakiki çocuğu olsun isterse fetöcü olsun sorum değil bolululara
    • İşin doğrusu 16 Haziran 2022 . 13:09

      Yer kimin yorumcusuna cevap imar değişikliğini onurlu istedi belediye yaptı yer sahibinde yan cebime koy dedi
    • Cöle16 Haziran 2022 . 13:08

      E 5 kenrındakı 32 milyonuk arsayı da alırsa şaşırmayın..
    • Büyük şef16 Haziran 2022 . 11:52

      Bolu halkı kadar duyarsız bir millet görmedim. Sular çamur akar tepki yok. koca bir gün susuz kalırlar bir hiç uğruna yine tepki yok. Tepki olmayınca da koltuğa oturanlar böyle istediği gibi at oynatırlar. siz de bakarsınız. Vay ki ne vay.
    • Ekrem Kesmen 16 Haziran 2022 . 09:48

      Sarıcalar, Salıbeyler, Çakmaklar ve Alpağut mahallelerinin içinden geçen ve bir çok kez patlayarak (benim evimin önünde patlayıp zarar vermişti. Her an patlayabilir korkusu içindeyim) büyük hasarlar veren bu 700 lük boruların değişimi için söz verilmesine rağmen hala değiştirilmedi. Boruların değiştirilmesini nasıl sağlayabiliriz?
    • YER KİMİN...?16 Haziran 2022 . 09:32

      İyi hoş da Bolununsesi size yakışan şekilde haber yapın. Tanjuya vurun ama öbür taraftan yer kimin sorusunu es geçin. Bu villa arazisi hangi AKP'linin? Cami yeri nasıl kalktı da bu AKP'li burayı bu şahsa verdi? Madem tarafsız ve gerçek habercilik, buyurun size haber konusu Bolununsesi
    • Alien16 Haziran 2022 . 08:29

      Ahanda buldum geçende boru ihalesi olmuştu girememiştik desenize ihaleyi alanda bu fetöcüymüş. vah bolum vah.
    • Ali Hoca16 Haziran 2022 . 08:24

      Chp'den boş yere ihraç etmiyorlar.
    • Yazıklar olsun16 Haziran 2022 . 08:17

      Bu şahıs Fetö'den 6.5 yıl ceza almıştı daha sonra yalandan itirafçı oldu ( ne itiraf ettiği meçhul) ve cezası 3 yıl 9 aya indirildi yani fetöcülüğü ispatlı ve sonra bu adam Boluspor yönetimine giriyor,villalar yapıyor, belediyeden astronomik fiyata dükkanlar ve ihale alıyor,onun için imar planları değişiyor,adama bir yerlerden para yağıyor kimse gıkını çıkarmıyor siyasiler ve yargı sadece izlemekle yetiniyor.O zaman 15 Temmuz'da biz neyi savunduk ? 251 şehidi fetöcüler tekrar imtiyaz sağlasın , itibar görsün diye vermedik.
    • Lütfen Ricamdır16 Haziran 2022 . 08:09

      Sadece bir vatandaş olarak şunu istiyorum. Onurlu Yapı Market tarafından belediyeye ve şirketlerine (Bolu Bel A.Ş ve Boluyu Seviyorum vb.) kesilen faturaların incelenmesi, karşılığı olup olmadığı hakkında Bolu Halkının bilgilendirilmesini talep ediyorum.