İsveç ve Finlandiya bile tanıdı, Bolu ise tanımamakta ısrar ediyor!

Kaldırım taşlarına verilen paraya yazık!

Kaldırım taşlarına verilen paraya yazık!
    19 Haziran 2022

    Aklı başında vicdanlı biri gidip Aktaş mahalesine kaldırımlara döşenen malzemelerin ...

          Kaldırım taşlarına verilen paraya yazık!       

          Aklı başında vicdanlı biri gidip Aktaş mahalesine kaldırımlara döşenen malzemelerin döşenme ve işçiliklerine bir baksın.

          Gerçi diğer yerlerede yapılan işçilik de aynı. 

          Ya hiç mi vicdan yok! yazık o malzemeye denetleyen, kontrol eden kimse yok mu Belediyede?

          Sayın Başkan yarım saatinizi ayrıp Aktaş Mahlesi'ndeki o caddeyi bir gezin, elinizi vicdanınıza koyun siz beğeniyorsanız, ben vatandaş olarak bir şey demiyorum.

          Birde kent konseyi diye bir konsey var.

          Bir zahmet bir dolaşın bir bakın yapılan işçiliğe yazık günah ya el vicdan yok ya laçkalık başı bozukluk her yerde galiba biz buyuz; TOPLUMLAR LAYIK OLDUKLARI KİŞİLER TARAFINDAN YÖNETİLİR

    • Yeseye10 Ağustos 2022 . 15:54

      Sen o kaldırım işini aldan farklı yapmazsın. Çünkü sende ondandır. Rüşvetçi hırsız bir toplumdan başka bir olgu beklemek akla ziyandır. Girin bir sıraya bakın. Herkes birilerini bulup işini yaptırmaya çalışır. Herkes sen benim kim olduğumu biliyormuşum havasındadır. Herkes hakkı olmayanı almaya çalışır. Eee sen böylesin. Niye ağlardın be kamil
    • hırsız var8 Temmuz 2022 . 17:54

      bir zamanlar taşlar değişince bazıları taşları kendi mal (ıymış) gibi alıp köyüne yaylasına taşıdı. tüyü bitmeyen yetim hakkı var HARAM OLSUN
    • Gölyüzü6 Temmuz 2022 . 06:24

      Gölyüzünden yukarı çarşıya çıkan kaldırımlara ne zaman el atılacak. Tam bir rezillik
    • Hattat Emin Barın Caddesi25 Haziran 2022 . 15:28

      Kaldırım yapmasını bilmeyen kişilere iş vermişler belediye birde buraya asvalt atacak as altın üstüne asvalt atacak yol yükselecek geçmiş olsun
    • haluk21 Haziran 2022 . 21:25

      O göbek kaldırım ihalelerini kimlere veriyor lar bir inceleyin araştırın.
    • Bolulu21 Haziran 2022 . 19:45

      Adam süper kaldırım taşı desen yeniyormu bu kadar bilgili vatandaş her şeyden neden başkanı suçluyorsunuz diyor oy isterken ben her b biliyorum diyordun ya ondan seni suçluyoruz iş bilmez.
    • Peşkeş 20 Haziran 2022 . 07:02

      Bunlar yeşilin üzerine beton döken adamlar. Nilüfer Parka gidip bakın sırf Mehtabın babası istedi diye tapulu malına döker gibi koca çayıra beton döktüler. Sırf rant için, bir kişi istedi diye… Senin kaldırımına acırlar mı? Belgin Özer’in kemikleri sızlıyordur.
    • Semih19 Haziran 2022 . 23:45

      Bu kadar beyhude savurganlık görūlmedi.Halikaten Tanju Özcan hayal kırıklığı oldu.Sadece yaptığı ticari ihaleler ve alkillū īşletmeler.
    • kalıcı konut sakini19 Haziran 2022 . 23:19

      Malesef bu savurganlık zihniyeti olduğu sürece iki yakamız bir yere gelmez.Kalıcı konutlarda sapa sağlam taşlar sökülüp yenileri döşenmedimi ? Yazıkdır günahdır.israfın en yalın halidir.Devlet bu tür harcamalarda niye hesap sormaz mantığım almıyor.
    • Neymiş19 Haziran 2022 . 21:21

      Kaldırım taşlarını kepçelerle kırıyorlar.Birde zengin tayfası bu taşları oradan toplatıp bahçesine,garajının önüne veya köyüne götürüp kullanıyor.Belediye neden halkın cebinden vergilerimizle alınan bu kamu mallarını halkın malını ona buna peşkeş çekiyor.Bunlar suç değilmi müfettiş geliyor yiyor içiyor gidiyor.Hesap sorma yok.Neymiş Bolu'nun çocuğuymuş.Burada sadece bolulumu yaşıyor vergi veriyor.Bolulu başkanlarınız hepsi dala vere peşinde.Hangisinin Bolu'ya faydası oldu.Başkan Bolu'nun yerlisi olmamalı.
    • HÜSEYİN 19 Haziran 2022 . 13:46

      Dim dıma dum duma detim yokki herkes bir yol uydurmuş cebinin dolduğuna bakıyor kimse helâl haram bilmiyor BOLU en kötü dönemini yaşıyor öncedende o kadar sol parti yönetti bu TANJU kadar BOLU 'ya zarar veren olmadı .
    • Burak Partioğlu19 Haziran 2022 . 12:09

      tanju başkanım süper
    • Zeki19 Haziran 2022 . 11:54

      Beşkavaklar mahallesi sedaşin arkasındaki hava alani genişlikte kaldırım taşlari yeni döşenmişti kanal yolundan ehliyet kurslarını oraya aldılar toz oluyor diye canim yeni dşenmiş taşları kepcelerle kazıdılar asfalbdökeçeklermiş hiçmi vicdan yok din iman yok milliservet edep yahu.
    • Beskavaklar19 Haziran 2022 . 11:14

      Daha bu biseymi bütün şehrin kaldırımları içler acısı vaziyette inanın çok üzgünüm beyfendi kent konseyinden bahsediyor baskanin şak sakcisi oldugunu bilin gormezler zaten nerde molozlar var onlar seçilir ötesinde onlar sadece törenler e katılır geçmiş olsun.